Adatok
last barons
0 bejegyzést írt és 90 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
George Miller megnyergelte a retroparipát, felült rá és addig lovagolt a sivatagi naplementében, mígnem arra eszmélt, hogy a Mad Max újragondolt, mai igényekre hangszerelt változata ott van a legjobb filmek között, minden év végi számvetésben, sőt a leghírhedtebb, legnagyobb szabású díjátadó…..
Az RTL Klub kinyírta ugyan a sztármagazinját a Reflektort, de rögtön kreált is egy másikat, mégse szabaduljunk meg olyan könnyen a hazai celebritásoktól, mert az élet nélkülük nem is lehet habostorta, csak valami szürke kovász, amiben senki sem hempergőzik szívesen. És persze feladatot kellett adni…..
last barons
2016.01.12 15:54:16
"Utak? Ahová megyünk, ott nincs szükség utakra!"
3. A forgatásról
Miután Eric Stoltz cseréjét a Universal szentesítette - olyan két hét után - a forgatás zajlott tovább mintha mi sem történt volna, időspórolás végett. Elvégre azokat a jeleneteket fel lehetett venni,…..
last barons
2015.10.16 17:26:47
1. Dodge Charger 1969 - A Dongó
A Dodge Charger tanulmányautóként indult világhódító útjára még 1964-ben a detroiti autó kiállításon, a következő évben már árulták is!
A ma már klasszikus fastback forma, elől egybefüggő hűtő rács rejtett lámpákkal, és a két részben…..
last barons
2015.10.13 08:19:51
@karlmann: A pony carok adtak anyagot az izomautóknak. Mondok egy példát. Egy Barracuda az pony car, egy CUDA az izomautó.
Felszereltségtől és teljesítménytől függ, mi az izom és mi a pony.
Az első pony carnak nevezhető autó a Mustang volt, de az első izomautónak viszont a GTO-t tekinthetjük a Pontiactól, annak ellenére hogy az még nem rendelkezett előbbi klasszikussá vált arányaival.
Az izomautók között is volt méretbeli különbség jócskány általában midsize autók voltak, de volt sok compact is- mint például a Dart, vagy egy Nova- és bizony full size is, mint például a Chrysler 300 Hurst 1970-ből.
Természetesen voltak sportos, erős modellek az izomautók előtt is,- pl Chevy bármi amiben 409-es motor volt- de azokat nem tekintik izomautóknak.
Felszereltségtől és teljesítménytől függ, mi az izom és mi a pony.
Az első pony carnak nevezhető autó a Mustang volt, de az első izomautónak viszont a GTO-t tekinthetjük a Pontiactól, annak ellenére hogy az még nem rendelkezett előbbi klasszikussá vált arányaival.
Az izomautók között is volt méretbeli különbség jócskány általában midsize autók voltak, de volt sok compact is- mint például a Dart, vagy egy Nova- és bizony full size is, mint például a Chrysler 300 Hurst 1970-ből.
Természetesen voltak sportos, erős modellek az izomautók előtt is,- pl Chevy bármi amiben 409-es motor volt- de azokat nem tekintik izomautóknak.
last barons
2015.10.13 16:12:17
@protézisesh: dehogynem. :)
Manapság már túlságosan is egyszerű a képlet, ha egy autóban valamivel több lóerő tátong, mint az 1.0 űrméretű Suzukiban, azt már izomautónak szokás nevezni, vagy bármilyen nagyobb teljesítményű autóra zsigerből ráfogjuk, hogy „ez aztán izomautó!”
Holott klasszikus…..
last barons
2015.09.14 10:20:43
@olimpikON: Miért ne neveznénk? Hisz megtették... :D és nem is csináltak belőle nagy titkot... :)
Az Amcsik értelmezték Goatnak-kecske- Gas Oil, Tires-nak is- ne várd, hogy nem a vagányabb verzió az igaz.
még a teszt sem volt igazi- csak rajzolták a címlapot amin a Ferrari meg a GTO együtt szerepelt. Ráadásul állítólag a motor a Royal Pontiactól jött a "tesztautóba"- valószínűleg belenyúlva kissé.
Mindez mit sem von le a tervezők pimaszságából, és a kocsik spirituszából.
Ződ2000:
Ezzel amúgy is vigyázni kell, mert az izomautó ligába ha szigorúan nézzük, csak akkor juthat be egy 350 ci-s camaro ha az például egy LT1-es jelű, 360 lóerős modell, esetleg SS vagy RS opciós kocsi- különben csak pony car.
Amit fogalom szintjén egyébként a Mustanggal a Ford keltett életre de csupán az autófajta jellemzőit foglalja magában.
Az Amcsik értelmezték Goatnak-kecske- Gas Oil, Tires-nak is- ne várd, hogy nem a vagányabb verzió az igaz.
még a teszt sem volt igazi- csak rajzolták a címlapot amin a Ferrari meg a GTO együtt szerepelt. Ráadásul állítólag a motor a Royal Pontiactól jött a "tesztautóba"- valószínűleg belenyúlva kissé.
Mindez mit sem von le a tervezők pimaszságából, és a kocsik spirituszából.
Ződ2000:
Ezzel amúgy is vigyázni kell, mert az izomautó ligába ha szigorúan nézzük, csak akkor juthat be egy 350 ci-s camaro ha az például egy LT1-es jelű, 360 lóerős modell, esetleg SS vagy RS opciós kocsi- különben csak pony car.
Amit fogalom szintjén egyébként a Mustanggal a Ford keltett életre de csupán az autófajta jellemzőit foglalja magában.
last barons
2015.09.14 13:33:36
@protézisesh: Az Eldorado már a hatvanas évek végétől elsőkerekes volt.
last barons
2015.09.14 19:56:53
@eq2: Már a hatvanas években spirálrugókat használt hátul a Cadillac lengőkarokkal, igaz a merevhíd stimmel.
..
last barons
2015.02.22 18:44:08
Rozsdamarta autótetemek a homokban. Gyárak, munkagépek, a város forgataga után csak a Semmi, kaktuszbokrok, csörgőkígyók és lókoponyák. Agyadban adrenalin dörömböl. Verejtéked rád feszül. Benzin és benzedrin hajtanak előre. A valóság felhígul, a világ süvítő színsávokra…..
last barons
2014.02.12 19:59:17
A karácsonyban többek között az a jó, hogy lehet álmodozni, forgatni szabadon a fejünkben a gondolatot, hogy mit is kérnénk a Jézuskától. Én például egy Álomgarázst állítottam össze magamnak. Sose lesz persze ilyenem – de jól is néznénk ki, ha minden vágyunk…..
last barons
2011.12.31 12:43:58
@unclesam2: Talán nem kétezerért kellene bele tankolni.
Sabc továbbra is a Mercury Cougarral küzd, és amíg vár egy-egy alkatrészre, leveleket ír. Ez duplán jó: én utálok telefonálni, és ha Sabc rákezdi a lengőkarokkal meg kormányhardykkal, tíz perc után kómába esek. A másik jótétemény, hogy a csávó tud írni. Néha azért még…..
last barons
2011.10.18 19:35:50
@1kutya: Jó estét.Tekintettel, hogy nem érezzük úgy, hogy magyarázkodnunk kellene, így nem is folytam bele az itt egyébként láthatóan nagyon népszerű sárdobálásba.
Ennek több oka is, van, de ez sem fogom kifejteni, hisz teljesen feleslegesnek találom.
Elhangzott itt már több dolog rólunk és jelzők, melyek személyünk is munkáink ismerete nélkül meglehetősen légből kapottak.
A legtöbbre csak vállat vonok, némelyen pedig egyszerűen mosolygok, de azt állítani, hogy mi csak úgy simán tolvajok vagyunk, akik más autójából alkatrészeket "lopnak" ki, nos az legalább is, hogy elég szemtelen feltételezés és alaptalan, amiért legalább is egy fehér kesztyűt kellene az arcodba dobnom.
Sajnos erre lehetőségem nincs elküldeni a fenébe pedig kézenfekvősége miatt nem járható számomra, így csak udvariasan megkérlek, hogy mérlegeld azt amit leírsz,mert magad minősíted.
Ez egyébként egy ajándék hozzászólás Robinak sok szeretettel, hadd jöjjön a komment görgeteg.
További szép estét.
Ennek több oka is, van, de ez sem fogom kifejteni, hisz teljesen feleslegesnek találom.
Elhangzott itt már több dolog rólunk és jelzők, melyek személyünk is munkáink ismerete nélkül meglehetősen légből kapottak.
A legtöbbre csak vállat vonok, némelyen pedig egyszerűen mosolygok, de azt állítani, hogy mi csak úgy simán tolvajok vagyunk, akik más autójából alkatrészeket "lopnak" ki, nos az legalább is, hogy elég szemtelen feltételezés és alaptalan, amiért legalább is egy fehér kesztyűt kellene az arcodba dobnom.
Sajnos erre lehetőségem nincs elküldeni a fenébe pedig kézenfekvősége miatt nem járható számomra, így csak udvariasan megkérlek, hogy mérlegeld azt amit leírsz,mert magad minősíted.
Ez egyébként egy ajándék hozzászólás Robinak sok szeretettel, hadd jöjjön a komment görgeteg.
További szép estét.
Nem készülök semmi extrával. A Cougar motorját a Last Barons rendberakta, előtte se ment rosszul, de most lement a fogyasztás 16 literre. Persze még egyszer azért GPS-szel is rámérek, mert az új váltó miatt kicsit többet csal a műszer, de a legutóbbi Belsőség találkozó…..
last barons
2011.09.02 19:45:31
@gyvy: szó sincs róla. :)
A Last Barons megindult az elvémaxzsoltosodás útján. Vagy ha nem is az egész klub, de a beszerzési részleg mindenképpen. Három hónapja már egészen félkész volt a Cougar. A félkész ez esetben egy optimista félkész állapotot jelentett: az ülések áttömve-áthúzva, a…..
last barons
2011.06.13 21:24:42
@BOSCHtechnikus: Tudom, hogy hihetetlen, de a gazt szoktuk vágatni.
Amikor éppen úgy esik.
A fék beállítása alatt azt kell érteni, hogy a kocsiban van egy fékbeállító szelep, mellyel az első és a hátsó fék között lehet a százalékot optimálisra belőni.
Mielőtt valaki megkérdezi, igen, régen is volt már ilyen.
Éppen a fék fontossága miatt cseréltünk tárcsát és betétek elöl, és ellenőriztük a hátsókat is, cseréltük amit kellett.Csak a váltó, hiánya miatt még nem teszteltük a gyakorlatban.
Majd most.
köszönjük szépen a többiek nevében is.
Amikor éppen úgy esik.
A fék beállítása alatt azt kell érteni, hogy a kocsiban van egy fékbeállító szelep, mellyel az első és a hátsó fék között lehet a százalékot optimálisra belőni.
Mielőtt valaki megkérdezi, igen, régen is volt már ilyen.
Éppen a fék fontossága miatt cseréltünk tárcsát és betétek elöl, és ellenőriztük a hátsókat is, cseréltük amit kellett.Csak a váltó, hiánya miatt még nem teszteltük a gyakorlatban.
Majd most.
köszönjük szépen a többiek nevében is.
last barons
2011.06.14 17:40:39
@The Good Boy: Csak azt felejted el, hogy mi már 10 -15 éve foglalkozunk ezekkel, nem a holdról pottyantunk ide, és jó pár komoly autó kikerült tőlünk.
Ezt a barmozás poén csak azért ne elöltesd, mert rettenetesen gyermeteg.
Összegezve, az egész kommented nem ér egy olvadt fruttit sem.
Ezt a barmozás poén csak azért ne elöltesd, mert rettenetesen gyermeteg.
Összegezve, az egész kommented nem ér egy olvadt fruttit sem.
last barons
2011.06.14 19:02:06
@The Good Boy: Én azért írok ide, mert megtisztelem azokat a jelenlétemmel, akik éppen velünk foglalkoznak.
Hidd el, hogy globálisan nem játszik szerepet a véleményed.
Így aztán nem fáj a nevünk kifigurázása sem, csak jóindulatúan figyelmeztetek mindenkit, hogy elég ciki.
Hidd el, hogy globálisan nem játszik szerepet a véleményed.
Így aztán nem fáj a nevünk kifigurázása sem, csak jóindulatúan figyelmeztetek mindenkit, hogy elég ciki.
Az 1995-ben alapított Kirkham Motorsport egyszerű alapelvet követ: a világ legjobb Cobra-replikáit akarják építeni. Nem tudom, mennyire járatosak önök a Cobra-replika bizniszben, de ha nem tévedek, ez többé-kevésbé sikerül is nekik. Az alumínium-karosszériás 427-es, vagy akár a…..
last barons
2011.03.20 18:07:51
@nickkel: "mert azt az élményt amit az ilyen autók adnak azt tudják 1.6-2.0-ig is."
Már egy kicsit korábban jeleztem, hogy nem kell belefolynia senkinek olyasmibe, amihez lövése sincs.
Továbbá ne hasonlítsuk egy mx5- höz a Cobrát, mert ezek valóban más ligában játszanak.
Lutzil: a hamincas évek elejétől indult a V8 a Ford Flatheadjaival.
A német hadi techika csuda dolgokat tudott a II. világháború idején az biztos.
D
Már egy kicsit korábban jeleztem, hogy nem kell belefolynia senkinek olyasmibe, amihez lövése sincs.
Továbbá ne hasonlítsuk egy mx5- höz a Cobrát, mert ezek valóban más ligában játszanak.
Lutzil: a hamincas évek elejétől indult a V8 a Ford Flatheadjaival.
A német hadi techika csuda dolgokat tudott a II. világháború idején az biztos.
D
last barons
2011.03.20 19:57:58
last barons
2011.03.20 22:22:28
@nickkel: Nem gondoltam, hogy arra gondolsz, szoktam -e kirándulni menni a lányommal.
Azt hittem autókról beszélgetünk.
Olyanokról, amit praktikus használni, és olyanokról amik a versenypályára készültek, és örömet okoznak kisugárzásukkal.
De szerintem hagyjuk, mert ez már súrolja a trollkodást.
üdv.
Azt hittem autókról beszélgetünk.
Olyanokról, amit praktikus használni, és olyanokról amik a versenypályára készültek, és örömet okoznak kisugárzásukkal.
De szerintem hagyjuk, mert ez már súrolja a trollkodást.
üdv.
- Te, figyelj, van egy kis gond a papírokkal. Szívemben nagyot moccant a rozsdás kés, a következő pillanatban pedig éktelen harag öntött el. Most ülök autóba, verem pépesre a szemétláda fejét, kicsinálom, ütöm, amíg meleg, megtaposom, a korláthoz csapkodom... Nyugalmat…..
last barons
2011.03.14 08:48:00
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:
Szeretnéd, hogy összedobjunk neked valami komoly kocsira?
Vagy miért volt ez most fontos közölnöd?
Irigy vagy netán?
Szeretnéd, hogy összedobjunk neked valami komoly kocsira?
Vagy miért volt ez most fontos közölnöd?
Irigy vagy netán?
Amit alant láthatnak, az ma már – szerencsére – történelem. Ez egy hivatalos kis oktatófilm 1987-ből. A Pontiac kereskedők agyát mosták vele anno, akiknek így könnyebb dolguk volt, amikor be kellett fűzniük az európai vagy japán autót jó eséllyel még sosem látott…..
Annak idején, 1965-ben Ford Galaxie 500 XL-ként hagyta el a gyárat, 6.4 literes V8-assal és négygangos padlóváltóval. Aztán valaki, valamikor, egyértelmű céllal átépítette az autót, megkapta a 427 köbös (7 literes) motort és egy másik, erősebb váltót. Moonshine runner lett…..
last barons
2011.03.01 20:10:38
@szakmernok: Mit nézel ki ebből a kocsiból?
Tudod mi az a 427 Side Oiler?
Akkor ne fogadj nagyban...
Tudod mi az a 427 Side Oiler?
Akkor ne fogadj nagyban...
Kezdem elveszteni a fonalat. Azt, hogy mikor mi történt a Cougarral, már csak homályosan érzékelem. Amikor kimegyek a Baronshoz Diósdra, mindig elmondják, bár ott se tudja mindenki fejben tartani, tehát Kölyök, Géza, Hunya vagy a többiek beszámolójában mindig felbukkan valami új…..
last barons
2011.02.27 18:23:32
@expert-mérnök: Ne lovagolj ezen tovább, mint az szükséges.
Mindenki megértette, hogy Te nem füstölnél gumit, maradjunk ennyiben.:)
Virago_1000:Éppen Te mondtad ki, hogy kinek ez, kinek az.
...És éppen ezért tartom kicsinyes dolognak lenézni egy Cougart, mert én sem merészelem lenézni a púpos Wartburgos/02BMw-s/Ladás/Suzikis arcokat.
Tégy tehát Te is így, és ne nevezz egy szép régi autót, mint a Merc traktorhangú fürdőkádnak.
Főleg, hogy gőzöd sincs, miről is bubogsz.
Mindenki megértette, hogy Te nem füstölnél gumit, maradjunk ennyiben.:)
Virago_1000:Éppen Te mondtad ki, hogy kinek ez, kinek az.
...És éppen ezért tartom kicsinyes dolognak lenézni egy Cougart, mert én sem merészelem lenézni a púpos Wartburgos/02BMw-s/Ladás/Suzikis arcokat.
Tégy tehát Te is így, és ne nevezz egy szép régi autót, mint a Merc traktorhangú fürdőkádnak.
Főleg, hogy gőzöd sincs, miről is bubogsz.
last barons
2011.02.27 21:23:03
@BOSCHtechnikus: Köszönjük szépen.
Virago_1000:A kép sokkal árnyaltabb, mint két laprugó.
De nem hinném, hogy elhangzott volna, hogy ezek a világ legjobb autói technikailag.
Mégis azt mondanám, hogy szerethetőek, és olyan dolgokat adtak az átlagpolgárnak, amit más országban csak sokkal több pénzért érhettek el a vásárlók.Egy méregdrága Miurát nem kell összehasonlítani egy a töredékébe kerülő, tömeggyártású autóval azt hiszem.
A gumi befüstölése pedig ideális esetben egy lámpától elinduláskor is bekövetkezhet./ideális eset- elég erős hozzá a motor/
Amúgy meg:ezek legendák, tetszik, vagy sem.
Virago_1000:A kép sokkal árnyaltabb, mint két laprugó.
De nem hinném, hogy elhangzott volna, hogy ezek a világ legjobb autói technikailag.
Mégis azt mondanám, hogy szerethetőek, és olyan dolgokat adtak az átlagpolgárnak, amit más országban csak sokkal több pénzért érhettek el a vásárlók.Egy méregdrága Miurát nem kell összehasonlítani egy a töredékébe kerülő, tömeggyártású autóval azt hiszem.
A gumi befüstölése pedig ideális esetben egy lámpától elinduláskor is bekövetkezhet./ideális eset- elég erős hozzá a motor/
Amúgy meg:ezek legendák, tetszik, vagy sem.
last barons
2011.02.28 18:40:05
@newtehen: Először is:Robi nem az egyetlen ember, aki hozzánk hozza a kocsiját, bármilyen hihetetlen.
Másodszor:Ez az idióta, sosem lesz kész szöveget pont 15 éve hallgatom.Nem alapul tényekre, csak ostoba böfögés.
Mert a tények mást mondanak.A Last Barons csak a tavalyi évben több, mint 10 autót csinált ilyen- olyan mértékben.
Harmadszor: Ha azt hiszed, hogy arra verem, hogy a Cougarnak hogy tudom kitaposni a belét, mert amúgy csak egy görbevázas rollerem van és egy fél pár cipőm hozzá, akkor tévedsz.
Természetesen a tulajdonossal ez előre közölve lett, és hogy miért?
megfogalmazom egyszerűen, hátha majd kapisgálod:Mert szükséges, hisz ha nem teszed próbára, honnan tudod, hogy milyen a végeredmény?
Jah, persze, elolvasom a könyvbe.
Végezetül pedig figyelmeztetnélek, hogy a sok marhaságra a továbbiakban nem vagyok kíváncsi, majd ha felnőttél a feladathoz, hogy egy értelmes posztot írj, lehet, még dumálunk, addig azonban biztosan nem.
James_Bond: már jeleztem, hogy a fehér számlapos fordulatszámmérő már nincs a kocsiban.
Mert kibasztuk.:)
Másodszor:Ez az idióta, sosem lesz kész szöveget pont 15 éve hallgatom.Nem alapul tényekre, csak ostoba böfögés.
Mert a tények mást mondanak.A Last Barons csak a tavalyi évben több, mint 10 autót csinált ilyen- olyan mértékben.
Harmadszor: Ha azt hiszed, hogy arra verem, hogy a Cougarnak hogy tudom kitaposni a belét, mert amúgy csak egy görbevázas rollerem van és egy fél pár cipőm hozzá, akkor tévedsz.
Természetesen a tulajdonossal ez előre közölve lett, és hogy miért?
megfogalmazom egyszerűen, hátha majd kapisgálod:Mert szükséges, hisz ha nem teszed próbára, honnan tudod, hogy milyen a végeredmény?
Jah, persze, elolvasom a könyvbe.
Végezetül pedig figyelmeztetnélek, hogy a sok marhaságra a továbbiakban nem vagyok kíváncsi, majd ha felnőttél a feladathoz, hogy egy értelmes posztot írj, lehet, még dumálunk, addig azonban biztosan nem.
James_Bond: már jeleztem, hogy a fehér számlapos fordulatszámmérő már nincs a kocsiban.
Mert kibasztuk.:)
Az első dermesztő pillantás, extra leanderrelÉn is egy kretén vagyok. Miért kell nekem egy félkész motort nézegetni? Hagynám inkább alkotni a művészt. Úúú…hhhhhh…. Khmhmhm, öhö… Ez most a permetezés és a Simson Schwalbe transzcendens kapcsolatára utal?…..
last barons
2011.02.19 15:53:55
@lanciabacci: Lám-lám, nem ömlengésig elfogult véleményt is lehet értékelhetően, intelligensen megfogalmazni, anélkül, hogy ökölbe szorulna az ember talpa az idegtől-ámde gondolatot ébreszt.
last barons
2011.02.19 17:58:55
@lanciabacci: Jobb esetben viszont kijöhet egy kellemes középút a megrendelő és az építő elképzelése között félúton, amitől egyik sem kap rángógörcsöt.
W.R. bizonyára nem azért fordult Pistihez, mert egy megszokott motort akart sok billet cuccal teleaggatva, hisz konfekciót többen is tudnak szorgos dobozfeltépkedéssel kreálni, itt valami más a cél.
Ilyen esetekben a megrendelő- W.R.-kénytelen valamilyen szinten a projektet az építő kezébe adni-ringassa az, legfeljebb aggódó pillantásokat vet a bölcső felé, hogy a bébije végül is kire fog jobban hasonlítani.
kzolee:, Nem, nem kell feltétlenül ismernie, de nem árt.:)
tittadili: ez a patron már el lett sütve, kreatívabban, ha kérhetném.:)
W.R. bizonyára nem azért fordult Pistihez, mert egy megszokott motort akart sok billet cuccal teleaggatva, hisz konfekciót többen is tudnak szorgos dobozfeltépkedéssel kreálni, itt valami más a cél.
Ilyen esetekben a megrendelő- W.R.-kénytelen valamilyen szinten a projektet az építő kezébe adni-ringassa az, legfeljebb aggódó pillantásokat vet a bölcső felé, hogy a bébije végül is kire fog jobban hasonlítani.
kzolee:, Nem, nem kell feltétlenül ismernie, de nem árt.:)
tittadili: ez a patron már el lett sütve, kreatívabban, ha kérhetném.:)
last barons
2011.02.20 09:26:26
@millesei: Javaslom azért ne borulj ki. :)
Nem hinném, hogy ilyen szar a helyzet.
Én más szemszögből látom a dolgot, ennyi az egész. Minket is rendszeresen néznek őrültnek, Robi sem értette legutóbb, miért nézünk olyan szépen percekig egy félig sem kész létraalvázat a Báróval.Hiszen csak két darab vas volt ott.
És a fülkét csak utána mutattuk meg neki.
Na, az sem segített sokat!:)))
Valószínűleg ezért lehet, hogy kevésbé aggódom Pisti permetezős-rat-japó gépe miatt is.
Nem hinném, hogy ilyen szar a helyzet.
Én más szemszögből látom a dolgot, ennyi az egész. Minket is rendszeresen néznek őrültnek, Robi sem értette legutóbb, miért nézünk olyan szépen percekig egy félig sem kész létraalvázat a Báróval.Hiszen csak két darab vas volt ott.
És a fülkét csak utána mutattuk meg neki.
Na, az sem segített sokat!:)))
Valószínűleg ezért lehet, hogy kevésbé aggódom Pisti permetezős-rat-japó gépe miatt is.
A hatvanas évek amerikai izomautó legendáinak történetével könyveket lehetne megtölteni - mint ahogyan ezt meg is teszik az élelmes kiadók. A Corvette, a Challenger, illetve a kisebb póniautók, mint a Mustang, Camaro, vagy a Javelin mind a korszak méltó ikonjaivá váltak. Feltűnik…..
last barons
2011.02.12 20:13:37
@alecwolf: szerintem véletlenül.:)
jó dolog, hogy ilyesmiről is lehet olvasgatni, és említést érdemelnek ezek a kocsik, amik olyan időket futottak a negyed mérföldön, ami mai szupersport kocsikat is elsápaszt.
alacsony 12-es idők, vagy spéci gumival magas 11-es témák napirenden voltak.
jó dolog, hogy ilyesmiről is lehet olvasgatni, és említést érdemelnek ezek a kocsik, amik olyan időket futottak a negyed mérföldön, ami mai szupersport kocsikat is elsápaszt.
alacsony 12-es idők, vagy spéci gumival magas 11-es témák napirenden voltak.
Kárpitos Rezső fogalom a szakmában. Nehéz olyan felújító műhelyt találni, ahol ne cirkulálna éppen valami munkája, bár a magyar veterános élet erősen hasonlít egy átlagos méretű falura: nagyjából mindenki ismer mindenkit. Szerkesztőségünkben például a Csikósnak…..
last barons
2011.01.03 20:39:25
@keletisarok.hu: nem is vettem annak.
a cél az volt, hogy az eredeti jelleget megőrizve egy használható ülés készüljön, mely első, vagy akár második ránézésre sem mutatja, hogy módosítva lett.
teljesen beleillik a környezetébe, nem tolakodó, és főleg stílusbiztos./egyébként az üléskárpit majdnem olyan mint volt fazonját és varrását tekintve./
a cél az volt, hogy az eredeti jelleget megőrizve egy használható ülés készüljön, mely első, vagy akár második ránézésre sem mutatja, hogy módosítva lett.
teljesen beleillik a környezetébe, nem tolakodó, és főleg stílusbiztos./egyébként az üléskárpit majdnem olyan mint volt fazonját és varrását tekintve./
last barons
2011.01.03 20:52:52
@effendi79: nem került milliókba a beavatkozás, és nem is egy füst alatt történt a teljes bizonytalanság jegyében.
egyszerűen az új lehetőségek diktálták a dolgot.
...és nem, szivik ülésből -bár lehetett volna, de nem lett volna olyan.
ha nem érzed a különbséget, akkor nem is bonyolódnék bele.
egyszerűen az új lehetőségek diktálták a dolgot.
...és nem, szivik ülésből -bár lehetett volna, de nem lett volna olyan.
ha nem érzed a különbséget, akkor nem is bonyolódnék bele.
last barons
2011.01.03 21:29:35
@makmarci: próféta vagy.
Pistike, a brit halottaskocsi-ipar szerelmese intézte a Cougar alkatrészeit, a Last Baronsnál hetek óta a csomagra várnak. Még mindig nem jött meg, én pedig szisztematikusan nyomasztom őket: a rendelés óta már a harmadik olyan csomagot vittem ki a hétvégén, amit én rendeltem…..
last barons
2010.11.18 14:19:51
@Dr.Traktor: azért lehet,mert tudom,milyenre akarom a rodot.
először jön a koncepció és aztán kezdődik a kivitelezés.minden ilyen kocsi pár vasdarabként kezdődik.:)
2-3 embernek mondjuk 3 havi munkája----ha csak azt csinálják,és nem kell extrán várni valamire.
először jön a koncepció és aztán kezdődik a kivitelezés.minden ilyen kocsi pár vasdarabként kezdődik.:)
2-3 embernek mondjuk 3 havi munkája----ha csak azt csinálják,és nem kell extrán várni valamire.
last barons
2010.11.20 17:36:02
@gnme: kerítés zártszelvény?persze. ezek maradtak az angolkert projektből.az ember felhasználja amit talál.stabil motor, sövényvágó olló,miegymás.
mindenhová az oda megfelelő anyagot választjuk ki.egy eredeti alváz falvastagsága sem több,és miután nem tankot gyártunk nem készítünk semmit tonnaszámra.
a túl merev alváz egyébként sem jó, mert ha elvesszük a szerkezet természetes rugalmasságát,akkor ott fog engedni, ahol tud.
ez pedig általában a hegesztéseknél történik.láttunk már ilyet.
mindenhová az oda megfelelő anyagot választjuk ki.egy eredeti alváz falvastagsága sem több,és miután nem tankot gyártunk nem készítünk semmit tonnaszámra.
a túl merev alváz egyébként sem jó, mert ha elvesszük a szerkezet természetes rugalmasságát,akkor ott fog engedni, ahol tud.
ez pedig általában a hegesztéseknél történik.láttunk már ilyet.
Szerintem minden ember megnézte legalább egyszer a Vissza a jövőbe (Back to the Future) filmtrilógiát, így mindenki látott már e jeges semmiben kerengő sárgolyón DeLorean DMC-12-t, még ha erősen átépített, időutazásra kusztomizált állapotban is. A filmek képesek az agyunkra…..
last barons
2010.11.07 11:39:27
@Biziclope: nos, látom, ismét egy úriembert böfögött fel a net kacskaringós szennyvízcsatornája.
széles látóköröd és nyelvi készséged ámulatba ejtő.
azoknak akiket viszont tényleg érdekel a dolog:
"természetesen" nem ilyen motort képzelt el az öreg életművész. csak ilyenre futotta a végén.
széles látóköröd és nyelvi készséged ámulatba ejtő.
azoknak akiket viszont tényleg érdekel a dolog:
"természetesen" nem ilyen motort képzelt el az öreg életművész. csak ilyenre futotta a végén.
Patakokban folyik a lóvé elfele, cserébe érkeznek az alkatrészek a Cougarba. A nagyobb falatok, szelepfedelek, kockás viszosvászon pótkeréktakaró, kanyarstabilizátor még nem jöttek meg, de a tegnapi értekezlet alatt a postás orvul egy kis csomagot csempészett az íróasztalomra. Nem…..
last barons
2010.10.24 17:19:02
@Devil2: a fordnál a karburátor torokszámára utal a jelzés.
2v- kéttorkú
4v- négy torkú
természetesen a szívósorok is különböztek.
2v- kéttorkú
4v- négy torkú
természetesen a szívósorok is különböztek.
A Cougar alakul. Avatatlan szemlélő azt mondhatná, hogy állandóan szerelőnél van, de ez csak az ő optikai csalódása. Néha szerelőnél van, és abból írok egy posztot, de azokról a napokról, amikor egész nap a Cougarral jöttem-mentem, nem írok. Amerikában sincsenek minden…..
last barons
2010.10.10 20:08:43
@Baly-München: igazad van.:)
last barons
2010.10.10 20:18:35
@Baly-München: valójában nem tudok mit kezdeni az agresszivitásoddal.
last barons
2010.10.11 23:00:55
@Szabi01: köszönöm a srácok nevében.a motor egy merev vázas bobber lesz 1200-as /2006-os/sportster blokkal, amihez Jacktől vettünk egy 54-as springer villát.
persze szar is lesz, meg rossz is lesz, dehát... :)
persze szar is lesz, meg rossz is lesz, dehát... :)
Nem tudom eldönteni, kéne-e. Vezetni egész jó lehet, de ha birtokolnám, csak éjjel mernék közlekedni vele, napszemüvegben. Mert mint minden túlfényezett kultautóhoz, ehhez is olyan szitokszavak tapadnak, mint péniszhosszabbító, pótcselekvés, striciautó és még sorolhatnám. Pedig…..
last barons
2010.10.03 14:39:06
@Sam. Joe: ha már így belemelegedünk: shelby először egy corvette v8-ast akart a kocsiba, de a gm-nél beintettek neki.
ő meg rendesen be is rágott ezért.
mondjuk logikus volt a chevy-s srácok hozzáállása-egyszerűen nem akartak cégen belüli konkurenciát a corvette-nek.
shelby mondjuk kevésbé volt megértő,ezért nevezte aztán előszeretettel a kocsit "corvette beater"-nek.amire mondjuk az indok is meg volt rendesen.
érdekes módon dragra csak ritkán használtak cobrát.
ő meg rendesen be is rágott ezért.
mondjuk logikus volt a chevy-s srácok hozzáállása-egyszerűen nem akartak cégen belüli konkurenciát a corvette-nek.
shelby mondjuk kevésbé volt megértő,ezért nevezte aztán előszeretettel a kocsit "corvette beater"-nek.amire mondjuk az indok is meg volt rendesen.
érdekes módon dragra csak ritkán használtak cobrát.
last barons
2010.10.04 20:10:24
Fotó: depalmaclothing.comAz egy dolog, hogy Danny Trejo arcáról könyvet lehetne írni. Az pedig egy másik, hogy végre kapott egy saját filmet, ami - szerintem - Rodriguez eddigi legjobb alkotása. Ami mégis a legszimpatikusabb, hogy kimászott a ganéból, amibe annak idején került, ahogy…..
last barons
2010.09.23 19:49:05
@Audi S8: benned ezután tisztelhetem az Egyesült Államok latin származású állapolgárjainak szubkultúrális szakértőjét?
ugye, megengeded?
mert látom, nagyon otthon vagy a kérdésben.
ugye, megengeded?
mert látom, nagyon otthon vagy a kérdésben.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tökéletesen tudja azt ,amit kell neki.
nem kell túlokoskodni.