Adatok
beeeta
0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Már több bejegyzésben foglalkoztam a jövendőbeli 5-ös metrót és környékét érintő teendőkkel. Ez a beruházás a jelenleg a semmiben végződő HÉV-vonalakat kötné össze a város alatt, ezáltal egy új hosszanti kapcsolatot adva az ingázóknak. A Csepeli- , a Ráckevei-, és a…..
Meghallják a csepeliek véleményét, üzenetét a csepeli HÉV megszüntetői? Vagy azt gondolják, hogy a migráncsozásukkal erről és sok más fontos csepeli eseményről elterelhetik a figyelmet?
Nagy vitát váltott ki a szeptember 12-én megjelent, a „Ki szünteti meg a csepeli HÉV megszüntetőinek…..
A csepeli fideszes városvezetés médiafőnöke, Ábel Attila alpolgármester (képünkön) csepeli HÉV-ügyben saját blogján badarságokat írt, és ráadásként a cikkében elkotyogta, hogy a HÉV helyett. "a jövőben alacsony padlós gyorsvillamosok járnának. A villamosok átszállás…..
beeeta
2016.09.14 23:00:19
@Arcade Macho: Ha jól tudom, nincs még végleges terv az 5-ös metróról. A megállókiosztást valóban lehet kritizálni. De ebből még nem következik, hogy arra a közlekedési gerincvonalra nem lenne szükség. Az pláne nem, hogy akkor a csepeli HÉV helyébe is villamost kell tenni, ami a már most is túlterhelt nagykörútra fonódna a szintén már most is túlterhelt 2-es vonaláról. Ez annyira komolytalan elképzelés, hogy én szégyellem magam, hogy egyáltalán magyaráznom kell rendszeresen, miért az. Mert maguktól nem esik le az embereknek, hogy itt másról sincs szó, minthogy ugyanazt az embertömeget szeretnék jóval kisebb keresztmetszeten átpréselni.
És nem, az nem érv, hogy a csepeli HÉV utasainak 90%-át most is elviszi a 4-6-os. Előszöris, ez nem ugyanaz a helyzet, mint pl. a 6-ost holnaptól a Móricz helyett Csepel felé irányítani. Másrészt a 4-6-os mint gerincvonal nem konzerválandó tovább. Sokkal okosabb lenne kezdetben mondjuk a csepeli és ráckevei HÉV hosszabbításával terhet levenni róla.
Összegben nyilván nem kevesek ezek, de a Párt többet elherdál évente. Másrészt jó közlekedést csinálni egy ilyen pénzigényes dolog. De ha nem költenek rá, szar infrastruktúra lesz, az hosszú távon több pénzbe kerül...
És nem, az nem érv, hogy a csepeli HÉV utasainak 90%-át most is elviszi a 4-6-os. Előszöris, ez nem ugyanaz a helyzet, mint pl. a 6-ost holnaptól a Móricz helyett Csepel felé irányítani. Másrészt a 4-6-os mint gerincvonal nem konzerválandó tovább. Sokkal okosabb lenne kezdetben mondjuk a csepeli és ráckevei HÉV hosszabbításával terhet levenni róla.
Összegben nyilván nem kevesek ezek, de a Párt többet elherdál évente. Másrészt jó közlekedést csinálni egy ilyen pénzigényes dolog. De ha nem költenek rá, szar infrastruktúra lesz, az hosszú távon több pénzbe kerül...
CSEPELIEK ÚJSÁGA
Hudák János: Az olimpiáról nem kell népszavazás, a menekültekről igen?
2016.09.13 05:59:00
Rendkívüli ülésen döntött a csepeli képviselő-testület arról, hogy támogatja Budapest 2024-es olimpiarendezési pályázatát és mint érintett kerület, a szükséges nyilatkozatokat megteszi. A fideszes képviselőket nem zavarta a döntésben, hogy a mai napig nincs egyértelmű…..
CSEPELIEK ÚJSÁGA
Hudák János: Ha olimpiára van pénz, legyen csepeli gyorsvasútra is!
2016.05.31 05:59:00
A következő napokban részletesen beszámolunk a csepeli HÉV jövőjével foglalkozó lakossági fórumról, amit Hudák János, a Párbeszéd Magyarországért csepeli önkormányzati képviselője szervezett. Elsőként a képviselő összefoglalóját közöljük. Hudák János ezt írja:
A szakértők és a lakosok is a hosszú…..
Minden valószínűség szerint a Jimmy Page-nek, a Led Zeppelin gitárosának fizetni kell amiatt, mert több mint negyven évvel ezelőtt felhasználta egy Jake Holmes nevű amerikai folkénekes dalának alapjait a Dazed and confused című számhoz, ami nem is lenne baj, de Page csak saját…..
beeeta
2010.07.05 18:11:28
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Máskülönben a 2-es villamos kapacitásáról értekezzél már, légyszíves, mert arra elfelejtettél válaszolni. Több mint másfélszeresére lenne bővíthető ott a kapacitás. Na meg, hogy miért is a csepeli és ráckevei HÉV utasainak rovására akarjunk a belváros tömegközlekedésén javítani. Budapesten egy nagy gond van a tömegközlekedéssel: a külterületek és az agglomeráció. A belterületekkel pont nincs. Európai viszonylatban sem!
Ez nem terelés, aranybogár, ez a lényege az egésznek, hogy a csepeli és ráckevei HÉV megállóinak kiosztásánál elsősorban kiknek az érdekeit vegyük figyelembe. Én eleve azt gondolom, hogy egy Kálvin tér-Boráros tér vagy Kálvin tér-Közvágóhíd kapcsolat már óriási dolog. Hogy még 500 métert menni kellene egy másik járművel is (amely villamos a csúcsban pár percenként jár, illetve ott a 23-as busz is), és emiatt hozzunk létre egy megállót, az már a túlzás kategória, az már a belváros igényeinek előtérbe helyezését mutatja a részedről. Elitista hozzáállás.