Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Opel-es Szilix

0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bütyköltem TIVEDA beépítése 2016.09.10 23:23:57
Amikor az elkészült TIVEDA-t szeretnénk fixen beszerelni egy járműbe, az első probléma, amit meg kell oldani, az az, hogy a jármű áramellátása általában 12 voltos (ritkábban 6), a mi vezérlőnk viszont 5V-nál többet nem tolerál. Ezért egy feszültség átalakítóra (step down converter) lesz szükségünk,…..
Elkészültem végre az ígért videóval a TIVEDA szoftver feltöltéséről. A Wemos D1 mini a CH340 meghajtót igényli. Ezt windowshoz itt találjuk meg, ha telepítettük, akkor csatlakoztatás után egy új COM portot kapunk. Ennek a száma gépenként eltérő lehet, általában a legmagasabb lesz a megfelelő. Az…..
Opel-es Szilix 2016.09.08 05:38:38
Bütyköltem Kijelzőt a TIVEDára 2016.09.07 10:47:29
Tegnap kaptam ezt a kis videót, ahol egyik olvasóm mutatja meg, hogy kis átalakítással akár egy OLED kijelző is ráköthető a TIVEDára, ami így már a pontos sebességet és időt is ki tudja jelezni. A 12864 egy nagyon népszerű, olcsó kijelző, ami kapható kék és fehér háttérvilágítással is, a program…..
Öregek a gyújtókábelek a BMW-n. Nem volt nehéz észrevenni, hogy a kettes és a hatos henger itt-ott kihagy kicsit, az LPG ugyanis ilyenkor tisztességes durrogással jelzi, hogy valami nincs rendben. A csere sem ördöngősség, még csak figyelni sem kell igazán, ha a hosszból nem derülni…..
Nyolcvanas évek vége, még berlini fal leomlása előtt. Lakótelepi panel-romantika, a házak közötti kitaposott, poros részen, ahol annyit fociztunk csak a por kavarog. Szombat kora este van, Marek barátomék ebédlőjében ülünk az első emeleti lakásban vagy négyen-öten.…..
Jajj,de csúnya! Szídí rájder 2010.10.16 12:10:00
Ez sem unatkozott....
Jajj,de csúnya! Ciklámen rettenet 2010.10.13 20:04:00
Eriktől kaptam ezt az Opel Vectra B-t.Nem egyszerű, ahogy kinéz:..
Azok tippeltek helyesen, akik azt mondták, hogy Opel Astra. Úgy bizony. Helyes megfejtést többen is adtatok, de nagyon csepegősre sikeredett. Elsőként Oregon (TM) mondta, hogy Opel, aztán tailor13 mondta ki a teljest. Evil még linket is adott, de negyed órával-húsz perccel a feladás…..
Jajj,de csúnya! Mondd: De jó! 2010.08.03 10:18:00
Egy szimpla HaHu-s böngészés közben akadtam rá. Sokat hezitáltam, hogy ide kerüljön-e végül, de néhány részlet miatt úgy döntöttem, itt a helye ennek a családi kombinak.Ha valaki lát benne fantáziát, itt a hirdetés, készítsen belőle valami szépet. :-)..
Jajj,de csúnya! Érdekeskoda 2010.08.02 21:49:57
Winters dobta ládámba az alábbi 120-ast (köszönjük!!). Többet nem is fűzök hozzá, véleményt ferdíteni nem akarok, mondjátok meg, hogy nektek mennyire tetszik, vagy nem tetszik.  ..
Opel-es Szilix 2010.08.03 01:40:16
@bekman: Ha van esze a tulajnak akkor előbb a mocival csinált valamit...s csak aztán a Optika...Bár nagyon kicsi rá az esély félő h a kipufogó módosításával abba maradt a fejlesztés.. :S
Jajj,de csúnya! Mustang FAIL 2010.08.01 10:04:00
PMobilJaninak és Neurotoxinnak köszönet az alábbi találatért az English Russia-ról.A csomagtérfedél-kitámasztó EPIC!Az alap egyébként egy 2109-es Lada Samara 2141-es Moszkvics Aleko volt...
A címet a k3ny3r által beküldött Punto ihlette, mivel -az elmondása alapján- többek között ezzel az autóval akarja a tyuner levenni a lábáról k3ny3r barátnőjét. Egyebet nem tudok mondani, a képek mindent elárulnak.Nem, első rendszámot nem töröltem.És ami a képeken nem…..
Opel-es Szilix 2010.07.31 12:42:50
@GyLovag: Ahogy Nro1 is írta Motorháztető cserével szépen begurulnak s meg is van a műszaki... :D

Háát ezzel az autóval csajozni... Pff érdekes menet lehet..xD Báár már ott el van baszarintva a dolog h kocsival akar csajozni a tag... xD :S
Méég ha valami értelmes módosítások lennének rajta... xD

Azt soha nem értettem h ilyen típusú autók tetejére minek ilyen szárny? xD
A morc az baba lett de valóban szart sem világítanak így este a lámpák... :D
Azokért a csini dísztárcsákért meg külön dícséret a tulajnak.. xD
Jol elbahta szegény punto-t..xD
Jajj,de csúnya! Re: Az isten nyila 2010.07.30 13:09:00
Válaszul a TC Merci SLR tesztjére érkezett egy ideillő darab. Breex talált rá, köszönjük.Pózolj McLarennel.Csicsa, csicsa..Csicsa. Ja, egyébként Dubaiban Svájcban követték el dubai megrendelésre...
Jajj,de csúnya! Fehér racsingos 2010.07.28 11:24:00
Walfart felütötte a részingbazárt, és belebotlott ebbe. Opel Kadett, hángérien sztrítrészing edísön.Tipikus.Escort RS koszvorsz szárny. Óje...
Jajj,de csúnya! Még menthető... 2010.07.22 10:56:00
Koczy-tól kaptam az alábbi "csodát".Innen szeretném üzenni a kedves tulajnak, hogy a lámpatakarókon kívül az égegyadta világon semmi baj nincs az autóval!..
Robi bombázott meg egy újabb adag förmedvénnyel (nagyon szépen köszönjük!!), amelyet majd szépen lassan csurgatok. Bemelegítésként itt egy Calibra:Öööööö... A hátsó fertály érdekes lett..Egyébként összhangilag kifogástalan. De attól még tuning-Calibra. Pfejj...
ArpeeDesign küldte ezt aaaaaaa.. zautót. Nem tudom, mi bújhat meg alatta, de egy biztos, ahogy Arpee is mondta:Így kell szélesíteni! :DTudom, tudom, pályán az utolsó szempont a szépség. Ettől függetlenül bitang dög lehet, és kipróbálnám, akármilyen ocsmány is. :)..
Jajj,de csúnya! Omega 2010.07.08 11:51:00
Na ennek mi értelme volt?!M3 powa! :-DLám, csak nem egy vonóhorog? :-)..
Opel-es Szilix 2010.07.08 14:34:10
Belsőség Ki hallgat el többet? 2010.07.07 14:06:00
Az, hogy a Subarun keresztül jutunk el a kérdésig, csak véletlen. Ezt elöljáróban szeretném tisztázni, mielőtt bárkinek vérbe borulna a szeme. A jelenlegi Imprezát szépnek csak jelentős jóindulattal nevezhetnénk. A sokat kritizált külső tény, a nagyobbik baj az, hogy az Impreza…..
Opel-es Szilix 2010.07.07 23:33:48
@Tomcy: "A német autók csak szeretnének olyan precízek és megbízhatóak lenni mint egy japánban összerakott japán kocsi."
- Iggen biztos..olyan precízek h csak nah...!

"kurva drágán vesz egy nagy fost!"
- Csak hogy mi "német fun"-ok minőséget veszünk...nem egy japó talicskát...amúgy ha kicsit jobban megnézed akkor igaz h ott hagyunk a szervizben egy fél Suzuki árát DE míg a mi autóinkat 1x elvisszük szervizbe addigra ti már a 3. Suzukit fogyasszátok...Szóval ugyan ott vagytok...
Opel-es Szilix 2010.07.07 23:36:14
@HAJRÁ MAGYAROK: Teljesen igazad van!

Még h precíz japán autók... nevetséges... :)
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Opel-es Szilix 2010.07.07 10:24:20
Jó reggelt mindenkinek...!

Én viszonylag friss jogsival rendelkezem (7 hónapos a jogsi, s amúgy 18 éves vagyok..)
S emlékszem rá hogy az oktató álandóan jártatta a szájt h miért nem annyival megyek amit ő mond...amit ő mondott az a 30-40 Km/h, én mindenhol tartottam az ötvenet ha nem volt korlátozó tábla kihelyezve...én egy Toyota Yaris-on tanultam/vizsgáztam amiben digitális műszerfal van...s mindig azt mondta oktató h vizsgán is és a "gyakorláson"is 30-40 -el mennyek mert abból nem lesz baj...rendben mondta h negyven akkor annyival mentem mindenhol...de ha mellénk jött egy autó akkor már rögtön belefékezett az oktató h ne siessek hova sietek...mert h biztonságosabb így...s engem rögtön h kijöttem kresz vizsgáról ültetett is be aznap az oktató a kocsiba h nah akkor kifele forgalomba...szal nekem szépen-szólva olyan kimaradtak h rutin pálya...a rutin pályát aznap látogattuk meg először mikor vizsgáztam, az előtt nem is jártam még ott...mind1 az is sikeresen meglett (de ha még a jogsi elkezdése előtt (meg közben) apummal nem vezetgettem volna földutakon meg ilyen helyeken akkor nem lett volna meg..) a vezetés órák abból álltak h ha az oktatónak menni kellet a boltba akk boltba mentünk...ha délbe kellet meni az ebédért akk délbe mentünk az ebédért...s vittuk haza az aszonynak...magyarul az én fizettem az oktatónak azért h taxis-t játszhassak.. a vizsga órám is olyan volt h a vibinek dolga volt valami hivatal szerűbe és oda kellet elvinni...jah s kb a 10 óra forgalomba vezetés után az oktató elvitt egy pályára (amin autó versenyeket is szoktak tartani) h nah majd ott megmutat egykét dolgot...megáltunk a pályán s elkezdett papolni az autó elindításáról meg kezeléséről...de basszusezeket miért akkor mondja el amikor már mindjárt itt a vizsga? miért nem ezzel kezdte mielőtt ki nem mentem forgalomba?? Abbahagyta a mondanivalóját s mondta h mennyek egy kört a pályán aztán vigyem ki maga a buszegbe...ennyi volt mára..(fél órával az óra vége előtt) S hát annó volt szerencsém kipróbálni azon a pályán egy versenyautót (igaz h egy suzuki volt de akkor is...)s hát bennem volt az h tempózni kell s az oktató nézett egy nagyot mikor a yarisz alatt csikorgott a gumi kanyarba...xD
Szóval ez a 30-al való tötyörgés nem csak a tanuló hibája...ő azért megy annyival mert azt mondják neki...jóh aláírom vannak "mulya" tanulók is...de akkor is legtöbb esetben az oktató diktálja a tempót... én mióta megkaptam a jogsit azóta mindig a megengedettel közlekedem, lakotton kívül többet is...ha van rá alkalom...
Most kaptam az alábbi fotót Geritől. Nem szorul magyarázatra. Köszönjük szépen!Aki bármi más információt és képet tud az autóról adni, ne tartsa vissza magát!ÁpdétKisatti megtalálta használtautón is, úgyhogy innen jöjjön pár kép:Tessék, Rocko, itt az orra. :)Még egyszer…..
Gondoltátok volna, hogy van még olyan Calibra, amit nem láttunk? Szunyiix tudja, így elküldte az alábbit is. Köszönjük. A szintet üti. Nem tudtam elképzelni, mi hiányzott. Utoljára két nap híján egy hónapja volt Calibra. I <3 Calibra.     ..