Adatok
Gabca
0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Emlékszik még valaki a Lőrinci Fonóra? Sokszáz kerületi lánynak - asszonynak adott munkát, még kubai vendégmunkás lányoknak is.
Volt a gyárnak egy sporttelepe (ma már gaz lepi el), és többek között egy kiváló női kézilabda csapata. Mára talán már csak ez a kis 8mm-es…..
Gabca
2020.03.28 23:50:25
Én még valaha játszottam ebben a csapatban, de a filmen nem ismerhetők fel a játékosok... több korosztály volt!
Ha BzS személy szerint csak engem kérdezett volna meg, határozott nemmel feleltem volna. Amikor elkezdtem vezetni, felelősségteljes kezdő módjára kitettem a T betűt az autó fenekére, egész pontosan két hétig volt ott. Ha az emberek meglátták, valami ellenállhatatlan késztetést…..
A Gubacsi utat nem a szép környék miatt szeretjük, hanem mert annyira elhanyagolt, hogy a többség inkább elkerüli és menekülőútnak tökéletesen alkalmas. Villamos is halad rajta, szakaszonként változó módon vezetnek a sínek, nehogy egyszerű legyen a helyzet. Az biztosan mindenki…..
Gabca
2010.07.27 18:39:35
@s0nik:
Kihagytál egy pontot, az utolsót,
"(6) Ha útburkolati jel (terelő- vagy záróvonal) a villamospályára vezeti az egyéb járművek forgalmát, a (2) bekezdésben foglalt tilalom nem érvényesül; a villamospályára - a villamosforgalom zavarása nélkül - más jármű is ráhajthat. Ilyen esetben a párhuzamos közlekedésre vonatkozó szabályok alkalmazása szempontjából az úttestnek a villamospálya által elfoglalt részét is figyelembe kell venni."
Kihagytál egy pontot, az utolsót,
"(6) Ha útburkolati jel (terelő- vagy záróvonal) a villamospályára vezeti az egyéb járművek forgalmát, a (2) bekezdésben foglalt tilalom nem érvényesül; a villamospályára - a villamosforgalom zavarása nélkül - más jármű is ráhajthat. Ilyen esetben a párhuzamos közlekedésre vonatkozó szabályok alkalmazása szempontjából az úttestnek a villamospálya által elfoglalt részét is figyelembe kell venni."
Gabca
2010.07.27 19:13:43
Tegnapelőtt olvashattátok a blogon Gabriella felháborodottan írt levelét, miszerint a balesete után a Genertel által küldött kárszakértő úgy pattintotta le, hogy azt mondta, szerinte nem akkor és nem ott szerezte az autó a sérüléseket, amikor és ahol a jelzett baleset történt.…..
Gabca
2010.07.04 11:58:29
@promontor:
1. sajnos a kék-sárgán nincsen "elismerő nyilatkozat", pedig az egyszerűbb lenne!
A baleset leírásában szerepel, hogy "nekimentem, belehajtottam, nem adtam meg az elsőbbséget" blablabla...
Amúgy:
Jelen esetben:
A károkozó az elsőbbségadás táblával ellátott alárendelt útról - illetve előtte, saját elmondása szerint a nekem bal oldalon lévő, saját üzlete elől abba tolatott be - indult el a védett út felé, arra rákanyarodva.
Mi a védett úton autóztunk.
Tehát egyértelmű a KRESZ miatt, hogy nem mi voltunk a hibásak.
A károkozó nem tett eleget az elsőbbségadási kötelezettségének!
Szerintem ez elég egyértelmű a felelősség kérdésének esetleges vitájában!
És még egyszer leírom:
Nem az első balesetem volt, amikor még a másik fél azt sem tudta, hogy mit kell kitölteni, éna adtam a bejelentőt, vagy én írtam, ő meg diktálta, mert soha nem szokott kitölteni semmit.
De ilyen esetem még nem volt!
1. sajnos a kék-sárgán nincsen "elismerő nyilatkozat", pedig az egyszerűbb lenne!
A baleset leírásában szerepel, hogy "nekimentem, belehajtottam, nem adtam meg az elsőbbséget" blablabla...
Amúgy:
Jelen esetben:
A károkozó az elsőbbségadás táblával ellátott alárendelt útról - illetve előtte, saját elmondása szerint a nekem bal oldalon lévő, saját üzlete elől abba tolatott be - indult el a védett út felé, arra rákanyarodva.
Mi a védett úton autóztunk.
Tehát egyértelmű a KRESZ miatt, hogy nem mi voltunk a hibásak.
A károkozó nem tett eleget az elsőbbségadási kötelezettségének!
Szerintem ez elég egyértelmű a felelősség kérdésének esetleges vitájában!
És még egyszer leírom:
Nem az első balesetem volt, amikor még a másik fél azt sem tudta, hogy mit kell kitölteni, éna adtam a bejelentőt, vagy én írtam, ő meg diktálta, mert soha nem szokott kitölteni semmit.
De ilyen esetem még nem volt!
Gabca
2010.07.05 19:58:20
@dzsaszper:
A kocsim nem volt sérült a baleset előtt!!!
A kocsin úgy tűnik, mintha a két helyen ütődött volna neki a másik autó, bár minden sérülés az elején van.
A bal eleje és a lökhárító sérült meg.
A károkozó nagy lendülettel - későbbi elmondása szerint az alkalmazottjára való dühében - indult el, az útburkolat vizes volt, esett. Ő fordult, tehát talán egy fizikához értő ember inkább le tudja modellezni, milyen erők hatottak rám.
Én pedig egyeneen haladtam.
Én kb. 45km/h sebességgel, és fékeztem amikor észrevettem, hogy nem tud elmenni mellettem, bár felém, a jobb oldali irányjelzője égett.
Az ő sebessége a kocsi lendületétől és a nagy teljesítményű motor hirtelen meglódulásától akkor már akár 30 km/h is lehetett.
A két kocsi el is forduhatott az ütésnél egymáson, vizesek voltak a felületek is!
De most komolyan: ki emlékszik ilyenekre, amikor azt néztem mitől haraptam bele a nyelvembe, és koppant neki a térdem a kesztyűtartónak, és "tejóég, mi történt a kocsimal" effektussal rögtön ugrottam kifelé, és néztem a kárt! Féltem, hogy elfolyt esetleg a hűtővizem, és akkor nem tudok tovább dolgozni!
Akit érdekelnek a képek, ezen a linken megnézheti a telefonommal készített fotókat, illetve azokat amiket a karosszériásnál a károkozóval készítettem. (ezek nem ivatalosak, de valósak)
picasaweb.google.hu/gabriella.m25/Grandim#
A kocsim nem volt sérült a baleset előtt!!!
A kocsin úgy tűnik, mintha a két helyen ütődött volna neki a másik autó, bár minden sérülés az elején van.
A bal eleje és a lökhárító sérült meg.
A károkozó nagy lendülettel - későbbi elmondása szerint az alkalmazottjára való dühében - indult el, az útburkolat vizes volt, esett. Ő fordult, tehát talán egy fizikához értő ember inkább le tudja modellezni, milyen erők hatottak rám.
Én pedig egyeneen haladtam.
Én kb. 45km/h sebességgel, és fékeztem amikor észrevettem, hogy nem tud elmenni mellettem, bár felém, a jobb oldali irányjelzője égett.
Az ő sebessége a kocsi lendületétől és a nagy teljesítményű motor hirtelen meglódulásától akkor már akár 30 km/h is lehetett.
A két kocsi el is forduhatott az ütésnél egymáson, vizesek voltak a felületek is!
De most komolyan: ki emlékszik ilyenekre, amikor azt néztem mitől haraptam bele a nyelvembe, és koppant neki a térdem a kesztyűtartónak, és "tejóég, mi történt a kocsimal" effektussal rögtön ugrottam kifelé, és néztem a kárt! Féltem, hogy elfolyt esetleg a hűtővizem, és akkor nem tudok tovább dolgozni!
Akit érdekelnek a képek, ezen a linken megnézheti a telefonommal készített fotókat, illetve azokat amiket a karosszériásnál a károkozóval készítettem. (ezek nem ivatalosak, de valósak)
picasaweb.google.hu/gabriella.m25/Grandim#
Még májusban kaptunk beszámolót egy verésig fajuló konfliktusról egy kívülállótól, aki épp a cséplős résznél ért oda a helyszínre. A kommentelők közt akkor feltűnt a volvós, aki - mint később kiderült - eltörte a Fiat vezetőjének orrát is és leírta, ő hogy látta az…..
Nem szerettem volna ott lenni Gabriella előtt amikor a lenti levelét írta, igen feldúlt lehetett a balesete utóélete miatt. Nem sok mondatvégi pontot, de annál több felkiáltójelet használt. A levél végére már szinte fájtak a dobhártyáim. A történet viszont érdekes, kíváncsi…..
Gabca
2010.07.09 19:38:48
Gabca
2010.07.09 19:59:16
@labi: Hidd el, 20 éve én is azzal kezdtem.
Aztán ladám volt, amire már 1991-ben nem akartak munkát adni.
Volt Citoen AX, peugeot 205 és Ford Sierra. A használt kocsikkal ezzel a kemény igénybevétellel sok a baj, mert napi 10-12 órát jár, a kuplung is hamar elfárad a sok rutinozástól.
Az én kocsim nem luxusautó.
Egy Fiat Grande Punto, 1.3 multijet.
Állítható kormány, ülés, hogy 150-200 cm-es ember is beférjen, klima meg nekem kell, mert ez a munka igen nagy odafigyelést igényel, és nem lehet fáradtan csinálni. Nyáron meg belvárosban büdös kamionok és buszok között eléggé egészségkárosító lenne, a rutinpályán pollen-időszakban, vagy 50 fokos aszfalton meg emberkínzás!
Nekem ez munkaeszköz, és nem tudok 2 kocsit fenntartani. Ezért olyan van, emi nekem elegendő a hétköznapokra és a munkára is egyaránt, viszonylag keveset fogyaszt és könnyű vezetni, kis helyre lehet vele parkolni, valamint biztonságos.
Mások csak bevásárlókocsinak tartanak egyet, egyet az asszonynak, hogy menjen a körme színéhez, egyet meg a gyereknek, hogy tudjon mivel suliba járni. Na, az a luxus!:-)))
Aztán ladám volt, amire már 1991-ben nem akartak munkát adni.
Volt Citoen AX, peugeot 205 és Ford Sierra. A használt kocsikkal ezzel a kemény igénybevétellel sok a baj, mert napi 10-12 órát jár, a kuplung is hamar elfárad a sok rutinozástól.
Az én kocsim nem luxusautó.
Egy Fiat Grande Punto, 1.3 multijet.
Állítható kormány, ülés, hogy 150-200 cm-es ember is beférjen, klima meg nekem kell, mert ez a munka igen nagy odafigyelést igényel, és nem lehet fáradtan csinálni. Nyáron meg belvárosban büdös kamionok és buszok között eléggé egészségkárosító lenne, a rutinpályán pollen-időszakban, vagy 50 fokos aszfalton meg emberkínzás!
Nekem ez munkaeszköz, és nem tudok 2 kocsit fenntartani. Ezért olyan van, emi nekem elegendő a hétköznapokra és a munkára is egyaránt, viszonylag keveset fogyaszt és könnyű vezetni, kis helyre lehet vele parkolni, valamint biztonságos.
Mások csak bevásárlókocsinak tartanak egyet, egyet az asszonynak, hogy menjen a körme színéhez, egyet meg a gyereknek, hogy tudjon mivel suliba járni. Na, az a luxus!:-)))
Gabca
2010.07.19 22:42:09
@1 Fószer: A vezetési idő 50 perc, nem 45!
Kedvenc tánc és vezetésoktatóm minap felvetette, miért foglalta el egy kupac országútis előtte a fél útpályát Potykahaknád és Pusztaszörcsögős között. Az MTB szabvány megrögzött rabjaként nem ismerem kellőképpen az outis lélek rezdüléseit, ellenben az alakzatban…..
Gabca
2010.07.15 22:09:37
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz