Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Én írtam a levelet

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Praxis Szoptasson, ne hisztizzen! 2010.07.14 06:00:00
Tisztelt Praxis, Az alábbiakban olvashatják szülésem történetét a Telki Magánkórházban! Ha valaki azt hinné,hogy ott különbül bánnak az emberrel a pénzéért,sajnos téved.   A panaszlevelemre kaptam egy sablonlevelet,melyben közölték,hogy szakmai hibát nem találtak.Én…..
Én írtam a levelet 2010.08.04 17:47:43
@SheilaStone: Szia,
Én írtam a fenti cikket,átruccantam megnézni a hozzászólásokat,meg vagyok elégedve a mennyiséggel:)
Én csak arra kérlek:
1.Nézzél másutt is körbe (Róbert Károly krt stb.)
2.Ha gondolod,elküldhetem neked a kórháztól kapott választ.
3.Nem állt szándékomban nagy ügyet csinálni az egészből,de felháborított,hogy ennyire semmibe vettek,összesen 1,25 milliót hagytunk náluk,azt hiszem abban egyetértesz velem,hogy erre baromi sok lové.Namármost én azért mentem oda,hogy jobb legyen a bánásmód mint a közkórházban,egy magán kórházban született babák száma messze alulmarad a közkórházitól(az egyik szülésznő mondta a Telkiben hogy napi egy az átlag)ezért elég vicces,hogy bújjak a csecsemősök helyébe,bocs....de ők ezt a HIVATÁST választották,én erről nem tehetek,hogy ha ott valamelyikük flusztrált.Akkor válasszon más szakmát.
Kívánom,hogy megtaláld a neked megfelelő helyet,hátha változtatnak a hozzáállásukon,mindenesetre nekem csalódás volt hogy mégcsak nem is kezelték rendesen a panaszomat.
Elég lett volna annyi:Kedves Anyuka,
Mivel nem volt maximálisan elégedett arra gondoltunk,hogy a következő vizsgálatot ingyen elvégezzük kisfián,vagy mit tudom én...?
szóval hajrá és ha kell valami írjál emailem:rabita5@freemail.hu
Én írtam a levelet 2010.08.30 13:11:20
@SheilaStone: Szia,
Amint írtam és nekik is többször elmondtam,a kisfiam sokáig beteg volt,ezért nézd el nekem hogy nem az volt az elsőszámú prioritásom,hogy velünk foglalkozzak.
Nekik meg 1 hónapig tartott válaszolni.Én a kórháznak a panaszom óta nem vagyok ügyfele,ha ezt állítják,HAZUDNAK.
Ebből is láthatod,ha jól tudom betegekről egyébként sem lehet információt kiadni,ezt ott náluk így kezelik.
a költségekkel nem volt gondom,csak nem kaptam érte minőségi szolgáltatást,ennyi a bajom...
Minden jót neked és sok örömet a babádhoz.
szeretettel üdvözöllek