Adatok
Limrasson
0 bejegyzést írt és 535 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az achievementeknek nem sok értelmük van, kivéve akkor, mikor azt mutatják meg, hogy milyen fura világban élünk. A steames Fallout 4-ben van például egy olyan, amit akkor kap meg a játékos, ha kilép a 111-es Vaultból (vagyis nagyjából 5 perccel a karaktergenerálás után).
Na, az…..
Limrasson
2015.11.23 05:24:26
@bbandi: Nem vagy egyedül, én Fallout3 DLC-ket játszom ki, ileltve StarCraft 2-vel együtt nem votl szerencsés a kijövetele a játéknak sem, ileltve lehetn em futna valami túl jól (bár azért kipróbálom majd)
Napokig készült ez a poszt, így már jól belecsúsztunk 2015-be, de nem akartam, hogy egy szép hagyomány megszakadjon, idén is csokorba gyűjtöttem a legjobb tavalyi keresőkifejezéseket (korábbi évek: 2010, 2011, 2012, 2013). Sajnos a Google Analytics kb. másfél éve bevezette, hogy…..
Limrasson
2015.01.13 17:42:28
@Sam. Joe: Szerintem vicces a macskás videó, őszintén miért másért tartanál macskát? Azt a max 2 egeret amivel a legtöbb embernek meg kell bírkóznia nem éri meg macskával fogatni, megenni megint csak nem jó, több rajta a szőr mint a hús, hűségesnek nem hűséges, erősnek nem erős...egyedül arra való hogy egy jót nevess rajta, meg esteleg néha jó hogy cuki, aztán ennyi. Ezzel van tele a net cuki/idióta macskákkal, ez is egy ilyen, és még csak nem is bántják, szóval mi a probléma?
Kijöttek az Alien: Isolation krityók, és többek szerint elég fosatós játék (már amikor nem bugzik), de nekem ijesztgetésben akkor is a Silent Hill 2 marad a csúcs, és nem hiszem, hogy azt bármi überelni fogja. Pedig vannak annál félelmetesebb játékok, de ha egy megfelelő…..
Vége a nyárnak (meg a nyaralásomnak is), megkezdjük a szokásos ügymenetet, vannak máris kiváló posztjaink betárazva jövő hétre. Egy ilyet akartam most ellőni, de inkább bedobom azt, amit a Kotakun találtam, mert nem bírom megállni: egy brit - naná! - tudóscsoport kiszámolta,…..
Az ember hozzá van szokva az olyan alapigazságokhoz, mint hogy a nagy játékkiadók csak újra és újra megnyúzzák a sikerjátékaikat, a végén már igazi tartalmat sem tesznek bele, csak új borítóképet nyomtatnak, és hozzáadnak egyet az előző évben megjelent cím végén lévő…..
Limrasson
2014.07.06 04:13:03
www.youtube.com/watch?v=rTYpKlIc_fg
DLC it's gonna be pretty expensive!
mást nem nagoyn tudok hozzátenni, vagyis tudnák de hosszú volna.
DLC it's gonna be pretty expensive!
mást nem nagoyn tudok hozzátenni, vagyis tudnák de hosszú volna.
"Ennél nagyobb marhaság ma már nem lesz" rovatunkban a lenti videót mutatjuk be. A lenyűgöző WesterosCraft projektről tavalyelőtt már írtunk: őrült vállalkozás, amelynek tagjai hangyaszorgalommal, kockánként hordták össze Minecraftben a Trónok harca világát, Westerost…..
A Dán Geodata Ügynökség gondolt egy nagyot, és egész Dániát megépítette Minecraftban. A végeredmény a játék egyik legnagyobb világa lett, nagyjából 4000 milliárd kis kockából épül fel, és 1 terabájt adatot foglal. Persze a készítők nem egyenként hordták össze a…..
Limrasson
2014.05.09 13:50:17
A midnight madnessek nem a legjobbat hozzák elő az emberekből, a fantatikus rajongóknál az csak a kezdet, hogy sokszor fél (vagy akár egész) napokat állnak sorba kedvencükért. A GTA V premierjét több, erősen wtf jelenet kísérte, ezeket szedegettük össze a sajtóból.
Legrosszabbul…..
Limrasson
2013.09.20 21:07:59
@Mainframe:
Duno, miért ne adhatná ki az ID-jét? Pont hogy adják ki az ID-jét, szerintem teljesen rendben van a közösségi igazságszolgáltatás. Ha egy bunkó fasz vagy, akkor a minimum amit érdemelsz hogy 20.000 ember elmnodja neked mekkroa bunkó fasz vagy.
Más kérdés, hogy amúgy mi az istenért kell ID-t adnia valakinek akin látható hogy 20 év felett van.
Szerintem ennyire nem kéne fogni az emberek kezét, meg terelgetni őket. A szabadsághoz az is hozzátartozik hogy meg tudd oldani a saját problémaidat.
Duno, miért ne adhatná ki az ID-jét? Pont hogy adják ki az ID-jét, szerintem teljesen rendben van a közösségi igazságszolgáltatás. Ha egy bunkó fasz vagy, akkor a minimum amit érdemelsz hogy 20.000 ember elmnodja neked mekkroa bunkó fasz vagy.
Más kérdés, hogy amúgy mi az istenért kell ID-t adnia valakinek akin látható hogy 20 év felett van.
Szerintem ennyire nem kéne fogni az emberek kezét, meg terelgetni őket. A szabadsághoz az is hozzátartozik hogy meg tudd oldani a saját problémaidat.
Nnna. Akkor Fallout. Ideje volt már. A múltkori kegyetlen szavazáson magasan nyert, az olvasók fele erre szavazott (a Planescape 19, a Baldur's Gate 31 százalékot kapott), szóval jöjjön minden idők egyik legnépszerűbb szerepjátékának története. Rögtön egy saját sztorival kezdem:…..
Limrasson
2013.09.12 00:50:30
@nemecsek ernő áruló: @thinkEdem:
Hogy a pálpusztai rézbödönbe mákot faragó sármányos bús levegősfejű mócsingos bálványimádó ödönkébe lehet feladni a fallout 3-at azért mert nehéz?
Egyrészt van nehézség állítás, másrészt ha csak kicsit is beleéled magad a szerepedbe és úgy is viselkedsz, bár elkerülöd a hglaálesetek jó részét.
Másrészt már mondták kommentekben de tele van a játék glitchekkel, felállsz egy szikla tetejére vagy akármi és megölsz onnan mnident, akkor ott a vats, ha nem látod hogy merre kéne lőni ÉS ha odafigyelsz mi ellen harcolsz akkor szintén egy rakás előnyhöz jutsz. Még a Diabloba nis, amit itt ebben a posztban nem naogny dicsértek pedig én szerettem, használni lehetet különböző stratégiákat (sok ellenfél van? beálslz az ajtóba).
Annyi igazat mindenképp adnom kell, hogy a Bethesda játékok (Elder Scrolls és Fallouttal van tapasztalatom) nehézségi szintje szánalmas, pár nappa lezelőtt Skyrimben indítottam melee orientált karaktert legendaryn, és ugyan meg kel lhagynom, hogy elég élvezetes volt néha, tényleges kihívással. (30 perces duelek egy-egy barbárral ahol ha elkapott a nagy csatabárddal tényleg annyi volt neked? Vagy bunyó a kocsmában aho lnem csak annyiból állt hogy álltál és spammoltad a bal egérgombot? Tényleg mozognod kelett ahhoz, hogy ne verjenek péppé? Vagy az, hogy egész realisztikusan egy friss kalandor nem sok eséllyel bír egy ökör méretű pók, vagy kardfogú tigris ellen, és használnia kell a fejét hozzá? IGen, ez tényleg jó volt) VISZONT. Minden ilyen élmény alatt kb 300-szor haltam meg, a legsokatmondóbb eset az volt, hogy mikor említett barbár rámrontott, mindeki másra fittyet hányva, én arcon vágta ma pajzsommal, aztán a fejszémmel is, mire az hátralépett defenzív pozícióban...és azonnal kivégzett 100% hp-ról, minden előző siekres támadás nélkül. (Aki nemtudná, skyrimben a kivégzések scripteltek, ha a gép úgy dönt hogy mehet akkro megy és te csak nézni tudod).
Viszont általánosan jellemző hogy későbbiekben meg triviális lesz a nehézség.
Szóval ha tényleg probléma bármiylen Bethesda játék nehézsége, csak vedd le amíg hozzá ne mszoksz és/vagy a karaktered erősebb nem lesz, akkro pedig vedd fel mert amúgy halálra unod magad.
Hogy a pálpusztai rézbödönbe mákot faragó sármányos bús levegősfejű mócsingos bálványimádó ödönkébe lehet feladni a fallout 3-at azért mert nehéz?
Egyrészt van nehézség állítás, másrészt ha csak kicsit is beleéled magad a szerepedbe és úgy is viselkedsz, bár elkerülöd a hglaálesetek jó részét.
Másrészt már mondták kommentekben de tele van a játék glitchekkel, felállsz egy szikla tetejére vagy akármi és megölsz onnan mnident, akkor ott a vats, ha nem látod hogy merre kéne lőni ÉS ha odafigyelsz mi ellen harcolsz akkor szintén egy rakás előnyhöz jutsz. Még a Diabloba nis, amit itt ebben a posztban nem naogny dicsértek pedig én szerettem, használni lehetet különböző stratégiákat (sok ellenfél van? beálslz az ajtóba).
Annyi igazat mindenképp adnom kell, hogy a Bethesda játékok (Elder Scrolls és Fallouttal van tapasztalatom) nehézségi szintje szánalmas, pár nappa lezelőtt Skyrimben indítottam melee orientált karaktert legendaryn, és ugyan meg kel lhagynom, hogy elég élvezetes volt néha, tényleges kihívással. (30 perces duelek egy-egy barbárral ahol ha elkapott a nagy csatabárddal tényleg annyi volt neked? Vagy bunyó a kocsmában aho lnem csak annyiból állt hogy álltál és spammoltad a bal egérgombot? Tényleg mozognod kelett ahhoz, hogy ne verjenek péppé? Vagy az, hogy egész realisztikusan egy friss kalandor nem sok eséllyel bír egy ökör méretű pók, vagy kardfogú tigris ellen, és használnia kell a fejét hozzá? IGen, ez tényleg jó volt) VISZONT. Minden ilyen élmény alatt kb 300-szor haltam meg, a legsokatmondóbb eset az volt, hogy mikor említett barbár rámrontott, mindeki másra fittyet hányva, én arcon vágta ma pajzsommal, aztán a fejszémmel is, mire az hátralépett defenzív pozícióban...és azonnal kivégzett 100% hp-ról, minden előző siekres támadás nélkül. (Aki nemtudná, skyrimben a kivégzések scripteltek, ha a gép úgy dönt hogy mehet akkro megy és te csak nézni tudod).
Viszont általánosan jellemző hogy későbbiekben meg triviális lesz a nehézség.
Szóval ha tényleg probléma bármiylen Bethesda játék nehézsége, csak vedd le amíg hozzá ne mszoksz és/vagy a karaktered erősebb nem lesz, akkro pedig vedd fel mert amúgy halálra unod magad.
Limrasson
2013.09.13 16:04:07
@thinkEdem:
Mi bajod van az FPS irányítással? LEhet TPS-ben is nézni a játékot.
Mész amerre akarsz, nézel amerre akarsz, lősz amerre akarsz, enné legyszerűbb nem igen lehet.
Az acceleration bug is csak a menüben van jelen, és van rá mod.
Azt írtad, hogy nem szereted az FPS irányítást, de ez nem mnod semmit. Általában nem? Ha igen, akkor miért nem? Csak a falloutnál? Ha igen akkor miért roszabb a fallout mint más FPS irányítás?
Mert lehet preferálni a régi nézetet/irányítást, ami ha jól látom egy felülnézetes irányítás volt, körökre osztott harcrendszerrel. A körökre osztott játékok jók, de a TES és Fallout3-ban eszközölt nézet és irányítás sokkal hangulatosabbá teszi a játékot. Nem látok igazán veszteséget egy körköre osztott harcrendszerhez képest. MEg tudod állítani a játékot, nem csak vatsal hanem ha menübe lépsz, itemeket nézni, etc akkor is. Nem egyszer előfordult már, hogy a menüben töltöttem jó pár percet, egy-egy nehezebb szituációban, tervezve hogy jövök ki bleőle. (használom ezt, meg azt az itemet, megpróbálok ide ugrani, oda dobni egy gránátot, etc etc.)
Szerintme inkább más, nem frusztráló az irányítás. Ha meg ne mbírod irányítani a karaktert, nem tudod megszokni az ilyen tipusú irányítást, hát az sajnálatos, mert amúgy elég fasza a játék, de az meg nem a játék hibája, ugye?
Mi bajod van az FPS irányítással? LEhet TPS-ben is nézni a játékot.
Mész amerre akarsz, nézel amerre akarsz, lősz amerre akarsz, enné legyszerűbb nem igen lehet.
Az acceleration bug is csak a menüben van jelen, és van rá mod.
Azt írtad, hogy nem szereted az FPS irányítást, de ez nem mnod semmit. Általában nem? Ha igen, akkor miért nem? Csak a falloutnál? Ha igen akkor miért roszabb a fallout mint más FPS irányítás?
Mert lehet preferálni a régi nézetet/irányítást, ami ha jól látom egy felülnézetes irányítás volt, körökre osztott harcrendszerrel. A körökre osztott játékok jók, de a TES és Fallout3-ban eszközölt nézet és irányítás sokkal hangulatosabbá teszi a játékot. Nem látok igazán veszteséget egy körköre osztott harcrendszerhez képest. MEg tudod állítani a játékot, nem csak vatsal hanem ha menübe lépsz, itemeket nézni, etc akkor is. Nem egyszer előfordult már, hogy a menüben töltöttem jó pár percet, egy-egy nehezebb szituációban, tervezve hogy jövök ki bleőle. (használom ezt, meg azt az itemet, megpróbálok ide ugrani, oda dobni egy gránátot, etc etc.)
Szerintme inkább más, nem frusztráló az irányítás. Ha meg ne mbírod irányítani a karaktert, nem tudod megszokni az ilyen tipusú irányítást, hát az sajnálatos, mert amúgy elég fasza a játék, de az meg nem a játék hibája, ugye?
Limrasson
2013.09.13 20:44:07
@Morgan kapitány:
Na, így már mindjárt más a helyzet, nem?
Önmagában véve TES+Falloutnak megszokható az irányítása, BÁR az hogy alapjáraton konzolra készítik elég sok kivánnivalót hagy amga után (amit modokkal megoldanak valamilyen szinten)
Legalábbis olyan játékokhoz képest egyszerű az irányítása mint pl mechwarrior, vagy GTA:SA repülők, vagy mondjuk WoW Feral druid WotLK elején-közepén (amiatt vettem Razer Nagát)
És ebbő la szempontból teljesen egyértelmű: nem lehet nyugodtan végigvinni a játékot.
Fallout 1-2-t lehet nyugisan végig lehetett kattintgatni, és semmivel nem kelett törődni csak azzal hogy mindent rendesen eltervezz és beállíts.
Fallout 3-ban ez egyértelműen nincs meg.
Na, így már mindjárt más a helyzet, nem?
Önmagában véve TES+Falloutnak megszokható az irányítása, BÁR az hogy alapjáraton konzolra készítik elég sok kivánnivalót hagy amga után (amit modokkal megoldanak valamilyen szinten)
Legalábbis olyan játékokhoz képest egyszerű az irányítása mint pl mechwarrior, vagy GTA:SA repülők, vagy mondjuk WoW Feral druid WotLK elején-közepén (amiatt vettem Razer Nagát)
És ebbő la szempontból teljesen egyértelmű: nem lehet nyugodtan végigvinni a játékot.
Fallout 1-2-t lehet nyugisan végig lehetett kattintgatni, és semmivel nem kelett törődni csak azzal hogy mindent rendesen eltervezz és beállíts.
Fallout 3-ban ez egyértelműen nincs meg.
Alig ült el az Ultraliskek által kavart por és füst a Starcraft II: Heart of the Swarm trailere körül, itt az újabb, legalább olyan lenyűgöző videó. Az állítólag még az idén megjelenő Elder Scrolls Online-ból kapunk egy kis ízelítőt (persze, amit látunk, nem gameplay), benne…..
Limrasson
2013.01.25 05:24:08
@molnibalage: Na igen, csak egy lényeges különbség van: a valóságban kb az acélnál megállt a tudomány. (Persze az is hatalams tudomány, kapásból csak több mint 1500 féle acél van), de a fantasy világokban általában, ahogy itt is többféle fém van az acél minősége felett. Nyilván nem célszerű egy kemény páncélra élezett fegyverrel támadni. De amúgy magában a lore-ban sokat lehet ovlasni a különböző fegyverek és páncélok használati módjáról.
Nehéz dolog okosat írni az amerikai lövöldözések miatt aktuálissá váló témákról. Egyrészt azért, mert tetszik, nem tetszik, az ott egy olyan kultúra, ahol az emberek egy része nemcsak elfogadja a lőfegyverek létét, de helyesnek gondolja, hogy besétálhat a boltba, és vehet…..
A rövid Doom-kitérő után folytatjuk a 2012-es évizéit, a legjobb keresőkifejezéseket követően jöjjenek az év legjobb játékai. Mivel sajnos továbbra sincs időnk játékokkal foglalkozni napi 8+ órában, idén is olyan arcokat kértünk fel az évértékelésre, akik nálunk…..
Bár talán pontosabb lenne úgy fogalmazni, hogy csődbe menekült. A Saints Row, a Warhammer 40K, a Red Faction és még több ismert játéksorozat kiadója a napokban jelentette be, hogy csődvédelmi eljárást kért – ezt maga Jason Rubin THQ-vezér írta meg a cég honlapján.
A THQ…..
Karácsony előtti rohanás van, este meg céges buli, ezért előrelátó módon bekészítettem egy konzervposztot. Úgyis régen volt toplista, jöjjön a tíz legbosszantóbb játékklisé (a PC Guruba pár éve írt egyik cikkem reciklálásával). Sablonokat, túlságosan ismerős…..
Limrasson
2012.12.19 17:43:48
@Stöki:
Haha, ismered az "Achiement Unlocked" sorozatot? :D
armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked
Ez van tele hasonló mókákkal :D
Haha, ismered az "Achiement Unlocked" sorozatot? :D
armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked
Ez van tele hasonló mókákkal :D
Többször írtunk már olyan esetről, hogy egy játékrajongó vagy -gyűjtő csillagászati összeget adott valamiért. Volt már a blogban NES-játék, ami 2,6 millió forintért kelt el, volt 93 millió forintos Wii, és arra is láttunk példát, hogy valaki 67 millió forintnak megfelelő…..
Limrasson
2012.07.11 02:19:12
@Hofi3: Hát, valaki olyasvalaki akinek volt rá 1M eurója...
Nem friss hír, de annál érdekesebb: nagy bajban a Sega. A rolót ugyan nem húzzák le, de a negyedévet nem nyereséggel, hanem súlyos, 7 milliárd jenes (majdnem húszmilliárd forintos) veszteséggel zárják. Ízlelgessük kicsit ezt a számot és közben gondolkozzunk el azon, hogy 1.…..
Aki már unja a témát, nyugodtan ugorjon, ez a hír azoknak szól, akik követték az elmúlt hetekben a Mass Effect 3 – a rajongókat megosztó – befejezése körüli balhét (itt a játék vége körüli nyígás röviden összefoglalva, itt pedig spoileresen ki lehet beszélni a…..
Limrasson
2012.04.05 20:37:52
Limrasson
2012.04.06 02:21:57
@Arilian:
Nem az a baj, hogy nem értjük, hanem az hogy minnél többet gondolkodunk rajta annál kevesebb értelme lesz. És ez a gond.
Egy olyan befejezés, ahol az utolsó pillanatban jelennek meg új dolgok, és akár néhol hiányos, akár misztikus csak akkor jó, ha elgondolkodol rajta és rá lehet jönni hogy hogy is áll össze a kép.
Analógia: Puzzle. Van egy hatalmas kirakósod, rakosgatod, rakosgatod, és egyszer csak kapsz egy nagy kupacot még amire azt mondják hogy belevaló. Nézegeted, elkezded rakosgatni és ugyan nincs meg minden darab, de rájössz mi van a képen. Például eddig egy tengert rakosgattál, háttérben felhőkkel meg madarakkal, és most amit kaptál abból kiraktál egy hajót. PErsze mindenhonnan hiányzik pár darab, de így is tudod hogy egy hajó a tengeren.
Viszont mi egy rózsaszín gumimacit kaptunk aminek a kezében van valami amit nem tudunk mi mert hiányzik az a pár darab ÉS ráadásul nem szörfözik hanem turbánban van.
Nem az a baj, hogy nem értjük, hanem az hogy minnél többet gondolkodunk rajta annál kevesebb értelme lesz. És ez a gond.
Egy olyan befejezés, ahol az utolsó pillanatban jelennek meg új dolgok, és akár néhol hiányos, akár misztikus csak akkor jó, ha elgondolkodol rajta és rá lehet jönni hogy hogy is áll össze a kép.
Analógia: Puzzle. Van egy hatalmas kirakósod, rakosgatod, rakosgatod, és egyszer csak kapsz egy nagy kupacot még amire azt mondják hogy belevaló. Nézegeted, elkezded rakosgatni és ugyan nincs meg minden darab, de rájössz mi van a képen. Például eddig egy tengert rakosgattál, háttérben felhőkkel meg madarakkal, és most amit kaptál abból kiraktál egy hajót. PErsze mindenhonnan hiányzik pár darab, de így is tudod hogy egy hajó a tengeren.
Viszont mi egy rózsaszín gumimacit kaptunk aminek a kezében van valami amit nem tudunk mi mert hiányzik az a pár darab ÉS ráadásul nem szörfözik hanem turbánban van.
Újra itt az április, mehetünk galambot irtani újra itt vannak az álhírek. A bolondok napját ugyan nem szeretjük különösebben, de a videojáték-közeli weboldalak minden évben kitesznek magukért, és elég vicces dolgokat képesek kitalálni (lásd tavalyi és tavalyelőtti…..
Limrasson
2012.04.02 13:24:35
@Limrasson: JA jó, így jár az aki hamarabb kommentel minthogy végigolvassa a posztot :D
Még mindig Mass Effect 3, mert még mindig forrnak körülötte az indulatok. (Aki lemaradt volna róla: itt a játék vége körüli balhé röviden összefoglalva, itt pedig spoileresen ki lehet beszélni a befejezéseket, amelyek erősen megosztották a rajongókat). Az új fejlemény az, hogy…..
Limrasson
2012.03.22 21:19:43
@Pobjeda elvtárs:
Pro tipp: A Bioware másik, hasonló de fantasy világra épülű RPG-je, a Dragon Age nagyjából azt csinálja amit mondtál, legalábbis az Origin. A végén, miután elsötétült az utolsó kép a záróvideóból jön szépen egy epilógus képernyő ahol szépen felsorolja neked a játék, hogy és ezzel a mellékszállal mi lett, azzal mi történt, mi lett a karakterekkel, stb.
Szóval annyira azért se nem idejét múlt a dolog, se nem hasztalan.
Pro tipp: A Bioware másik, hasonló de fantasy világra épülű RPG-je, a Dragon Age nagyjából azt csinálja amit mondtál, legalábbis az Origin. A végén, miután elsötétült az utolsó kép a záróvideóból jön szépen egy epilógus képernyő ahol szépen felsorolja neked a játék, hogy és ezzel a mellékszállal mi lett, azzal mi történt, mi lett a karakterekkel, stb.
Szóval annyira azért se nem idejét múlt a dolog, se nem hasztalan.
Limrasson
2012.03.23 02:08:11
@Merras: Tudsz linket adni a fórumra? Vagy könnyű megtalálni (ahol speciel az alternatív befejezések vannak)? MErt akkor nem spammelem a fórumot új posztokkal feleslegesen :D
Limrasson
2012.03.23 02:12:02
@vargatom: Nem olvastam végig, mert hihetetlen wall of text, talán majd amikor nem hajnali 2 van.
A reaperek érdekes kreatúrák, viszont egy biztos: a remény eléggé kiveszik belőlük és nem önkénteseket toboroznak.
Káoszban van a remény, mert lehetséges hogy nem mnidig ugyan úgy alakulnak majd a dolgok. A reaper állapot végállapot, onnan nincs sokfejlődés már sehová. Míg egy faj, egy galaktikus civilizáció folyamatosan fejlődik.
Alapjáraton a játékbeli ciklusnak bizonyítania kelett volna hogy érdemes az esélyre legalább.
Valami iylesmiről hablatyol a starchild is, csak elég zavaros amúgy és ettől még nem túl változatos vagy j óa vége.
A reaperek érdekes kreatúrák, viszont egy biztos: a remény eléggé kiveszik belőlük és nem önkénteseket toboroznak.
Káoszban van a remény, mert lehetséges hogy nem mnidig ugyan úgy alakulnak majd a dolgok. A reaper állapot végállapot, onnan nincs sokfejlődés már sehová. Míg egy faj, egy galaktikus civilizáció folyamatosan fejlődik.
Alapjáraton a játékbeli ciklusnak bizonyítania kelett volna hogy érdemes az esélyre legalább.
Valami iylesmiről hablatyol a starchild is, csak elég zavaros amúgy és ettől még nem túl változatos vagy j óa vége.
(Disclaimer: Bár a poszt nem spoileres, a hivatkozott linkek azok lehetnek.)Bár az elmúlt napok kommentjeiben már előjött a Mass Effect 3-ügy, azért foglaljuk csak össze a balhét, mert vannak új fejlemények is. Tehát megjelent két remek sci-fi szerepjáték után egy harmadik, a…..
Limrasson
2012.03.21 01:20:24
@zero: Melyik végét? Arra gondolsz mikor elhajóznak a gyűrű-hordozók és Samut 5-ször választják polgármesternek? Egész szomorú olt, mert vége votl a történetnek, illetve fogalmad nem volt róla hogy pontosan hová is mennek a gyűrűsök...Ja és az, hogy Aragorn megöregszik és meghal, ez is benne van az epilógusban by the way.
De még ennyit sem kapunk ME3 végén az a baj. Semmi epilógus, semmi magyarázat. Persze, túlzás a pereskedés, mi a fene értelme van amúgy is, de az igaz hogy elcseszték a végét...
De még ennyit sem kapunk ME3 végén az a baj. Semmi epilógus, semmi magyarázat. Persze, túlzás a pereskedés, mi a fene értelme van amúgy is, de az igaz hogy elcseszték a végét...
Limrasson
2012.03.21 23:33:05
@Ex0dus: Azért mert kórházba kerültem tőle. Ha csa krossz ízű a tej akkor nem veszek többet olyan tejet. Nem jó a hasonlat.
Van ez a botrány, ugye (már ha ezt annak lehet nevezni), hogy a Mass Effect 3 befejezése sok rajongónak csalódást okozott. Nagy igény mutatkozott ennek kibeszélésére, ezért nyitok egy külön posztot, hogy ne más posztok alatt gyűljön a sok offtopic hozzászólás, ami esetleg még…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz