Adatok
szeszlérvera
51 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedves Reklámtorta-olvasók!Több mint másfél évnyi működés, és pontosan 123 bejegyzés után a Reklámtorta előre meg nem határozott időre bezár.Köszönjük a kitartó és hűséges olvasóknak, köszönjük az időnkénti látogatóknak, és köszönjük az egyszer-egyszer (vagy csak…..
szeszlérvera
2011.11.01 18:24:46
szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, máshogy. Egészségünkre!
A modern világ egyik legnagyobb hatású vezetőjéről, újítójáról, prezentőréről utóbbi kvalitásai kapcsán emlékezik meg a Reklámtorta.Álljon itt tehát 10 tanács Carmine Gallo gyűjtésében, amelyek Steve Jobs-ot a világ legnagyobb hatású vállalati előadójává…..
Guglizni, lájkolni, twittelni. Amiből ige lett, arról tudhatjuk, hogy fajsúlyos online jelenség. De nem minden fajsúlyos online jelenség támogatja a humán agyi evolúciót - sőt, a Google-től egyenesen hülyülünk, ahogy a mellékelt infografika állítja.Mivel nem kell tárolnunk, csak…..
Egyesek a "mocskos sithek"-et emlegetik, mások pedig emlékeztetnek a hitvallásra: ha inkább a kényelmet választod, "Sötét Oldal számára könnyű préda leszel".Néhány hét alatt közel 18 ezerig szaladt föl a Vállald a népszámláláson, hogy Jedi…..
"Minden, amit az online kommunikációról üzleti szempontból tudni kell – és mindenki, akit ismerni kell." - állítása szerint ezt nyújtja az első hazai átfogó online kommunikációs oktatás, amely a Kürt Akadémián indul októberben.A meghívott oktatói gárda és a…..
Hogy miért élt, azt valószínűleg nem tudjuk meg. Hogy miért halt meg, az mostmár nyilvánvaló: hogy a terrorizmus ellen mások által folytatott küzdelem egyik élharcosa legyen, hogy a 9/11-es terrortámadás egyik jól píárolt áldozata legyen.A Facebook 9/11…..
Egy brit ismerősömben tavaly az a benyomás alakult ki, hogy Magyarországot túlságosan dominálják a márkák, a hirdetések.Ezen csak akkor lehetne csodálkozni, ha nem tudnánk, hogy megszállott Sziget-rajongó, idén már másodszor egy hétig kint él sátorban a dübörgésben, és…..
Azok a társadalmi szerepek, amelyeket élünk és naponta többször cserélgetünk, a virtuális térben is hatnak. Vevők vagyunk a boltban, beosztottak vagy főnökök a munkahelyen, testvérek vagy szülők a családban, futók a Margitszigeten, turisták külföldön. Ezek az identitások…..
Ezekre a reklámokra még az sem mentség, hogy régiek - annyira nem tudnak régiek lenni, amennyire rosszak. A Mikulás ilyen cigit szív, az orvosok legnagyobb része olyat. A csajodnak fújd az arcába a füstöt, a feleségedet viszont jól verd meg, ha nem éppen a fején taposol. Esetleg…..
A Facebook évek óta tartó büszke diadalmenetének eddig semmi nem tudott érdemben gátat vetni. "Világunk" aktuális két óriásának harca (mindig van két óriás, mindig van aktuális harc) most a Google+ project csatájában csúcsosodik.Szakértői vélemények szerint a…..
Lehetsz akármilyen innovatív, ha nem pont a legfontosabb üzeneted legfontosabb elemét emeled ki tökéletesen. Tehetsz "az utca emberére" lenyűgöző hatást, extrém olcsón akár, ha nem nyomja meg épp a megfelelő gombot a célcsoportod fejeiben a hiperkreatív hirdetésed.Kábé…..
Emlékeztek az egyszeri autószerelőre, aki 100 fityinget számolt fel egyetlen kalapácsütésért? Naná, az ütés önmagában lehet hogy csak 1 fityinget ért volna - de a tudás, hogy hova üssön, az még 99-et.A minimalista reklám pont ezt tudja: odacsap. Legutóbb inspiráló gerillák…..
Itt a nyár, fölveszed a rövid szoknyát, kiülsz fagyizni a parkba, felállsz a padról, csíkos a combod - reklámhordozó lettél. Az üzenet a pad "orna-mentikája". Ez járhatott a kreatív fejében?Vagy: utazol a metrón, meglátod az "Exit" táblát - plusz hetek óta…..
Ügyfél: "Ja, igen, még valami: szeretnénk, ha nem rajzolnál tőgyet a tehenekre.Én: "Miért nem?"Ügyfél: "Túl kétértelmű."---"Használhatnánk a Harry Potter fontot?"---"Ha meghalok, szeretném, hogy lépj be ezzel a jelszóval, és tweet-eld ki…..
Épp ezekben a percekben ért véget a webinar "Facebook Advertising: Making it work" címmel. Aránylag hasznos és "élvezhető" is volt, de mielőtt azt gondolnátok, hogy az itt tanult titkokat osztom meg veletek...:), inkább arra hívnám fel a figyelmet, hogy az online…..
Az is érdekes tud lenni, hogy egy-egy előadó prezentációjában mi hangzik el, hogyan, és milyen összefüggésben.Még érdekesebb, hogy egy egész konferencia, minden prezentációjával együtt, milyen összképet ad egy szakma vagy egy téma aktuális helyzetéről - ha jól van…..
Ha social media szakértő, menedzser, guru vagy, ha már legalább egy éve kizárólag ezzel foglalkozol, ha like-jaid és követőid vannak, viszont senki nem beszél veled üzletről, olvassa a blogodat, vagy hív föl telefonon, hogy szeretne megrendelni tőled valamit - akkor ideje…..
Hogy hogyan tudod megkétszerezni márkakommunikációd hatását? Csak egy rakás szenvedélyes evangelista, nomeg némi statisztikus fizika kell hozzá..A Critical Mass lehengerlően profi kommunikációjáról már szóltunk a Reklámtortán, most megint egy példaértékű izgiséggel…..
Pontosan egy évvel ezelőtt, 2010. március 31-én indult útjára a Reklámtorta blog, Jan Sifra saját maga által illusztrált bejegyzésével, arról, hogy Hogyan érheted el a célod. Azóta Jan helyét is átvette Pavol, és a Reklámtorta blogger-csapata is kibővült. Kálmán Tamással, az…..
Olyasmi, mint a gén, mert terjed és mutálódik. A fejünkben van, de minden fejben kicsit mást eredményez. Terjedhet meglévő hálózatban is, de kialakíthatja a maga hálózatát is. MIAZ?Igen, a mém.A hazai mém-nagyhatalom, Karafiáth Balázs, és az egyik legtapasztaltabb hazai…..
Többé nem egy médiavállalatnak fizetsz: most már azért fizetsz, hogy médiavállalattá válj.Matt Monahan szerint Mr. Zuckerberg simán megnyeri a zsargon-háborút, és az általa kreált "social" lesz a vezető szóhasználat a második web leírására. (“We're…..
Avagy: az új Facebook MessagesAz egyik legérdekesebb változás a Facebook új üzenetküldő rendszerében az, hogy egy-egy ismerősömmel folytatott párbeszédeimet egyetlen folyamba, thread-be rendezi. Kérdezek valamit Barbarától ma, és amikor válaszol, látom, hogy augusztusban mit…..
HÁROM KISSZÍNES A KISSMETRICS-TŐLA termékbevezetés kérdésköre számomra általában nem egy egetrengetően izgalmas téma, de a blogposzt - saját igazát bizonyítva -, mivel olyan szuperjók a színei (meg a betű!), megvettem úgy ahogy van: Hogyan befolyásolják a színek a vásárlási…..
Tudtad, hogy a Facebook-felhasználók 53%-a közösségi játékos (social gamer)? És azt, hogy 19%-uk függőnek vallja magát? Infografika: itt.Meglep, hogy a Fortune 100 cégek 65%-a használ Twittert, amihez képest viszont csak 54%-a Facebook-ozik? Infografika: itt.Az miért van,…..
Avagy: Hogyan legyél nagyon idegesítő a Facebook-on?1. Mindenképp értesítsd folyamatosan minden ismerősödet, hogy végre a 13. sertéslovag szintre ápgrédelted a disznóidat!2. "Mindenképp el kell jönnöd a macskám szülinapjára, még ha csak egyszer találkoztunk is néhány…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz