Adatok
MM.
0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Mégis megpróbálják lenyomni a torkunkon 3 milliárd forintos lehúzást. Közben előkerült egy kiskapu a törvényben.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
MM.
2013.08.07 14:11:27
@Ayrton70: Azt nem kell, mert mindenkire rá lehet húzni hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett..
Nekem rendszeresen kimennek a lengőkarok, és több gumim is szálszakadásos lett már..
Volt hogy kihívtam a rendőrséget hogy jöjjenek szemlézni, na az is egy külön történet.. de pénzt nem láttam, lett 30 ezer forint károm.. persze az adót fizessem be mint a katonatiszt mert amúgy rám száll az állam. De az ő részükről semmi kötelezettség..
Nekem rendszeresen kimennek a lengőkarok, és több gumim is szálszakadásos lett már..
Volt hogy kihívtam a rendőrséget hogy jöjjenek szemlézni, na az is egy külön történet.. de pénzt nem láttam, lett 30 ezer forint károm.. persze az adót fizessem be mint a katonatiszt mert amúgy rám száll az állam. De az ő részükről semmi kötelezettség..
MM.
2013.08.07 14:45:41
@Schütii: ha majd mind a 2 fékkör eldurrant jó lesz nekem az a 40%os kézifék lassitani.. indokolatlan ezért meghuzni.
Az eu ban a kocsim 93as és EUR2es értékeket tud,itt meg fekete matrinyát adnak.. mint egy ladának ami 10x annyi CO-t termel..
Akkor ha már úgyis degradálva vagyok? miért kell nekem hozni a gyári értékeket, ha nem kapok annak megfelelő besorolást?
Az eu ban a kocsim 93as és EUR2es értékeket tud,itt meg fekete matrinyát adnak.. mint egy ladának ami 10x annyi CO-t termel..
Akkor ha már úgyis degradálva vagyok? miért kell nekem hozni a gyári értékeket, ha nem kapok annak megfelelő besorolást?
MM.
2013.08.07 15:07:44
@Schütii: persze hogy nekimentél, mert jobbelső-balhátsó, és balelső-jobbhátsó van 1 fékkörön..
Tehát ha a 2 első munkahengered vissza volt tolva, egyik fékkör be se volt nyomásod..
Tehát ha a 2 első munkahengered vissza volt tolva, egyik fékkör be se volt nyomásod..
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
MM.
2013.03.06 10:03:45
@Shadowbull: akkor irány új autót venni!:)
Az átlagember meg majd megveszi tőled vagy a némettől 5 évesen..
Az átlagember meg majd megveszi tőled vagy a némettől 5 évesen..
MM.
2013.03.06 10:27:03
@Shadowbull: audi az már a nyugat...
gyere le BAZ megyébe..
van itt BOSCH, ahol aki tényleg dolgozik kb 80 ezret nem visz haza. És 12 órába robotol. Még WCre se mehet ki akármikor, és az ebédidő is szögre 20 perc.. mire elérsz az ebédlőbe és sorra kerülsz már csak álom marad hogy jól lakjál. És a legjobb hogy az ebédidőt is be kell dogozni ezért havonta 1 napot pluszba kell dolgozni..
És összeteszik a kezüket hogy van munkahelyük...
gyere le BAZ megyébe..
van itt BOSCH, ahol aki tényleg dolgozik kb 80 ezret nem visz haza. És 12 órába robotol. Még WCre se mehet ki akármikor, és az ebédidő is szögre 20 perc.. mire elérsz az ebédlőbe és sorra kerülsz már csak álom marad hogy jól lakjál. És a legjobb hogy az ebédidőt is be kell dogozni ezért havonta 1 napot pluszba kell dolgozni..
És összeteszik a kezüket hogy van munkahelyük...
MM.
2013.03.06 11:04:51
@Shadowbull:
De az audinal sztem ők is jól keresnek..
Pesten és a dunántúlon kívül lazán eloszthatod a felére a fizetéseket.. sajnos ez van.
Én speciel nagyon elismerem a fizikai munkásokat, és örülnék ha megtehetnék azt hogy új autót vegyenek. Én mint mérnök se tehetem meg..
egy 20 éves 600 ezer forintos autóval járok, prémium márka. 4 év alatt 500 ezret költöttem rá, és kb évi 100 rá is fog menni a szintentartásra. Még mindig messze vagyok egy fapados új kocsi költségeitől. És azt nem is tehetném meg valami agyament hitel nélkül.
De az audinal sztem ők is jól keresnek..
Pesten és a dunántúlon kívül lazán eloszthatod a felére a fizetéseket.. sajnos ez van.
Én speciel nagyon elismerem a fizikai munkásokat, és örülnék ha megtehetnék azt hogy új autót vegyenek. Én mint mérnök se tehetem meg..
egy 20 éves 600 ezer forintos autóval járok, prémium márka. 4 év alatt 500 ezret költöttem rá, és kb évi 100 rá is fog menni a szintentartásra. Még mindig messze vagyok egy fapados új kocsi költségeitől. És azt nem is tehetném meg valami agyament hitel nélkül.
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kedves Totalcar! Leendő anyósom egy délutánon fát fogott Yarisával, az autót természetesen gazdasági totálkárra vették. A roncsliciten került értékesítésre, gondoltuk elbontják... Tisztelettel: Roland Neveddmeg-sorozatunk ékkövénél csak annyi a kérdés, hogy vajon egy…..
Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra.
Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság
Kapcsolódó cikkünk…..
MM.
2012.02.02 18:38:05
„Szegény fiúk” – gondoltam, miután sikerült lefékezni a mérsékelten kivilágított Opelt toló fiatalok mögött a Dózsa György úton a középső sávban. Hirtelen elemi erővel törtek fel a Zaporozseccel és a Fieróval szerzett ifjúkori élmények: amennyit azokat…..
Őszintén bevallom, már régóta szemezgettem néhány jól ismert gyártó előre megírt programmal forgalmazott ECU-jaival (Engine Control Unit: Motorvezérlő Egység, ejtsd:eku) a nemzetközi aukciós oldalakon. Mivel –mint megannyi korabeli japán sportautó– a saját Celica…..
Egy kavicsfelverődés vagy fólia miatt nem kell rögtön a korrupcióhoz nyúlni, mindkettő lehet legális. De miért kell halálra kínozni a dízeleket? Vélemények az azonos című írásunkról...
Tavaly év vége óta kapható Németországban az E10 jelű üzemanyag, ami a szuperbenzin mellett legfeljebb 10 százalékban bioetanolt is tartalmaz. Az elmúlt hetekben világot látott felmérések szerint a gyakorlatban a hangsúly a „legfeljebb” szóra tevődik: a vizsgált kutak…..
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
MM.
2011.03.10 20:49:00
ha még nem tette volna fel vki a barátunk SIMSONT is hekkel!
www.vatera.hu/simson_s51_1442785101.html
sőt BMW-t is:D rajta van az ominózus felni:
auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/bmw/bmw_e30_324td_coupe_1442748660.html
www.vatera.hu/simson_s51_1442785101.html
sőt BMW-t is:D rajta van az ominózus felni:
auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/bmw/bmw_e30_324td_coupe_1442748660.html
A Kizashi szó jelentése: előjel, nyitány. Persze autók neveiből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, egy fecske (Swift) például szárnyalhat magasan, de keresheti táplálékát néhány centivel a föld felett is, ha lóg az eső lába.Vitaindító cikkünk blogposztja...
Visszaadtam a BMW 320d Efficient Dynamics tesztautót (teszt hétfőn), amivel sikerült 5,6 liter gázolajjal eljárnom városban. Persze még nyáron, amikor még kisebb a forgalom, de a nagy őszi dugókban is el lehet vele járni 6 literrel, arról nincs kétségem. Tízmilliós az alapára, de…..
Az ismert emisszió-javító technológiák mára elérték lehetőségük határait. Alkalmazásuk többletfogyasztást okoz; kevésbé káros összetételű kipufogógázból nagyobb mennyiséget juttatnak a környezetbe. Ennek ellenére megszületett a korábbiaknál is nehezebben…..
MM.
2010.08.06 20:37:17
@swt: de az első kötelező szerviznél majd a simát teszi be a "paraszt"
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A károsanyagkibocsájtás:
CO 0,00, a többi érték is 20%al kevesebb mint benzin üzemnél.
Gázt mindig elő lehet majd állítani, pl: biogáz..
Egy 2,5 literes benzin-gázossal eljársz annyiból mint egy 2 literes dízel.
A hideg rövid távot is bírja, nekem 15 fokon vált át gázra ez télen is pár száz méter, és onnantól kezdve nem ömlik a benzin a motorba, nem hígul a motorolaj, nem kormolódik semmi..