Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mathiask

0 bejegyzést írt és 323 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Leander – Szívidomár (Sony Music) Lassan három éve írtunk először és mindezidáig utoljára Leanderről. A hazai metálszíntér ügyeiben jól tájékozottak viszont tudják, hogy ezalatt a három év alatt, kifejezetten erős sajtótámogatás mellett, és immár egy komplett…..
TEPCO Tepco kamera Tepco fotók  NISA MEXT JAIF Fukushima pref. IAEA WHO IAEA Briefings   NHK Nikkei Kyodo Tepco beszámolók Tepco handout-ok  OAH OKF OSSKI NEI…..
Mathiask 2011.03.22 17:08:59
@nakia: "Ezért emelték náluk a megengedhetőt, ha jól emlékszem 250 mSv-re."

De 100mSv felett már kimutathatóan van egészségügyi hatása az emberekre nem?
Mathiask 2011.03.28 21:15:49
@Ronda Bözse: "Én igen is aggódom a gyerekem és a magam egészsége miatt!"

Én is aggódom, de nem az atomerőművek miatt. Ez most egy látványos dolog, az emberek félnek, közben meg olyan dolgok miatt nem aggódnak, amik sokkal nagyobb hatással van az életükre, egészségükre. Az előbb belinkelt indexes cikkben ott van pl, hogy melyik energiatermelés mennyi halálesettel jár. Aggódjunk inkább a szén és olajerőművek miatt, nagyságrendekkel többen halnak bele abba, mint az atomerőművek működésébe és esetleges baleseteikbe.
Az 1995-ben alapított Kirkham Motorsport egyszerű alapelvet követ: a világ legjobb Cobra-replikáit akarják építeni. Nem tudom, mennyire járatosak önök a Cobra-replika bizniszben, de ha nem tévedek, ez többé-kevésbé sikerül is nekik. Az alumínium-karosszériás 427-es, vagy akár a…..
Mathiask 2011.03.18 15:03:05
www.kirkhammotorsports.com/pricehome/price.html

Ha motort is akar az ember, meg pár extrát, akkor bele lehet szaladni 100e dollárba is könnyedén. Szóval inkább duplája az a 12 millió.
Kedvenc mentségem: a BKV járathat okádék buszokat, mert hát annyi embert szállít. Ilyen alapon a nagy éttermek főzhetnének lejárt szavatosságú húsból, hiszen annyi embernek adnak enni, nem? Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2011.03.09 12:27:01
@Shadowbull: Na és mennyi hagyja el most és mennyi régebben?
Újra tele a net és az összes létező tévécsatorna a vízautós hülyeséggel, mely mögött egyetlen árva szabadalom létezik csupán. Egy szabadalom és Spanyol úr lázálma a vízautóról. Nem tudni, ki gyújtotta meg ezúttal a hülyeség kanócát, de biztos, hogy hozzáértőket nem…..
Mathiask 2011.03.06 13:18:48
@We make the world a better place: Ha megnézed a videót, amit linkeltem korábban, akkor abban látni fogod, hogy egy sima autónak a fogyasztása és jelentősen tud változni. Nagyon precízen kéne vezetni a fogyasztást beépítés előtt és után, hogy értelmes összehasonlítást lehessen tenni. A legjobb ha motorpadon ellenőrzött körülmények között történik a mérés.

Amúgy a "jobban húz, kevesebbet fogyaszt" és hasonló tapasztalások sokkal, sokkal inkább szubjektív, mint objektív paraméter. Nagyon, nagyon számít milyen előítéletei vannak a rendszerrel kapcsolatban az embernek. Nyilván aki beépíti hisz benne, mert különben nem építené be. De ha kétségei vannak akkor is úgy áll hozzá, hogy pénzbe került, tehát lesz is hatása. Ha ezt hiszi, akkor ezt is fogja tapasztalni. Millió példát lehetne hozni kezdve a gyógyszerek színével, ahol az emberi előítélet miatt a kék fájdalomcsillapító hatásosabb, mint a piros, csak mert az emberek a kéket megnyugtatónak gondolják. A hatóanyag meg ugyanaz.

Az a videó, amit meg linkeltél, mikor hidrogént adtak a motornak mire jó?
Mathiask 2011.03.07 17:13:57
@luciferko: Elég nagy baj, hogy nem látod a problémát.

"Víztartály, energia hozzáadásával víz szétbont, verda megy."

Áruld már el miért jó az autóban már rendelkezésre álló energiát vízbontásra használni*, mikor lehetne hajtásra is?

*annyit segítek, hogy a H2 égetésével is maximum annyi energiát tudsz szerezni, amennyit elhasználtál a bontásnál. Szóval nullánál állna az energiamérleged és így az autó plusz teljesítménye is. Akkor is ha nem lennének veszteségek, pedig vannak.
Mathiask 2011.03.08 21:18:46
@We make the world a better place: Nem tud? Nem tud még? Nem is foglalkozott vele eddig? Azért vannak különbségek.

Egyébként azért más a dolog, mert azon a területen még sok teszt/kísérlet nem született, amennyire tudom. Másrészt az a terület amúgy sem bővelkedik törvényszerűségekben, szóval még bármi lehet. Nem arról van szó, hogy évszázados jól működő törvényeket cáfol meg a dolog.
Hamar túlfutunk azon a ponton, ahol még az emberre bízhatjuk a vezetést. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2011.03.01 12:03:42
@Shadowbull: Azt mondták pdk:
www.youtube.com/watch?v=pffVyUrUlfY

Nem szerette és nem is volt vele gyorsabb.
Mathiask 2011.03.01 12:14:51
@ati27: Így van. De nem is az volt a felvetés, hogy az átlagember gyorsabb-e a pdk-nál, hanem hogy senki nem olyan jó mint a pdk. Szerintem meg van aki jobban szereti a manuálist, mint a pdk-t és vannak akik gyorsabbak is tudnak lenni vele, mert jobb összhangban van a manuálissal, mint a gombokkal. Nem esik szét a köre, stb.
Szerintem sok tényezős a dolog. Függ az autótól, az embertől, a helyzettől. És akkor még ugye nem beszéltünk az élményről. Szerintem marha sok kombináció van ki mit szeret és mivel gyorsabb. Lehet más márkánál nála is más lett volna a konklúzió. Szóval én csak nem jelentenék ki ilyet, hogy a pdk/dsg jobb minden tekintetben, minden helyzetben. Gyanítom, hogyha plato jobban szereti a manuálist akkor léteznek még mások is akik így vannak vele.
Mathiask 2011.03.01 12:24:09
@Shadowbull: Nem látom az ellentmondást, de mindegy. Mondom szerintem vannak helyzetek emberek, autók, ahol a manuális gyorsabb és nagyobb élményt ad, ezért vannak olyanok akik jobban szeretik és gyorsabbak vele, de nyilván nem mindenki.
Na az F1 nem ilyen. Mások a motorok(18e-es fordulat), mások a váltók(gyorsaság, súly), ott nyilván az a gyorsabb. Ennyi, de ebből nem tudom miért tudnánk következtetést levonni általában az utcai dsg-kre.
A Forma-1-re az utóbbi időben sokan sokféle jelzőt aggatnak. Kétségkívül kevésbé látványos már, mint volt, sokszor fordul unalmas körözésbe egy-egy futam, és a tévéképernyőn keresztül lassan nem is tudatosul bennünk, hogy valójában mekkora tempónál zajlik mindez. Ezt…..
Senki nem hiszi, hogy a nagy fekete autó azért tol le, mert így biztonságos és gyors. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2011.02.09 11:43:45
@Kürüsüly: Mérlegelni kell. Meg kell saccolni, hány politikus halna meg ha a kresz vonatkozna rájuk(védelem ettől még lehet ugye). És meg kell saccolni hányan halnak meg, mert a politikusok száguldoznak. Valószínűleg Magyarországon többen hallnak meg a politikusok száguldozása miatt, mint ahány politikus halna meg, ha a kresz szerint közlekedne. Innetől az a kérdés többet ér-e egy politikus élete, mint egy átlagemberé. Hát szerintem nem. Sőt.:)
Belsőség Az autózás vége 2011.01.31 18:15:00
Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
Mathiask 2011.02.01 14:38:40
@magyar bucó: Gondold át ezt kicsit és rájössz hogy nem. Motorfékben nem szokás szarrá pörgetni a motort. És akkor is csak annyi energiát képes elnyelni, amit a max fordulaton a veszteségek okoznak, hidd el, annál létezik még több energiát elnyelő cucc. Szerintem sanszos hogy a hibridautók generátora ilyen.
Mathiask 2011.02.01 14:43:47
@Gyurma73: Nem hiszem. A motor inkább probléma, mintsem hasznos eszköz az ütközéseknél. Amennyire én tudom pont az a baj, hogy ha a motort éri az ütközés, akkor az mivel egy kemény elem, nem nyel el semmit, hanem továbbmegy és benyomul az utastérbe. Szóval csökkenti a gyűrődőzónát. A keresztbe épített motor pont azért hasznos ütközés szempontjából, mert több hely marad hosszirányban a gyűrődőzónának.
Mathiask 2011.02.01 14:56:22
@magyar bucó: És? Amúgy meg lehetne húzni értelmesen(sok szempont alapján) a határokat, hogy minimális legyen az olyan eset ahol ez probléma és főként nagy probléma lenne. Ha olyan a világ, hogy a különböző autókat általában különbözően, különböző körülmények között(város autópálya) vezetik, akkor a mérési modelleknek illene ehhez közelítenie és nem tök más, szinte érdektelen dolgokat mérni, mint ahogy most teszik.
A Comment:com szerkesztősége ezúton szeretné köszönteni a baráti megyei hírlapok főszerkesztőit, újságíróit és minden munkatársát, annak alkalmából, hogy Schmitt Pál köztársasági elnök úrral találkoztak a “köztársaság első számú közjogi méltósága”…..
Mathiask 2011.01.20 20:39:21
@Harpi: Bocs, de neki mi köze van hozzá, hogy ki mit ír róla? Legalább azt ne írd az ő rovására, amihez semmi köze. Egyik pontod se az ő sara, max a cikkíróé...
Mathiask 2011.01.20 20:49:17
@Harpi: Csak nem gondolod hogy ő maga írja a sajtóközleményeket? LOL.:)
Mathiask 2011.01.20 21:48:14
@Harpi: Hát... Ezek szerint jól végzi a munkáját, ha az a legnagyobb baj vele, hogy nem rúgja eléggé seggbe a sajtósát néhány helyesírási hiba miatt... LOL.:) Persze ha nem szimpatikus akkor minden hülyeségbe beleköt az ember, holnap mi lesz a legnagyobb hibája? Nem jól fésülte a haját?:) Foglalkozhatnál fontosabb dolgokkal is.
Korábbi írásunkban a manapság annyira népszerű közvetlen befecskendezéses dízelmotorok szoftveres tuningjáról írtunk. Aki belekezd a tuningolásba, ritkán áll meg ennyinél, és nem is jó, ha itt hagyja abba. Elmondjuk miért, a koromszűrő maszkot tegye fel az olvasó. Vélemények…..
Mathiask 2011.01.12 16:07:43
@Norbi G: Valószínű a dízel nehezebb. Pl BMW 325i vs 325d 1505kg vs. 1600kg.
Mathiask 2011.01.13 00:25:48
@Norbi G: De ilyen nincs.
Belsőség Minden napra új gumit! 2010.12.08 07:30:00
Rettegők, stréberek, buzgó mócsingok, rohanjatok téligumiért, különben biztos halál vár rátok. Mindenki más hallgasson a józan eszére. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2010.12.08 16:24:43
@Donor: "Tudod hányszor estem el versenypályán ahhoz hogy pontosan tudjam hol a határ? Sokszor."

Hát ez az! Közúton sokszor meghaltál volna. És most már soha nem esel le? Mert akkor irány az F1.:) Közúton elég ha egyszer esel le...
Mathiask 2010.12.08 16:41:09
@Donor: Hát de egy utcai versenypálya se olyan mint Pesten egy két út.:) És igen, a pályát ismeri az ember és tapasztalatból tudja mennyire kell fékezni, hogy meglegyen még a kontroll, de ezt is tapasztalat útján szerzi meg. Ahhoz először párszor meg kell csúszni, hogy tudja mi a határ. Nem hiszem, ha téged kirakunk egy ismeretlen versenypályára, akkor az első pár 10 körben nem csúszol meg egyik kanyarban sem maximális fékhatást keresve.
Mathiask 2010.12.08 16:54:30
@Donor: "SZóval ha vészhelyzetben tudok egy 80%-ot akkor már sokkal jobb vagyok mint a felkészületlen vezető."

Jó. De nem biztos, hogy jobb vagy(hisz ember vagy) egy ABS-nél ami minden körülmény között(!), mindig(!) tud mondjuk 90%-95%-ot fékezésnél.
A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha okosan csináljuk talán egyik sem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2010.12.06 22:45:06
@Shadowbull: Köszi.
" Persze attol meg ott lenne az a csunya turbolyuk, csak a dógozó nem erzi "
Na, de akkor megszüntették a turbólyukat nem?:)

"Erdekes probalkozas, persze igazabol a tartossag a megbizhatosag es a hektoznapi fogyasztas donti el hogy most jo vagy nem jo."

Hát számomra elég penge élen táncolásnak tűnik egy 270 LE-s 2 lityós motor. Nehéz elhinni, hogy a júzereknek nem lesz bajuk vele idő előtt.
Mathiask 2010.12.07 22:04:03
@Norbi G: "ne is menjen a az élettartam és a teljesítmény meg fogyasztás rovására"

De mégis honnan tudja, hogy egy adott alkatrész mit bír? Azt meg pláne honnan tudja, hogy amit változtat arra az egy adott alkatrészre milyen plusz terhelést ad?
Sehonnan nem tudja ezeket, mert ezeket nem tudja mérni se. Reménykedik. De még tapasztalati visszacsatolása se szokott lenni. Mert fogalma sincs mi történik azzal a motorral 1-2 év, 10-20ekm múlva.
Mathiask 2010.12.08 12:25:11
@Norbi G: "A motoroknak a gyári ECU-ja vissza van butítva. Ergó 20-40% tartalék van benne ,amit nem használsz ki . "

Ez nincs így szerintem, de majd sb megmondja. Komolyan azt hiszed, hogy ebben a nagy versenyben mikor minden autógyár a másik fölé akar kerülni, akkor benne hagynak 40% teljesítményt a motorban? Ha ez ingyen teljesítmény lenne úgy jönne ki egy autógyár és a többiek fölé kerülne, mert azt vennék az emberek.
Azért annyi a motor teljesítménye, mint amennyi, mert a tervezett megbízhatóságot úgy tudják garantálni. Ha belepiszkálsz az elektronikába és nagyobb lesz a teljesítmény, akkor tuti nem megy el annyit a motor, mert az alkatrészek nem fogják bírni, nem arra a teljesítményre, hőhatásra voltak tervezve. És ezt Kis Pista tuning szaki se fogja tudni, hogy mennyire vannak tervezve az alkatrészek, és hogy mennyi tartalék van bennük és mérni se méri.
Kedves rendőrbácsik! Ha az autós nem a neki kijelölt úton megy, hanem mondjuk a játszótéren át, ugye meg tetszenek bírságolni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2010.11.19 12:36:22
@gyonyoruorszag: "de akkor tartson erősen jobbra a kerékpáros és ne az úttest közepén menjen"

Szerinted miért nem húzódnak teljesen jobbra? Na? Nem, nem geciségből. (amúgy szabályos, mert nincs jobbra tartási kötelezettsége a kerékpárosoknak már) Úgy van, hanem mert az út széle tele van kátyúval.:) Nem fog senki belemenni a kátyúba és elesni.
Mathiask 2010.11.19 12:48:05
@szemeteske: " Szabályok vonatkoznak rá. Ennyi."
Aha, majd akkor mond ha soha egy km/hval nem léptél át még sebességkorlátozást, beleértve a vasutak 30km/h-val történő megközelítését, stb.
Elég érdekes, hogy ha az emberek érdeke úgy kívánja akkor egyes szabályokra azt mondják be kell tartania a kerékpárosoknak, mert hát az szabály, más rájuk vonatkozó szabályokat meg felülbírálnak..
Egyébként én az utóbbi időben többet autóztam, mint kerékpároztam, és nincs semmi bajom a kerékpárosokkal, ki kell őket kerülni, mint ahogy a lerobbant, vagy szabálytalanul parkoló autókat is, ez sem nagyobb erőfeszítés. Az út a kerékpárosoké is, mert közút, aki ezt nem tudja elfogadni az ne közlekedjen.
Mathiask 2010.11.19 12:55:18
@kossuthsch: Helyes. Rájöttek, hogy senki nem tartotta be.:)
A dudenhofeni Opel Ampera-villantáson nem tudtunk meg sokat, coming-out biztosan nem volt, de nálam jobbkor jobb helyeket megjárt újságíró kollégák azért hallottak egy-két pletykát, s ezeket a pletykákat azóta aláhúzta az Autocar magazin cikke is, amiben részletesen boncolják a…..
Mathiask 2010.10.29 13:02:12
@EBL: De mit számít, hogy Magyarországon átlagosan mennyit termelne? Egy adott helyen van egy szélkerék, nem átlagosan Magyarországon. Mondom, vannak széltérképek és északnyugatmagyarországon vannak olyan területek ahol lehetne telepíteni, hogy ki legyen használva. Máshol meg nyilván nem éri meg szélerőművet csinálni, maximum magáncélra a kertbe.
Mathiask 2010.10.29 13:12:48
@Adamfark: Nem az üzemanyag cellában tároljuk, az csak visszaalakítja a H2-őt és a O2-t H2O-ra miközben áramot termel. A H2-t külön kell tárolni, ami elég problémás ugye, mert kicsi és nehéz úgy megoldani, hogy ne szökjön.
Mathiask 2010.10.29 14:06:26
@EBL: " Csakhogy Nyugat-Magyarországon az átlagos szélsebesség kb 6 m/s. Hollandiában 10-12m/s."

Azért elég sokváltozós a dolog. Számít, hogy mire lövik be az adott szélturbinát(milyen a lapátja). Nem ugyanolyan kell Hollandiába, mint ide. Másrészt, az hogy ott ideálisabbak a szélviszonyok, nem jelenti azt, hogy itthon nem működne, vagy, hogy nincs értelme. Ez csak annyit jelent, hogy ott még hatékonyabb a dolog, de ez nem jelenti, hogy itt nem jó.
Belsőség 911 GT2 RS OMFG 2010.10.25 10:55:19
Ez nem autó, ez egy atomtöltetű, fenyegetően pulzáló, ezerlövetű bálnapénisz a saját, méret után csináltatott, szatén alsógatyánkban. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mathiask 2010.10.25 16:08:26
@ColT: "Nos, mivel nőre értve, ha dugod, akkor kell, így bármi kellhet."
Értem én, hogy gőzgép. Csak mivel a suna pinát jelent a szlengben, nehéz másra értve hallani.:) Én amúgy szeretem a szlenget, nincs azzal baj, sőt sokat használom.:)
Mathiask 2010.10.25 22:52:29
@Nínó Karotta:
"márpedig nekem itt elsősorban az a dolgom, hogy az érzést adjam át. Ez 2010, az internet, a tényeket bárki megkapja bárhonnan."

Hát igen. Másrészt meg mit érnek a számok? A mai világban mindenki nagyon teljesítmény centrikus. Semmi nem számít, csak, hogy valamely paraméterben több legyen, mint az előző dolog, vagy mind a szomszédé, legyen az tv képátló, vagy a házimozi teljesítménye, vagy az autó ereje, vagy a barátnő mellbősége, stb, stb. És ez elég rossz vonal szerintem. Többre kéne értékelni az érzést, hogy milyen használni, mint a számokat. És ezért jó Karotta(meg mondjuk a top gear), mert a poénos hasonlatokkal könnyebb átérezni milyen lehet, mintha felsorolná az adatokat. Ez egy jó technika a kifejezésre.
Mathiask 2010.10.25 22:55:41
@1kutya: Áhh, nem szoktam kiadni, helyesíráson, vagy nyelvtanon, sőt utálom, ha nyelvészkednek a kommentekben egy vessző hibán. De ez a sunáznám egy tárgyra használva kiverte a biztosítékot, mert annyira nem logikus.:)
A brit sorozatok remake-jei nem mindig szoktak sikerülni, tessék csak a csúfos bukást eredményező Couplingra gondolni menten, de azért néha betalálnak a jenkik, erre a legjobb példa az Office, ugye. A Being Human című sorozatot nálunk az AXN vetíti, és egy farkasember, egy vámpír…..
Mathiask 2010.10.14 14:00:30
@nathalie: Szerintem elmegy az a sorozat. Látszik, hogy nem amerikai, és ez jót tesz neki. Néha kell egy kicsit másfajta sorozat is.
Még mindig foci, aztán semmi extra, ami jó, azt is biztos láttuk már háromezerszer, úgyhogy nyugodtan el lehet menni berúgni miután megnéztük a meccseket. Legyen is ez a terv mára, de előbb gyorsan legeltessük szemünket az ajánlón, illetve a napicsajokon. Hazaival…..
Damon Lindelof a TCA turnén hozta nyilvánosságra a Lost-finálé után kapott tweetek közül azokat, amikben a bús picsába küldték el a rajongók. Az ugrás után van egy jelenetünk, ami nem került be a fináléba, csak a hatodik évados DVD extrái között lehet megnézni őket. Meg…..
Mathiask 2010.08.02 18:18:53
@Hegyi:

"Saját univerzumán belül nem volt képes következetes maradni a sorozat, és ez a baj, nem pedig az, hogy nem volt tudományosan megalapozott megoldása annak, hogy mért kell nyomkodni a gombokat, meg mitől különlegesek a számok, meg a többi.
Az egészet végig azt tartotta életben, hogy nem zagyvaság, hanem össze áll belőlle valami logikus egész, de logikusnak lenni még a saját maguk által felállított szabályok szerint sem sikerült lenni."

Pontosan! Pontosan!:)

@Vad.Korte:

"Az a baj, szaktérsak, hogy kurvára nem vagytok hajlandóak gondolkodni."

Nem ez a baj. Nincs azzal semmi baj ha gondolkodni kell egy film után. De az, hogy a végén nincs következetes minden szempontból logikus lezárás az gond. Még az se gond nekem, hogy nem magyaráztak meg sok mindent. De amit mutattak az is ellentmondásos.
Mathiask 2010.08.03 08:11:33
@Vad.Korte: A lezárás " man of faith" szempontból se kerek. És ha alaposan olvastad volna amit írok nem az a bajom, hogy nem magyaráztak meg mindent.
Nakéremszépen. Hat év, megannyi kérdés, titok, rejtelem és megmagyarázhatatlan faszság után ma este az AXN is elbúcsúztatja a Lost-ot, a modernkori televíziózás egyik legmeghatározóbb sorozatát. Aki élőben, azaz az amerikai vetítéssel egyidőben követte a történteket, már…..
Mathiask 2010.07.28 18:56:57
@sixx: Én ezt a "bevárást" nem értem. Meghalt mondjuk Jack és mondjuk Kete, aki kijutott a szigetről 50 évvel később, akkor most addig mi volt Jackkel? Éldegélt valami váróban aztán mikor már mindenki meghalt akkor elölről élték az életüket, úgy, hogy nem volt sziget, hogy aztán a templomban pont mindenki ott legyen?
Mathiask 2010.07.29 18:47:02
@vadász2: Csak ha nincs idő, akkor minek kellett ott élniük a végállomás előtti szinten egy életet? Arról nem is beszélve, hogy Aronnal jól kibasztak, hogy pelenkába mehet fel a mennyországba, noha lehet élt vagy 90 éves koráig.:) Szóval ez így sántít. És azért annak ellenére, hogy tegyük fel ott nincs idő, akkor mik voltak ezek a vágások Jack nyakán, mintha kétszer is lett volna, hogy vérzett az alterlostban mikor pont megvágták a szigeten.
Mindenhogy sántít ez. Szerintem nem tudtak jól kijönni belőle, annyi szálat, meg furcsaságot vittek bele, hogy egyszerűen lehetetlen volt, hogy ne sérüljön valami szabály vagy logika amit amúgy ők állítottak fel. Nem volt normális kiút már. Mondjuk ezt a 2. évadnál azért lehetett tudni, hogy mindenképp baj lesz még ebből.:)
Prince-ről köztudott, hogy nem szokott sűrűn interjút adni, ám nemsokára megjelenő 20Ten című albuma kapcsán a Daily Mirror újságnak elmondta miért nem lehet majd a netről letölteni az új albumát. Az ötvenkét éves énekes szerint az internetnek befellegzett, semmi okot nem lát…..
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
Az Iron Maiden énekese minap teljesen kiborult színpadon a zenekar egyik koncertjén Washingtonban. Éppen jött volna az El Dorado című új daluk premierje, mikor Bruce Dickinson elkezdett bocsánatot kérni azoktól, akik letöltötték az ingyenes számot a honlapjukról, mivel az szerinte…..