Adatok
joliot
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedves szerkesztő! Az alábbi történetben ma már leginkébb csak az érdekel, hogyan tud így csalni a kaller. A többit hozzáírom a MÁV amúgy is hosszú: "nem érdekel az utas, úgysincs más választása és vonattal fog utazni" hozzáállásához. Sokat járok vonattal,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azért szerintem van egy kis különbség az SNCF és a MAV között. Nem allitom és ádám sem allitotta hogy tökéletes lenne, de ha a MAV csak fele olyan jol müködne mint az SNCF akkor a földhöz csapkodhatnank a fenekünket örömünkben.
Tôrténetesen a Fr-oi Nantes ban élek 12 éve (400 km Parizstol nyugatra). Evente 3-4 alkalommal fel kell mennem Parizsba, ami igy 12 év alatt azért mar kb. 40-50 oda-vissza utazast tett ki a TGV-n (összesen kb. 80 ut). Ebbol a 80 utbol egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor késett a vonat. Es amikor késésröl beszélek nem fél orarol, csak max. 10-15 percröl. Az altalanos az az, hogy percre pontosan érkezik. 400 km tavolsagbol, amit 2 ora alatt tesz meg, vagyis 200 km/oras atlagsebességgel. Mindezt orankénti, csucsidöben félorankénti jaratsürüséggel Nantes és Parizs között.
Ehhez képest hol tart a MAV?
Persze hibajuk is van, elsö sorban a sztrajkok allnak, hiszen évente 3-4, par napig tarto sztrajk biztos hogy van, masodsorban pedig a jegyarak, amik dragak és atlathatatlanok (teljes aru jegy Nantes-Parizs kb 70 euro), kicsit olyanok mint a repülöjegyek: az ar függ attol hogy mennyire elöre veszem meg, hogy visszavalthato/nem visszavalthato stb.