Regisztráció Blogot indítok
Adatok
FPeter

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Dubajról legtöbbünknek minden bizonnyal a jólét, a gazdagság és a fényűzés jut eszébe. Hatalmas felhőkarcolók, mesterségesen épített sziget, minden utcasarkon luxusautók, százmilliós járművekből álló rendőrségi flották. Az igazság azonban az, hogy 2009-ben az Egyesült…..
FPeter 2014.05.06 11:10:53
@((Adam)): talán sérült és olcsóbb volt gittelni majd festeni, mint kicserélni az egész rozsdamentes elemet... :( vagy egyszerűen csak ennyi ízlés szorult az ilyen buckalakókba, hiába van pénzük... :)
Belsőség Heti merítés 2014.01.05 10:32:15
Seggriszáló VADÁLLAT, hétvégére... 2011-ben jött a szerelem, mikor olcsó, de erős autót kerestem. Igazából a keresés megkezdésekor eszembe sem jutott az MR2, inkább Z3, MX-5, RX-8 S2000, Impreza, Supra szavak forogtak a fejemben, de valahogy sosem áll össze a…..
FPeter 2014.01.06 14:44:44
@Sinistroll:

a 2005 előtti A4, A6, Passat és a 2001-2008-as Superb abszolút közös platform, ha letakarod a motoron a logót akkor nem találsz semmi különbséget a motortérben, és az első futómű is abszolút ugyanaz a 8 lengőkaros. Még a motorbölcső is audi/vw logós és közös cikkszámú a skodában, az alkatrészek 95%-án nincs is skoda logó...

Különbségek pl a hátsó futóműnél, valamint a quattro/4motion/4x4 és az automataváltó típusok között vannak. A Superb belseje és zajcsillapítása hasonló az azonos motorú és felszereltségű Passat-hoz csak ugye jóval nagyobb az egész autó, az Audik picit többet kaptak ilyen szempontból: újként finomabb puhább de sérülékenyebb felületek, vastagabb üvegek, több opcionális extra...
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
FPeter 2013.05.08 18:01:43
Érdekes érzés ez a kis xarral járás... Ha az ember normális autóval jár, hamar elfelejti a régit... Március közepén kilökték alólam a superb-emet, totálkáros lett, azóta édesanyám régi swift-jével járok dolgozni, és rá kellett jönnöm, hogy amikor a superb-ben ülve szidtam magam előtt a szüttyögőt, mondtam hogy menj már b*meg, f*szomért kell bénázni, akkor tulképp nem bénázott, hanem ez a kis konzervdoboz ennyit tud...

Amelyik autópálya lehajtó kanyarba a superb-el még a ballonos téligumival is csak azért lassítottam 60-ra, mert úgy láttam be biztonságosan az ívet - nem az autó miatt - ott a swifttel azért megyek 40-50-el, mert már érzem hogy a kis virsligumik a határukon vannak, ha nagyobb tempóról kellene fékezni akkor garantáltan elszállnak a kerekek. Az is furcsa érzés az 1.8 turbó motor után, hogy vannak olyan emelkedők ahol vissza kell váltani? Jön a domb, az 1.3-as swift meg elkezd lassulni... Hiába nyomom a gázt, vagy visszaváltok forgatom kínzom, vagy benyelem hogy kicsit esik a tempó a domb tetejére. A superb-el meg még 5-ösben is gyorsult ugyanott, és nem értettem hogy miért alszik előttem a mazsola, tudod ott jobb lábnál van egy pedál amit nyomni kéne! :)

Ugyanez fordítva a nagyobb emelkedők előtt: neki kéne futnom, szeretnék 100 helyett 120-al nekimenni hogy a végére meglegyen a 110, ne csak a 80-an, de a "nagyautós" betartja az emelkedő előtti 100-at hiszen ő utána lazán gyorsul erőből, és nem érti hogy miért akarja "letolni" a swift...

Régen kezdő jogsival ezzel a swift-el sokat jártam, de utána 3 autóm volt ami mind nagyságrendekkel AUTÓBB volt ( nem trollkodni akarok, csak az igazat írom :) ) és bizony a 200e+ km alatt sikerült elfelejtenem, hogy milyen érzés egy ilyen... Országúton utólér egy furgon, ránézek az órára és látom visszaesett 80-ra - fene, pedig zúg rezeg mint állat, azt hittem megyek rendesen - a superb-ben 160-nál nem volt olyan géphang, mint ennél 80-al :)

Tehát abszolút igazat adok az írónak, mindenkit be kéne ültetni néha egy ilyen kis gyenge zörgő konzervdobozba, hogy utána tudjanak toleránsan közlekedni...
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
FPeter 2013.03.06 11:15:06
@isti77: akinek százmilliói/milliárdja van, az nem bankbetétben tartja gondolhatod, ott max pár milliót. de a 7700 milliárd nagyját nem pár pénzeszsák adja össze...

nyilván sok a szélsőség: akinek nincsen egy fillér megtakarítása sem / már provident-minuszból él, meg azok a családok ahol nincsen lakáshitel, van 2 átlagos jó kereset és pár millió bankbetétben. de ha közalkalmazottak, akkor nem nagyon fognak autóra költeni ezekben az években remek kormányunkkal a fejük felett, mert lesik hogy meddig lesz még állásuk. ha máshol alkalmazottak, akkor is inkább a jövőre gondolnak, és amíg előtte 3-5 évente cserélgették az autót, most inkább megvárják az első nagyobb javítási számlákat és használják 8-10 évig... ennyi...
Kisautó blog Rendes vasak 2013.02.28 17:01:45
Míg a nürnbergi kiállítási központ egymástól legtávolabb eső pavilonjai közt cikáztam, találtam rá egy kis cseh cég feltűnésmentes standocskájára. A marketingesek és dizájnerek nem a kiállítási megjelenés megtervezéséért kiállított számlákkal fedezik a család…..
Fontos kérdésem van: ki látott reggel hókotrót a magyar települések fontos tömegközlekedési útvonalain? Nem csak budapestiek játszhatnak. A kommentekben gyűjtsük össze a tapasztalatokat, hátha így hamarabb észbe kapnak a hómunkások. Mobiltelefonnal készült videókat is…..
FPeter 2013.01.14 17:36:45
@PÖFFF!eteg gomba: igen, én is ezt utálom, amikor gyök2-vel tökölnek a pályán... a fehérvár-érd távot a 3 sávon azért sikerült 100-110-re akasztott tempomattal letudnom, de nem egyszer kellett lassítanom 1-1 kacsázó idióta miatt... :( este fehérvár felé a régi 7-esen mentem, hasonló állapotok között. 40-el osonó rohadó samara, felicia - nagy ívben kerültem őket. de volt hátsó ködlámpát égető X6 is, ami hasonló tempóval ment - gondolom a kivagyi majom a törlesztőrészletek mellett már nem tud téligumit venni...
Avagy: tuningcucc hülyéknek. Elektromos Turbó Kompresszor Akár+10Le Univerzális Új típusú termék. Elektromos Turbó (Légbefúvó) a motor jobb levegőellátása céljából. (A feltöltött grafikon egy más márkájú, de hasonló termék működésének…..
TComment Pénzért nem kapható 2012.04.18 10:41:00
Korábban a japánok, most a kínaiak mindent lemásolnak, ha kell, hivatalosan, ha kell, törvényen kívül. Anyagminőség, mérnöki terv, nem lehet kérdés, ha elég pénz áll rendelkezésre. Van azonban, ami nem kapható. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment Kis pénz, nagy autó 2012.01.13 06:28:36
Lehet ennek jó vége? Meg szabad venni egy millió alatt kínált tizenéves, soküléses dízel VW-t? Mai cikkünk blogposztja...
FPeter 2012.01.13 08:57:23
@Mental Militia: az automatájával tényleg vannak problémái - de ez nem típusbetegség - 1x eltömte valaki a hűtőrendszerét valami fossal és azóta melegszik túl időnként

a fogyasztás pedig ha 15L gázból akkor már nagyon gyilkolta: városban 14L, autópályán hosszútávon tempomat 120-al 12-13L - sokszor voltam már vele a horvát tengerparton és tényleg elmegy ennyivel. oszd el 2vel a számokat - no ha városban 7-el, pályán 6-6.5 literrel elmegy ez a 90 lovas rettenet, akkor nagyon óvatos volt a sofőr - de még ha cipőzi, akkor se megy csak többet eszik...

mellesleg nem nagy családnak vette: 1 kislánya van és egyelőre nincs is tervben folytatás, csak szereti a kényelmet - meg tudom érteni, én is nagyot vettem mert szeretek kényelmesen fetrengeni :)
FPeter 2012.01.13 09:13:16
@ZON: ez a 90 lovas fajta jöhetett simával és kettős tömegűvel is

de mivel esélyes hogy kamu a km és már rég elkopott a gyári - ekkora tömeggel úgy 150-200e között már tuti kikönyökölt, kisebbekben bírja csak 300e-ig vagy tovább - így nagy valószínűséggel kapott egy sima szettet mert az olcsóbb :) - az meg bírja még egy darabig, max a 10-20e-es tárcsát kell cserélni
Ma délben belém hasított valami. Negyed órával később már komoly lelkifurdalásom volt. Tudom, most az lenne a legegyszerűbb, ha elsunnyognám az egészet, úgy legalább kevesebb szemrehányást kaphatnék. Ez nem a valóság. Illetve az, csak méretarányosan lekicsinyítve De kemény…..