Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DemoniTsaj

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónk hiába mutat fizetési hajlandóságot, semmilyen rugalmasságra nem számíthat bankjától.Családunk 2006-ban 2 db jelzáloghitelt vett fel az ERSTE Banktól, mindkét hitel a fiam nevén van (ő volt a "hitelképes" az akkori elvárások szerint). 2 külön ingatlanról van…..
DemoniTsaj 2010.09.21 18:22:35
Sziasztok!

Az Erstével mi is megjártuk. Páromnak 2007 óta van lakáshitele. Mivel idény munkás, volt, hogy nem tudta minden hónapban pontosan 15-én befizetni a törlesztőrészletet. Idén áprilisba rákérdeztünk, hogy van-e tartozás. Ügyintéző: persze van bruttó 370 000 Ft. Pilláztunk nagyokat párommal, hogy akkor ez mi és hogy, mivel minket se telefonon sem levélbe soha nem értesítettek, valamint minden hónapban itt fizetjük be és senki nem szólt, hogy Helló, tartozásod van. A válasz annyi volt: Csoda, hogy még megvan a lakása. Az ügyintéző javaslatára írtunk kérelmet, hogy ezt részletfizetéssel oldajuk meg, vagy a tartozást tudják be a tőketratozásba. (5 évig a kamatot fizeti, utána a tőkét) 2 hónap után felhívtak minket, hogy egyikre sincs lehetőség. 10 napon belül minimum 250 000 Ft-ot fizessünk be, különben ugrik a lakás.Majd a maradék miatt visszahív és egyeztetünk milyen megoldás lenne jó. Ez volt májusba. (Kölcsönkértünk magánszemélytől, és befizettük). Utána minden alkalommal más hívogatta a maradék elmaradás miatt, soha senki nem látta azt, amit előzőleg egyeztettünk ügyintézővel. Minden héten más és más fenyegést kaptunk. Most jutottunk el odáig, hogy nincs elmaradás. De mi is április óta körülbelül 600 000 Ft-ot fizettünk ki, ilyen olyan költség címszó alatt pluszba.

Érdekes, hogy amit személyesen intézünk, a telefonos ügyintéző nem látja és fordítva. De ha legközelebb ilyen probléma lesz nem fogok félni feljebb vinni az ügyet, mert ez azért durva, hogy 370 000 Ft-os elmaradást nem jeleznek sehol.
DemoniTsaj 2010.09.22 05:36:19
@csorsza:
Én a párommal egy éve vagyok együtt. Ő a hitelt 2007-be vette fel. Amióta együtt vagyunk minden hónapban sikerült 15-ik befizetni. Az albérlője is úgy utalja a pénzt, hogy az fedezi a hitelt.
És ami igaz, az igaz...soha semmiről nem kaptunk értesítést. Áprilisba kérte át ide Pestre (Nagykanizsai amúgy) a leveleit. Mikor felhívta az ügyintéző 60 nap után, hogy elutasítsa a kérelemet kitalálta hogy már ezzel kapcsolatban ki lett küldve 6-7 (!) felszólító levél a pesti címre...(Megjegyzem: minden más levelet megkap, ami ide jön, csak pont az Erstét nem). Mikor párom közölte, hogy 2 hónapja van bejelentve náluk a cím, elkezdett mekegeni, hogy hát jó, ŐK is hibáztak, hogy nem értesítettek, de akkor is 10 napon belül fizessük be a 250 000 Ft-ot! Most akkor mi is van?

Hidd el ha előbb jut a tudomásunkra nyilvánvaló nem úsztunk volna el, tekintettel arra, hogy felnőtt emberek vagyunk és tudjuk mi a kötelezettségünk. Én meg pláne hárpiás vagyok a határidőkre.

Nem mindig az ügyfél a hülye.
DemoniTsaj 2010.09.22 19:36:14
@csorsza:

De sajnos lehet, hogy nem az Árkádban lévő Erstében. De sajnos továbbra is fenntartom azt az állításom, hogy NEM KAPTUNK. Amit az egyik (a sok közül) ügyintéző, el is ismert, hogy Ők is hibáztak...de azért fizessük be a 250.000 Ft-ot.

Én is Ügyfélszolgálatos vagyok, az egyik legnagyobb Távközlési cégnél. Mellesleg panasz és reklamáció kivizsgáló. Ahogy írtam: Nem mindig az ÜGYFÉL a hülye. És a cég a tuti jól működő szervezet, aki soha semmibe nem hibázik.

Minden cégnél vannak hibák. Ezt kell elismerni. Nem a szerencsétlen ügyfélre mutogatni. Ha nem akartunk volna fizetni, április óta nem rendeztük volna ezt a több százezres tartozásunkat sem.

Mindenkinek szép estét!