Adatok
Főtruista
0 bejegyzést írt és 156 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint…..
Svédek, Volvo 240 Turbo-motor (ill. B21-es Redblock), 0,3 bar töltőnyomás, 240 newtonméteres nyomaték. Igen, helyenként be van gyorsítva, de úgy gondoljuk, hogy e nélkül is eléggé átjön, hogy a verda horzsol. Ki tudja, milyen traktor volt ez valaha... És kézigázzal burnoutolni…..
Főtruista
2012.11.12 19:18:56
Ilyen egyszerű a kánikulában a gyerekeket felfrissíteni. Nem pazarló, a két végén lévő oszlopokon kell megnyomni a gombot, hogy működjön. Annyira sikeres, hogy mellette épül a másik. Torontóban van, nyolckerben lesz?:)
Nagyfeszültségű vezeték alatt rengeteg sportpálya. Amint…..
Főtruista
2012.06.20 21:54:23
@taecleau: úgy érted, a természet tönkre nem tétele gazdasági kérdés?
Végülis igen,csak kérdés, meddig hisszük még el, hogy olcsóbb kinyírni magunkat. Ami persze szintén igaz, csak nehezen tudom célnak tekinteni.
Végülis igen,csak kérdés, meddig hisszük még el, hogy olcsóbb kinyírni magunkat. Ami persze szintén igaz, csak nehezen tudom célnak tekinteni.
Kétgenerációnyi kihagyás után a 208-as Peugeot-ban megint megcsillan a zsenialitás. De ésszel kell választani.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ha nem, most lehet, hogy fogsz. Pár hónapja szuper kis olvasói levelet kaptunk Benedektől, ami egy számomra szívet melengető írás volt a sokak által lenézett járműfajta szenvedélyes szeretetéről. Az élet igazságtalanságai viszont sokkal kellemetlenebb érzelmeket váltanak ki…..
Az én kicsim ugyanazt tudja, mint a többiek nagyja – állítja a Nissan. Először nem hittük. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Főtruista
2012.04.16 11:09:37
@victor vacendak: azért ebben a rákkérdésben (még szép is lenne,ha olyan, a spektakuláris társadalom által leszavazott részecskeméreteknél tartanánk, hogy csak tüdő lenne - nem pedig az egész nyirokrendszered feketedne el szép lassan, míg vmelyik csomó be nem adja a kulcsot) sem lehetünk már biztosak, mióta a benzineseknél terjed a GDI. :|
Spec. fakkivan, hogy pl. aki lecserélne, egy hengerenkénti szívócső-befecskendezéses, szabályozott keverékképzésű, hármas hatású katalizátoros benzinest (gázosra alakításról még nem is beszéltünk), annak a piac nem kínál nyugodt lelkiismerettel felvállalható választást. :( Bár azt nem tudom, a GDI alakítható-e gázosra. Vagy akkor már minimum E85, esetleg E100.
Spec. fakkivan, hogy pl. aki lecserélne, egy hengerenkénti szívócső-befecskendezéses, szabályozott keverékképzésű, hármas hatású katalizátoros benzinest (gázosra alakításról még nem is beszéltünk), annak a piac nem kínál nyugodt lelkiismerettel felvállalható választást. :( Bár azt nem tudom, a GDI alakítható-e gázosra. Vagy akkor már minimum E85, esetleg E100.
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Főtruista
2012.04.12 10:23:50
@PITTA: Amennyire én tudom, a lambda-szabályzásnak semmi köze nincs az eltérő benzinminőség miatti többletfogyasztáshoz.
A "rosszabb" benzinből az esetlegesen kisebb fűtőérték, vagy inkább az alacsonyabb kompressziótűrés miatt elérhető kisebb égési csúcsnyomás miatt "kellhet" több. (Valójában persze a user nyomja neki jobban,h "mennyémááá", az autó pedig az első esetben semmit nem tesz (csak a nyíltabb fojtószelep miatt többet iszik), a másodikban meg az előgyújtást veszi kisebbre, hogy legalább ne kopogjon.
Utóbbi miatt egyébként a prémiumbenzinek-ahogy írod is- tényleg működnek, legalábbis aminél a marketingrizsa mellé plusz oktánszámot is adnak. (Nekem VW Polo IV 1.2 a személyes tapasztalat.))
A "rosszabb" benzinből az esetlegesen kisebb fűtőérték, vagy inkább az alacsonyabb kompressziótűrés miatt elérhető kisebb égési csúcsnyomás miatt "kellhet" több. (Valójában persze a user nyomja neki jobban,h "mennyémááá", az autó pedig az első esetben semmit nem tesz (csak a nyíltabb fojtószelep miatt többet iszik), a másodikban meg az előgyújtást veszi kisebbre, hogy legalább ne kopogjon.
Utóbbi miatt egyébként a prémiumbenzinek-ahogy írod is- tényleg működnek, legalábbis aminél a marketingrizsa mellé plusz oktánszámot is adnak. (Nekem VW Polo IV 1.2 a személyes tapasztalat.))
Kína a kifogyhatatlan élmények tárháza. Mindegy hányszor, mindegy ki van ott, mindig képes újat mutatni az autós embernek. Ezúttal Svéd olvasónk küldött egy érdekes, képes beszámolót. Úgy alakult, hogy két hetet Kínában - vidéken - töltöttem anyóséknál. A…..
A Bajor ördög Elmondom többet járok az autóval keresztbe mint egyenesen,a gázra oda kell figyelni nagyon,az esős vizes úton aztán elszabadul a pokol mintha havon menne az autó egy sima 3-as fokozatba kapcsolásnál is keresztbe vágja magát az úton! A tél az felejtős vele! Nem…..
Főtruista
2012.04.08 14:32:40
@hpapagaj: Láthatóan nem olvasta Kulcsár kolléga posztját, miszerint az árokba nem "beborulunk" a "rossz útviszonyok miatt", hanem egész egyszerűen beledobjuk az autót, mert épp ahhoz van kedvünk. :D
De egyértelműen ígéretes egyed.
De egyértelműen ígéretes egyed.
Aki valaha az életben találkozott már olyan csavarral, amelynek lazításához/meghúzásához a csillag-villást 30 fokonként kellett átforgatni, az biztosan egyetért velem, hogy a garázs, műhely abszolút nélkülözhetetlen kelléke a racsnis dugókulcskészlet. Magyaros nevén a krova.…..
...megfelelő odafigyeléssel igazán szép autó lehet még belőle... Minden bizonnyal. De hogy jó lesz-e? Vagy olyan biztonságos, mint a hölgytulajdonos előtt volt, az már kétséges. Megfelelő odafigyeléssel anyám is máshoz megy férjhez és én lehettem volna Fernando Alonso... Aki…..
Főtruista
2012.04.06 18:03:12
@okoskodó: LOL. :)
Negyvenéves, kisebb, mint bármi, amit ma autónak nevezünk, de őrjítően jó vezetni. A hátad viszont sajogni fog. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Teljesítményőrült Forma1-es mérnökök csiszolták a motorjait, hogy a hétköznapok racionális választása lehessen. Szép is lett, jó is lett mindegyik Mégane, de azért az RS Az Egy, Ami Mindent Visz. Renault menetpróbán jártunk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Már pont nem garanciális az autó, de azért ilyen hibának nem kellene előfordulnia. Kihez forduljak, keressek rögtön ügyvédet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Főtruista
2012.04.04 13:10:24
Honnan a sok tapasztalat a rengeteg káresettel, amikor szinte minden sofőrszolgálat azzal dicsekszik a honlapján, hogy sosem törtek még össze ügyfélautót?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Keressük a következő áldozatot tulajt. Egyetlen olajcsere amit csináltam 50000 km (!) múlva és mégsem hiányzott belőle egy dl sem, pedig Németországot jártam vele nem kis sebességgel (150-160km/h). A turnébusz. A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori…..
Főtruista
2012.04.01 13:43:19
@Pepejoe: Nem lehetelen az - csak addigra a fele benzin.
A múltkor a bringakiállításon jártam, a Hungexpón. Ott találkoztunk Merényi Danival, aki a maximalista elmebetegek klubjának doyenje, vagy nem is tudom, mije, a lényeg, hogy bicikliket csinál. Pontosabban vázakat. A kultikus Napirajz.hu alkotója az olasz Pegoretti manufaktúrában…..
Robogónyi fogyasztás kétszáz lóerővel, kellemes hangulatban 1,7 tonnával? Az Óperencián túli laborban minden lehetséges, de a valóságban korántsem olyan kurta a szerethető oroszlán farka. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment
Ki a hunyó? A hitelkárosult vagy a bank? És mit vegyen 300 ezer forintért?
2012.03.29 09:00:00
Dráma Danny egy gyengébb pillanatában Semmi sem csak fehér vagy fekete, ahogy a hitelválság sem. Több ezer összeomlott ember, trükközők és hitelező bankok. Tájékozatlanság vagy tudatos félrevezetés? Igénykielégítés vagy torkokon lenyomott hitel? Ez itt a kérdés. Na és az,…..
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Főtruista
2012.03.27 10:46:49
"az ilyen ügyeket nagyon gyorsan le akarják rendezni a bankok. Futnak a hitelként kihelyezett pénzük után, "
Azért egy ekkora olvasottságú cikkben ilyesmit én már nem biztos, hogy leírnék 2012-ben.
Kis olvasnivaló azoknak, akik tegnap születtek:
ecopedia.hu/kotelezo-tartalekrata
(Legjobb tudomásom szerint a jelenlegi hazai értéke 2-5%,amit a bank választhat meg félévente.
Azaz minden hitelezett 100(száz) forinton "buktak" legfeljebb 5(öt) forintot - amit persze már régesrég visszakaptak kamatként.)
Azért egy ekkora olvasottságú cikkben ilyesmit én már nem biztos, hogy leírnék 2012-ben.
Kis olvasnivaló azoknak, akik tegnap születtek:
ecopedia.hu/kotelezo-tartalekrata
(Legjobb tudomásom szerint a jelenlegi hazai értéke 2-5%,amit a bank választhat meg félévente.
Azaz minden hitelezett 100(száz) forinton "buktak" legfeljebb 5(öt) forintot - amit persze már régesrég visszakaptak kamatként.)
Filozofáltam, mitől mi a micsoda. Ugye, ez a kérdés már mindenkiben felmerült. :) Van egy fémpálcám, aminek hegyesek a végei, és derékszögben le vannak hajlítva, ez, az ácskapocs. Viszont ha közé hegesztek még fogakat, nyelet szerkesztek rá, akkor gereblye. Nem bolondultam…..
Régebben nekem is összegyűlt néhány büntetésem, ami abszolút vitatható lett volna. Mégsem vállaltam a hosszú pereskedést, hiszen már akkor is tudni lehetett, a bíróságok minden bizonyíték nélkül simán a parkolási társulások javára döntöttek, az autós pedig az eredetihez…..
Főtruista
2012.03.27 10:18:20
@HakapesziM:
Ugye ezeket nem komolyan írod? Ha esetleg mégis:
Hihetetlennek tűnhet, de vannak a világnak olyan részei, ahol nagyobb a népsűrűség annál, mintsemhogy mindenki közlekedésére jusson a közterületből 10-12 négyzetméter.
Ez még önmagában nem sokat jelentene, de mikor a kereslet ténylegesen is elkezdi meghaladni a kínálatot, akkor a túlfogyasztott jószág szépen beárazódik.
Az más kérdés, hogy mennyire etikus (! - hogy jogszerű, abban biztos lehetsz...:S), hogy ilyenek és így hajtják végre ezt a dolgot, mint akik a posztolót szopatják - nade többek közt ezért sem használom az autómat városban.
(Vagy mert pl. nem vagyok szervizes sok cuccal.)
Ugye ezeket nem komolyan írod? Ha esetleg mégis:
Hihetetlennek tűnhet, de vannak a világnak olyan részei, ahol nagyobb a népsűrűség annál, mintsemhogy mindenki közlekedésére jusson a közterületből 10-12 négyzetméter.
Ez még önmagában nem sokat jelentene, de mikor a kereslet ténylegesen is elkezdi meghaladni a kínálatot, akkor a túlfogyasztott jószág szépen beárazódik.
Az más kérdés, hogy mennyire etikus (! - hogy jogszerű, abban biztos lehetsz...:S), hogy ilyenek és így hajtják végre ezt a dolgot, mint akik a posztolót szopatják - nade többek közt ezért sem használom az autómat városban.
(Vagy mert pl. nem vagyok szervizes sok cuccal.)
De külföldiül se tudnak. Lambordzsíni. Pedig ennyit illenék tudni, hogy a há az pont azért van ott, hogy ne dzsé legyen belőle. De kicsit rendet kéne tenni a fejekben, ami a márkaneveket is illeti.
Mitsubishi: helyesen micubisi, nem micsubicsi.
IBM: ájbíem és nem íbéemm…..
Főtruista
2012.03.27 09:09:52
@hufnágelpista: az attól függ, mikor készült reklámot nézel. ;D
Via fb..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Csak így tovább!