Adatok
Kanapé2
14 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Flipper Öcsi, a magyar zeneipar egyik legtöbbszöri visszatérője 46 éves korában elhunyt. Fiatal- avagy gyermekkorunk zenéiben többször visszaköszönt, nézzünk hát róla néhány tényt. Amit mindenki tud, hogy a Hungária zenekarban kezdte, amit kevesebben tartanak számon, hogy…..
Az alábbi téma nem túl izgalmas, de sokakat érint. Már közhelyszámba megy, hogy a szolgáltatók sajnos inkább hivatalként mint szolgáltatóként működnek, jelentősen visszaélve monopolhelyzetükkel és erőfölényükkel.
Kedves Zugügyvéd,
Egy olyan témával…..
A Magyar Villamosvasút-történeti Egyesület (MaViTE) és a BKV múzeumai ingyenes szakmai estet rendeznek a villamosközlekedés, villamostörténet iránt érdeklődőknek. Ismert, neves és érdekes meghívott szakemberek tartanak egy-egy témáról előadást, amelyet kötetlen beszélgetés…..
Kanapé2
2008.06.04 13:29:09
Homáron többször szerepelt, autózz! kolléga pedig ha minden igaz egy pénztárost is kirúgatott már a hirhedt büdaörsi Agip-kútról, bár ez Péter levele után már korántsem olyan biztos. Ő ugyanis azt tapasztalta, hogy a fáradtan rosszul visszaadó kollégák köszönik, jól…..
Kanapé2
2007.12.19 21:18:14
Nem tudom, hogy ez a post a Budaörs északi vagy déli kútról szól-e, nekem mindenesetre van további adalékom a déli cégről:
Kizárólag mosatni járok a Budaörs déli Agip kútra (nincs a környéken egy kurva mosó, úgyhogy muszáj) ahol a 999 forintos III. mosásról még a büdös életben sose sikerült nyugtát kapnom. Ez tehát valószínűleg stabil napi nettó bevétel a brigád számára, de ők szellemesen továbbfejlesztették az üzletet:
Mosatás után rendszeresen félreállok még a kút parkolójában letörölgetni a tükröket, antennát meg ilyeneket. 10 ilyen alkalomból 5-ször somfordált oda egy-egy rosszarcú suttyó vagy luvnya, ellenállhatatlan ajánlatot téve valamilyen lopott szajré (dezodor, fritőz, borotva, meg mittomén mi volt még) megvásárlására, akiket alig bírtam lerázni. Egyszerűen nem hiszem, hogy a kutas személyzet nem sápolja meg ezeket a suttyó kis tolvajokat is.
A Budaörs északi Agip kútnál pedig 18-01 óra között kurvák vannak, közismert leadóval a kútparancsnoknak. A budaörsi Agip kurvákat egyébként a szakirodalom jó ideje nyilvántartja: maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=http://utcaiharc.uw.hu/utcaiharc.kml&ie
Tankolni viszont a közeli Tesco kútra járok (szigorúan kártyával fizetek), ahol a személyzet szintén gáz picsákból áll, egyszer nem vették észre (!) hogy ott állok a kasszánál fizetésre várva, és ezért kihallgattam, ahogy az egyik kutas picsa hüledezve meséli a másiknak, hogy az Agip kutas barátnője heti százezret fizet a személyi edzőjének (!) de nem kell ezen csodálkozni, mert "az Agip kútnál - te is tudod Nórikám - napi 40.000-et is megkeresnek a csajok."
Ha valaki indít egy ősi román ajtóleszakító tanfolyamot, akkor szívesen jelentkeznék a következő szemeszterre.
Kizárólag mosatni járok a Budaörs déli Agip kútra (nincs a környéken egy kurva mosó, úgyhogy muszáj) ahol a 999 forintos III. mosásról még a büdös életben sose sikerült nyugtát kapnom. Ez tehát valószínűleg stabil napi nettó bevétel a brigád számára, de ők szellemesen továbbfejlesztették az üzletet:
Mosatás után rendszeresen félreállok még a kút parkolójában letörölgetni a tükröket, antennát meg ilyeneket. 10 ilyen alkalomból 5-ször somfordált oda egy-egy rosszarcú suttyó vagy luvnya, ellenállhatatlan ajánlatot téve valamilyen lopott szajré (dezodor, fritőz, borotva, meg mittomén mi volt még) megvásárlására, akiket alig bírtam lerázni. Egyszerűen nem hiszem, hogy a kutas személyzet nem sápolja meg ezeket a suttyó kis tolvajokat is.
A Budaörs északi Agip kútnál pedig 18-01 óra között kurvák vannak, közismert leadóval a kútparancsnoknak. A budaörsi Agip kurvákat egyébként a szakirodalom jó ideje nyilvántartja: maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=http://utcaiharc.uw.hu/utcaiharc.kml&ie
Tankolni viszont a közeli Tesco kútra járok (szigorúan kártyával fizetek), ahol a személyzet szintén gáz picsákból áll, egyszer nem vették észre (!) hogy ott állok a kasszánál fizetésre várva, és ezért kihallgattam, ahogy az egyik kutas picsa hüledezve meséli a másiknak, hogy az Agip kutas barátnője heti százezret fizet a személyi edzőjének (!) de nem kell ezen csodálkozni, mert "az Agip kútnál - te is tudod Nórikám - napi 40.000-et is megkeresnek a csajok."
Ha valaki indít egy ősi román ajtóleszakító tanfolyamot, akkor szívesen jelentkeznék a következő szemeszterre.
Kanapé2
2007.12.19 21:36:37
Multiprint, 13. kerület Balzac u.31Itt lehet vizesmatrica papírt kapni...
Ilyen nagy asztalt érdemes több darabból építeni/építtetni. pl 4 db 110*110-es elemből. Egyrészt az eredmény szétszedhető lesz, tehát ki tudod vinni a helyiségből, ha ott valamit csinálni kell pl festés, költözés. Másrészt a kisseb darabokon könnyebb dolgozni is.Faforgács…..
Röviden: higított fehér faragasztót, pipettából csöpögtetve. Elôtte be szokás szórni a pályát mosogatószeres vízzel (azzal a permetezôflakonnal, amivel a feleségek a szobanövények leveleit spriccelik), hogy a ragasztó tapadjon a kövekre. Problémák: - Száradás után enyhén…..
sajnos egy élethü megoldáshoz elengedethetlen, hogy a talpfák között is beszorjuk kaviccsal a sinágyat. Ennek az a hátránya, hogy az ilyen vágány nagyon nehezen bonthato, ha bár már vannak olyan ragasztok is, amiket vizzel oldani lehet, ennek ellenére hozzáradadnak a müanyaghoz. Ha…..
Egyébként reed-kapcsolót nagyon olcsón lehet meztelenül is kapni, pl. Németországban Conrad-nál 50-60 Pfennigért 1,8mm átmérôjűt. Ez befér két talpfa közé. Ez csak egy üvegcsô, úgyhogy vigyázni kell rá, mert eltörik. Minden mozdonyra kell egy mágnes viszont. VIGYÁZAT! A reed…..
A jelzők két dolgot fejeznek ki: alkalmazható sebességet az adott jelzőn és előjelzést adnak. Tehát a jelző nem áll kapcsolatban az előző jelzővel. (Hanem az "áll kapcsolaban" vele.) Akár egy-, akár kétvágányú pályáról van szó, a bejárati- és kijárati jelzők…..
Egy hegyet marha könnyü épiteni. Veszel egy halom öreg ujságot, összegyüröd az oldalakat, Tixo szalaggal halomba kötöd, majd pedig betakarod a maradék ujságpapirokkal, ugy, hogy azokat kisebb darabokra téped (nem vágod) és egyenként egy nagyon hig gipszkásába mártod. A…..
A hab csak a növekvés idötartama alatt tüzveszélyes, tehát ne cigizz, ne gyujtogass, ha habbal dolgozol. Amikorra a hajtogáz kiszáll (1-2 nap) azután már inkább lángelnyomo hatásu. A hab mint épitési alapanyag nem lehet tüzveszélyes - ezt nagyjábol be is tartják a gyártok.…..
Szia gmarc aránylag könnyen lemásolhato föleg egy ilyen egyszerü modell. Kell hozzá egy ugynevezett normális hömérsékleten vulkanizálodo kaucsukot szerezni (több néven árulják különbözö kereskedelmi házak). Ez egy nagyon sürü gumi alapanyag, amihez katalizátort kell adagolni,…..
a feliratozáshoz a legjobb a Matrica, mert azt relative egyszerüen lehet csinálni. Van Sopronban egy kis cég, ahol elvállalnak ilyen munkát, azaz, ha megrajzolod valamennyi feliratod (a legjobb számitogépen) akkor azok átviszik neked a foliára, amit aztán vizesen rá lehet helyezni a…..
1. Vegyél 1 db rozsdás sínt. Tisztítsd meg a felületét Foltbenzinnel (petróleum is lehet, de az nagyságrenddel büdösebb).A rongy puha, nem műszálas legyen. 2. Vegyél egy jó darab vastag forrasztó ónt. Egyenletesen dörzsöld át a sin felületét vele. A régi magyar gyantás cinek a…..
Bicsi zseniális gipsztechnikája:http://server.komarom.net/~bicsi/modell/6/gipsz/thumb.html..
Képtára: http://matiz.terep.hu/albums.phpBlogja: http://trainmodeller.freeblog.hu/Nagy spíler ez a pali, gyönyörű az asztala.Ezt mondja az asztaláról: a pálya ROCO LINE 2.1mm-es ágyazat nélküli sínekbõl épült. A régi PIKO modelleket BRAWA,ROCO,Gützold gyártmányúakra cseréltem.…..
Kb 120x400 cm méretű H0 pályaterv Roco 2 töltés nélküli vágányokból. Tanulmány, de hátha lesz belőle valami...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Öcsi kábé ugyanaz a vonulat, mint Erika Szí és Robi Dí. Mit mondjak, nem egy kultúrtörténeti műemlék. Óriási közönségsikerek után visszazuhanni a másod-harmad-negyedvonalba: ebből a leosztásból majdnem kötelező súlyos alkoholistának vagy kábszeresnek lenni, kár, hogy ő se kerülte el. Nyugodjék békében.