Adatok
FPeter
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Annak idején volt Kínában a nagy kulturális forradalom, majd amikor rendezték az olimpiát, volt egy turházási kultúrát terjesztő forradalom, mert az ottani népszokást nemigen szívlelte a külföldiek hada.
Én sem örülök egy a járdán heverő "osztrigának", de hasonlóan (ha nem…..
Dubajról legtöbbünknek minden bizonnyal a jólét, a gazdagság és a fényűzés jut eszébe. Hatalmas felhőkarcolók, mesterségesen épített sziget, minden utcasarkon luxusautók, százmilliós járművekből álló rendőrségi flották. Az igazság azonban az, hogy 2009-ben az Egyesült…..
FPeter
2014.05.06 11:10:53
@((Adam)): talán sérült és olcsóbb volt gittelni majd festeni, mint kicserélni az egész rozsdamentes elemet... :( vagy egyszerűen csak ennyi ízlés szorult az ilyen buckalakókba, hiába van pénzük... :)
Seggriszáló VADÁLLAT, hétvégére...
2011-ben jött a szerelem, mikor olcsó, de erős autót kerestem. Igazából a keresés megkezdésekor eszembe sem jutott az MR2, inkább Z3, MX-5, RX-8 S2000, Impreza, Supra szavak forogtak a fejemben, de valahogy sosem áll össze a…..
FPeter
2014.01.06 14:44:44
@Sinistroll:
a 2005 előtti A4, A6, Passat és a 2001-2008-as Superb abszolút közös platform, ha letakarod a motoron a logót akkor nem találsz semmi különbséget a motortérben, és az első futómű is abszolút ugyanaz a 8 lengőkaros. Még a motorbölcső is audi/vw logós és közös cikkszámú a skodában, az alkatrészek 95%-án nincs is skoda logó...
Különbségek pl a hátsó futóműnél, valamint a quattro/4motion/4x4 és az automataváltó típusok között vannak. A Superb belseje és zajcsillapítása hasonló az azonos motorú és felszereltségű Passat-hoz csak ugye jóval nagyobb az egész autó, az Audik picit többet kaptak ilyen szempontból: újként finomabb puhább de sérülékenyebb felületek, vastagabb üvegek, több opcionális extra...
a 2005 előtti A4, A6, Passat és a 2001-2008-as Superb abszolút közös platform, ha letakarod a motoron a logót akkor nem találsz semmi különbséget a motortérben, és az első futómű is abszolút ugyanaz a 8 lengőkaros. Még a motorbölcső is audi/vw logós és közös cikkszámú a skodában, az alkatrészek 95%-án nincs is skoda logó...
Különbségek pl a hátsó futóműnél, valamint a quattro/4motion/4x4 és az automataváltó típusok között vannak. A Superb belseje és zajcsillapítása hasonló az azonos motorú és felszereltségű Passat-hoz csak ugye jóval nagyobb az egész autó, az Audik picit többet kaptak ilyen szempontból: újként finomabb puhább de sérülékenyebb felületek, vastagabb üvegek, több opcionális extra...
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ugye uraim, sokan hallottuk már ezt a címbéli mondatot, aztán mehettünk orvoshoz, rendőrségre, vagy a temetőbe, bár az utóbbi esetben lábbal visznek előre.
A perverzek nyugodjanak le, megint autóalkatrészekről lesz szó!
A tárgyalt kijelentések általában bontott cuccok…..
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
FPeter
2013.03.06 11:15:06
@isti77: akinek százmilliói/milliárdja van, az nem bankbetétben tartja gondolhatod, ott max pár milliót. de a 7700 milliárd nagyját nem pár pénzeszsák adja össze...
nyilván sok a szélsőség: akinek nincsen egy fillér megtakarítása sem / már provident-minuszból él, meg azok a családok ahol nincsen lakáshitel, van 2 átlagos jó kereset és pár millió bankbetétben. de ha közalkalmazottak, akkor nem nagyon fognak autóra költeni ezekben az években remek kormányunkkal a fejük felett, mert lesik hogy meddig lesz még állásuk. ha máshol alkalmazottak, akkor is inkább a jövőre gondolnak, és amíg előtte 3-5 évente cserélgették az autót, most inkább megvárják az első nagyobb javítási számlákat és használják 8-10 évig... ennyi...
nyilván sok a szélsőség: akinek nincsen egy fillér megtakarítása sem / már provident-minuszból él, meg azok a családok ahol nincsen lakáshitel, van 2 átlagos jó kereset és pár millió bankbetétben. de ha közalkalmazottak, akkor nem nagyon fognak autóra költeni ezekben az években remek kormányunkkal a fejük felett, mert lesik hogy meddig lesz még állásuk. ha máshol alkalmazottak, akkor is inkább a jövőre gondolnak, és amíg előtte 3-5 évente cserélgették az autót, most inkább megvárják az első nagyobb javítási számlákat és használják 8-10 évig... ennyi...
Míg a nürnbergi kiállítási központ egymástól legtávolabb eső pavilonjai közt cikáztam, találtam rá egy kis cseh cég feltűnésmentes standocskájára. A marketingesek és dizájnerek nem a kiállítási megjelenés megtervezéséért kiállított számlákkal fedezik a család…..
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Fontos kérdésem van: ki látott reggel hókotrót a magyar települések fontos tömegközlekedési útvonalain? Nem csak budapestiek játszhatnak. A kommentekben gyűjtsük össze a tapasztalatokat, hátha így hamarabb észbe kapnak a hómunkások. Mobiltelefonnal készült videókat is…..
FPeter
2013.01.14 17:36:45
@PÖFFF!eteg gomba: igen, én is ezt utálom, amikor gyök2-vel tökölnek a pályán... a fehérvár-érd távot a 3 sávon azért sikerült 100-110-re akasztott tempomattal letudnom, de nem egyszer kellett lassítanom 1-1 kacsázó idióta miatt... :( este fehérvár felé a régi 7-esen mentem, hasonló állapotok között. 40-el osonó rohadó samara, felicia - nagy ívben kerültem őket. de volt hátsó ködlámpát égető X6 is, ami hasonló tempóval ment - gondolom a kivagyi majom a törlesztőrészletek mellett már nem tud téligumit venni...
Avagy: tuningcucc hülyéknek.
Elektromos Turbó Kompresszor Akár+10Le Univerzális
Új típusú termék. Elektromos Turbó (Légbefúvó) a motor jobb levegőellátása céljából.
(A feltöltött grafikon egy más márkájú, de hasonló termék működésének…..
Korábban a japánok, most a kínaiak mindent lemásolnak, ha kell, hivatalosan, ha kell, törvényen kívül. Anyagminőség, mérnöki terv, nem lehet kérdés, ha elég pénz áll rendelkezésre. Van azonban, ami nem kapható. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lehet ennek jó vége? Meg szabad venni egy millió alatt kínált tizenéves, soküléses dízel VW-t? Mai cikkünk blogposztja...
FPeter
2012.01.13 08:57:23
@Mental Militia: az automatájával tényleg vannak problémái - de ez nem típusbetegség - 1x eltömte valaki a hűtőrendszerét valami fossal és azóta melegszik túl időnként
a fogyasztás pedig ha 15L gázból akkor már nagyon gyilkolta: városban 14L, autópályán hosszútávon tempomat 120-al 12-13L - sokszor voltam már vele a horvát tengerparton és tényleg elmegy ennyivel. oszd el 2vel a számokat - no ha városban 7-el, pályán 6-6.5 literrel elmegy ez a 90 lovas rettenet, akkor nagyon óvatos volt a sofőr - de még ha cipőzi, akkor se megy csak többet eszik...
mellesleg nem nagy családnak vette: 1 kislánya van és egyelőre nincs is tervben folytatás, csak szereti a kényelmet - meg tudom érteni, én is nagyot vettem mert szeretek kényelmesen fetrengeni :)
a fogyasztás pedig ha 15L gázból akkor már nagyon gyilkolta: városban 14L, autópályán hosszútávon tempomat 120-al 12-13L - sokszor voltam már vele a horvát tengerparton és tényleg elmegy ennyivel. oszd el 2vel a számokat - no ha városban 7-el, pályán 6-6.5 literrel elmegy ez a 90 lovas rettenet, akkor nagyon óvatos volt a sofőr - de még ha cipőzi, akkor se megy csak többet eszik...
mellesleg nem nagy családnak vette: 1 kislánya van és egyelőre nincs is tervben folytatás, csak szereti a kényelmet - meg tudom érteni, én is nagyot vettem mert szeretek kényelmesen fetrengeni :)
FPeter
2012.01.13 09:13:16
@ZON: ez a 90 lovas fajta jöhetett simával és kettős tömegűvel is
de mivel esélyes hogy kamu a km és már rég elkopott a gyári - ekkora tömeggel úgy 150-200e között már tuti kikönyökölt, kisebbekben bírja csak 300e-ig vagy tovább - így nagy valószínűséggel kapott egy sima szettet mert az olcsóbb :) - az meg bírja még egy darabig, max a 10-20e-es tárcsát kell cserélni
de mivel esélyes hogy kamu a km és már rég elkopott a gyári - ekkora tömeggel úgy 150-200e között már tuti kikönyökölt, kisebbekben bírja csak 300e-ig vagy tovább - így nagy valószínűséggel kapott egy sima szettet mert az olcsóbb :) - az meg bírja még egy darabig, max a 10-20e-es tárcsát kell cserélni
Tudják, mi maradt meg egy hét használat emlékéből? A hiányérzet és az üzemanyagszámla pontos összege. Mai cikkünk blogposztja...
A cél nyilvánvalóan nem reprezentálás vagy bármiféle örömautózás lesz, mert arra alkalmatlan, nem is arra készítették. A haszonállat szerepkörét azonban majdnem hibák nélkül valósítja meg - majdnem tökéletesen a majdnem autó. Majdnem ajánlom is bárkinek. De…..
Ma délben belém hasított valami. Negyed órával később már komoly lelkifurdalásom volt. Tudom, most az lenne a legegyszerűbb, ha elsunnyognám az egészet, úgy legalább kevesebb szemrehányást kaphatnék. Ez nem a valóság. Illetve az, csak méretarányosan lekicsinyítve De kemény…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyébként a kullcsal festéket lekaparós illetőtől szerintem megkérdeztem volna, hogy biztos benne hogy olcsóbb 4 új gumi meg egy pár fényszóró az autójára, mint az egy elemem újrafényezése? Hátha hajlandó újratárgyalni a kérdést...