Adatok
D4D
0 bejegyzést írt és 4454 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Figyelem! A következő bekezdések - nem csak nyomokban - véleményt tartalmaznak. Aki nem képes elviselni, hogy másnak is van olyanja, ráadásul alkalmasint más, mint az övé, az most kattintson a vissza gombra :)
Mielőtt valaki azt hiszi, hogy a négyes metró rajongója lennék, el kell…..
D4D
2014.03.31 09:25:05
@Trónkövetelő: Át lehet látni, csak ki kell dugni a fejedet a biztonsági sávon túlra, majd a másik állomás irányába fordítani.
D4D
2014.03.31 09:32:21
@Gabesz9: Akkor miért nem inkább a 2-essel összevonni?
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
D4D
2013.12.11 20:59:09
@qwertzu:
"MAgyarország: 50 km/h óra a megengedett, szabálysértés 55 felett közig 65 felett."
"Franciaország: 50 km/h óra a megengedett, 51-től megy a bünti, és nagyon sok trafipax mindenhol."
- Egy fontos dolgot nem tudsz. Franciországban (Németország, Svájc, .....) mész 62-vel (Fiktív számok, az elv a lényeg!). Ennyivel kap le a trafi.
Ebből (németeknél) levonnak 7%-ot mérési hibahatárra, levonnak X km/h-t sebességmérő toleranciára, valamint még Y százalékot. Az eredmény 51, ha 50 a megengedett, akkor kapod a büntit.
Az 50-nél 68 az objektív féle hozzáállás sarkall arra, hogy 50 helyett valamivel 70 alatt menj.
"MAgyarország: 50 km/h óra a megengedett, szabálysértés 55 felett közig 65 felett."
"Franciaország: 50 km/h óra a megengedett, 51-től megy a bünti, és nagyon sok trafipax mindenhol."
- Egy fontos dolgot nem tudsz. Franciországban (Németország, Svájc, .....) mész 62-vel (Fiktív számok, az elv a lényeg!). Ennyivel kap le a trafi.
Ebből (németeknél) levonnak 7%-ot mérési hibahatárra, levonnak X km/h-t sebességmérő toleranciára, valamint még Y százalékot. Az eredmény 51, ha 50 a megengedett, akkor kapod a büntit.
Az 50-nél 68 az objektív féle hozzáállás sarkall arra, hogy 50 helyett valamivel 70 alatt menj.
Türelmetlen barmok. Más szó már nem jutott eszembe, ami még elbírná a nyomdafestéket is, miután Norbert történetét elolvastam. Saját tapasztalatom nekem is, hogy a magyar autópályákon pont a megengedett 130 km/óra (meg még felette az a néhány százaléknyi, ami még belefér) az…..
D4D
2013.11.16 23:45:04
D4D
2013.12.28 01:16:40
@nyulambulam:
Tulajdonképpen engem igazolsz.
Maradjunk egy esetnél, a fickónál, aki elé besoroltak, mikor ő 160-al jött.
Több dolgot nem tudunk:
- Nem tudjuk, mennyivel soroltak be elé.
- Nem tudjuk, milyen volt a felhajtónál a pálya vonalvezetése, és ezzel összefüggésben volt e ott más jármű, pl egy tgk a külső sávban, ami időszakosan kitakarhatta egymás számára a két baleseti felet.
- Az ítéletből nem derül ki a forgalmi helyzet sem, hogy üres pályán történt-e a dolog, vagy esetleg a Berufsverkehr ideje alatt.
- És szerintem aki egy jobbos pályaívben, mikor a külső tele van kamionnal, a belátható szakasz olyan 2-300 méter sincsen, mégis 150+ tempóval dönget, az hülye, még Németországban is. Hasonló forgalmi helyzetben, de nyílegyenes jól belátható úton, ha hirtelen és körültekintés nélkül valaki kiugrik a két kamion közül, ott a kiugró a hülye, függetlenül attól, a hátul jövő mennyivel jön. Bár ebben a helyzetben is azt mondom, 150-nél többel semmi pénzért nem mennék.
Aztán amikor üres a pálya, jól belátható, nincs aza az Isten (csak egy Octavia a leállósávban), hogy a mutató 160 alatt mutasson.
De az állításomhoz: Nem automatikusan vétkes a Richtgeschwindigkeit értékét átlépő autós.
"es sei denn, er weist nach, dass es auch bei einer Geschwindigkeit von 130 km/h zu dem Unfall mit vergleichbar schweren Folgen gekommen wäre."
Tulajdonképpen engem igazolsz.
Maradjunk egy esetnél, a fickónál, aki elé besoroltak, mikor ő 160-al jött.
Több dolgot nem tudunk:
- Nem tudjuk, mennyivel soroltak be elé.
- Nem tudjuk, milyen volt a felhajtónál a pálya vonalvezetése, és ezzel összefüggésben volt e ott más jármű, pl egy tgk a külső sávban, ami időszakosan kitakarhatta egymás számára a két baleseti felet.
- Az ítéletből nem derül ki a forgalmi helyzet sem, hogy üres pályán történt-e a dolog, vagy esetleg a Berufsverkehr ideje alatt.
- És szerintem aki egy jobbos pályaívben, mikor a külső tele van kamionnal, a belátható szakasz olyan 2-300 méter sincsen, mégis 150+ tempóval dönget, az hülye, még Németországban is. Hasonló forgalmi helyzetben, de nyílegyenes jól belátható úton, ha hirtelen és körültekintés nélkül valaki kiugrik a két kamion közül, ott a kiugró a hülye, függetlenül attól, a hátul jövő mennyivel jön. Bár ebben a helyzetben is azt mondom, 150-nél többel semmi pénzért nem mennék.
Aztán amikor üres a pálya, jól belátható, nincs aza az Isten (csak egy Octavia a leállósávban), hogy a mutató 160 alatt mutasson.
De az állításomhoz: Nem automatikusan vétkes a Richtgeschwindigkeit értékét átlépő autós.
"es sei denn, er weist nach, dass es auch bei einer Geschwindigkeit von 130 km/h zu dem Unfall mit vergleichbar schweren Folgen gekommen wäre."
D4D
2013.12.28 01:24:38
@nyulambulam:
"Bei einem unfallursächlichen Fahrfehler des Unfallgegners – z.B. unzulässiger Spurwechsel"
- Azt tudjuk-e ezért hány hónap Fahrverbot és flensburgi pont jár?
Mert noha a másik felet is hibásra hozzák, azért 40 km/h különbség egy jól belátható pályaszakaszon, amit a kisoroló rosszul ítél meg, nos az már kérdésessé teszi ugyanakkor, hogy alkalmas-e az illető a gépkocsivezetésre.
- És ismét nem tudjuk, milyen vonalvezetésnél történt az eset. Íven, vagy egyenesben. Nem ugyanaz a leányzó fekvése.
.
Keserű fintora a sorsnak, hogy míg egy egyenes szakaszon egy 200-al jövőt is észre kell venni, addig egy kamionokkal teli ívben lazán bizonyítható, hogy akár 130-al, akár 200-al jövök, nem tudtam volna elkerülni a 90-el kisorolóval az ütközést, holott utóbbi esetben pont a 200-al jövő a hülye.
"Bei einem unfallursächlichen Fahrfehler des Unfallgegners – z.B. unzulässiger Spurwechsel"
- Azt tudjuk-e ezért hány hónap Fahrverbot és flensburgi pont jár?
Mert noha a másik felet is hibásra hozzák, azért 40 km/h különbség egy jól belátható pályaszakaszon, amit a kisoroló rosszul ítél meg, nos az már kérdésessé teszi ugyanakkor, hogy alkalmas-e az illető a gépkocsivezetésre.
- És ismét nem tudjuk, milyen vonalvezetésnél történt az eset. Íven, vagy egyenesben. Nem ugyanaz a leányzó fekvése.
.
Keserű fintora a sorsnak, hogy míg egy egyenes szakaszon egy 200-al jövőt is észre kell venni, addig egy kamionokkal teli ívben lazán bizonyítható, hogy akár 130-al, akár 200-al jövök, nem tudtam volna elkerülni a 90-el kisorolóval az ütközést, holott utóbbi esetben pont a 200-al jövő a hülye.
A BKK megállóátnevezési mániája egyre több budapestinél üti ki a biztosítékot. Az utóbbi időben számos tradicionális megállónevet tüntettek el a rendszerből és ugyancsak számos furcsa - néhol politikai hangoltságú - elnevezést erőltettek rá az utasokra, miközben a…..
D4D
2013.12.13 00:17:09
Lejtettem tegnap egy örömtáncot, hogy mégiscsak jó felé döcög itten a világ, hisz fél év múltán végre felfestették a Városmajor mellett futó gyalog- és kerékpárút évek óta hiányzó burkolati jeleit, erre fel mit fúj be a szél ugyanennek a napnak délutánján…..
D4D
2013.12.13 00:16:31
Nahát, még a tévedhetetlenek is tévednek néha. Vagy csak féltek az újabb uniós pofontól? Mindegy, most van ok az ünneplésre.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
D4D
2012.08.16 10:58:40
@M@tek@: Nem jó a link.
D4D
2012.08.16 11:35:10
@M@tek@: Kösz. Megy.
D4D
2013.11.16 23:43:59
@Rocko-: Ha valamelyik EU államban van érvényes TB-d, akkor bármely EU tagállamban megilletnek azok a z egészségügyi szolgáltatások, amelyket abban az országban megkapnál, ahol a TB-det fizeted.
Tehát:
Ha itthon fizeted a TB-t, és az itthoni TB-ben nincsen benne a fogtömésre a 100%-os térítés, akkor a német fogorvosnál fizetsz.
Ha Hollandiában fizeted a TB-t, és ott történetesen a mentő mindenkit km-pénzért vinne, akkor itthon se vinne el tégedet a mentő ingyen, hanem utólag számlát kapnál.
Tehát:
Ha itthon fizeted a TB-t, és az itthoni TB-ben nincsen benne a fogtömésre a 100%-os térítés, akkor a német fogorvosnál fizetsz.
Ha Hollandiában fizeted a TB-t, és ott történetesen a mentő mindenkit km-pénzért vinne, akkor itthon se vinne el tégedet a mentő ingyen, hanem utólag számlát kapnál.
A Kerékpáros Kerekasztal, amely a Magyar Kerékpárosklub és további hét szervezet részvételével jött létre, pénteken hivatalos is átadta több minisztériumnak az ajánlásaikat tartalmazó Nemzeti Kerékpáros Koncepciót.
Koncepcióval arra próbálják rávenni a kormányt 2014 és…..
D4D
2013.11.16 23:38:35
És közülük egyik sem Magyarország. A válság és a divat két Benelux-államot, Luxemburgot és Belgiumot hagyta hidegen, ott tavaly is jóval több új autót vásároltak, mint kerékpárt.
Az NPR híroldal összesítése szerint 2012-ben az EU 25 tagállamából (Málta és Ciprus nem…..
Nagyon elégedett a főpolgármester 20 pontjával a Critical Masst fasisztázó Empamo (Emberibb Parkolásért Mozgalom). Az autósok hegemóniájának fenntartásáért küzdő társaság szerint Budapest nem lehet a hangos kerékpáros lobbi kísérteti terepe, azért szavaztak annak idején…..
D4D
2013.11.16 23:29:44
Hatodszor tarottak kerékpáros lámpaszámlálást. Ha azt gondolja, hogy a bringások nem használnak lámpát, nagyot téved.
..
D4D
2013.11.16 23:19:16
Jól bele kell nyúlnia a pénztárcájába annak, aki szeretné megvásárolni a német Marchi Mobile cég luxuslakóbuszát, melyet 3,1 millió dollárért kínálnak eladásra. Az eleMMent Palazzo fantázianevű jármű, mint a neve is mutatja, igazi palota, melyben nappali, fürdőszoba, hálószoba, sőt még egy…..
Szlömösödésnek indult a Szt. János kórház mentén található parkoló és fasor. A pár éve visszaépített korlátsor egy darabját kidöntötték, a férőhelyek közti fákat pedig az elmúlt hetekben tendenciózusan kiritkították. Tervszerű gondozásnak, helyreállításnak nyoma…..
Urbanista
Kedves budapestiek, sajnos megszűnt az Erzsébet tér! Nézzétek meg milyen volt fénykorában, alig egy évtizede, és milyen most
2013.07.25 10:11:18
Emlékszik még valaki arra, mennyire trendi parkot alakítottak ki a lefújt Nemzeti Színház-építkezés helyén? Tele volt olyan menő megoldásokkal, amelyeket azelőtt nem nagyon látott még Budapest. (Legfeljebb a Millenáris büszkélkedhetett hasonlóan színvonalas kialakításokkal…..
D4D
2013.08.06 19:43:24
@Sherlock20:
Mosógépet biciklivel, szekrénysort BKV-val.............
Tudod az a baj, hogy azok a járművek is szívnak, akiknek nem kéne. És akkor miost nem megyek bele jobban, hogy a belvárosban található a fővárosi dunai átkelési kapacitás kb. 60%-a.
Mosógépet biciklivel, szekrénysort BKV-val.............
Tudod az a baj, hogy azok a járművek is szívnak, akiknek nem kéne. És akkor miost nem megyek bele jobban, hogy a belvárosban található a fővárosi dunai átkelési kapacitás kb. 60%-a.
D4D
2013.09.16 13:43:28
@Vincenzo90:
"Te is tudod, hogy kb. 100 autóból egy az, ami indokoltan rontja a városi levegőt,"
- Ha te engem de. 11-kor látsz a városban kocsikázni, igaz, hogy 11-kor (ESETLEG!) gyorsabb a tömköz, de este 11-kor, mikor megyek haza, már másfél óránként jár a buszom. Amit láttatni szeretnék: Te egy adott időpont és adott állapot alapján itéletet mondasz, holott nem látod az illető útjának a többi szakaszát.
" a többi meg sznob maki, aki nem "alacsonyodik le" arra a szintre, hogy BKV-val utazzon, hiába lenne gyorsabb és olcsóbb."
- Nem olcsóbb, csak ha bérletet veszel, de ha környéki bérlet is kell, már elég erős érvek sorakoznak az autó mellett.
- Gyorsabbnak maximum addig gyorsabb, míg nem kell átszállni.
- Ma a Margit hídtól, délelőtt fél kilenckor elmentem a Városmajor utcába autóval. 11 perc alatt. Ennyi idő alatt még a Moszkva térre sem ér fel a villamos. Visszafele 13 perc volt az út. De rengeteg példát tudok még hozni. A másik, amit du. 4 utáni csúcsban járok rendszeresen: Margit híd-Budafok. 23-28 perc autóval. ennyi idő alatt még a 86-os sem ér le a KDT-re, pedig sok helyen buszsávban megy.
" Nézd csak meg, mennyire függ az időjárástól. Ahogy eső van, előkerül egy rahedli autó, mert az ostoba barma azt használja esernyő helyett. "
- Én is azt használom. Meg kabát helyett is. A kocsiban nem leszek esős időben náthás, mert úgy megy a fűtés, ahogy nekem jó. Míg az egyik buszon megizzadok, leszállok, szél, következő buszon nincs fűtés,.....
"A belvárosi forgalmat úgy meg kellene adóztatni, hogy elmenjen a kedve mindenkinek a fölösleges autókázástól."
- Így lehet elnépteleníteni a belvárost. Csak így tovább!
" Olcsóbb legyen a szekrényt hazáig szállíttatni. (Mellesleg IKEA, vagy asztalos, lényegtelen, normál esetben mindkettő házhoz viszi, a költözködést meg ugye nem Opel Corsával, vagy Renault Thaliával végzi az ember.)"
- Arra gondolj, hány saroknyira lehet SZABÁLYOSAN megállni! Már senki sem szívesen viszi a belvárosba.
"Te is tudod, hogy kb. 100 autóból egy az, ami indokoltan rontja a városi levegőt,"
- Ha te engem de. 11-kor látsz a városban kocsikázni, igaz, hogy 11-kor (ESETLEG!) gyorsabb a tömköz, de este 11-kor, mikor megyek haza, már másfél óránként jár a buszom. Amit láttatni szeretnék: Te egy adott időpont és adott állapot alapján itéletet mondasz, holott nem látod az illető útjának a többi szakaszát.
" a többi meg sznob maki, aki nem "alacsonyodik le" arra a szintre, hogy BKV-val utazzon, hiába lenne gyorsabb és olcsóbb."
- Nem olcsóbb, csak ha bérletet veszel, de ha környéki bérlet is kell, már elég erős érvek sorakoznak az autó mellett.
- Gyorsabbnak maximum addig gyorsabb, míg nem kell átszállni.
- Ma a Margit hídtól, délelőtt fél kilenckor elmentem a Városmajor utcába autóval. 11 perc alatt. Ennyi idő alatt még a Moszkva térre sem ér fel a villamos. Visszafele 13 perc volt az út. De rengeteg példát tudok még hozni. A másik, amit du. 4 utáni csúcsban járok rendszeresen: Margit híd-Budafok. 23-28 perc autóval. ennyi idő alatt még a 86-os sem ér le a KDT-re, pedig sok helyen buszsávban megy.
" Nézd csak meg, mennyire függ az időjárástól. Ahogy eső van, előkerül egy rahedli autó, mert az ostoba barma azt használja esernyő helyett. "
- Én is azt használom. Meg kabát helyett is. A kocsiban nem leszek esős időben náthás, mert úgy megy a fűtés, ahogy nekem jó. Míg az egyik buszon megizzadok, leszállok, szél, következő buszon nincs fűtés,.....
"A belvárosi forgalmat úgy meg kellene adóztatni, hogy elmenjen a kedve mindenkinek a fölösleges autókázástól."
- Így lehet elnépteleníteni a belvárost. Csak így tovább!
" Olcsóbb legyen a szekrényt hazáig szállíttatni. (Mellesleg IKEA, vagy asztalos, lényegtelen, normál esetben mindkettő házhoz viszi, a költözködést meg ugye nem Opel Corsával, vagy Renault Thaliával végzi az ember.)"
- Arra gondolj, hány saroknyira lehet SZABÁLYOSAN megállni! Már senki sem szívesen viszi a belvárosba.
Az meg pláne érdekes, hogy milyen nagy volt a derültség, amikor az MSzP-s politikus bedobta azt az ingyenes városi közösségi közlekedés dolgot. Ahhoz képest a Kétfarkú Kutya Párt ingyen söre és örök élete csak halvány mosolyt váltott ki a közönségből.Pedig hahota helyett…..
D4D
2013.08.31 20:48:37
Dél-Budáról Óbudára járok dolgozni, keresztül a városon, a Duna partján, általában tiszta az út, nyáron ugyan megszaporodnak az üvegcserepek amiket a lombseprűvel dolgozó utcaseprűk nem tudnak összeszedni, ez a kis takarítógép pedig minden második évben dolgozik csak - ki…..
D4D
2013.08.15 14:27:58
Érdekes kérdést vet fel Zsolt, de talán nem is ez az egyetlen ilyen jellegű kereszteződés az országban. Hogyan is közlekedjen az a biciklista, aki egy kerékpárút nélküli úton közlekedik, majd a keresztező kerékpárútra balra kíván felhajtani? Valami azt súgja nekem, hogy a…..
D4D
2013.08.15 14:24:31
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
D4D
2013.08.08 20:57:06
D4D
2013.08.08 21:05:17
D4D
2013.08.09 23:11:16
@dukeekud:
Egysávos úton esetleg működhetne.
Rögtön az első buktató, mikor vizes úton mész. Sokkal nagyobb az alapzaj, mint a motorzaj.
Hogyan szűröd ki az alapzajt?
.
.
.
.
Egysávos úton esetleg működhetne.
Rögtön az első buktató, mikor vizes úton mész. Sokkal nagyobb az alapzaj, mint a motorzaj.
Hogyan szűröd ki az alapzajt?
.
.
.
.
A Magyar Kerékpárosklub egyáltalán nem lehangoló adatokat olvasott ki a rendőrség kerékpárosokat érintő razziájából. László János klubelnök szerint kifejezetten jó eredménynek tekinthető, ha a csengő hiányát is beleértve, ami a közlekedés biztonságát igazán nem…..
D4D
2013.07.28 22:01:00
@JT_Biopower:
Amikor egy lámpa jön velem szemben, és lehetséges, hogy nem motor, hanem félszemű autós, akkor megvillantom a fénykürtöt. Ha autó, aminek a nem világít a bal oldali lámpája, akkor már kap is az arcába minden fényt.
Városi parkolásos szituknál, mikor a marhája úgy áll be, hogy akadályoz (kilóg, és a szűkületben nem fog elférni majd a busz.) oda szoktam menni, és végigkérdezem a kocsijáról. Olyasmit szoktam kérdezni, hogy " A klíma is széria?" stb.. és egyszer csak oda hozom ki úgy röpke egy-két perc alatt a témát, hogy inkább észt rendeltél volna a klíma helyett.
Amikor egy lámpa jön velem szemben, és lehetséges, hogy nem motor, hanem félszemű autós, akkor megvillantom a fénykürtöt. Ha autó, aminek a nem világít a bal oldali lámpája, akkor már kap is az arcába minden fényt.
Városi parkolásos szituknál, mikor a marhája úgy áll be, hogy akadályoz (kilóg, és a szűkületben nem fog elférni majd a busz.) oda szoktam menni, és végigkérdezem a kocsijáról. Olyasmit szoktam kérdezni, hogy " A klíma is széria?" stb.. és egyszer csak oda hozom ki úgy röpke egy-két perc alatt a témát, hogy inkább észt rendeltél volna a klíma helyett.
D4D
2013.07.28 22:04:09
@Reggie:
" Mondjuk kerdes, hogy ebbol mennyi volt a csengo. Mert annak hianya kb. annyira veszelyes, mint ha nem lenne a kocsiban emelo."
- Nem! Hasonlítsd a duda hiányához! Én egyszer jártam két hónapig úgy, hogy az egyik oldalán a kormánynak nem ment a duda. Emiatt majdnem elcsaptam egy embert, mert mikor kellett volna, nem tudtam jobb oldalon dudálni. Rá két napra jó volt.
" Mondjuk kerdes, hogy ebbol mennyi volt a csengo. Mert annak hianya kb. annyira veszelyes, mint ha nem lenne a kocsiban emelo."
- Nem! Hasonlítsd a duda hiányához! Én egyszer jártam két hónapig úgy, hogy az egyik oldalán a kormánynak nem ment a duda. Emiatt majdnem elcsaptam egy embert, mert mikor kellett volna, nem tudtam jobb oldalon dudálni. Rá két napra jó volt.
A Zugügyvéd már találkozott azzal az abszurd gyakorlattal, hogy ittas kismotorozás miatt bevonták valakinek a B kategóriás jogsiját.
Szia Zugügyvéd,Kerékpárral belefutottam a nem rég tartott „közbiztonsági” akcióba. Persze ittam előtte két sört, azért is mentem…..
D4D
2013.08.03 10:34:04
Kiterjedt razziát indított a rendőrség kedden a biciklisek ellenőrzésére. A háromnapos akcióra a kerékpáros közösség interaktív térképpel válaszolt, amelyen bejelölhetők, hogy ki hol látott ellenőrzésre kiélesített rendőrt.Itt tehát megnézheti, hogy merre kell tekernie,…..
D4D
2013.07.24 16:42:07
@igazi hős:
Ez valamikor nagyon jó volt, ma már fos.
maps.google.hu/maps?saddr=Margit+h%C3%ADd&daddr=Balassi+B%C3%A1lint+u.+to:Balaton+u.+to:J%C3%B3kai+u.+to:J%C3%B3kai+t%C3%A9r+to:Kir%C3%A1ly+u.+to:Klauz%C3%A1l+u.+to:M%C3%A1rkus+Em%C3%ADlia+u.+to:J%C3%B3zsef+krt.+to:Csepreghy+u.+to:Bak%C3%A1ts+t%C3%A9r+to:Pet%C5%91fi+h%C3%ADd&hl=hu&ie=UTF8&sll=47.481423,19.06467&sspn=0.008484,0.013797&geocode=FZEA1QIdXJ8iAQ%3BFWT51AIdBKQiAQ%3BFSP21AIdOrIiAQ%3BFbXt1AIdz8kiAQ%3BFbDe1AIdzNwiAQ%3BFf7U1AIdh-QiAQ%3BFd--1AIdXvQiAQ%3BFUe61AIdZfciAQ%3BFaSk1AIdfP0iAQ%3BFWqd1AIdjfoiAQ%3BFdWJ1AIdavUiAQ%3BFZl71AIdwugiAQ&t=h&mra=ls&z=14
Ma már Budán lemegyek minimum a Petőfiig, vagy Margit híd, és legkésőbb a Nyugatinál balos.
Ez valamikor nagyon jó volt, ma már fos.
maps.google.hu/maps?saddr=Margit+h%C3%ADd&daddr=Balassi+B%C3%A1lint+u.+to:Balaton+u.+to:J%C3%B3kai+u.+to:J%C3%B3kai+t%C3%A9r+to:Kir%C3%A1ly+u.+to:Klauz%C3%A1l+u.+to:M%C3%A1rkus+Em%C3%ADlia+u.+to:J%C3%B3zsef+krt.+to:Csepreghy+u.+to:Bak%C3%A1ts+t%C3%A9r+to:Pet%C5%91fi+h%C3%ADd&hl=hu&ie=UTF8&sll=47.481423,19.06467&sspn=0.008484,0.013797&geocode=FZEA1QIdXJ8iAQ%3BFWT51AIdBKQiAQ%3BFSP21AIdOrIiAQ%3BFbXt1AIdz8kiAQ%3BFbDe1AIdzNwiAQ%3BFf7U1AIdh-QiAQ%3BFd--1AIdXvQiAQ%3BFUe61AIdZfciAQ%3BFaSk1AIdfP0iAQ%3BFWqd1AIdjfoiAQ%3BFdWJ1AIdavUiAQ%3BFZl71AIdwugiAQ&t=h&mra=ls&z=14
Ma már Budán lemegyek minimum a Petőfiig, vagy Margit híd, és legkésőbb a Nyugatinál balos.
D4D
2013.07.30 20:45:16
@olcso:
III. A közúti forgalommal kapcsolatos fogalmak
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben. Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására. Azt a gyalogost, akinek elsőbbsége van, az elsőbbségre kötelezett nem akadályozhatja és nem zavarhatja áthaladásában.
Elmész a gyalog előtt = ZAVAROD.
III. A közúti forgalommal kapcsolatos fogalmak
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben. Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására. Azt a gyalogost, akinek elsőbbsége van, az elsőbbségre kötelezett nem akadályozhatja és nem zavarhatja áthaladásában.
Elmész a gyalog előtt = ZAVAROD.
D4D
2013.07.31 20:59:39
@igazi hős:
"Nem találok rá most linket, de leírom, hogy tanították:
Zavarás - Haladási irányom és/vagy sebességemet nem kell megváltoztatnom.
Akadályozás - Haladási irányom és/vagy sebességemet meg kell változtatnom.
Veszélyeztetés - Haladási irányom és/vagy sebességemet hirtelen meg kell változtatnom."
Itt: @D4D: már egyszer leírtam. Nem olvastad?
"Nem találok rá most linket, de leírom, hogy tanították:
Zavarás - Haladási irányom és/vagy sebességemet nem kell megváltoztatnom.
Akadályozás - Haladási irányom és/vagy sebességemet meg kell változtatnom.
Veszélyeztetés - Haladási irányom és/vagy sebességemet hirtelen meg kell változtatnom."
Itt: @D4D: már egyszer leírtam. Nem olvastad?
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
D4D
2013.07.28 22:07:09
Urbanista
Miért csináltak egy kavicsjárdát szorosan a díszköves mellé? És ha már megcsinálták, miért nem tartják karban?
2013.07.22 13:11:35
Azt hittem, a kavics vagy nem kavics kérdés csak a játszótereken okoz komoly problémát, de most Újbudán új frontot nyitottak neki. Én a magam részéről egyáltalán nem tartom hülyeségnek a parkokba telepített kavicsos ösvényeket (igaz szandállal a lehető legrosszabb burkolat), de…..
D4D
2013.07.22 23:47:13
D4D
2013.07.23 15:59:30
@hát, ez gáz:
Ez majd mindennel így van. Tudok olyan aszfaltozott, jó alépítményű kerékpárútról, amit ma már nem lehet használni, mert benőtte a cserjés.
Ez majd mindennel így van. Tudok olyan aszfaltozott, jó alépítményű kerékpárútról, amit ma már nem lehet használni, mert benőtte a cserjés.
Nem tudom mennyire vág a blog témájába, de muszáj írnom erről - a hétvégén úgy esett, hogy sok év után újra sikerült egy Szentendrei-szigeten bringázást megejtenünk. "Szokott módon" a végén Horánynál átkompoltunk Dunakeszire. Ismerünk innen egy remek utat Budapest felé,…..
D4D
2013.07.18 19:46:24
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
D4D
2013.07.17 16:19:12
D4D
2013.07.17 21:00:51
D4D
2013.07.17 21:08:03
@CoIie:
HEHE! Akkor nekem eddigi pályafutásom során még 1 fillérbe sem került per darab. Valamikor 90 környékén fizettem egyszer 300 Ft-ot.
HEHE! Akkor nekem eddigi pályafutásom során még 1 fillérbe sem került per darab. Valamikor 90 környékén fizettem egyszer 300 Ft-ot.
A céges autók ideje lejárt. A sokirodás, nagy multicégeknek célszerűbb bringaparkot építeni. Nem beszélve arról, hogy ez mennyivel menőbb is.
..
D4D
2013.07.11 13:56:41
@Perillustris:
Mindenképpen számít, hogy 1 km-re vetítve hány baleset történik.
Ahogy az is számít, hány résztvevő között oszlanak meg a balesetek.
Mindenképpen számít, hogy 1 km-re vetítve hány baleset történik.
Ahogy az is számít, hány résztvevő között oszlanak meg a balesetek.
D4D
2013.07.11 14:23:28
@Perillustris:
"a kerékpárosok nem szabálytalabbak, mint az egyéb járművet vezetők."
Statisztikailag igaz. Addig, amíg a szabálytalanság darabszámát nézzük.
Ha a szabálytalanság fajtáját is nézed, akkor sokkal nagyobb a kockázata egy balesetnek a pirosozásból, mint egy országúton 70 helyett 85-ből. (Kicsit direkt húzom így szét).
.
Oktatóm mondta: Egy balesethez két szabálytalanság kell.
"a kerékpárosok nem szabálytalabbak, mint az egyéb járművet vezetők."
Statisztikailag igaz. Addig, amíg a szabálytalanság darabszámát nézzük.
Ha a szabálytalanság fajtáját is nézed, akkor sokkal nagyobb a kockázata egy balesetnek a pirosozásból, mint egy országúton 70 helyett 85-ből. (Kicsit direkt húzom így szét).
.
Oktatóm mondta: Egy balesethez két szabálytalanság kell.
D4D
2013.07.13 03:23:53
@Perillustris:
Ebben van igazság.
Viszont a nagy kedvencem, és ez szerintem objektív (persze csak nagy számokra) a forgalomban részt vevők száma.
Nem mindegy, hogy csak két autó van úton, és azok is karamboloznak, vagy a hatmillióból ütköznek össze ketten.
Ebben van igazság.
Viszont a nagy kedvencem, és ez szerintem objektív (persze csak nagy számokra) a forgalomban részt vevők száma.
Nem mindegy, hogy csak két autó van úton, és azok is karamboloznak, vagy a hatmillióból ütköznek össze ketten.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz