Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Wulfgar

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Napokig készült ez a poszt, így már jól belecsúsztunk 2015-be, de nem akartam, hogy egy szép hagyomány megszakadjon, idén is csokorba gyűjtöttem a legjobb tavalyi keresőkifejezéseket (korábbi évek: 2010, 2011, 2012, 2013). Sajnos a Google Analytics kb. másfél éve bevezette, hogy…..
Wulfgar 2015.01.13 20:05:00
@Sam. Joe: Nem vagyok az állatkínzás híve, de ezeket akkor sem nevezném annak.
A videoban meg a látottak alapján még csak nem is szigszalagot raknak rá (bár az sem tépi ki a szőrt, próbáld csak ki nyugodtan magadon ha nem hiszed), hanem a jó öreg havanna barnát (a rendes nevét nem tudom és mindig így hívtam/hívta mindenki), ami egy erősebb papír felületét sem képes feltépni, nemhogy a macska szőrét kitépni.
Kb olyan ez mintha a macskát a "kikapcsológombján"-nál fognál meg. :D
Kijöttek az Alien: Isolation krityók, és többek szerint elég fosatós játék (már amikor nem bugzik), de nekem ijesztgetésben akkor is a Silent Hill 2 marad a csúcs, és nem hiszem, hogy azt bármi überelni fogja. Pedig vannak annál félelmetesebb játékok, de ha egy megfelelő…..
Wulfgar 2014.10.10 18:23:34
@Venyercsán Dávid: Erre én is emlékszem, annyira még nem szartam be, mint akkor. Viszont valamilyen oknál fogva én valamivel tovább játszottam (pár perccel :D) amikor is egy folyosón egy ajtó felé haladva villan be valami haluzás/szellemvilág (tökömtudja) tiszta véres folyosóval meg valamilyen szellemmel. Na azután amikor a hulla elkezdett beszélni meg mutogatni egy székből szépen kiléptem és töröltem a játékot. Elő se vettem azóta se :D.
Amúgy szerintem ilyen téren rohadt geci volt a FEAR. Egyik pillanatban még csak ilyen kis ijesztések meg a hátborzongató hanghatások (szerintem amúgy azok kurva jók voltak) voltak, majd fasza akció részek bullet time-al. Még néztem is, hogy nem is para ez a játék. Aztán valahogy tényleg a semmiből, amikor a legkevésbé sem számít rá az ember, akkor ijeszt meg kurvára. Ha jól tudom később is gyakran csinál ilyet a játék.
2. Dead Space: Bár a játék nem hozta az emberre olyan hirtelen a hatalmas frászt, viszont folyamatosan fenntartotta az emberben a félelmet és szorongást és csak fokozta sokszor.
3. Undyingot csak hallomásból ismerem, hogy elég para, nem játszottam vele. Nem nekem valók az ilyen játékok.
Wulfgar 2014.10.11 12:16:49
@Venyercsán Dávid: Tudom, hogy az első részt érdemes lenne végigtolni, nem csak azért mert jó játék, hanem a története is jó állítólag. A 2.-3. részt meg még csak nem is az eredeti gárda csinálta, látszott is rajtuk, hogy sokkal gyengébbek minden téren mint az első, szóval még csak nem is az egész sorozatot kéne végigjátszanom. Mégse visz rá a lélek. :D A dead space-el ugyanígy vagyok. Érdemes lenne végigjátszani, viszont én köszönöm nem kérek a folyamatos paráztatásából. Egyszerűen nem nekem valók a horrorok, elég vizuális fajta vagyok, így túlságosan beleélem magamat, összefosni magam meg nem szeretem :D.
Ilyen horror játékok közül csak a left 4 dead volt ami tetszett/tetszik, de az ugyebár coop játék, és még csak nagy jóindulattal sem nevezhető félelmetesnek. (Bár most a közelgő Hellraidet és a dying lightot is várom mint a messiást, de ezek sem igazi horror játékok szerintem)
Tudom, hogy a blog olvasói között az az általános vélemény, hogy ma már csak a hülyék vesznek nyomtatott gamer lapot, de akkor is van itt valami, ami érdekes fejlemény: a Gamestar mostantól nem ad lemezmellékletet az újság mellé. Na, azért nem ment el az eszük teljesen,…..
Wulfgar 2014.08.14 19:31:04
@krcsirke: Persze, warez mindig is volt, és lesz, ez oké. Szoftverek terén ez meg csak erősödni fog, mert a kiadók b*sznak demot/próbaverziót kiadni. Vedd meg a zsákbamacskát, mert ha van demo akkor a júzer látja, hogy egy szar amit csináltak és közel sem hasonlít a bemutatókra. Ja bocs, persze ilyet egy kiadó sem csinál soha...*khm*ubishit*khm watch dogs... Aztán kevesebben veszik úgy meg. Jah, el is mehetnek a pics*ba. Ettől függetlenül, azért arra nem kéne büszkének lenni, hogy mindent warezolz. Még ha a 90es években járnánk akkor oké, lehetett vele menőzni, hogy mekkora ász vagy, mindent megszerzel. De manapság csak az nem tud warezolni aki nem akar. Nem azt mondom, hogy én nem warezoltam/warezolok, de azért büszke sem vagyok rá, és eddig 1játékot leszámítva (hello dark souls 1), nem is szoktam reklámozni, ha egy játékot warezolok és nem veszem meg, úgyse ha tetszik.
Wulfgar 2014.08.15 00:42:05
@feamatar: Azt, hogy a demok miatt kevesebben veszik X-Y játékot meg, bizonyított, ugyanis a júzer így látja, hogy neki az adott játék nem tetszik/humbuk volt az egész amit a kiadó állított(a gameplay meg lets play videokat meg ne hozzuk fel, mert más látni és játszani egy játékot). Androidhoz jár kemény FÉL ÓRA? Húúú bazzeg, nincs elaprózva mondhatom. Azalatt aztán megismerem annyira, hogy el tudjam dönteni, hogy VISSZAKÉRJEM a már kifizetett pénzt. Origin is csak akkor ad vissza pénzt, ha nem játszottal bizonyos időnél többet (ha jól tudom ez 1, max 2óra, lehet kevesebb). Szóval hagyjuk már ezt a "visszaadja a pénzed ha nem tetszik". Persze, amit már előtte ki kellett fizetned, utána meg járhatod vele a köröket.
Nem is éltetem, de nem is ellenzem a warezolást. Viszont van egy pár kiadó ami rendszeresen veri át a játékaival az embereket. Vannak esetek amikor egy játékért pénzt elkérni önmagában véve pofátlanság. Dark souls pc portja, konkrétan minősíthetetlen, de olyan szinten, hogy ha a kiadó ingyen adná oda, az eredeti változat akkor sem kéne, hanem warezolnám. Ubishit féle watch dogsért konkrétan nem értem miért nem perelnek az emberek, akkora átverés volt az egész (a kiadó sok más játékával egyetemben).
Csak annyit mondtam, hogy mindig volt és lesz warezolás, aminek a mértékéről leginkább a kiadók/fejlesztők tehetnek. Persze a warez pozitív oldalát mindegyik elfelejti. Ugyanis sokan megveszik az adott játékot, miután a warezolt tetszett nekik, csak szimplán nem vesznek zsákbamacskát.
Wulfgar 2014.08.18 03:30:25
@feamatar: Egyrészt, a fél órát az androidhoz írtad, márpedig egy operációs rendszert kiqrt mód nem fogsz megismerni annyira (ne a felhasználói felületet nézd) fél óra alatt, hogy el tudjad dönteni, hogy jobb/rosszabb-e mint X-Y másik rendszer.
Játékoknál persze más a helyzet, ott 1 óra azért elég, pláne, ha a demo jól van összerakva és nem a legunalmasabb 1órája a játéknak. A gameplay/let's play videokról meg szakadjunk már le, mert megint csak ku*vára nem ugyanaz mint játszani az adott játékkal. Lehet video alapján marhára tetszik, játék közben meg kiderül, hogy szar az irányítás... stb. De fordítva is lehet, video alapján lehet nem tetszik, játék közben meg fülig ér a szád. Egyszóval ezekkel a videokkal ne pedálozzunk, mert max annyit érnek, hogy meggondoljam: egyáltalán megéri-e KIPRÓBÁLNI a játékot!
Az is egy érdekes dolog, hogy rendszeresen azok a kiadók fröcsögnek a warez miatt (aminek megvan a pozitív oldala is, mert elfelejtik, hogy sokan meg is veszik az adott szoftvert/játékot, és tényleg csak próbaképp töltik le), akik leginkább hypeolják csak a játékot, hogy mennyire jó, miközben gyakorlatban a játék sokkal gyengébb mint amilyennek beállítják. Nem kizárólag a kiadók hibája a warez, de a kiadók IS igen nagy mértékben felelősek. Érdekes módon van néhány kiadó ami sohasem rinyál a warez miatt, pedig a legnépszerűbbek között vannak a játékaik, és érdekes módon nem is warezolják annyit a termékeiket, mert a szolgáltatás és a termék megér annyit az embereknek, hogy megvegyék.
Filmbarátok Podcast #47 (2014. Március) 147 percBeszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyDTéma: -Oscar 2014-300: A birodalom hajnala-Non-Stop-A föld után: Apokalipszis -X akták: A film-Life after Pi-Steve-O: Demise and Rise-Larry Flynt -- A provokátor A felvétel itt letölthető mp3…..
(Azt mondják, a sajtó ne foglalkozzon saját magával, és mi eddig példásan megálltuk, hogy egy bizonyos kolléga ügyes-bajos dolgait posztolgassuk, pedig higgyétek el, heti rovatot lehetne megtölteni a munkásságával. A mostani húzásánál viszont gyengének bizonyultunk, mert kollegialitás ide vagy oda,…..
Wulfgar 2013.10.15 20:45:02
Szerintem, ez, hogy amit sokan írnak, hogy a "kiadó küldi mert olyan jó fej" marhára nem igaz. Marhára nem azért küldi, mert akkora jó arc, hanem azért, mert ezzel (is) kenyerezi, le az újságírót, hogy jobb értékelést adjon a játékra. Nem egyszer hallani/olvasni, hogy "X kiadó fizetett Y játékújságnak/oldalnak, hogy jobb értékelést kapjon a játéka". Lehet, hogy nem mindig igaz, de sok játék értékelése alapján, igen sok igazság van benne. Ez a külön extrákkal megspékelt kiadás is ugyanezen okból kifolyólag van. Személy szerint ellenzem is (nem, nem irigységből, Warcarfttal kapcsolatos dolgon kívűl semmiből sem vettem még "CE"-t), ugyanis:
1: Miért kap egy, még a gyűjtői kiadásnál is jobb változatot? Egy sima kiadás, kézikönyvvel (bár ma már ez utóbbi nem igen divat sajnos) bőven elég lenne, tökéletesen elég a kritika megírásához. Várom az érveket, azon kívül, hogy jobb értékelést kapjon.
2: Ha már mindenki dobálózik ezzel: Nem etikus a többi kiadóval szemben sem, mert nem feltétlen áll módjában a kiadónak ilyet küldeni. Persze az "AAA" címet gyártó kiadó simán küld, a "Call of Battlefield modern company warfare 72. részéhez" mert van rá pénze, és ezzel is nyer néhány pontot.
3: Tényleg befolyásolja az értékelést is, ami engem, mint olvasót piszkosul zavar. Persze szubjektív, hogy kinek mi tetszik, viszont az szerintem mindenkinek böki a csőrét amikor "X" újságban áradoznak "Y" játékról, azt kiderül róla, hogy 1forintot nem ért volna az egész, és hopp, milyen érdekes, a játékosok többsége fel is van háborodva, hogy tényleg nem ér semmit az egész.
Wulfgar 2013.10.15 21:57:41
@Tyl3r: Nem rólatok, meg nem is az itteni játékújságírókról beszéltem, akinek nem inge ne vegye magára :P. Kétlem, hogy, a Magyar piac akkora lenne, hogy különösebben érdekelné a kiadót, hogy egy itteni újság hány pontot ad. Ettől még nem jelenti azt, hogy azért küldi mert jó arc, csak az itteni újságot és a piacot nem értékeli annyira (nem degradálásként értem), hogy mással is "lekenyerezzen". Persze, így már lehet gesztusként is értelmezni, és ez részben talán igaz is, de azért egészében ettől még nem változik szerintem a lényege.
Wulfgar 2013.10.15 22:04:19
@Tyl3r: WTB edit...
A másik dolog meg, hogy azt a kiadó nem azt látja, hogy azért érte kritika is rendesen a játékát, hanem azt, hogy 100ból 92pontot kapott a játék minden kritika ellenére (ettől még lehet ér annyit persze), szóval megérte küldeni a sajtópéldányt. Ez neki minimális kiadás, és ha csak 2-3 pontot kap a játék, már megérte, hogy mennyit kapott volna nélküle, azt meg úgyse tudja meg soha.
Az eheti levélcunami után ezennel hivatalosan is visszatérő rovattá nevezem ki a "régóta keresek egy játékot, mondjátok meg, melyik az, mert már nem bírok éjszakánként aludni" típusú levelek feldolgozását. A rovat neve a nem túl fantáziadús, de annál kifejezőbb…..
Mindenki el van ájulva a Bioshock Infinite-től (én is), a hét játékcsaja nem is lehet így más, mint Elizabeth, akit a játékosnak ki kell mentenie a lebegő városból, Columbiából. Az első két Bioshockkal elég magányos élmény volt játszani, mert a főhős egyedül szállt szembe a…..
Wulfgar 2013.04.02 00:32:40
@Guardian412: Már bocs, de nekem a hozzászólásaidból az jött le, hogy írtózatos Aliens:CA valamint system shock fan vagy. Végig csak az Aliens-t hozod fel példának, ami azért kapott olyan szar értékelést amilyet, mert egy grafikailag elmaradott, bughalmazt adtak ki, síkhülye AI-val. Bár nem játszottam vele 1percet sem, de kétlem, hogy hatalmas játékélményt nyújthat így. Ellentétben a Bioshockkal, amit elejétől a végéig élveztem, és amiben akkorákat néztem, hogy ihaj(nem akarok spoilerezni, de aki azt hiszi, hogy semmi köze az előző Bioshockokhoz, az téved, csak nem kötődik annyira szorosan). A System shockot meg csak látásból/hallásból ismerem, már legalább 8-10éve, hogy játszottam a 2. résszel kb 10percet, de nekem nem tetszett, őszintén szólva azt sem tudom, kik készítették, illetve, hogy van-e bármi közük a Bioshockhoz(bár abból ítélve amit láttam nem lehet sok).
Wulfgar 2013.04.03 14:35:00
@Guardian412: Az teljesen rendben van, hogy nem tetszik a Bioshock, de könyörgöm amiket felhoztál érvek, hogy miért "szar" azok nekem nem tűnnek másnak, csak kertelésnek.
"ócska fps mechanika" - Oké, de magyarázd már el, hogy mi ócska benne, nekem ez a mondat ugyanis valahogy nagyon nem jött át.
Teljesen lineáris - Nézz körül, az FPS-ek 90%-ban még akkora területet sem járhatsz be mint a bioshockban...
Kiszámítható sztori - Most akkor Te lehet, hogy egy jós vagy, mert bár vannak dolgok amikre lehetett számítani, rengeteg olyan dolog volt a sztori végén, amire viszont még "Alexander Mestermágus" sem számított.
A robotmozgással én nem találkoztam, de rendben van, lehet, hogy van 1ilyen bug, csak a többség megúszta.
Az Aliens:CA meg azért lett 45% mert egy mozgó bughalmaz, a játék grafikája iszonyú mértékben elmaradott, ráadásul köszönőviszonyban sincsen a gameplay trailerekben mutatottakkal, ócska animációk (ami nem csak néhány embernél jelentkezett), miközben az is legalább akkora hypeot kapott mint a bioshock...
A kommentjeidből meg valahogy nekem még mindig az jön le, hogy Aliens:CA fan vagy aki frusztrált, hogy lehúzták a játékát és most egy másik szintén hypeolt játékon próbálja kitölteni ezt a frusztrációt...

A véleményes/blogos dolog meg kétélű, az Ő blogja, innentől kezdve azért rak be egy válogatásba, azért banol... stb amiért akar. 1blogon nem feltétlen van szólásszabadság, akkor sem ha úgy gondolod.
IDDQD Contra a Paperboy ellen 2013.03.28 23:01:19
Érdemes a Daneboe oldalt nézegetni néha, ritka nagy marhaságokat lehet találni, például a lenti videót, ami elképzeli, milyen lenne a Contra és a Paperboy keveréke. Tudom, régi, de igazából nem is ezt akartam betenni ide, hanem egy jó kis Chuck Norris-os, mariós animgifet, csak a…..
A múltkor felmerült, hogy legtöbbször csak picsogás van, ha én írok bejegyzést, de tessék, most kijött az Assassin's Creed IV: Black Flag előzetese, és boldog vagyok. Vagy legalábbis várakozással telt, ugyanis nagyjából az öreg Sid Meier-féle Pirates! óta most van először…..
Valami furcsa előérzet miatt nem néztem meg múlt héten a Sony nagy csinnadrattával bejelentett bejelentését, pedig azt ígérték, hogy megmutatják a jövőt. Kicsit furcsa ez, tekintve, hogy az aktuális konzolgenerációban épp ők voltak azok, akik annyira meg akarták mutatni, hogy…..
Wulfgar 2013.02.28 00:42:56
"Most komolyan, mond meg, hogy még is mi az, amit HC szinten újítani kellett volna, ha nem a brutálisan jobb grafika, ami adott, azt látjuk?"

Apukám HC szint és konzol... ezt a 2-t NE említsd egy szinten, mert kurvára nem az. Pláne a grafika terén, amikor a konzol/PC között elég nagy különbségek vannak itt, és nem csak az adott konzolgeneráció végére. PS3/X360 szépen döcög a DX9-el, míg DX10 (más kérdés hogy a szarfos vista miatt nem használta senki) már akkor volt PC-n amikor a jelenlegi konzolgeneráció vadiúj volt. Ne keverjük a konzolt a HC gameeléssel, amikor mindig is arra volt jó hogy buli... stb közben haverokkal leüljünk a kanapé elé és többen játszunk 1szerre a TV-n. Az ESport játékokat PC-n játsszák, az RTS-ek irányíthatatlanok, FPS-ben jobban lehet célozni egér+bill kombinációval, és még sorolhatnám.
Ja, hogy vannak játékok amiket könnyebb konzolon irányítani? Kösz, kontrollert tudok használni PC-n is.

Hardver szempontból megint messze van a HC szinttől a konzol, mely nem sokban különbözik egy PCtől, csak leginkább le van kicsinyítve és beépített videokártyával rendelkezik. Ellenben a PC szinte teljes mértékben testreszabható, bármikor cserélhetek benne alkatrészt, ha valamik elromlik nagy valószínűséggel elég csak az adott alkatrészt kicserélnem, nem kell szervízbe vinnem és esetleg hetekig várnom, míg garanciába (feltéve hogy még érvényes) kicserélik, mert úgysem tudják megjavítani, valamint hardver szempontból megint csak ott vagyunk hogy az adott konzolgeneráció max egy középkategóriás PC-vel veszi fel a versenyt, egy szervergéphez képest meg labdába sem rúg, ennek köszönhetően szép erősen vissza is fogja a játékipart, mivel a multiplatform címeknek azon is futnia kell (a jóval nagyobb vásárló mennyiség miatt) az elmaradott hardveren is. Szerinted a BF3 vagy Crysis2-3 nem jelent volna meg jóval korábban ha nem kellene konzolra is optimalizálni? Valószínűleg már évekkel korábban megjelentek volna, ha az adott konzolok erősebbek lennének és a fejlesztőknek nem arra kéne időt szánniuk hogy egy fele annyira erős masinán is elinduljon az adott program...
Sokan beküldtétek a lenti képet, meg persze magunktól is rátaláltunk, de azt nem sikerült kiderítenem, hogy ki készítette. Mindenesetre az illető elég jól vágja a DOS-os játékokat, ezekből szedte össze a száz legjobbat egy szép listába. Látszik, hogy sok melóval, nagy…..
IDDQD C64-játékok befejezései 2012.07.02 11:40:00
A brit Vinny Mainolfi 1984 óta játszik C64-es játékokkal, és furcsa hobbija is ehhez kapcsolódik: ezeknek a játékoknak a befejezéseit gyűjti. Még 5.25-ös lemezeken kezdte, aztán 1997-ben indított egy honlapot, ahova felpakolgatta az általa kivégzett játékok utolsó képkockáit,…..
Wulfgar 2012.07.02 17:34:04
@Cadaver!!: AVGN (Angry video game nerd) egyik részében rolf papának sikerül leszállnia... Ha jól emlékszem abban a videoban sikerül neki, amikor a NES kiegészítőket mutatja be.
Bár a nyári uborkaszezonban tartunk, egy rövid update erről-arról, hogy mi volt és lesz mostanság.   -A múltkor feltöltött Mesterlövész videóm a youtube főoldalán volt. Erről én csak visszajelzésekből értesültem, de egyébként is feltűnt, hogy ahhoz képest hogy egy régi…..
Ahogy gyűlnek a játékok a Heti retro rovatban, úgy tudok egyre többször megspórolni hosszas eredettörténeteket. Így van ez most is, a legutóbb a rovatba beszavazott UFO-val. A játékot ugyanis az a Julian Gollop készítette, aki a Laser Squadot is, amiről pedig már volt egy posztunk…..
Wulfgar 2012.06.16 00:45:06
@trazz: Én világ életemben azt hittem, hogy az UFO: aftermath... stb, konkrétan ezeknek az ufo játékoknak a folytatásai, igaz, 1percet sem játszottam velük...

Félig meddig off, bár a retro témához tartozik: Volt régen egy warwizard (igen ha jól emlékszem, így egybeírva) nevű játék. Na ennek volt második része (ki gondolná) a warwizard II. No, viszont sehol sem találom az említett játékot, pedig freeware, már rengeteg oldalon kerestem, de semmi eredmény, összesen 1! képet sikerült találnom róla (WTF?). Ha valaki tudna segíteni annak nagyon örülnék, mert nagyon bírtam azt a játékot. (nem tudom mennyit segítek vele, de ha jól emlékszem egy PC-Show nevű CD-n még rajta is volt)
Star Wars még nem, Project Milo már nem, de ez a lovas őrület, hát ez zseniális, komolyan. Figyelembe véve, mennyibe kerül egy Kinect, lassan érdemes lesz elkezdeni vitatkozni azon, hogy ennyiért már igazi gitárt lovat is vehetsz, az meg azért mégiscsak más.(Mielőtt lázadás lesz:…..
Wulfgar 2011.08.10 00:43:40
@maydayray: Már nem azért, de és akkor mi van ha nem érintette meg őket a minecraft? Képzeld, engem se érintett meg a minecraft, sőt csak annyit mondok, hogy anno War3-ban volt egy CG island troll tribes néven. Elég erősen hasonlított a minecraftra, csak épp jobb volt, akár mondhatnánk úgyis, hogy a minecraft egy "ócska CG" lenyúlása (sőt, az is lehet, hogy már volt egy ilyen játék azelőtt, és akkor a CG is "lopott" volt). Én kérek elnézést, hogy a minecraft nem érintett meg engem.(arról nem is beszélve, hogy a mai világban amikor mindenki grafikabuzi, hogy lehet, hogy a minecraftot mindenki isteníti, amikor csúnya[nem mintha emiatt ne tetszene], más, jó játékot, meg lehúznak azért mert kevésbé olyan jó a grafikája?)

A játékról meg... hááát, nem igazán jött át a dolog. Mi ebben az élvezhető? A lovaglásra kicsit sem hasonlít, ettől nem fogom úgy érezni magam mint egy zsoké, és a lovaglási vágyakat sem elégíti ki, ergo mi értelme játszani vele, ha megannyi jobb játék is van.
IDDQD Half-Life filmet akarunk! 2011.07.15 09:05:00
És hogy a játék sztorijából lehetne is valami jót csinálni, arra remek bizonyíték a Singularity Collapse című rajongói kisfilm, amin egy éven át dolgozott egy Lenny Menchiari nevű olasz figura és kis csapata. A hangulat zseniálisan idézi a játékokét, a kivitelezés pedig ahhoz…..
IDDQD Epikus kapcsolgatós 2011.05.13 00:46:00
Eredetileg arról a 332,5 tonnás, 720p felbontás megjelenítésére képes LED-falról akartam írni, amit valami versenypálya mellett állítottak fel egy autóversenypályán, valahol az USA-ban, és bár a későbbiekben arra pazarolják majd, hogy visszajátszásokat, meg hasonló, játékos…..
Wulfgar 2011.05.13 14:38:18
Látva a virágárusoknál a sok giccses plüsszart, csak most döbbentem rá, hogy itt a május és itt az érettségi. Ilyenkor mindig hálát adok, hogy ezen már szerencsére túl vagyok, mert bizony nem kívánom vissza azokat a hónapokat.Gyakorlatilag azt kell mondjam, úgy…..
Sejtettem, hogy ez lesz: ha a King's Bountyt teszem be a retrorovat szavazásába, az utolsó helyek egyikén végez. Bezzeg ha a Heroes of Might & Magicet teszem be, akkor még a Wolfenstein 3D-t is lenyomja. Pedig a King's Bounty a Heroes of Might & Magic közvetlen őse, ezért most…..