Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ua571

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Subba Egy takarítót kérünk 2007.12.06 13:44:00
Adódnak olyan helyzetek egy erősen hidratált ember életében, amikor bizony minden annyira szürreálisnak tűnik. Mintha nem is a Meki közepén imbolyogna bokáig hugyos nadrággal, egy tócsa közepén. Mintha nem is pisált volna be, mindez meg sem történt, nem is létezünk.…..
És nem elég, hogy szeret, de képes különbséget tenni, és megállapítani, hogy egy öntetben több a zsíros-majonézes guzmó! Mintha egy kínai büfében kiszúrnánk, hogy 23 százalékkal több zselésített kutyanyálat raktak a gung bao csirkébe! Elképesztő. Az alanti sztoriból…..
ua571 2007.11.20 16:06:43
vernarancs 2007.11.20. 15:34:39

Miért nyelnélek le keresztbe? Szerintem mindenkinek joga van azt gondolni, amit akar, az meg hogy mindenről csak 600 karaktert tudok írni, az meg az én bajom :) És köszönöm, hogy "szóltál" valóban erre akkor nem gondoltam, node..

A Ronáld ház céljaival teljesen egyet értek, ahogy azzal is, hogy támogatják a Góliát FC-t, meg az A-válogatottunkat, és a kajak-kenusokat, és az öttusázókat, stb.
Ám arra már nem tudok mit mondani, hogy egy csomó helyen(nem csak meki) kiraktak kis tégelyeket az 1 és 2 forintosnak, amit ugye a küldönböző jótékonysági célokra szánnak, és nem egy mekiben, kb. 1 hét alatt ha 100 forintot láttam benne. Ez szánalmas. És emellett vannak olyan éttermek(nem meki), ahol pedig szétrobban a tégely. Ezt tapasztaltam belvárosban, és külvárosi részeken is. Ebből sajnos cask azt tudom leszűrni, h a mekibe járók többsége (hatalmas tisztelet a kivételnek) az a típus, aki a 220Ft-os koláért odadob egy 200ast, és hozzáteszi, hogy a többit a tartsd meg :( Mondom még1x tisztelet a kivátelnek. Nyilván azt is mindenki maga dönti el, mihez kezd a pénzével, de napi min. 700-800 fős customer number mellett, ami 1 hétre ~4900-5600 fő, kb. számolhatunk 1000Ft-os átlagrendeléssel (ennél többet költ egy átlag vásárló), és emellet több jóval forgalmasabb mekiben is csak 100-200 Ft van a tégelyben per nap. Hmmm.
Persze itt is meg lehet említeni, hoyg bezzeg az IKEA-ban a gyerekjátékok X%-a az UNICEFnek megy.
Amúgy a ház fenntartása is Meki séma, ezzel is tudja népszerűsíteni magát. A kaja pedig az előállításhoz képest drága, az egyedüli ami egyenlőbe teszi a mérleg nyelvét, az a minőség, amivel készül(HACCP, élelmiszerbiztonság, és egyebek).
Node a bevételi források kialakítását gondolom az asztal mögött jól képzett közgazdász szakemberek végzik :)

Ahoj..

ua571

ua571 2007.11.21 13:35:39
Greeny,

Én úgy tudom az ügyfélszolgálat megléte nem a cég nagyságától, hanem a tevékenységi körtől függ. Kíváncsi lennék mit ír elő erre a vendéglátó ipari egységek ügyfélszolgálatára az FVF. Ha lesz időm utána nézek, ígérem. Mellesleg nem ez az egyetlen cég, ahol nem hívják vissza az embert, és gyanítom nem is az utolsó :(

Az amerikai ételkultúrát én inkább hanyagolom ha nem gond. De megnyugtatlak, ha így haladunk hamarosan arra a szintre jutunk, kíváncsi vagyok akkor fog-e tetszi...

Amúgy félre értés ne essék, és nem mondom, hogy nincs igazad! Én csak azt mondom, h ezt nem tudod, h megfogni, sem az ügyfélszolgálatot, sem az éttermet. A konkrét étteremben annyit tudnak tenni (amit meg is tettek), hogy kapsz vmit engesztelés képpen. De az "ügyfélszolgálattal" ha sikerül is beszélned, annyit fognak mondani, h nem változott sem a saláta, sem a hús mennyisége/mérete, és elnézést fognak kérni, és ők is felajánlanak vmilyen kupont, amit kipóstáznak. Mert ugye a terméket visszaváltani nem fogják.
És ebben az egészben csak az a szép, h a "nagy cégek" 90%-a így működik itten.
Az olasz példa gyönyörű, kár, h az se magyar. Ez nálam újabb rovátka amellett, h miért lesz egyre nagyobb pöcegödör ez az ország, és sajnálom, hogy az én unokám kezébe majd olyan történelem könyvet kell adnom, amiben az lesz, hogyan építettük le az országot ilyen rövid idő alatt a semmibe. Éljen a jogállam és a demokrácia...
Kár, h hiába teszünk is bármit eredménytelen. A homár is egy király oldal. Kíváncsi lennék egy statra, hogy a felrakott problémák hány %-ában találtak megoldásra. Szerintem elkeserítő lenne a szám, pedig aktivitás a részünkről van bőven, ahogy látható. Csak éppen azon kívül, h itt közösen hőböröghet a tömeg, más "előnye" nem sok van...SAJNOS!
Hidd el én örülnék a legjobban, ha kijutnánk ebből az álapotból, de utópiába senki ne ringassa magát.

Ahoj
Tékozló Homár A kedves spammer 2007.08.23 13:47:00
Nagy divatja van idén a "véletlenül másnak küldött" levélnek látszó spameknek, azt gondolják a tahók, ezek majd után nem fogják bíróságra cibálni őket. ern0 tegnap csodálkozott rá jelenségre: ez csak nekem uj, vagy most kezdodik a kedves, kozvetlen hangvetelu spamek…..
ua571 2007.08.27 20:52:41
Üdv Mindenki,

Valóban elszomorító, h a levelezés igen nagy mértékben spamből áll :( Én speckó azt teszem, h amennyiben magyar nyelvű a spam, akkor már nézem is a forrást, ha megvan a forrás IP, mehet az adott internet-szolgáltatónak. A külföldiekkel az a gond, h tuti vmi ásziai zombigépről jön, amit mindenki
lesz@r, nemhogymajd egy európai bejelentésre meg is mozduljunk. pl. én a freemailes címeimre kivétel nélkül kapok napi 5-8 spamet innen:
address: COMSTAR United Telesystems
address: Smolenskaya-Sennaya Sq., 27, build.2
address: 119121 Moscow
address: Russia
Node a magyar esetében ez kb. azt jelenti, h már majd az összes szolg.nak ment levél a témában. És az eredmény? Országos szinten lesúlytó. Pl. a UPC az egyetlen, aki rendszeresen válaszol is, h sikerült intézkedniük, és tényleg! A TÉ nem tom mit csinál, mert ha kérem, se írnak vissza, h mi van, hol megszűnnek a spamek, hol nem. Volt, h datanet kijelentette semmi köze hozzá :), többiek esetlegesen tevékenykednek a témában, már ha van abuse címük, ahova az ilyet küldeni lehet, mert van, akinek az sincs. Az ilyen meg mehet NHH-nak. De első körben mindenképpen a szolgáltatónak célszerű jelenteni, hiszen hamarabb, könnyebben tudnak fellépni, mint az NHH, aki azért nem kevés mással is nyűglődik. Azt meg szerintem felejtsük el, h a netkávézó nem kinyomozható, mert Zwei-vel értek egyet e téren. A netkávézó használ vmi netet egy szolgáltatónál, ahova bejelentik a spameket, aki aztán megrugdossa a kávézót, az meg ha nem intézkedik, akkor megjárja, tehát neki is érdeke lépni, ha fenn akar maradni, ha meg nem teszi, akkor biza marad, h nő a segge a rugdosástól, míg szét nem durran :) Nekem van egy ilyen ismerősöm, akik elég komoly nyilvántartást vezetnek a vendégekről ahhoz, h ilyen esetben vissza lehessen nyomozni ki is volt a delikvens. Mint mondta ez az Ő érdekük is, igaza van.
Vki említette az wiw-et is, h ott mik terjedtek. Bár ez merőben más téma, nem is akarok nagyon belemenni, de a legegyszerűbb az lenne, ha ott is bevezetnének bizonyos korlátozásokat, mert lassan nekem is tele a puttonyom a megnyert(nyilván) telókkal, meg laptopokkal...

Üdv,

ua571 - remote sentry gun forever
McJoboljunk egyet: Gocus húga hétfőn kezdte a diákmunkát a Kerepesi úti hamburgeresnél, de valaki kapásból lenyúlta a csomagjában lévő étkezési utalványokat. Ez se jó, de az még rosszabb, ha ezért az áldozatot állítják pellengérre. Sztori alant, várjuk a további jó és…..
ua571 2007.08.03 13:08:30
Üdv Mindenki,

Mielőtt beszállnék a kialakult mekis vitába :) közlöm, hogy nem dolgozom az érintett étteremben, sem semmilyen mekiben! Állást sem foglalok, ha alaposan elolvassátok, amit írok, és meg is értitek, akkor egyértelmű lesz, hogy ezek csak tények.

A storyhoz szólnék egy-két szót. Először is nagyon sajnálom a lányt, akivel megesett ez az eset, (tapasztalatból mondom), hogy sajnos hasonló lopás esetében ez pont így zajlott volna mással is. Nem tudom, hogy nekik volt-e (elvileg kötelező) munkába állás előtti orientáció, ahol elmondjanak bizonyos szabályokat, lehetőségeket, és kötelezettségeket. Péládul, hogy nem minden nyári munkásnak tudnak zárható szekrényt biztosítani, melyben elzárhatja az értékeit, viszont van erre lehetőség (pl. főpénztár), ahova be lehet záratni a telefont, pénztárcát, egyebeket. Ha nem volt ilyen tájékoztató, az már problémás, de ha volt, akkor nem mellékes, hogy miért nem tudott élni ezzel a lehetőséggel, már ha volt ilyen! Erről egy-két részlet bele kerülhetett volna a cikkbe.

Alapjában véve minden az emberek hozzáállásán múlik. Hogy szar-e a mekis munka? erről nyilván nem fognak egyezni a vélemények, elég csúnya is lenne :)
Nyilván, aki 2 diplomával ebből tartja el a családját, az máshogy áll ehhez a kérdéshez, mint aki nem tudja jobban elb*ni a nyarát, és közben még az sem elég, amit megkeres, hanem mellé nyúl súlyos ezreket, melyeket majd a vezetőségnek kell megfizetni, mert meg kell!!! Jó móka nyilván, aztán szívjon az, aki ugyanabból él, mert nehogy azt higgye bárki, hogy a "fehéringes" vezetők aztán jobban meg lennének fizetve, lóf*t. Persze, csak azért megy oda, hogy lenyomjon 2 hónapot, pénzt keressen, és le se sz*rja a munkahelyet csak, h mennyit tud nyúlni, az sefteljen csak nyugodtan, mást úgysem fog tudni lelkiismerettel végezni. Egyébként meg amíg ugyanez a hozzállást kapja a dolgozó a pult másik oldaláról is, addig hova legyen fene nagy munkakedve, he?

Ennyi voltam...
Üdv.