Adatok
keoma76
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok "Feltalálók"!A következő pár bejegyzésben (mini sorozatban) segítséget szeretnék nyújtani mindazoknak, akik még csak tervezik hogy építenek generátort, akik még kísérleteznek vele, akik építettek és…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sajna csak most akadtam rá erre az oldalra. Eddig mindent csak a saját fejemből csináltam, így amatőrebb vagyok, az amatőröknél. Nem végeztem számításokat, nem csináltam tervet.. Ez a 3. cellám. Amint olvastam, nem száraz cella. Először a dunsztosüveg+ drót volt. Utánna egy cső, két lemezkével. (a sufnitunning merülőforraló elméletén) Most a jelenlegi ma készült el, Ez egy 114mm átmérőjű, 32cm hosszú rozsdamentes, saválló cső. Benne elhelyezve, távtarókkal szimetrikusan rögzítve egy másik. Ez egy 75mm-es átmérő, 28 cm hosszú ugyanolyan cső. Az alján egy-egy 20X20mm-es bevágás, a víz átfolyásának. Lent, fönt egy egy 20mm vastag bakelit, nutolva, tömítve, menetesszárral összehúzva. A tartály így 2 bár nyomáson nem szivárog.
A tartály külső oldala kapott negatív, a belső cső pozitív töltést.
A gáz mennyiséget nem tudom. Ha mond valamit, akkor egy 8-as belső vastagságú 140cm hosszú olajálló gumicsövön vezettem el. A buborékszámom az előző másodpercenkénti 2-3 ról kb 7-10re emelkedett. Kipróbálni még nem volt időm. Kb 10-12 km-et mentem vele, mikor rájöttem, hogy vezeték cserére is szorulok, mert az előzőkéhez képest melegszik.
Lötyinek a desztilált víz+ szódabikarbóna keveréket használok. Igen, tudom... A kloridok a következő fázis lesz, mivel eddig nem tudam róla. :)
Ha a leírtak alapján tudtak valami hasznosat mondani, hogy mit változtassak, mit csináljak, nagyon megköszönöm.
Jahhh én egy 92-es 2.0 DOHC ford scorpioval tesztelem.
Köszönöm, sziasztok, jó éjt!