Adatok
Youngtimer
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem szoktam gyorsan csereberélni az autóimat. A Cecíliám megvan tíz éve, a Karina öt éve, a kis gagyi AE86-ot pedig örökre megtartom, de legalábbis addig, amíg létezik a világon 13-as és 14-es gumi. Ám úgy éreztem, hogy 37 évesen már ideje felzárkóznom a felnőttekhez, nem lehet örökké boroskólát…..
Youngtimer
2019.01.21 18:49:56
Ősmagyar autó, igazán örülök hogy nem vagyok egyedül azzal hogy nem hoz lázba csak ami 1991 előtti konstrukció. Én Német vonalon vesztem el. Munkámból adódóan egy modern minden szempontból megbízható, és biztonságos Superb-et használok. De ha eljön a hétvége, vagy szabadság, csakis valamelyik öreg vasat veszem élő. Sosem szeretnék meggyógyulni.
forrás:Kenny Koehler
Múltkor az akkumulátoros lombfúvó összehasonlításkor már látszott, hogy egy kis katyvasz van a szolgáltatott adatok terén, mert mindenki szereti a neki kedvezőbb szemszögből feltüntetni azokat. Ez nincs másképp a fúró-csavarbehajtók piacán sem, sőt még nagyobb a trehányság, pár…..
Youngtimer
2017.11.13 11:47:53
Az egésznek az okozója Lacus barátom, aki megdobott egy levéllel valamikor január végén. Mert mint minden, a végén beláthatatlan következményekkel járó projekt az életemben, ez is ilyen ártatlanul kezdődött, hadd idézzem: „ha már azért vettem motort, hogy együtt menjünk…..
Youngtimer
2014.04.20 22:37:53
A '80-as évek végén és '90-es években az egyik legnagyobb német tuningvállalat a Rieger volt. Akkor főleg a meghökkentően széles, hatalmas üvegszálas karosszéria átépítésekkel és a kerékcsapágy-zabáló, 9, 10, olykor 11 colos szélességű többrészes BBS felniken guruló…..
Szia! Ne haragudj, ez nem az erősségem, és hát kicsit zavarban is vagyok. De azért szeretnék valamit kérdezni! Húú, nem kertelek tovább, inkább kimondom: eljössz velem moziba? Tudom, még annyira nem ismerjük egymást. Igazából egyáltalán nem. Tudom, ez a mozi-dolog akár klisének…..
Youngtimer
2013.09.24 20:20:26
Dávid lőtte a szombati VWDepo Partyn. Azt hittem, már kihaltak az ilyen építések. Örömmel látom, van remény.
..
A legjobb, legkívánatosabb nőt is unja otthon valaki. Igen, azt a hamvas testű egyetemistát is, akit reggel bámult meg, ahogy az várta a buszt, ön pedig elképzelte, milyen jó lenne birtokon belül lenni.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Youngtimer
2013.03.20 19:45:45
Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek kellene egy 127-es Fiat, hogy helyre zökkenjen a világnézete.
Nem, nem találtam fel a meleg vizet, volt már erről írás a Totalcaron. Csikós is nagyon szerette és egy…..
Youngtimer
2013.02.06 19:58:29
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Már megint a mediterrán népség alakított. Egy kettes Golf az áldozat, katasztrofális kittel karikírozták készre.
Talán egy argentin bevándorlóé?
Talán a felni, ami ér valamit az autóról.
Az a hátsó izé, az mintha egy fejtetőre állított szörfdeszka.
Egy másik kor…..
Youngtimer
2012.12.05 21:36:47
A világ végére is ezzel!
Megjelent a kivánt gépsárkány a használtautón. 1979-es model megkímélve jó állapotban korrektül megcsinálva. Rozsda mentes kasznival, 100e km-et futott 1994-es motorral. Semmi kokány tuning egyszerű gyári állapotban karbival, 120LE-vel.
Az idős 2.0…..
Idestova kettő és fél éve látott napvilágot az első rész, amelyben Zoli egy Nissan Cherry Turboval kapcsolatos kálváriáját, érzéseit és tapasztalatait osztotta meg.
Ezalatt a két és fél év alatt -amely bizony egy autó életében hosszú idő- rengeteg minden történt, de mondja…..
Késve érkeztem. A Fővárosi Autósmozi kapuja előtt nyolckor már sorban álltak az autók, mögöttem egy újszerű Wartburg Tourist kadmiumsárga fényei zárták a sort. Bent a parkoló majdnem megtelt, ezért csak valahol hátul sikerült leállítanom a Swiftet. Nem baj, onnan is éppen…..
Egyelőre ez a neve, bocs, a By-Way, Biwi, Bivaly és egyéb kreálmányok borzasztó erőltetettek, a Levelibéka, Fűcsomó, Borsó is elvérzett, nem tetszenek. Mindenáron nem kell neki becenév, egyelőre Bazegkettőként emlegetem a szép emlékek miatt, aztán lehet még más is, nincs kőbe…..
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kipakoltuk a belét Sabccal előző este, az ülések, a kárpitok, a szőnyegek, a zajszigetelés, mind bekerültek a raktárba. Kívülről is lebontottunk mindent amit lehetett, és nem befolyásolja a működést: lökhárítók, krómdíszlécek, szellőzőrostélyok. Egyszer szentségelt Sabc,…..
...Lengyelországból. ..
Youngtimer
2012.03.11 14:44:27
Youngtimer
2012.03.11 14:48:36
Ha beszélni tudna..Első fajta LSD..Új spoilerrel..Második fajta, hómméd LSD...... ami egy igazi profimunka :D..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz