Adatok
psico (törölt)
0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Assur után nekem is sikerült eljutnom országgyűlési képviselőmhöz B125 témában. X. kerület, Kőbányáról van szó. Bevallom, nem kedvencem a hivatalokba járás, nem is születtem Kőbányán, de Deák Bill meghozta a kedvemet, miután egyik délután az egész szerkesztőség Kőbánya…..
psico (törölt)
2011.01.20 17:42:55
@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe:Meg aki napközben blogokon kommentel az mennyire kérdőjelezheti meg más munkájának komolyságát?:) (és ez önirónia is...)
psico (törölt)
2011.01.21 11:49:13
@Gordini: Egy újabb erős ember. Wazz, ti a valós életben is ilyen kemények vagytok (balage-val együtt)? Nem lehet egyszerű a főnökötöknek lenni, az ilyen kemény, ami a szívemen a számon...
Elsőre azt gondoltam, hogy elmesélek valamit a törvény sorsáról (meg győző bácsiról), de az nem lenne szép dolog, inkább egy másikat. Pár éve még motorkereskedelemben dolgoztam, és egy motoros iskolának adtunk egy olcsós bemutatómotort egy évre, azzal, hogy ha küldünk oda embert, akkor önköltségi áron kiszámlázza nekünk a díjat. Na most ez azért kellett, mert fogyott óvatosan a 125-ös robogó, ami 50-esnek látszott messzről, de senki nem akarta forgalomba helyeztetni, ezért felajánlottam több érdeklődőnek is, aki felhozta a B jogsit külföldön, hogy tőlünk ingyen kap egy tanfolyamot, az ajándék kiegészítő helyett esetleg mellé (újnál). Lehet tippelni, hány ember választotta az ingyen jogsit:)) Elvileg sok támogató volt, mint ennek a kezdeményezésnek is, de a zavaros, kicsi biztosításos, ellenőrizhetetlen motorozás mindenkinek jobban tetszett (leszámítva azon keveseket, akik eleve meglévő jogsival vettek rendszámosat)
na ennyit a mai trollkodásról, lehet tovább beszólogatni, az itt nem fáj, a valós életben meg pont ezek az emberek a leghallkabbak, főleg egy jó együtt motorozás után :)
(tudom, 18 éves troll dodó vagyok, motorozni sem tudok, meg jogsim sincs, de képzelődni lehet, nem?)
Elsőre azt gondoltam, hogy elmesélek valamit a törvény sorsáról (meg győző bácsiról), de az nem lenne szép dolog, inkább egy másikat. Pár éve még motorkereskedelemben dolgoztam, és egy motoros iskolának adtunk egy olcsós bemutatómotort egy évre, azzal, hogy ha küldünk oda embert, akkor önköltségi áron kiszámlázza nekünk a díjat. Na most ez azért kellett, mert fogyott óvatosan a 125-ös robogó, ami 50-esnek látszott messzről, de senki nem akarta forgalomba helyeztetni, ezért felajánlottam több érdeklődőnek is, aki felhozta a B jogsit külföldön, hogy tőlünk ingyen kap egy tanfolyamot, az ajándék kiegészítő helyett esetleg mellé (újnál). Lehet tippelni, hány ember választotta az ingyen jogsit:)) Elvileg sok támogató volt, mint ennek a kezdeményezésnek is, de a zavaros, kicsi biztosításos, ellenőrizhetetlen motorozás mindenkinek jobban tetszett (leszámítva azon keveseket, akik eleve meglévő jogsival vettek rendszámosat)
na ennyit a mai trollkodásról, lehet tovább beszólogatni, az itt nem fáj, a valós életben meg pont ezek az emberek a leghallkabbak, főleg egy jó együtt motorozás után :)
(tudom, 18 éves troll dodó vagyok, motorozni sem tudok, meg jogsim sincs, de képzelődni lehet, nem?)
Kicsivel több mint egy éve beleállt a görcs a homloklebenyembe: kell egy W126. Nem akármilyen, szigorúan V8-as. Hisz' a napi hatkilométeres városi ingázásra nincs jobb egy (velem együtt) kéttonnás 500-asnál. Állítólag az ADAC is ezt hozta ki egyszer győztesnek a városi tesztjén.…..
psico (törölt)
2010.12.16 22:44:27
@KuKori: 25 éves autó, azaz 91-ben még csak 5-6 éves volt. Én úgy emlékszem, jöttek be olyanok is, nem is régen még renault 25-ök, álltak a ltp-i parkolókban, ma meg már a sáfrányok is ritkák:)Az E28-ból, W123-124-ből meg van dögivel. Értem én, h kevesebb is volt, de renaultból meg peugeotból a kicsik is eltűntek a korosak közül. Persze lehet, h nem a blokk miatt, hanem mert a kasztni is megszűnt létezni. Na meg 25 év feletti japán se sok maradt, pedig 323 áll minden sarkon:)
psico (törölt)
2010.12.16 22:48:38
A Ferrari a világ legjobb sportautója – bizonyos kategorizálás szerint. Ez többet tud, mint egy Ferrari: nem féltjük annyira.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Csökken a népszerűsége és presztízse a Mercedes S osztálynak a gazdag németek körében. Örvendetes a hír, különösen, mert lapértesülések szerint az üzletemberek és politikusok egyre szélesebb körében éppen magas károsanyag-kibocsátása, fogyasztása és súlya miatt vált…..
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
A Goldenblog Komplex kategóriájának büszke 9. helyezettjétől, Hácsétól! Belovszki Misinek hívják. Volt egy cége, a Belotrans 2000 Kft, de tavalyelőtt csődbe vitte, viszont azért annyi pénzt gondosan kilopott belőle, hogy mindenkor legyen egy zsír BMW-je, mert az a raj.…..
psico (törölt)
2010.09.09 09:50:29
Befordulok az egyirányú utcába, és jön szembe az Átlag család, bringán. A két gyerek teker az út közepén, a szülők meg néznek rám felháborodottan, hogy mit csinálok én, az állat. Ők is elhitték, hogy mehetnek a forgalommal szemben. Vélemények az azonos című írásunkról...
psico (törölt)
2010.09.01 22:08:32
@cso zsi: Irónia volt. Korábban írtam, h ma ütöttek el, igen nagyon szabályos közlekedés közben, és egy kolléga felvetette, hogy én vagyok a hibás, mert volt - szerinte - 3 másodpercem megállni, mikor az álló sorból egy Transit majdnem mellőlem bedugta az orrát a kerékpárútra, úgy, h se megállni nem tudtam, sem kikerülni. Mellékesen amatőr szinten versenyezgetek országúton, montiba, 30 éve bringázok, és nem megélhetési kerékpárokkal, ugyan nem vagyok profi, de talán az átlagnál kicsit tapasztalabb, így évi 12 hónap bringázással:) Ó igen, és autóm és motorom is van, sőt 50-es robogóm is, hozzájárulok az utak fenntartásához, mielőtt újra feltámadna, hogy csak vendég vagyok az utakon :)Hát nem...
psico (törölt)
2010.09.01 22:11:36
@Thresher: te csengetést akarsz, délután még azon ment a vérszívás, hogy a bringás ne közlekedjen a járdán, de legfőképpen ne csengessen. Kellene egy fórum, ahol a 2,5 millió autós megbeszélhetné, hogy pontosan mi is az elképzelés. Szépséghibája a dolognak, hogy a legtöbb bringás is részese lenne, mivel van autójuk:) És sokan az adófizetők igencsak felső százalékába tartoznak, a havi adójukból egy évig eléldegélne néhány fröcsögő kisautós :)
psico (törölt)
2010.09.01 22:38:18
@Thresher: az idióta közlekedők nem válogatnak az eszközök között, még villamossal is lehet hujén menni:)))
A fórumozó "autósok" is a szabályosságot kérik számon, aztán Bp-en nagyjából a Kresz-t senki nem tartja be. Én nem is kérem számon, csak azt, ami nekem is szent: elsőbbség, jobb kéz szabály, és a másik tisztelete mindenek felett. Ja, és a gyengébb elsőbbsége mindig. Teherautóval vagy motorral sem gázolom le a kisautót, mert lassabban halad, mint ami nekem jól esik, és elvárom ugyanezt bringán is másoktól. na ez utóbbi a hiba:)
A fórumozó "autósok" is a szabályosságot kérik számon, aztán Bp-en nagyjából a Kresz-t senki nem tartja be. Én nem is kérem számon, csak azt, ami nekem is szent: elsőbbség, jobb kéz szabály, és a másik tisztelete mindenek felett. Ja, és a gyengébb elsőbbsége mindig. Teherautóval vagy motorral sem gázolom le a kisautót, mert lassabban halad, mint ami nekem jól esik, és elvárom ugyanezt bringán is másoktól. na ez utóbbi a hiba:)
Eddig még egyszer sem gondolkodtam el rajta, hogy 120 km/h-nál le kéne hajtanom a sisakrostélyt. Az elhatározás már korábban megszületett, csak a kivitelezés volt homályos. Kellett egy jármű, ami városban gyors, nem bubog, viszont százharminccal megy az autópályán,…..
A pszichotróp Budapest ügyeletes ápolói vagyunk: mindenki más szétsavazott, elszállítandó betegnek tűnik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Itt egy új BMW, amelyről sejtettük, hogy jönnie kell, bár nem feltétlenül értjük, miért, ezért kérődzünk rajta kicsit - okfejtés a BMW 5-ös Sportbackről. Illetve CLS-ről. Vagy CC-ről. Vélemények az azonos című írásunkról...
psico (törölt)
2010.07.26 17:11:52
@Danessz:
Az M3-assal 500km-enként megállni, leadni a benzint. Persze csak ha lassan megyek, mert 200 felett gyorsabban termel :)
Az M3-assal 500km-enként megállni, leadni a benzint. Persze csak ha lassan megyek, mert 200 felett gyorsabban termel :)
Az Ariel Atomot – gondolom – nem kell bemutatnom senkinek. Ha a Totalcart olvasod és ennek ellenére nem tudod, mi ez, tájékozódj Csikós (ő a gyárban is volt) vagy Gyulavitéz menetpróbájából. És persze próbáld elképzelni, milyen lehet a 3 másodperc körüli gyorsulás…..
450 ló, csatakos nadrág, fejhangú vihogás. Bár tudnám, hogy a rettegés vagy a vételár ilyen eszeveszett vicces.
Vélemények az azonos című írásunkról...
psico (törölt)
2010.07.19 12:05:06
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amúgy ha meg szerinted nyikhaj az, akinek nem 9-17:00 az állása, képes beosztani az idejét és ha motorozni akar, akkor egyetem mellett is megcsinalja a jogsit (merthogy korábban nem volt rá pénzem, ott meg tudtam annyit dolgozni, hogy eltartsam magam, plusz jogsi. Nem a kettes átlagért), akkor persze igazad van. Érdekes, hogy az interneten mindenki mennyire nagy ember, aztán mégis azon nyígnak, hogy nincs jogsira idő, pénz, etc...