Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Degeci Sanyi

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónk csodálatos és szokatlan kalandot vállalt: 2200 kilométeres túrát tett Németországba, egy 32 éves veterán robogóval. Fogadják szeretettel Ágoston Gábor történetét:   Nagyon sok közös kirándulást tettünk, bejártuk Magyarországot és gyakran átugrottunk az…..
Becsüljük azokat az elvetemült motorosokat, akik kontinenseket szelnek át, hogy két keréken fedezzék fel a világot. Ma egy japán srácról szereztünk tudomást, aki Suzuki Djebellel indult el. Átvágott Szibérián, Ukrajnán, míg boldogan megérkezett Magyarországra. Lelkesedése nem…..
Degeci Sanyi 2010.08.31 14:38:35
@kill-r:
Hát én is jó ideje kurvára szégyellem, mégis leszarom hogy ki mit szól hozzá.

És kurvára rühellem a tótokat egy magyar lap szerkesztőségében, remélem veszik a célzást, lehet megint moderálni taplókáim, az is csak megerősítés lenne rá hogy felfogták.
Degeci Sanyi 2010.08.31 14:39:57
@Petyo:
jelentetted már a rendőrségnek?
És a rendszámra te nem figyeltél fel hogy kanji szimbólumok vannak rajta?
Degeci Sanyi 2010.08.31 18:52:58
@Petyo:
Ha olyan amit nem mindennap látok akkor tuti hogy megjegyzem a rendszámot. Azt is kapásból észreveszem ha egy unalmas kisautón nem magyar a rendszám.
De amúgy is ha bármely járművet hátulról látok nem tudom nem megjegyezni a rendszámát.
@GERI87:
Hozzád nem osztottam lapokat takonygombóc.
Rövid, de eseménydús eddigi életem jelentős részét munkavédelmi oktatáson töltöttem. Tudom, hogy bizonyos anyagok tűzveszélyesek, meg hogy forgó fogaskerékbe fitymát helyezni fájdalmas tevékenység. Mégis, vannak pillanatok, amikor az egységsugarú user nem gondolkodik, csak…..
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
Degeci Sanyi 2010.08.18 19:00:04
@Csikós Zsolt:
Mindegyik autó unalmas amelyik jó. Mert nem kell vele szopni. Dinamikusan vezetni, kihúzatva hallgatni meg lehet a G6-ot is, majd akkor nem unatkozol.
Szvsz ez is egy debil baromság, hogy ez meg az az autó unalmas, mert pl a hűűdeizgi olasz kocsik a fasznak kellenének, viszont pl a sokak szerint unalmas G2 nekem egy tömény élményautó az atomstabil futóművével együtt, mert mindene közvetlen, annak ellenére hogy nem hallasz be mindenféle zajt ha nem dízelt veszel belőle. (és érdekes hogy sikerült összehozni hogy kívülről egy kicsi aranyos városi gyösznek tűnő autó belülről tökéletesen tágas)
És a sokkal újabb "unalmasautók" is kurva izgalmasak tudnak lenni. A japcsi kompaktok úlmotorizálva meg egyenesen egy hullámvasút élmény szerű szórakozás.

A francia kocsik, na azok amik unalmasak ha épp működnek, mert arra van h kényelmes legyen, akkor meg idegesítőek amikor nem működnek.
Degeci Sanyi 2010.08.18 20:06:00
@c:
akkor kizárásos alapon szimplán hülye vagy. Minimum 3 megközelítésből: potenciális donor a nyomorult seggrakétájával, hogy a faszba lehet valaki olyan hülye hogy fél milliót költ egy fapados hifire, akkor vegyél Linn rendszert, baszod azzal villoghatsz, örülhetsz a fejednek hogy 3 éve épp ide jutott eszedbe házat építeni, több ésszel különb helyet is választhattál volna. Ott még az ára is megmarad.
Félelmetes hogy ekkora hülyéket is kiengednek az utakra.
Ezzel a tanulás gyümölcse mesével ebbne az országban meg etess olyat aki most jött le a falvédőről.

@phrascarica:
nyugodtan vehetsz német kocsit eztán is, senki nem akadályoz, én momentán leszarom. Meg azt is hogy papírforma szerint mint hol találtak fel.
Degeci Sanyi 2010.08.18 20:07:32
@Virago_1000:
épp a legkisebb szánalom gyöszt attól a maradi cégtől? akkor már vegyél sportkocsit helyette.
A pszichotróp Budapest ügyeletes ápolói vagyunk: mindenki más szétsavazott, elszállítandó betegnek tűnik. Vélemények az azonos című írásunkról...
A szerkesztőségből szinte mindenki elhúzott melegebb éghajlatra, a gyermekmegőrző-funkció meghatározó lett a profilunkban, hiszen Tom kislánya is itt van velünk. Vele együtt vagyunk négyen. Winkler a mai Csikós-poszt előadásával szórakoztatott minket, nagy átéléssel, amit a…..
Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..
Degeci Sanyi 2010.08.10 09:20:10
@wolfman:
ez se volt közel se használható állapotban, csak Csik közel 1 milkája lett belefeccölve és ez a végeredmény. Persze lehetett volna kevesebből is, ha van annyi esze hogy tematikusan keresi végig és cseréli ki amit kell, és nem szarakodik csavaronként a hibák felett. Pl a komplett hátsó hajtást ki kellett volna cserélni az elején: difi, kardán, féltengelyek. vagy felújíttatni. Persze ez maga 150e lett volna alsóhangon, de sose lett volna vele hiba később. De arra se vette az időt hogy beálljon egy aknás kocsimosóba és sterimóval kivakarja az alját a mocsokból, így nem is láthatta hogy hol ereszt az olaj.

Aztán a tömítéseket az első h ellenőrizd a vétel után mert garantált hogy a 80% ereszt egy ilyen vén kocsiban. A kuplung meg külön litánia, ott az volt a leghelyesebb hogy minden egymást koptatót érintetlen bontottra vagy újra.
És akkor a beltér még nincs is újrakárpitozva, nem eredetiek az ülések, nincs újrafestve vagy legalább gépivel végigpolírozva. Fékhez érdemben nem nyúlt kipurendszerhez se nagyon.

Amúgy Csik, mi az a feketedés a jobb távolsági búrája alatt? elrontja az összhatást a kocsi orrán.
A Renault valami ász az elején, a Kawád meg ebből a szögből nézve nettó ízzirájder! Kéne.
Degeci Sanyi 2010.08.10 09:21:11
@edge22:
Pffú CX, az egy guruló iparművészeti alkotás! Főleg ha első szériás krómlökősös.
Belsőség Kutyákkal Komáromban 2010.08.09 12:08:00
Az alapterv az volt, hogy Pistával és Pistáné Erikával, Vályi Karcsival, Pistáék schnauzerével, valamint Winkler Micikével, anyám kutyájával együtt a Cougarral megyünk Komáromba. A másnaposság azonban azt diktálta, hogy inkább a Tehenet hozzam elő – én a…..
Degeci Sanyi 2010.08.09 20:58:43
@domi0318:
Az hát, de ha jól emlékszem a másik nem 3 ajtós hanem 5. Pár hete épp amellett merengtem egy percet, és arra jutottam hogy rettenet ocsmány ebben a fűzöldben, de viszont sehol nem rohad.

Arra a 3 ajtósra meg látom sikerült feloperálni azt a hót randa 1500 ft-os harkában dobált műgumi sárfogó lapokat, mindjárt az összes keréknél, semmi értelme de legalább beledagaszt egy valag sarat a kerékdobba, hogy aztán szétrohadjon.
Belsőség Pedig tanga-gomb sincs 2010.08.09 06:39:53
Ennyi csaj még sose bámult meg. Ennyi nő még sose akart beülni mellém. Vélemények az azonos című írásunkról...
Degeci Sanyi 2010.08.09 13:13:37
@Krisi:
kollektív óhajt fogalmaztál meg, de valami nekem már olvasás közben eszembe jutott, 50-es mami a hitelre vett 1.3 stiftel, amiben a 40 is 70-nek érződik a zajszigetelés totális hiánya miatt.
@ZasTempra:
Aha hasonlóképp, ha fogalmazhatnék az lenne a reális hogy a mindennapi autóm kész élmény. :)
Annál max a dodgem nagyobb hecc, meg annyi hogy az kevesebbet zabálna, dehát nem úr aki nem pazarol.
Degeci Sanyi 2010.08.09 13:14:44
@S2000:
mert villanymotor hajtású, pláne még a metró a la USSR!
Degeci Sanyi 2010.08.09 10:46:18
@loláb:
mi lenne ha se erre se olajos foswágenre nem adnál ki 5 gurigát hanem ennyiből már autót vennél?
  Pedig van, amivel ki lehet kergetni a világból az építőmérnököt. Például azzal a turisták és újságírók által előszeretettel feltett kérdéssel, hogy összedőlhet-e a híd? Persze megkérdezzük ezt mi is. A mérnök olyan elszántsággal válaszol, mintha csak…..
Degeci Sanyi 2010.08.04 20:37:41
@gnme:
Azt tényleg sajnálnám, ha a majdnem biztosan meglévő rejtett hibákért ezt a csajt vennék elő, mert itt ugye így szokás. Mintha a aug 20-i vihar előtt se pár bürokrata patkány lett volna a felelős, hanem a nyomorult OMSZ ügyeletes aki már órákkal előtte beszólt hogy gáz lesz csak leszarták a véleményét, utólag meg van bőr a pofájukon elővenni, hogy mi van faszikám?!
Hát a jó kurva anyjukat, kitálaltam volna az egészet a sajtóba, még azt is amiről még nem is tudtak!
Ilyen görény banda mint ez nincs európában mégegy, Balkán ez faszikáim, nem is kicsit!
Legutóbb ott hagytam abba, hogy a fekvőrendőrökön leér a kipufogó, meg a termosztáttal valami nincs rendben, mert nem melegszik fel a víz – akarommondani hűtőközeg - rendesen. Ez a két probléma határozta meg az elmúlt időszakot. Ezek a termosztátcsere eszközei…..
Degeci Sanyi 2010.07.26 16:06:59
@ommm:
szopd csak a buzeráns, komplexusos haverod faszát tótgeci.
@akos696:
anyádat törölték ki az élők listájáról, nem húzol utána hogy megnézd hogy szopik a pokolban?
Degeci Sanyi 2010.07.26 19:54:30
@gnme:
Milyen fajszőlőből készült? Mert én csak merlotot meg kékfrankost iszom onnan.
@mivannn:
gecike-tibike kedvéért csatoltam egy cca. 50 nicket egyetlen mailhez. ez kb került 5 percbe. De már gondolkodom, hogy az összes nicket ennek a 2 lábon járó fasz lehúzásának szentelem. örülök hogy te is meg még páran ugyanolyan jól szórakozunk egy impotens fasz erőlködésén a roncsával ;)

@baseldon:
De te nem érted a lényeget, ami az hogy ez a barom úgy állítja be magát mint aki marha nagy okosgyerek, aki ért a régi romok életbentartásához, pedig lófaszt.

Az hogy egy ilyen hülye segg, aki valójában egyik márka tiszteletébe se merült el annyira hogy legalább autóbuzi szinten értsen hozzá, és ráadásul nem volt egyetlen épeszű kocsija se,(Citroen BX, Camry: bruhaha) az meg jobb ha nem pozőrködik egy mellékesen autókkal is foglalkozó zsindexes bulvárlap irányításán. És az ennek a parasztnak a szégyene hogy annyi bőr nincs a pofáján hogy elviselje mikor a pofájába vágják hogy mekkora barom, ha már közhírré téteti, ugye ne csak a fél paneltömb, hanem a fél ország röhögjön rajta. Bocs, az ilyen húzzon a médiából a retkes picsába.
Az hogy síkhülye az íráshoz is az csak mellékes, nem kötelező manapság egy bulvárfirkásznak, ugyebár. Elvégre winkler szabika is egy NŐI PLETYKALAPTÓL-(kiskegyed) tolta ide a pofáját, kb meglátszik annak is az autók iránti tiszteletén. A Bazsó klasszisokkal komolyabban vette a témát.

A legelemibb, de leglényegesebb különbség is egyben, hogy a Csikós a legelejétől puszta típusimádatból tart olyat amilyet, és az első perctől elismerten csak lelkes amatőr márkarajongó minőségben tünteti fel magát az aktuális buhera előtt, és ez így a legkorektebb, de amúgy teljes odaadással ír meg minden cikket. Van amikor a saját összetéveszthetetlen írói stílusa akadályozza meg hogy objektív cikket írjon, de a lelkiismeretes hozzáállás látszik rajta, és