Adatok
attata
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2009-re nyúlik vissza a történet, amikor az Audi és a BMW félig viccesen, félig egészséges konkurenciaharcot folytatva elkezdte szapulni egymást különböző reklámokban vagy billboard hirdetéseken.A blogon is láthattatok ezekből pár fejezetet, elég csak a BMW Jump for Joy…..
Egy friss hazai kutatás szerint a gyorséttermek ismertségét tekintve a fiatalok 70%-ának a McDonald's jut először az eszébe, nem pedig a Burger King. Ez az arány külföldön valószínűleg alacsonyabb, ám így is jól látszik, hogy a Meki magabiztosan tartja pozícióját a világban.…..
attata
2011.12.04 15:49:47
Egy átlagembert naponta több ezer reklámüzenet ér, melyek mindegyikében ott van a cég neve, szlogenje és emblematikus logója. Mindannyian tudjuk, hogy mennyire fontosak ezek a nyelvi és vizuális kifejezőeszközök a márkaismertség szempontjából. De vajon azt is tudjuk, hogy honnan…..
attata
2011.11.24 22:45:29
attata
2011.11.24 22:58:48
Na ki lehetett az, aki ezzel a kedves gondolattal megajándékozta az emberiséget? Hát persze, hogy a lassan már szélsőségesen embergyűlölő szervezetként számon tartott, állatvédő PETA, ami újabb és újabb finoman szólva provokatív, kicsit keményebben fogalmazva kifejezetten…..
attata
2010.11.05 20:53:33
A Virginia Department of Agriculture adataira hivatkozva a www.petakillsanimals.com/ azt állítja, hogy a PETA-nak átadott háziállatok 97%-át leölték, ahelyett, hogy gazdát kerestek volna nekik.
A weboldal állításai elég kemények azonban, kissé megzavarhatja a jóérzésű olvasót, hogy a háttérben a Center for Consumer Freedom szervezet áll (en.wikipedia.org/wiki/Center_for_Consumer_Freedom), aki többek között a cigaretta gyártók érdekében végez lobbytevékenységet.
Na
A weboldal állításai elég kemények azonban, kissé megzavarhatja a jóérzésű olvasót, hogy a háttérben a Center for Consumer Freedom szervezet áll (en.wikipedia.org/wiki/Center_for_Consumer_Freedom), aki többek között a cigaretta gyártók érdekében végez lobbytevékenységet.
Na
Úgy látszik, az angliai T-Mobile továbbra sem száll le a flashmobokról, és még mindig látnak benne fantáziát. Amíg az eredmények visszaigazolják ezt, talán igazuk is van. A Liverpool station-ön megszervezett össznépi tánc, majd a nálunk is bemutatott, Pinket is felvonulható…..
attata
2010.10.31 17:23:36
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen…..
A Keatívon olvastam, hogy a Karaván kávémárka idén ünnepli 35. születésnapját, aminek alkalmából 5 év csendkirály után most új kampánnyal jelentkezik a Douwe Egberts. Nem egyszerű dolog ezeket a nagy múlttal rendelkező, de valójában eléggé üres szoci márkákat tartalommal…..
attata
2010.10.18 22:16:43
Na persze nem annyira röhejes, mint az itthon futott "Szólj apádra, vigyázzon a világra!" kampány, ami már majdnem annyira rossz volt, hogy szívesen nézze az ember. A vancouveri DDB szpotja finoman teszi nevetségessé a pazarlás minden formáját, és a BC Hydro Powersmart…..
A nálunk is ismert, bár boltot még egy jó ideig biztosan nem nyitó, GAP ruházati áruházlánc néhány hónappal ezelőtt nagy elhatározásra szánta el magát. A 20 éve változatlan és közkedvelt logójukat szerették volna megújítani, egy kicsit modernizálni, amire annak rendje s…..
Néztem ezt az óriásplakátot, néztem, és próbáltam magamon egy restartot nyomni, mert olyan szinten lefagytam a piros lámpánál, hogy csak heves dudaszóra voltam képes visszaszerezni az irányítást a testem fölött. Hozzá vagyok szokva a szar reklámokhoz, a kényszeredett…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.facebook.com/media/set/?set=a.320191734686029.72562.294531660585370&type=1