Regisztráció Blogot indítok
Adatok
lajcsibe

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Megígérték, felfestették, már a Király utcában is van olyan szakasz, ahol hivatalosan is lehet kerékpározni a BKV buszsávjában. Az áttörésben nagy szerepet játszott a Kerékpárosklub, amely kitartóan lobbizott azért, hogy a megnövekedett biciklifogalom számára megnyissák a…..
lajcsibe 2012.08.14 23:54:42
@kohabitállak:
Igen, így értettem.
Amennyiben félreértetted volna:
- a "kopasz BMW"-s kigyalulta volna azt a kerékpárost akit Én NEM (és nehogy félreértsd nem vagyok ellene a kopaszoknak és a BMW-seknek, de ez ma már sajnos általános szleng lett).
lajcsibe 2012.08.15 00:31:25
1. kötőjel: Egyetértek, de jelen helyzetben ez nem megvalósítható. Ma nagyon sok embernek a megélhetéshez gépjárműbe kell ülnie (nem túlzás), buszra kell szállnia stb... Ez nem a StarTrek, ahol már a föld nemzedékei fizetés nélkül egyenlőségben élnek!
2. kötőjel: Marketing, reklám, profit: ez nem megy jelenleg, ha az egészségügy kerül szóba, akkor nézzük mit fejlődött a számítástechnika és az e.ü. az elmúlt 20 évben? Ergó nem érdek az e.ü. fejlesztése (nem ide értve a gyógyszeripart). Ennek szerintem semmi köze a kerékpárhoz. Max. pályázati pénzek felcsirmolása ide-oda :-(
3.1. kötőjel: Ezzel nem értek egyet. Tudod azt, hogy egy meg nem nevezett arab államból átszámítva mai értéken cirka 80!!! forintért kapnánk 1 liter finomított 95-ös benzint, ha engedélyezve lenne "odafent"? És ez a gazdaságot mennyire fellendítené?????????
3.1. kötőjel: Kínából idehozni egy konténert cirka 2000 usd (Sanghaj->Hamburg->Budapest). Abban van cirka 76 köbméter hely. Mennyi az adott termék között az árkülönbség? Példáutl: Z márkájú LED TV XY nagyáruházban 169.000.- Ft. Ott meg megveszed nagytételben jüanból átszámítva 37.000.- Ft-ért. Nos ezért éri meg sokaknak "műanyag" kínai hagymát behozni. PROFIT. Ezt nem lehet megakadályozni, mert aki ellenkezik, az rosszul érezheti magát...
3.2 kötőjel: Dugódíj: egyetértek a bevezetésével abban az esetben, ha parkolóházakat is létrehoznak és kötelezik azok használatára az autósokat, hogy ne az utcákon álljanak meg, természetesen nem horribilis összegekért. BKV meg legyen tiszta, és ne koszoljam már össze magam, ha utazom néhány megállót!
Továbbá: kerékpár tárolókra nincs óradíj? (bocs, ez kissé durva megközelítés, mert méretben és beruházásban nem ugyanaz [viccesnek hangzik, de ha sok bicikli lesz a fővárosban, akkor ott már van keresnivalója valami adónak :-( ] de ha már a paraszt leteszi az autóját, hogy ne minden 5. sarkon megállva fizessen újra és újra parkoló díjat...