Adatok
Oki
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Behalt az akksid, és nem tudod, hogyan kell újat venni elektrokémiai gyorstalpaló nélkül? Olvasd el ezt. Vélemények az azonos című írásunkról...
Egyes amerikaiak bigott prüdériája nem ismer határokat, ezt eddig is tudtuk, egy-egy kivillanó mellbimbó vagy oldalról látható mell miatt akartak már keresztre feszíteni nem egy sorozatot vagy magazint, de a Maxim nevű férfimagazin (kb. CKM szint) legutóbbi címlapja miatt…..
Van egy olyan tévés műfaj Magyarországon, ami jobban megosztja a lakosságot, mint egy Novák Előd - Kovács László iszapbirkózás tenné, pedig az se lenne semmi, tessék csak nyugodtan elképzelni, hajrá. A kereskedelmi tévék nem scripted, azaz forgatókönyv nélküli kategóriába…..
Oki
2010.12.17 10:49:27
Annyira szeretik az emberek a seggre eső és sáros csöcsű celebeket, hogy hiába ér véget a huszonkilenc epizód után péntek este véget érő Ezek megőrültek mégsem tűnik el végleg a képernyőről. A jövő héten ugyan már a 40 milliós játszmát adja a Tv2 ebben a műsorsávban,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kicsit megkésve, de emellett nem tudok elmenni szótlanul...
"Szerintem egy 1.0 Suzi generátora kb. 600A lehet."
Szerintem meg nem lehet, óriási számokat írsz. Nagyságrendi eltérés van. Az nem 600A, hanem 50-60A. pcbonto.hu/portal/Postan/Autoalkatresz/Elektromos/Generatorok_posta_268791_.html?reference_type=product&show_from=100&show_amount=50, itt nézegethetsz adatlapokat, Suzukit is.
"A tádé mondjuk rossz esetben indításkor felvesz 800-1000A-t, az akksija általában 80-100Ah max."
Megint csak nem igaz. Valóban 80-100Ah-s akku kell a nagyobb dízelekbe, de nem vesznek fel ennyit, szép is lenne. Egy 100Ah akku indítóárama 700-800A körül van gyártótól és típustól függően EN-ben. Egy 2,2-es dízel sem vesze fel csak 350-450A-t, egy öreg Ducato leharcolva, mondjuk 550A-t. Az akkuk úgy vannak az autóhoz méretezve, hogy az indítóárama 1,5-2-szerese a valaha várt legnagyobb indítóáramnak. Nem tud nagyobb áramot leadni annál, amire képes, ha ezzel próbálkozunk nem fog menni.
A többi számolgatást ne is nézzük.
Az akkukat hivatalosan maximum C/10-el lehet tölteni, ez a kapacitásának a tizede, tehát 100Ah-nál 10A, persze a generátor sem fogja nézni, hogy mekkorát vesz fel, modernebb autóknál beáll a 14,2-14,4V és ami belefér. De ez rövid idő alatt leredukálódik elfogadható értékre.