Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szeszike

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
N.A. egy az IKEA által elismerten szériahibás bőr ülőgarnitúrát szeretett volna garanciálisan cserélni, de a számlájáa már nem volt nála. Sebaj, mivel áfás volt, kikérték a másolatuk eredetijét a bútorboltból. Ahol ráírták, hogy hiteles másolat, de garancia…..
ExT azt hitte, hogy az utolsó pillanatban sikerült elkerülnie a kikapcsolást, miután délután háromkor kártyáról rendezte a T felé fennálló tartozását. Ötkor mégis lecsapott a bárd és mind a négy száma elhallgatott. Ő azt állítja, 15:14-kor megkapott banki sms-e van, a…..
Szeszike 2010.07.28 14:06:39
Hát nem is tudom hol kezdjem...
Először is: a hangnem.... Bicska nyitogató. Ha bemész egy boltba, ott fizetsz, nem hitelre vásárolsz. Nekem is van előfizetésem, és tisztában vagyok vele, hogy miden hónapban kapok egy számlát, amiben az előző havi forgalmam és havi díjam van.(És a számla tartalmazza a díjtartozásomat is, ami az adott számla elkészítésekor fenn ált) Tehát ezt az összeget Én, az Ügyfél letelefonáltam neteztem sms- eztem stb… Ennek ellenértékét befizetem, mert azt mondják a törvényeink, ha valamit használsz, azt fizesd is ki. Vagy valami ilyesmi. Számomra teljesen logikus, hogy ezeket a tételeket rendeznem kell a megadott határidőre. (a megváltozott törvény miatt a határidőre már a szolgáltatónál kell lennie a befizetésemnek, mert ha nem, akkor jön az irgum-burgum. Teljesen mindegy, hogy „T” vagy nem „T”) Mivel egy beállított rendszerről beszélünk, ezért érzékeli a befizetést, így van beállítva. Megkaptad a hangüzenetedet… Na bumm tájékoztatnak, hogy 30 napon belül rendezd a számládat és/vagy igazold, ha másik számlád is esedékes a határidőn belül, azt is rendezd! Tudod, a határidő, az határidő. Minden számlának van! Ha nem rendezed, korlátoznak. Te ezen meglepődsz, én nem. Felfogtam, hogy vannak szabályok. És tudok kulturáltan beszélni, amivel sokkal könnyebben érem el, amit Te kedves felháborodott „barátom” nem fogsz elérni. Ha kéred, nem követeled, többnyire megkapod. Emberek dolgoznak mindenhol, vedd a fáradtságot, és egyeztesd! A TE érdeked, hogy működjön a szolgáltatásod, kérjed, és ne követeljed. Nem beszélve arról, hogy ne az ügyintéző legyen már a hibás, ha TE nem fizeted ki, amit használtál… Csak ennyit finoman. Lehet, hogy igazad van, ez elképzelhető, de ha a stílusod ilyen, azzal csak magadat minősíted, és nem túl pozitív irányban. Olvasd el, hogy mi az ami rád vonatkozik. Minden szolgáltató honlapján megtalálod az általános szerződési feltételeket.