Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PS:PRovocative pr ügynökség

1 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Itt én vagyok! :)..
Nos ez nem egy vidám poszt... leginkább azért, mert megint elterjedt egy vírusos alkalmazás a Facebook-on ami azt ígéri, hogy megmutatja, hogy kik nézik és hányszor a képeinket. Nos ez KAMU nem is kicsi... sőt már inkább böszmeség. Nos az alkalmazás nem csinál mást, mint az…..
PS:PRovocative pr ügynökség 2011.04.11 23:11:01
Ajánlom figyelmedbe a facebook.com/biztonsag oldalt, ott rendszeresen figyelmeztetnek az ilyesmire...
Oké, lassan várjuk a dumaszínházas mosóporhirdetéseket, ki lehet erőltetni egy-két vicces sztorit a makacs foltok témakörében is, legalább annyit biztosan, mint a számítógépes vírusvédelemmel kapcsolatban, márpedig éppen ezt teszi a standupos Kiss Ádám az ESET filmjében. A…..
PS:PRovocative pr ügynökség 2010.11.10 09:35:56
Sziasztok,

A filmet mi követtük el, úgyhogy reagálnék egy pár kommentre.

Az alacsony költségvetés azt jelenti, hogy házi kamerával dolgozunk, és a Sicontact (ESET Magyarország) webmestere vágja a videót. Ádámmal úgy kerültünk kapcsolatba, hogy megfertőződött a számítógépe, hozta be a böhöm nagy cuccot a kocsija hátsó ülésén, a Sicontact szupportosai pedig lepucolták neki. Nem mondhatom meg sajnos, hogy milyen vírusirtót használt az ESET Smart Security előtt. :-)

A vírusmarketinggel kapcsolatban üzenném a Kreatívosoknak, hogy nagy szakmai félreértés, ha valaki azt hiszi, hogy egy videó "csak úgy önmagától terjed". Tessék elolvasni egy pár nemzetközi esettanulmányt, olyan nem lesz közöttük, hogy "feltöltöttük a YouTube-ra, aztán elterjedt". Nekik ajánlok egy gondolatkísérletet: hány neked tetsző vírusfilmet néztél meg úgy, hogy a barátod továbbította neked, és hányat néztél meg úgy, hogy valahol olvastál róla (blogban, indexen, kreatívon, akárhol), és lekattintottad, majd megnézted.

Most 12 ezer megtekintésnél járunk, örölünk neki, nem rossz 2 nap alatt. Tánc még nem jött egy darab sem, úgyhogy ezúton is bátorítok mindenkit: tessék táncolni. Elég fair módon kerül kiosztásra a nyeremény - nem egy szakmai zsűri fogja megszavazni, hogy a főnöknek melyik haverja kapja az egy darab főnyereményt, mindenkinek elég nagy esélye van a cc. 35 ezer forint értékű licencre, aki veszi a bátorságot és táncol.

Egyébként nyilván kínlódtunk mi is sokat a filmmel - szerettük volna, hogy rövidebb legyen, de nem tudtuk megoldani. A film célja pedig egyáltalán nem az, hogy a közvetlen eladásban segítsen, inkább témákra, problémákra szerettük volna felhívni a figyelmet.

üdv,
Széll András
Sajátos módon szeretnénk megünnepelni az Antivírus blog harmadik születésnapját. Kamuprofil vadászatot hirdetünk, a cél, hogy minél egyedibb módon buktassanak le hamis iWiW profilokat és facebook adatlapokat a versenyzők. Kamuprofil vadászat a facebookon és az iWiWen - Több mint…..
Nézem, ahogy szenvednek a cégek a közösségi médiában idehaza, és ahogy próbálnak jófejek meg modernek meg közösségiek lenni. Néha szánalmas, néha kicsit sikeres, de valahogy minden esetben azt látom: kevés a lendület.Azok a példák, amik jók, amiket elő lehet halászni…..
PS:PRovocative pr ügynökség 2010.08.17 09:46:22
Szia,

Nézd meg a
www.facebook.com/biztonsag oldalt.

Két hete indítottuk el az ESET számára. Kizárólag egy témával foglalkozunk. :-)