Adatok
Mackósajt
0 bejegyzést írt és 515 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Aránylag biztos voltam benne, hogy az Orbán-rezsim nem engedi el a járványt és a végén nem lesz napi száz halott. Elengedte. És meghamisították a halálozási adatokat. Ezért nem tévedtem olyan nagyot látszólag.
Kásler Miklós mai bejelentése: December 10. környékén 27-30000…..
Mackósajt
2021.04.25 15:06:39
@kemény keleti kommentelő: Te most azt állítod, hogy a KSH adatai a halálozási számokról egy az egyben hazugságok? Nem az interpretációjuk vagy a leosztásuk halálozási ok szerint, hanem maga az, hogy egy adott évben mennyi ember halt meg itt vagy az Eurostat által lefedett egyéb országokban? Akkor tényleg nincs miről beszélnünk, maradnak az anekdoták. Nálunk pl. a takarítónéni azt mondta, hogy...
Mackósajt
2021.04.25 20:26:19
@kemény keleti kommentelő: Mi köze van ehhez a nyunyókának? Azt állítod, hogy a KSH adatai arról, hogy hány ember hal egy évben az országban kitalációk. Meg se merem kérdezni, hogy szerinted milyen irányban hazudnak, mióta, és miért. Erre nyunyókázással reagálni totális mellébeszélés. Egy dolog a konkrétan a járványadatokra vonatkozó kormányzati tájékoztatással kapcsolatos szkepticizmus, és más dolog a nagyszabású összeesküvés-elmélet. Nem lehet, hogy akkor az egész járvány kitaláció? Végülis kormányzati szervek állítják, hogy van...
Mackósajt
2021.04.25 20:40:18
@AdvocatusDiaboli: Nem tisztem megvédeni az újságírót. Ha kétségbe vonod a cikk állításait a pontatlan forráshivatkozás miatt, akkor talán írj nekik. Engem annyira nem érdekel, hogy önálló statisztikai kutatást folytassak, csak azért "rugóztam" rajta ahogy kedvesen mondod, mert reagáltam a nekem szóló hozzászólásokra. My bad.
Magyarországnak tíz év múlva X darab nemzetközileg kiemelkedő és Y darab rendkívül képzett, élvonalbeli mesterséges intelligenciával, gépi tanulással, adattudománnyal foglalkozó kutatóra, fejlesztőre, Z darab a mesterséges intelligenciát napi szinten alkalmazni képes mérnökre,…..
Mackósajt
2021.04.20 06:05:47
@Billy Hill: A felhozott példákban a szerződött projectek végig mentek, és a titkos záradékok élesedtek. Ez utólagos tudás, a záradékok titkosak voltak, amikor a szerződéseket megkötötték.
Kertész Imre négy gondolatát választottam egy régebbi posztomból.
" Gyilkos világ kezdődik, nacionalizmus, rasszizmus; Európa kezdi felismerni, hová juttatta őt liberális bevándorláspolitikája. Hirtelen ráébredtek, hogy olyan állatfajta, amelyet multikulturális társadalomnak hívnak, nem…..
Mackósajt
2021.04.13 19:10:41
@ámbátor: Plusz a magyar zsidók pont ugyanaz a rassz, mint a magyar nemzsidók. A rasszizmus értelmezhetetlen számomra erre. Persze lehet, hogy túl természettudományos/biológiai a rasszfogalmam.
Amúgy a rajz sajnos kegyetlenül igaz. És még azt se mondanám, hogy irigylem a problémáikat. Ha van valami, ami rávenne arra, hogy a fideszre szavazzak (amit én sose tettem, már 98-ban is felállt a hátamon a szőr tőlük), az az, ha a magyar baloldal többsége woke lenne, és esélyük lenne nyerni.
Amúgy a rajz sajnos kegyetlenül igaz. És még azt se mondanám, hogy irigylem a problémáikat. Ha van valami, ami rávenne arra, hogy a fideszre szavazzak (amit én sose tettem, már 98-ban is felállt a hátamon a szőr tőlük), az az, ha a magyar baloldal többsége woke lenne, és esélyük lenne nyerni.
Szüksége van-e Magyarországnak a Fudan Egyetemre?
Mondjuk úgy, szüksége lehet Magyarországnak valamire, amit esetleg megkaphat a Fudan Egyetemmel történő együttműködéstől.
Szüksége van-e a Kínai Népköztársaságnak erre a bizonyos együttműködésre?
A kínai kommunista vezetés…..
Mackósajt
2021.04.11 13:45:07
@white999: Bár az elhunytak átlagéletkora lefelé húzódott, részben az agresszívabb mutáns, részben (szerintem nagyobb részben) az idősek nagyobb átoltottsága miatt, de azért az aktív korúak között még mindig kevés áldozat van. És az idősek között nagyobb az oltási hajlandóság.
Ha nem bukkan fel egy még halálosabb vírustörzs, akkor a nem oltott munkások között nem fog aratni a halál. Ezt bevállalja. Gondold meg, ami eddig volt az, az gyakorlatilag nem ártott neki. Ha meg meg kell magyarázni valamit, akkor úgyis neki hisznek épp elég sokan. (pl. az oltásellenes ellenzék hibája lesz...) Szvsz. egyszerűen el fogják engedni az egészet, ha mindenki beolttatta magát, aki akarta.
Ha nem bukkan fel egy még halálosabb vírustörzs, akkor a nem oltott munkások között nem fog aratni a halál. Ezt bevállalja. Gondold meg, ami eddig volt az, az gyakorlatilag nem ártott neki. Ha meg meg kell magyarázni valamit, akkor úgyis neki hisznek épp elég sokan. (pl. az oltásellenes ellenzék hibája lesz...) Szvsz. egyszerűen el fogják engedni az egészet, ha mindenki beolttatta magát, aki akarta.
Tudták, hogy Petry azt mondta, hogy a német határőrségnek fegyvert kellene használnia az illegális bevándorlókkal szemben? Ez volt a német szélsőjobb megerősödéséhez vezető nyilatkozat, amiből országos botrány lett. Petry tagadta, hogy explicit tűzparancsra gondolt, de azért mindenki úgy…..
Mackósajt
2021.04.07 18:04:55
@kemény keleti kommentelő: Ez így hülyeség. A liberalizmus definíció szerint tartalmazza a véleménytoleranciát. (Ezért is utálom amikor az angolszász autoriter baloldalt (ún. woke) liberálisozzák. Kb. annyira liberálisok, mint a fasiszták.) A fidesznyik nem ennek az ellentéte, még akkor sem, ha nincs metszete a két halmaznak. (A fidesznikség különben sem ugyabban a kategóriában versenyes, mint a liberalizmus, mivel nem gondolati rendszer. Egyszerűen csak valódi vagy tettetett lojalitás egy hatalmi csoporthoz, akár valódi érdekből (lásd bűnöző) akár tévesen megítélt érdekből (lásd birka)).Rengeteg ember van, aki se nem liberális, se nem fidesznyik. Pláne Németországban. És az az, amire próbálják itt felhívni a figyelmed. Hogy ennek az ügynek van egy vetülete, aminek nincs köze a magyar politikához, és úgy tűnik te makacsul nem akarod látni ezt.
Mackósajt
2021.04.07 18:06:07
@kemény keleti kommentelő: Szuper. Én szeretem a németjuhász kutyát. Opsz, egy térfélen vagyok Hitlerrel. Ne ez legyen már a szint.
Mackósajt
2021.04.07 20:15:31
@AdvocatusDiaboli: Ez a láncszavazás ősi dolog. Már 20 éve is csinálták falun. És a közösségtől függően vannak más trükkök is. Például a fideszes önkormányzat által fenntartott szociális otthon alkalmazottjainak gyakorlatilag munkaköri kötelessége, hogy gondoskodjanak az öregek helyes szavazásáról, és megnézhetik magukat, ha az eredmények alapján ez nem ment jól (látszik, mert az otthonnak saját urnája van...). És még ezer ilyesmi.
A blog.hu zárolta a
Corvinus-tudomány avagy cseréljük probiotikus joghurtra a krémsajtot a sütiben.
című posztom, amelyben konkrétan egyetlen név sem szerepelt, de viccelődtem a rezsimegyetem Social Futuring "kutatásán". Fogalmam sincs, hogy mit jelent ez, de a poszt utolsó mondata az…..
Mackósajt
2021.03.24 18:08:09
@rdos: Muhi. A mongolok (akik között itt már jócskán lehettek tatár segéderők is) meglepték a táborozó magyar sereget, és legyilkolták őket. Szerintem összesen nem vesztettek 3000 embert se. Eleve a magyar sereg volt létszámfölényben. Ugyanazt csinálták a magyarokkal, mint 3 és fél évszázaddal korábban a magyarok az olaszokkal a Brenta folyónál.
@Jótündér
Hiába halogatod, költöznöd kell. Addig tedd, amíg még szervezetten teheted.
@Jótündér
Hiába halogatod, költöznöd kell. Addig tedd, amíg még szervezetten teheted.
Örülünk, Vincent?
Természettudósok vs. bölcsészek avagy ki az okosabb, ha nem mi?
2020.12.29 22:04:21
A NER által diszkréten támogatott Betlen-féle Metazin, a már serestelenített, rezsimslómoista Neokohn és a FIDESZ alapszervként funkcionáló Mandinerke szemlézte Lawrence M. Krauss amerikai elméleti fizikus Quilletteben megjelent cikkét, melynek címe: Miért elfogadott a természettudományos…..
Mackósajt
2020.12.31 07:26:27
@incze: miért állsz neki lendületből alig burkoltan nácizni azt, aki nem ért veled egyet a kérdésben. Mire jó ez?
A bimodális biológiai szex megvitatása jócskán túlmutat ezeken a hozzászólásokon, de én is tudok neked olvasnivalót ajánlani. Van itt egy blogbejegyzés, ami főleg azért jó, mert tele van linkkekkel. A szerző saját írásaihoz, és mások írásaihoz is. Ő körbejárta a kérdést egy biológus szemével.
whyevolutionistrue.com/2020/02/14/a-defense-of-the-binary-in-human-sex/
A bimodális biológiai szex megvitatása jócskán túlmutat ezeken a hozzászólásokon, de én is tudok neked olvasnivalót ajánlani. Van itt egy blogbejegyzés, ami főleg azért jó, mert tele van linkkekkel. A szerző saját írásaihoz, és mások írásaihoz is. Ő körbejárta a kérdést egy biológus szemével.
whyevolutionistrue.com/2020/02/14/a-defense-of-the-binary-in-human-sex/
Mackósajt
2021.01.01 18:48:06
@incze: a be nem illő egyedek leölésének emlegetését a náci eugenizmusra való utalásként ertelmeztem, ezért vetettem nácizást a szemedre.
Én alapvetően nem abban gondolkodom itt, ami idehaza folyik, hanem a témában folyó angolszász vitára reflektáltam inkább.
Általánosságban mind a "náci" (vagy akár idézőjel nélküli náci) oldal, mind a spektrumpártiak elkövetik ugyanazt a hibát, mondhatni egy rugóra jár az agyuk. Azt hiszik, hogy abból hogy valaki kilóg egy normából, az következik, hogy azt a valakit bántani kell. A spektrumpártiak a norma létének a tagadásával reagálnak erre, pedig csak rá kellene mutatni arra, hogy eltérés egy általános, de nem abszolút és kizárólagos determinációtól nem valamiféle üldözendő bűn.
Én alapvetően nem abban gondolkodom itt, ami idehaza folyik, hanem a témában folyó angolszász vitára reflektáltam inkább.
Általánosságban mind a "náci" (vagy akár idézőjel nélküli náci) oldal, mind a spektrumpártiak elkövetik ugyanazt a hibát, mondhatni egy rugóra jár az agyuk. Azt hiszik, hogy abból hogy valaki kilóg egy normából, az következik, hogy azt a valakit bántani kell. A spektrumpártiak a norma létének a tagadásával reagálnak erre, pedig csak rá kellene mutatni arra, hogy eltérés egy általános, de nem abszolút és kizárólagos determinációtól nem valamiféle üldözendő bűn.
Mackósajt
2021.01.01 18:54:26
@labrys: pedig ismeri a különbséget. Nagyon is. Viszont olyan írásokra reflektál, ahol ezeket sokszor szándékosan összemossák. És itt el jutottunk a reakciód legnagyobb problémájára. Szalmabáb érveléssel vádolod, miközben szinte biztosan nem tudod mire reagál. Nyilván nem arra amit te gondolsz. Az csak a te téves feltételezésed, hogy az álláspont amit támad nem létezik.
BTW, nehéz mit kezdeni azzal, hogy általánosságban azt mondod hülyeséget beszél. Például?
BTW, nehéz mit kezdeni azzal, hogy általánosságban azt mondod hülyeséget beszél. Például?
E sorok írója a vakszerencsének köszönheti, hogy most nem egy géppuskafészkekkel diszkréten díszített ingatlanban lakik a parókás feleségével és kilenc gyerekével közel Nabluszhoz, mely kilenc gyereket már rég megtanította volna arra, hogy Júdeát és Szamáriát .sten (ilyeneket is mondana,…..
Mackósajt
2020.12.24 09:27:59
@látjátok feleim szümtükkel: Az előző válasz akart lenni neked.
Tamás Gáspár Miklós a 444.hu-ban közölt cikket Kurta szó a szólásszabadságról címmel. Tézise szerint a rendőrség helytelenül járt el, amikor előállította dr Gődény Györgyöt, akit általában és joggal koronaszkeptikusnak szoktak nevezni.
Nem vagyok jogász, ezért csak nagy vonalakban…..
Mackósajt
2020.12.12 10:44:51
@Kettes: eltérítés
A nyíltan antiszemita, egykori kommunista ideológus-kókler a rezsimlap vezércikkében magyarázta el, hogy miért hisz Trump győzelmében, sőt, miért KELL hinni Trump győzelmében.
Fricz a tökéletes magyar rezsimértelmiségi, harminc éve nem olvasott semmit, előtte pedig csak a…..
Mackósajt
2020.11.21 12:46:56
@Kettes: Tapasztalataim szerint a tipikus vallásos keresztények nem helyezik kontextusba a bibliából cseresznyézgetett részeket. Sokuk nem is is tudná, mert tényleg végetér a tudása ott, amit betanítottak neki hittanon, és ismételgenek a misén, de akik tudnák, jelkemzően azok sem. Ismerek persze olyat, aki igen. Olyat is, aki nem fogadja el az ószövetséget, szerinte csak az újszövetség számít egy kereszténynek. Speciel ő nem antiszemita.
És szerintem a korábban említett szétválasztásnak van valemennyi értelme. Létezik az a csoport, akik nem vallásosak, hanem az antiszemitizmusuk az elitellenességből és az anti intellektuális gondolkodásból ered. Ez megint csak anekdotikus, és nem azt jelenti, hogy statisztika nem igaz, csak hogy más hátterű antiszemita is van (nyilván kisebb számban, mert különben megtörné a korrelációt), de a leg véresebb szájú antiszemiták, akikkel eddig összefutottam, jellemzően nem voltak vallásosak. Igaz persze, hogy nem nagyon mozgok kifejezett vallásos közegben.
És szerintem a korábban említett szétválasztásnak van valemennyi értelme. Létezik az a csoport, akik nem vallásosak, hanem az antiszemitizmusuk az elitellenességből és az anti intellektuális gondolkodásból ered. Ez megint csak anekdotikus, és nem azt jelenti, hogy statisztika nem igaz, csak hogy más hátterű antiszemita is van (nyilván kisebb számban, mert különben megtörné a korrelációt), de a leg véresebb szájú antiszemiták, akikkel eddig összefutottam, jellemzően nem voltak vallásosak. Igaz persze, hogy nem nagyon mozgok kifejezett vallásos közegben.
Mackósajt
2020.11.21 16:57:10
@fortin2: Skandináviában nem vallásosak az emberek. Államvallás ide vagy oda, európai összehasonlításban is magas a nem hívők aránya, és kevesen vannak az igazából vallásosak.
Az utolsó két napon a megbízható (B+ vagy jobb) kutatók mérései.
Pennsylvania: Hét mérés. A legerősebbnek az 1862 likely voter (LV)-s tegnapi Siena College/New York Times Upshot (A+) ahol Biden 6 százalékkal vezet. Ma a Monmouth University (A+) két modellt nézett meg 502 LV-n,…..
Mackósajt
2020.11.04 05:20:37
@J.W. Booth: nem lehet, hogy csak arról van szó, amit előre megjósoltak: a két párt hívei teljesen más arányban szavaztak levélben és személyesen, és a levélszavazatok összeszámolása lassabb?
Mackósajt
2020.11.04 10:25:01
@jotunder: Pensylvania 12 pontos Trump vezetés a szavazatok háromnegyede után. Bidennek a maradék szavazatok háromnegyedét hoznia kell, hogy ez megforduljon. Levél vagy nem levél, ezt nehéz elképzelni. A másik kettőben még bízhat.
Örülünk, Vincent?
Az Origó vezető újságírója a magyar színészképzés felszámolását követeli
2020.09.07 14:34:59
" Mostanra odáig jutottam, hogy a magyar államnak nem kellene finanszíroznia a színészképzést. Ronald Reagan nem futott be jelentős színi karriert, de nem is járt semmilyen iskolába és az amerikai állam sem finanszírozta a tanulmányait. Magyarországon sem a korábbi gazdasági helyzet, sem a…..
Elkezdjük. November harmadikán választják meg az Egyesült Államok elnökét.
Ha ma lenne az elnökválasztás nagy valószínűséggel Joe Biden nyerné, de nem ma lesz az elnökválasztás.
A legfrissebb pollokban csak a republikánusok felé hajló Rasmussen mérte öt százalékon belül…..
Mackósajt
2020.08.29 19:09:26
@fortin2: Egy vélemény egy konzervatív liberálistól: andrewsullivan.substack.com/p/the-trap-the-democrats-walked-right
De egyelőre a közvélemény kutatásokon annyira nem látszik, hogy Trump sikerrel aknázná ki a helyzetet.
De egyelőre a közvélemény kutatásokon annyira nem látszik, hogy Trump sikerrel aknázná ki a helyzetet.
Örülünk, Vincent?
A Vincent nem része a "normális Magyarország"-nak (megjegyzésposzt)
2020.08.18 12:54:40
Mint a neonyilas magyar kormánymédiából megtudtuk, a "normális Magyarország"-nak nem része ez a zászló, és azok az emberek sem részei, akiket ez a zászló reprezentál. Ez a "normális Magyarország most éppen egy diktátornak tapsol, és megalázza a melegeket. Ennek a "normális…..
Mackósajt
2020.08.18 16:38:05
@Emmett Brown: Kivéve ha Kínából jön. Akkor központot alapítanak neki a SOTE-n.
De OK, ebből a szempontból tényleg van lejjebb mint az eddigi gyakorlatuk. Kérdés meddig.
De OK, ebből a szempontból tényleg van lejjebb mint az eddigi gyakorlatuk. Kérdés meddig.
Örülünk, Vincent?
Hodász atya avagy amikor a hóhér elvtársat akasztják (teológiaialapvetés)
2020.08.15 19:35:46
Szegény Hodász atya, akit Erdő bíboros úgy állított pártutasításra a szőnyeg szélére, hogy a békepapság is megnyalta volna mind a tíz ujját, úgy egy éve azt fejtegette, hogy a melegeket ki lehet nevelni a melegségből. Hodász atya mentségére legyen mondva, őszintén hitte ezt a marhaságot,…..
Mackósajt
2020.08.16 06:53:40
@kemény keleti kommentelő: Gyerekek nevében a szülők döntenek. És ha beazonosítják a genetikai hajlamosító tényezőket, akkor arra már csecsemőkorban szűrhetnek.
(Ezzel nem akarom azt mondani, hogy ez meg is fog történni. Nagyon nagy az ellenállás mindenféle génpiszkálás ellen. De ez a választás szabadsága szöveg egy picit naiv.)
(Ezzel nem akarom azt mondani, hogy ez meg is fog történni. Nagyon nagy az ellenállás mindenféle génpiszkálás ellen. De ez a választás szabadsága szöveg egy picit naiv.)
Tudom, nem szabad Szilvásy Gyuri bácsit bántani, egykori SZDSZ-es önkormányzati képviselő, aki valószínűleg a fia halálába bolondult bele. Nem is bántom szegényt, de ez így annyira tökéletes.
2020. július 27., hétfő 13:36
A Honfoglalás 2000 Egyesület…..
Mackósajt
2020.07.28 08:02:40
@rokakutya pri: A kilencvenes években volt egy szomszédasszony, aki egy tavaszi zápor után kiállt az utcára, és átszellemült arccal ezt nyilatkoztatta ki: "Köszönjük meg ezt az esőt Torgyán Józsefnek!". Nem parodizált, teljesen komolyan gondolta. Torgyán bukása után fideszes lett. Úgyhogy igen, ezek az emberek léteznek, és megkülönböztethetetlenek a paródiától.
Tavaly jelent meg Németországban Reinhart Koselleck világhírű német történész Kritik und Krise-jének sokadik kiadása, amelyben először publikálták az ún. Tagebuch-ot. Koselleck leghíresebb műve valójában a doktori disszertációja volt, amiről általában azt szokták tudni, hogy erős hatással…..
Mackósajt
2020.07.26 11:20:01
@jotunder: Igen, ismerek az amerikánus vonalat ezzel kapcsolatban. Ennek még ma is erősen érződik a nyoma. Akiben csak 10% "fekete" vér is van, az általában afroamerikaiként azonosítja magát is, és úgy azonosítják a "fehérek" is.
Nem a narratíva létezését vitatom, hanem azt állítom, hogy nekünk nem kellene használnunk ennek a narratívának a szóhasználatát. Ez egy szélsőjobbos narratíva, amelyik abból indul ki, hogy a zsidóság az valamiféle szennyezés, ami megmérgezi a vérvonalat még nagy hígításban is.
Nem a narratíva létezését vitatom, hanem azt állítom, hogy nekünk nem kellene használnunk ennek a narratívának a szóhasználatát. Ez egy szélsőjobbos narratíva, amelyik abból indul ki, hogy a zsidóság az valamiféle szennyezés, ami megmérgezi a vérvonalat még nagy hígításban is.
Mackósajt
2020.07.26 12:32:36
@ámbátor: Nem tudom ez hogy jön ez ide, de szerintem rosszul képzeled el a gondolkodásukat. Tippem szerint nem gondolják, hogy megtisztítja.
Ráadásul minden átfedés mellett a őshun, stb. vonal rajongói nem feltétlenül ugyanazok az emberek, mint akik a zsidó kérdés megszállottjai. A jobboldal származás mániás része _se_ egy monolit kaptártudat.
Ráadásul minden átfedés mellett a őshun, stb. vonal rajongói nem feltétlenül ugyanazok az emberek, mint akik a zsidó kérdés megszállottjai. A jobboldal származás mániás része _se_ egy monolit kaptártudat.
Mackósajt
2020.07.26 14:55:27
@ámbátor: "Legalábbis ha Káslert meghallgatod:"
Nem vagyok mazochista. :/
(BTW, az idézett rész is mutatja a fickó mennyire nincs képben, mennyire nem ismeri vagy nem érti az elméleteket, amiket kritizál. Semmi sincs abban az "afganisztános" cikkben, ami miatt a finnugor nyelvcsalád elméletét újra kellene gondolni.)
Nem vagyok mazochista. :/
(BTW, az idézett rész is mutatja a fickó mennyire nincs képben, mennyire nem ismeri vagy nem érti az elméleteket, amiket kritizál. Semmi sincs abban az "afganisztános" cikkben, ami miatt a finnugor nyelvcsalád elméletét újra kellene gondolni.)
A kormánypárti sajtóból egyelőre nem lehetett megtudni azt, hogy ma az Európai Parlament 465 szavazattal 150 ellenében 62 tartózkodással, tiszteletteljesen visszabaszta az Európai Tanácsnak az ő javaslatát arról, hogy Orbán haverjainak a zsebét akkor is tömjék tele uniós zsetonnal, ha esetleg…..
Mackósajt
2020.07.24 10:55:07
@balmoral: Magyarán a NER túszként használja az országot és a lakosságát az Unióval szemben. (És a túszok egy része ehhez tapsol, és élteti a túszejtőt.)
Csodálatos.
Közben vidéki látogatás során végighallgathattam, hogy a Bill Gates támogatásával fejlesztett oltás a zsidó háttérhatalom eszköze arra, hogy megtizedelje a renitens népeket. Az EU pedig a negyedik birodalom, a náci Németország örököse (a szándékolatlan irónia gyilkos szinten). Ez egyébként már nem NER is agitprop, hanem közvetlen orosz agitprop tippem szerint (tudom, hogy olvassa pl. az RT magyar változatát az illető). És annyit tudok tenni, hogy még kevesebbet beszélek vele.
Csodálatos.
Közben vidéki látogatás során végighallgathattam, hogy a Bill Gates támogatásával fejlesztett oltás a zsidó háttérhatalom eszköze arra, hogy megtizedelje a renitens népeket. Az EU pedig a negyedik birodalom, a náci Németország örököse (a szándékolatlan irónia gyilkos szinten). Ez egyébként már nem NER is agitprop, hanem közvetlen orosz agitprop tippem szerint (tudom, hogy olvassa pl. az RT magyar változatát az illető). És annyit tudok tenni, hogy még kevesebbet beszélek vele.
Mackósajt
2020.07.24 13:15:37
@DarthVader: Szily már rég távozott, még 2012-ben. Azóta már csak külsősként írt legfeljebb. Most a 444.hu-nál dolgozik, és többek között ott ír elemzéseket arról, hogy mi történik az Indexel.
Örülünk, Vincent?
Liberális értelmiségiek a hiperprogresszív intolerancia ellen (személyesposzt)
2020.07.08 13:40:26
Százötven nyugati értelmiségi publikált egy nyílt levelet a Harper's Magazine-ban. Köztük Margaret Atwood, Noam Chomsky, Francis Fukuyama, Steven Pinker, Gloria Steinem, J.K. Rowling, Fareed Zakaria. Salman Rushdie és a CEU leköszönő elnöke Michael Ignatieff.
"Our cultural…..
Mackósajt
2020.07.08 21:09:32
@jotunder: Nem feltétlenül a Noticesben ment hadjárat. Az ilyenek látható része általában a Twitter meg ilyesmi. (És aztán ott van a nem publikus rész.) A fő kavaró Chad Topaz, a hírhedten woke Williams College matematika professzora, aki anyagilag is érdekelt a buliban, mivel pénzért interszekcionalista hitvallásokat ír állásra jelentkezőknek. Azt hiszem ő ment neki Thompsonnak a Noticesben is.
Gondolom a matematikusok többsége nem vevő erre. Nem ők a célközönség, de ők se lebegnek a föld fölött. A kritizált felvételi követelményeket pl. rájuk is alkalmazzák.
Lehet, hogy a hadjárat túlzás, de Topaz a saját oldalán a cikkében azt írta, ír a Davisnak, hogy rúgják ki. Feltételeztem, hogy nem fogja annyiban hagyni, ha elengedik a fülük mellett.
Ezzel együtt ebben nem az a csúnya, hogy Topaz nekiment Thiompsonnak, hanem maga a felvételi követelmény. Amit "diversity statement"-nek neveznek, de valójában sokkal többet követelnek, mint ebből az egyszerű kifejezésből kitűnik.
Az Oberlin College belső levelezésnek viszont valóban van némi vérfagyasztó hangulata helyenként. És az a "pletyka", hogy az ilyesmi elterjed. Pl. a New York Times-os újságíró (Thomas Chatterton Williams), aki aláírta most ezt a levelet, ír arról, hogy rengeteg emberrel beszélt az egyetemi világban, akik teljesen egyetértenek, de nem merik felvállalni.
Gondolom a matematikusok többsége nem vevő erre. Nem ők a célközönség, de ők se lebegnek a föld fölött. A kritizált felvételi követelményeket pl. rájuk is alkalmazzák.
Lehet, hogy a hadjárat túlzás, de Topaz a saját oldalán a cikkében azt írta, ír a Davisnak, hogy rúgják ki. Feltételeztem, hogy nem fogja annyiban hagyni, ha elengedik a fülük mellett.
Ezzel együtt ebben nem az a csúnya, hogy Topaz nekiment Thiompsonnak, hanem maga a felvételi követelmény. Amit "diversity statement"-nek neveznek, de valójában sokkal többet követelnek, mint ebből az egyszerű kifejezésből kitűnik.
Az Oberlin College belső levelezésnek viszont valóban van némi vérfagyasztó hangulata helyenként. És az a "pletyka", hogy az ilyesmi elterjed. Pl. a New York Times-os újságíró (Thomas Chatterton Williams), aki aláírta most ezt a levelet, ír arról, hogy rengeteg emberrel beszélt az egyetemi világban, akik teljesen egyetértenek, de nem merik felvállalni.
Mackósajt
2020.07.15 18:44:49
Ennek a levélnek sok utózöngéje van, az egyik ez: www.bariweiss.com/resignation-letter
Bari Weiss napjai persze eddig is meg voltak számlálva az New York Times-nál, de az utolsó csepp a pohárban az volt, hogy ki mert állni a szólásszabadságért a nyílt levél aláírójaként. Ezért végképp nekiestek, így kénytelen volt bedobni a törölközőt. Kiállni a szólásszabadságért elfogadhatatlan az NYT-nél, ami egyre inkább vonalas ideológiai alapon álló agitprop lappá válik.
Bari Weiss napjai persze eddig is meg voltak számlálva az New York Times-nál, de az utolsó csepp a pohárban az volt, hogy ki mert állni a szólásszabadságért a nyílt levél aláírójaként. Ezért végképp nekiestek, így kénytelen volt bedobni a törölközőt. Kiállni a szólásszabadságért elfogadhatatlan az NYT-nél, ami egyre inkább vonalas ideológiai alapon álló agitprop lappá válik.
Mackósajt
2020.07.21 16:51:49
@rikitikitevi: Tudom, hogy ez pont 2016-ban nagyon be lett nézve, de most valaminek nagyon ki kell derülnie az utolsó pillanatban Bidenről, hogy Trump ne legyen 40 év alatt a második elnök, aki nem tud ismételni. Trump nem tudja jól leütni a magas labdákat, amiket az illiberális baloldal feldob, mert egy fajankó. Bush jr. se volt egy géniusz, de neki nem volt ennyire kontra-szelektált a csapata, és hallgatott rájuk (legalább annyiban, hogy beszélt velük mielőtt kimondta volna az első hülyeséget, ami eszébe jut).
Persze még bármi lehet.
Persze még bármi lehet.
Örülünk, Vincent?
Afgán magyar két jó barát együtt harcol s issza kumiszát (káslerposzt)
2020.07.10 19:05:23
Törzsünk sámánja Kásler Miklós ma bejelentette, hogy Prof.Dr. Árpádházy Árpád dinasztiája 4500 éve alakult ki Afganisztán északi részén, és ezt egy olyan cikkre alapozza, ami a Nature Group által kiadott European Journal of Human Genetics-ben jelent meg pár napja. A cikket szemrevételezve…..
Mackósajt
2020.07.12 08:34:50
@Podvinecz Marsall: Tekintve, hogy István volt az utolsó király, akinek magyar volt az anyja, borítékolható, hogy III. Bélának össz-genetikailag semmi köze nem volt már a honfoglalókhoz. Attól még érdekes lehet, de csak azt mondja meg hogyan átlagolódtak a környező országokból származó anyák. III. Béla anyja ukrán, az apai nagyanyja szerb, a dédnagymama az apai vonal mentén megint ukrán, a következő generáció németalföldi, aztán a következő lengyel, és aztán Vazul felesége asszem nem ismert. Ha fel is tételezzük, hogy Vazul tiszta honfoglaló magyar volt (akármit is jelentsen ez), III. Bélában marad 1/2^5 = 1/32-ed rész.
Az nekem is azonnal szemet szúrt, hogy Kásler szerepel mint szerző. Elég érdekes húzás, hogy udvariasan fogalmazzak.
Az nekem is azonnal szemet szúrt, hogy Kásler szerepel mint szerző. Elég érdekes húzás, hogy udvariasan fogalmazzak.
Mackósajt
2020.07.12 09:29:54
@jotunder: Underhill szerepel a szerzők között. Neki valamennyire neve van a témában. Mint olyan amatőr, aki elég sokat olvasgat ilyesmit, azt kell mondjam, hogy pusztán genetikai oldalról nem látszik kóklerségnek a cikk. Hogy ki milyen őstörténeti narratívát tesz hozzá az eredményekhez, az általában nem annyira érdekli a "génszekvenálás nemzetközi nagymestereit".
Mackósajt
2020.07.12 09:59:11
@Podvinecz Marsall: Kicsi az esélye, hogy ekkora hígítást túlélt valami, ami kifejezetten specifikus, és valamit érdekeset feltár előttünk. De végül is lehet. Igazad van, hogy érdekes lenne. Általában a magyar régészeti genetikai kutatásból fájóan hiányzik a teljes genom analízis. Emiatt ebből a szempontból az újkőkori, bronzkori, vaskori, és kora középkori Mo. sokkal jobban adatolt, mert azzal külföldi vagy legalábbis erősebb külföldi lábakkal rendelkező csoportok foglalkoztak. De nem a királyok lennének érdekesek, hanem véletlenszerű emberek jeltelen sírokból. Az sokkal többet elárulna arról, hogy a magyar nép honnan is jött genetikailag, mint a dinasztikus házasságokkal magukat ebből a szempontból irrelevánssá tevő királyok.
Az asszimiláns sváb Rajcsányi lapjában, az asszimiláns horvát(szerb) Milan Constantinovity interjúvolja Märle Tamást, így umlauttal, arról, hogyan települtek be a rohadt nemzetiségiek a tiszta turáni vérhazába, és hogyan követtek el magyarellenes rémfürdőket. Jézusom, ezek a lányaikat is…..
Mackósajt
2020.06.08 19:08:49
@balmoral: Még mindig vonzódsz az "alter" történelemhez, nem csoda, hogy sebezhető voltál a kitalált középkor hoax-al szemben.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ha. Én találkoztam a lengyelekkel, akik arról értekeznek, hogy a bronzkor kezdetétől a középkorig Észak-Európa a Nagy Lengyel Birodalom volt, de aztán a Katolikus Egyház gonoszul elbánt velük. Belefutottam az amerikai indiánba, aki arról értekezett, hogy az európaiak alsóbbrendű korcsok, mert a neandervölgyi vérkeveredés degradálta őket. (Aztán őrjöngeni kezdett, mikor felhívtam a figyelmét, hogy a genetikai vizsgálatok szerint az ő őseik is...) Stb., ez csak a jéghegy csúcsa még azok között is, akikhez "személyesen" volt szerencsém. Ezek mindenütt ott vannak, abszolút mindenütt. De nem mindegy, hogy mennyire hangadók, és mennyire van pénz és hatalom a kezükben. Általában akkor szokott elfajulni a dolog, amikor egy autokrata rezsim felkarolja őket.
@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ha. Én találkoztam a lengyelekkel, akik arról értekeznek, hogy a bronzkor kezdetétől a középkorig Észak-Európa a Nagy Lengyel Birodalom volt, de aztán a Katolikus Egyház gonoszul elbánt velük. Belefutottam az amerikai indiánba, aki arról értekezett, hogy az európaiak alsóbbrendű korcsok, mert a neandervölgyi vérkeveredés degradálta őket. (Aztán őrjöngeni kezdett, mikor felhívtam a figyelmét, hogy a genetikai vizsgálatok szerint az ő őseik is...) Stb., ez csak a jéghegy csúcsa még azok között is, akikhez "személyesen" volt szerencsém. Ezek mindenütt ott vannak, abszolút mindenütt. De nem mindegy, hogy mennyire hangadók, és mennyire van pénz és hatalom a kezükben. Általában akkor szokott elfajulni a dolog, amikor egy autokrata rezsim felkarolja őket.
Ha van ország, amivel kapcsolatban sokszínűsége miatt nehéz általánosítani, az Svájc: több nyelv, több kultúra és akkor még nem beszéltünk a város-vidék, fiatal-idős különbségekről. Mégis akadnak olyan dolgok, melyeket Svájcba költözve vagy akár csak oda látogatva érdemes szem előtt tartanunk...
Nem vagyok orvos, nem fogok írni a koronavírusról, de ha valakinek fontos gondolatai támadnak, akkor idekommenteljen, ne egyenesen bele a levegőbe...
Mackósajt
2020.03.18 20:32:21
@Senki A.: Szerintem a magyar inflexiós pont jóval 160 fölött lesz. Óriási lehet a látencia az alacsony tesztarány miatt.
Mackósajt
2020.04.13 09:12:27
@Grrr: Kíváncsi vagyok ezek a színek mennyire fognak kiegyenlítődni az év végére éves összesítésben. Épp most olvastam a pillanatnyilag nyilvántartott halálos áldozatok átlagéletkorát. A statisztikai hivatal oldalán megnéztem a 60 éves korban várható élettartamot, és szinte pontosan egyezik a két szám. Ebből nekem az jön le, hogy az áldozatok többsége (de természetesen megközelítőleg sem mind) olyan, aki meghalt volna idén mindenképp.
Mackósajt
2020.04.13 15:36:47
@incze: Idén? Remélhetőleg nem. Vagy tudsz valami közelgő világvégéről?
@kemény keleti kommentelő: Az egy másik kérdés. Ami jogos, de sehogy nem jön le a statisztikából amire utaltam.
@kemény keleti kommentelő: Az egy másik kérdés. Ami jogos, de sehogy nem jön le a statisztikából amire utaltam.
„Nem értek egyet sok lépésével, de még mindig azt érzem, hogy morális fölényben van az ellenfeleihez képest” – fogalmazott a politikai filozófus, hozzátéve, hogy ebben a poszt-kommunista valóságban a kormányfőnek még mindig van erkölcsi értelemben vett hitele, jobban megjeleníti a nemzet…..
Mackósajt
2020.02.22 08:47:02
@jotunder: Ismerek konzervatív fidesz szavazót, aki gyakorlatilag elvárja, hogy a vezetők lopjanak. Kifejtette nekem, hogy ez teljesen természetes. Bár ezt nem mondta ki explicit, de nem sok kétséget hagyott a felől, hogy a nem-lopást nem tartja értéknek egy politikusnál. Sőt, tulajdonképpen egyetért Lázárral, hogy aki olyan helyzetben nem gazdagodik meg, az "annyit is ér".
És ez nem egy simlis vállalkozó, nem tudok róla, hogy a magánéletben a zavarosban halászna vagy hogy személyesen anyagi haszna lenne a rezsimből. És biztosan nincs egyedül.
És ez nem egy simlis vállalkozó, nem tudok róla, hogy a magánéletben a zavarosban halászna vagy hogy személyesen anyagi haszna lenne a rezsimből. És biztosan nincs egyedül.
Mackósajt
2020.02.22 08:49:01
@Mackósajt: Alapvetően a tekintélyelvű konzervatívok egy része azonosul a vezérrel, és a vezér személyes sikereit a saját sikereikként látják. Ez ilyen szurkolói mentalitás.
A hatvanas években Morecambe volt Észak-Anglia Riviérája. A yorkshire-i bányászok, a bradfordi munkások idejártak nyaralni, a pályaudvartól pár méterre volt a tengerpart. Aztán bezártak a bányák, a malmok, a kohók, a munkásosztály maradéka a Kazinczy utcában vagy Mallorcán issza meg a…..
Mackósajt
2020.02.02 19:18:17
@jotunder: Összehasonlításom van egy világlátott Glasgow-i skóttól. Nyilván anekdota egy embertől, helyiértéken kell kezelni. Ez a jobb sorsra érdemes skót próbált engem angolra tanítani jó pár évvel ezelőtt. Beszéltünk UK vs. Magyarországról (akkor épp évek óta itt élt). Az egyik dolog, amit kiemelt, hogy Budapest mennyire békés az UK nagyvárosaihoz képest (asszem Glasgow mellett Londonban élt huzamosabban, de lehet több helyen is megfordult). Azt mondta azokban a városokban teljesen elképzelhetetlen volt számára, hogy úgy sétáljon késő este az utcán mint Budapesten, mert egyszerűen túl veszélyes volt a kötekedő, őrjöngő részeg csőcselék miatt.
Különböző embereknek más nézőpontjai vannak.
Különböző embereknek más nézőpontjai vannak.
Mackósajt
2020.02.02 20:53:19
@jotunder: Igen, ezért mondtam, hogy egy ember. Nem tudom hol élt Glasgowban, de nem elit származású volt a fickó, és egyébként nem volt különösebben művelt vagy tájékozott olyan kérdésekben, amikkel személyesen nem találkozott.
Mondjuk mesélhettem volna a magyar fizikusról is, aki állítása szerint azért jött haza egy kutatóintézetből, mert elege lett az ősangol kollégák alig burkolt idegengyűlöletéből és megvetéséből. Azok a kollégák nem a glasgowi külvárosok népe voltak, de persze lehet (sőt valószínű), hogy csak pechje volt, és kifogott egy helyet ahol feldúsultak a seggfejek.
Egyszerűen Angliának is van egy másik arca, amivel mintha te sokkal elnézőbb lennél, mintha ugyanez Mo. lenne. Én finoman szólva nem értek egyet veled az angol politikusok rózsaszín megítélésében sem. Szerintem David Cameron nagyjából Semjén szellemi szintje. Az, hogy iskolázottabb, műveltebb, és kifinomultabb nála, csak a máz. Szebb a csomagolása.
Mondjuk mesélhettem volna a magyar fizikusról is, aki állítása szerint azért jött haza egy kutatóintézetből, mert elege lett az ősangol kollégák alig burkolt idegengyűlöletéből és megvetéséből. Azok a kollégák nem a glasgowi külvárosok népe voltak, de persze lehet (sőt valószínű), hogy csak pechje volt, és kifogott egy helyet ahol feldúsultak a seggfejek.
Egyszerűen Angliának is van egy másik arca, amivel mintha te sokkal elnézőbb lennél, mintha ugyanez Mo. lenne. Én finoman szólva nem értek egyet veled az angol politikusok rózsaszín megítélésében sem. Szerintem David Cameron nagyjából Semjén szellemi szintje. Az, hogy iskolázottabb, műveltebb, és kifinomultabb nála, csak a máz. Szebb a csomagolása.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz