Adatok
AUTÓtechnikus
0 bejegyzést írt és 871 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
AUTÓtechnikus
2012.01.20 22:09:40
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
AUTÓtechnikus
2012.01.13 09:35:06
@Advocatus Diaboli: A Peugeot-os cikkben volt. Nem írok le minden momentumot, aki akar, úgyis beleköt valamibe. Engem ez nem zavar.
AUTÓtechnikus
2012.01.13 11:23:44
@utalok minden motorost: Ez megtörtént, szerintem benne van a cikkben.
AUTÓtechnikus
2012.01.15 09:58:39
@p226: Szia!
Értem amit írsz, hidd el, hogy nem ez volt az első ilyen hiba, amivel találkoztam. Javítottam haszongépjárműveket, kis túlzással ott heti jelenség volt ez. Éppen ebből a megfontolásból a nagynyomású szivattyú is be lett vizsgáltatva. feltették próbapadra, tisztították, tömítéseket cseréltek rajta a Filepék, és szakvéleményezték, hogy jó.
"a neten mindenki megtudja,mekkora ász vagyok "
Nincs erről szó, egyszerűen csak szeretem amit csinálok, és ezt szívesen megmutatom a nem szakmabelieknek is.
Üdv: NT
Ja, és nincs sértődöttség, kicsit több, mint egy éve karcolgatok ide, már megszoktam. Eleinte majdnem monitort kellett cserélni (vagy hármat), de már megszoktam. Kiálltam a sarokra, tehát...
Lehetünk más véleményen, ilyen a demokrácia.
Értem amit írsz, hidd el, hogy nem ez volt az első ilyen hiba, amivel találkoztam. Javítottam haszongépjárműveket, kis túlzással ott heti jelenség volt ez. Éppen ebből a megfontolásból a nagynyomású szivattyú is be lett vizsgáltatva. feltették próbapadra, tisztították, tömítéseket cseréltek rajta a Filepék, és szakvéleményezték, hogy jó.
"a neten mindenki megtudja,mekkora ász vagyok "
Nincs erről szó, egyszerűen csak szeretem amit csinálok, és ezt szívesen megmutatom a nem szakmabelieknek is.
Üdv: NT
Ja, és nincs sértődöttség, kicsit több, mint egy éve karcolgatok ide, már megszoktam. Eleinte majdnem monitort kellett cserélni (vagy hármat), de már megszoktam. Kiálltam a sarokra, tehát...
Lehetünk más véleményen, ilyen a demokrácia.
A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
AUTÓtechnikus
2012.01.04 16:38:36
@énjobbantudom:): Minden papírnak akkora az értéke, mint az embernek, aki mögötte van. Buta általánosítás, amit írtál.
AUTÓtechnikus
2012.01.04 16:43:39
@ommm: Nem mindenki "az irodából" írta azért a véleményét. Ők úgy gondolták, és kész.
Én amikor kezdtem a szakmát, a fékcsőperemezés, fékpofaragasztás, szegecselés teljesen elfogadott dolog volt, mondhatni napi rutin. A gépészet előbb-utóbb eltűnik a szakmából, marad az alkatrészcsere...
Nem vittük "hengerfejeshez" a szelepcserét, megcsináltuk kéziszerszámmal.
Én amikor kezdtem a szakmát, a fékcsőperemezés, fékpofaragasztás, szegecselés teljesen elfogadott dolog volt, mondhatni napi rutin. A gépészet előbb-utóbb eltűnik a szakmából, marad az alkatrészcsere...
Nem vittük "hengerfejeshez" a szelepcserét, megcsináltuk kéziszerszámmal.
Idén sem vettük magunkat túl komolyan, de most úgy érezzük, néhány sikeres projektben benne volt a kezünk. Mai cikkünk blogposztja...
AUTÓtechnikus
2011.12.31 15:57:07
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
AUTÓtechnikus
2011.12.30 17:55:09
AUTÓtechnikus
2011.12.30 17:56:46
Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített…..
AUTÓtechnikus
2011.12.15 10:22:36
Kedves Robi, tisztelt egybegyűltek! A korábbi nagy sikerre való tekintettel újból a gépteremből jelentkezem. Majd’ egy hónap telt el azóta, hogy bő lére eresztett életjelet adtam magamról. Azóta sok minden történt.Az országot leminősítették, a gázolaj literje 430 forint…..
Nézze meg a hátsó rendszámtáblát, lehet, hogy rossz matrica van rajta. Kétszázezer van belőlük. Aki nem figyel eléggé, keményen ráfizethet...
AUTÓtechnikus
2011.11.28 21:26:50
A modern autós réme - ismerik, ugye? Az a pici piktogram, kicsit régebbi kocsikban a Check Engine felirat. Bár az információ csak egybitnyi, iszonyú sok minden lehet mögötte, amint ez a hengergyenge Bora példájából is kiderül.A cikk további része megtalálható a Totalcar oldalán…..
AUTÓtechnikus
2011.11.11 20:39:31
@j311: Ez egy rendszeresen karbantartott autó volt, minden cserélve időben. A befecskendezők szállítási mennyiségének eltérését nem a kosz által való eltömődés okozza.
1: a fúvóka lukai elkokszosodnak,
2: a hűlő motorban a benzinből kiváló különböző adalékanyagok minimális lerakódása a befecskendező járomrészén, ami (6-os kép) a megcsuklást okozza. Be van karikázva a hiba, ez normális esetben egy lineárisan csökkenő görbe kéne hogy legyen.
1: a fúvóka lukai elkokszosodnak,
2: a hűlő motorban a benzinből kiváló különböző adalékanyagok minimális lerakódása a befecskendező járomrészén, ami (6-os kép) a megcsuklást okozza. Be van karikázva a hiba, ez normális esetben egy lineárisan csökkenő görbe kéne hogy legyen.
AUTÓtechnikus
2011.11.12 15:53:46
@droland: A szívó benzinesekre értettem. Egyetértünk egyébként. Az úgynevezett "downsizing" többek között kitermelli azt, hogy lesz (van) létjogosultsága csak diagnosztikára szakosodni. Ettől mondjuk én nem leszek szomorú, de fel is kell kötnöm a gatyát mind szakmailag, és anyagilag is. Egy teljesen alapkészlettel indítom a vállalkozásomat, ha most hozzámvágnál tízmilliót, három perc alatt leírnám, hogy mibe fektetem.
Ami az autótulajdonosoknak rossz, az az integráltsági foka az egységeknek. Javíthatatlan szívócsövek beleépített áramláskorlátozóval, fojtószelepegységek...stb.
Ami az autótulajdonosoknak rossz, az az integráltsági foka az egységeknek. Javíthatatlan szívócsövek beleépített áramláskorlátozóval, fojtószelepegységek...stb.
AUTÓtechnikus
2011.11.12 16:04:06
@kefete: Kösz! Ha megérem, hogy csak villanyautó lesz, én is traktorszerelésre váltok.
Én még soha nem Trabantoztam. Pár hete tapasztaltam meg először, milyen cuki kis autó. Már ahogy kinéz, olyan imádni való. A hangjáról ne is beszéljünk, kicsit fülsiketítő, igaz, de mindenhol mosolyt csalt az emberek arcára. Az úgy volt, hogy újra cserben hagyott minket…..
AUTÓtechnikus
2011.11.11 21:06:46
AUTÓtechnikus
2011.11.11 22:52:09
@min: BE 8-as volt a mentőernyő, kb 20 négyzetméterrel kisebb felülettel. Nem volt rajta belső zsák sem, ettől nyílhatott gyorsabban.
AUTÓtechnikus
2011.11.11 22:53:21
@BOSCHtechnikus: Viszont elfért alatta az AK.
Kinek, milyen pénzből, miért kezdett a klub presztízsberuházásba? Ezt kérdeztük levélben, telefonon, újságcikkben. Nem kaptunk választ, talán majd a pénteki sajtótájékoztatón, a megnyitás előtt...
Turán Friciék kihagyták a Katalán Ralit, ezért az FIA elvette az év során szerzett 47 VB-pontjukat. A hírt közlő posztunk komoly vitát váltott ki olvasóink között, ezért a felvetődött kérdéseket nekiszegeztük Fricinek. Ha tudtátok, hogy kizárhatják a csapatot, miért…..
AUTÓtechnikus
2011.11.05 20:36:22
@Real Simon says: Én akkor is tisztelném Turánt, ha soha egy pontot sem szerzett volna a VB-n. Ez rengeteg munka, és sok kitartás kell hozzá. Nekem egy őszinte embernek tűnik, az a melós típus, akiből több kéne ebbe az országba. Lehet, hogy Te veszed magad körbe rossz emberekkel, és azért gondolsz róluk is hasonlókat.
A közelmúltban nézegettem Bende Tibi BMW e28-asát és megirigyeltem a hátsó ajtókat. Bár második lányom még csak egy hónapos, de már láttam, ahogy hárman szeretnénk utazni a bogárhátasban és hátulra nem bírom a kicsit nagyobb sportülések mögé begyömöszölni a két…..
És akkor a sok unalmas, drága sportautó után nézzünk egy kis közszolgálatot. És értsük meg végre a Gymkhanát – Magyarország jelenlegi legmenőbb raliversenyzője segítségével. Előző adásaink: BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás Nissan 370Z vs…..
AUTÓtechnikus
2011.10.31 17:41:53
AUTÓtechnikus
2011.10.31 18:58:39
@skoda01: Szerintem jobb, mintha magára erőltetne valami belbudai ratyi stílust, csak azért, hogy ne legyen tájszólása.
Dömsödi belépett a Magyar Autóklubba, ahol a tagok drágábban kapják az akkumulátort, mint bárki az utcáról. Mai cikkünk blogposztja...
Az biztos, hogy a világ nem fehérből és feketéből áll. Létezik borzalmasan pocsék utángyártott alkatrész is, mint ahogyan gyári is, hiszen utóbbiak nélkül egyáltalán nem ismernénk a garanciális javítás fogalmát..
AUTÓtechnikus
2011.10.19 21:10:58
@prokee: Pedig jó lenne, ha valaki érintené ALAPOSAN a csoportmentességi törvényt is. Sokan félreértik.
AUTÓtechnikus
2011.10.19 21:38:55
@DrSzoke: Jó reggelt!
Ne feledjétek a HQ gombot az összes pixelért!
Nos, srácok, jó-e az irány?
Előző adásunk:
Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW - tctv3 1. adás..
Jó estét kívánok. Ez itt a Totalcar blog. Ezzel a két mondattal indult útnak 2006. január 5-én a Belsőség-blog. Az a blog, melyet jelenleg is olvas ön, kedves olvasó, melyet azért hoztunk létre, hogy egy kicsit tán betekintést nyerjen mindennapjainkba, munkánkba, az ezzel járó…..
AUTÓtechnikus
2011.10.18 18:38:43
@ommm: Ez új betűtípus? Kicsit bántja a szememet.
Pedig – pláne ahhoz képest, mennyire semmi pénzbe került – amit megnéztem, egy meglepően jó autó volt. Meglepően. Egy apró lökés kellett volna csak, és megveszem. De hiszen semmi okom autókat nézegetni. Amióta megvan, Era most örvend a legjobb egészségnek. Ha valaki…..
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
AUTÓtechnikus
2011.10.12 12:07:13
@tizennegy: "Honnan tudja egy sehonnani átlag magyar autónepper, hogy az általa "jó"-nak titulált autó jó? "
Általában együttműködnek szervizekkel, akik állapotlapot készítenek az autóról.
Általában együttműködnek szervizekkel, akik állapotlapot készítenek az autóról.
AUTÓtechnikus
2011.10.12 22:07:05
@McK: Ha valakinek 4500 forintos NGK Irridium gyújtógyertyát ajánlasz, nyilvánvaló, hogy meg akarod lopni, hisz van bele gyertya 600 forintért is.
AUTÓtechnikus
2011.10.12 22:34:00
@Gott in Frankreich: Szerintem van neki fogalma ezekről...
A saját gőzölgő beleink közt, kifolyt szemekkel, kilométermély, véres torokkal ülünk a díványon, és várjuk, hogy elkezdődjünk a tévében újra. Rendes, old-shool tctv-t készítettünk, csak talán szebbet, mint rég. Autók vannak benne, ahogy kell, némi bénázás, és persze a…..
AUTÓtechnikus
2011.10.10 19:47:59
@GekTDS: Én majdnem összecsuktam a laptopom hátrafelé ugyanezen okból, de fentebb ZYLO nevezetű kommenttársunk berakta a TV"-es linket, azon megnézheted.
AUTÓtechnikus
2011.10.11 15:28:06
@Garp: Arra gondoltam, aki az ajtóból leszarozza, hogy koppintás, meg mittudomén. Írtam is rá példát.
Gondolom, ezt a "celebes részt" nehezen bírták ki, hogy ne csapkodják a térdüket.
Végülis ebből a szempontból igazad van, az nekem sem tetszett, de gondolom kötelező.
Gondolom, ezt a "celebes részt" nehezen bírták ki, hogy ne csapkodják a térdüket.
Végülis ebből a szempontból igazad van, az nekem sem tetszett, de gondolom kötelező.
A tükröket majd egyformára cserélem. Valójában nem is a Totalcar házi drag versenyén elért harmadik hely döbbentett rá, hanem az oda és vissza út, hogy az autó még nagyon nincs rendben. Amikor elhagyta a fordulat a 3500-at, akkor nagyon jól ment és könnyedén beleforgott a 7500-ba.…..
AUTÓtechnikus
2011.10.09 21:19:31
@csipy31: Nem rossz az, hidd el. Egy szélessávú szonda ezzel a kiértékelő elektronikával TERHELÉSNÉL tájékoztat a paraméterekről, amire az üveggyertyás stb. megoldás képtelen.
AUTÓtechnikus
2011.10.10 13:50:55
@csipy31: Van a szkópomhoz egy nyomáslengés mérő (first look) szenzor. Azzal meg lehet állapítani, hogy melyik henger megy esetleg szegény keverékkel (lassabb az égés, még tart a kipufogóban is). Sajnos még nem sokat mértem vele, ezért ebből a szempontból nincs gyakorlatom. Megtriggerelsz egy henger szekunder kábelét pl, és nézed a hozzá tartozó gázlengéseket.
A formája remek, majd meglátjuk, mi lesz belőle
Minden valószínűség szerint ön egy folytatásos reality-show első részét olvashatja/láthatja most, érezze át a pillanat nagyszerűségét, főszerepben egy autóra emlékeztető tárgy, két hülye és kazalnyi szórakozás.
- Arra…..
AUTÓtechnikus
2011.10.08 19:02:02
@ommm: Biztos vagyok benne, hogy nem jön ki százezerből. Szerintem csináljatok egy JÓ csapatós autót. Nem kell bele high-tech drifter cucc, VEMS, meg turbo, de azért a karosszéria legyen rendben. Egy ilyen autót azért csinál az ember, hogy fejreálljon vele. Benneteket is várnak otthon?!
AUTÓtechnikus
2011.10.08 19:04:23
AUTÓtechnikus
2011.10.08 19:08:17
Rég elmúltak már azok az idők, amikor nevettünk a szaúdi, bringával driftelő srácon, akkoriban a helyi – menőnek látszani akaró – boyracerek már keményen csinálták azt, ami mára egy fogalommá nőtte ki magát: az arab driftet. Ez már szinte egy sokpontos, kezdődő…..
AUTÓtechnikus
2011.10.02 17:11:11
Peka barátunk arról híres a szerkesztőségben, hogy a világ legváratlanabb pontjairól – ennek következtében – a legváratlanabb időpontokban képes bejelentkezni valami érdekességgel. Úgy látszik, egy ideje már az USA keleti partvidékén portyázik, huzamosabb floridai…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"ha van, felugrik a jele, erre dúsít a motorvezérlő"
Oxigén jelenléte esetén leesik a feszültség, ekkor a lambdaérték nagyobb, mint 1. Dús keveréknél emelkedik a feszültség,ekkor a lambdaérték kisebb, mint 1.
Ezpersze feszültségugró szondára vonatkozik.