Adatok
dm (drogerie markt)
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem…..
Tékozló Homár
A Drogerie Markt blokkolná a Facebookot, akik készségesen cenzúráznak
2010.06.28 03:33:00

Februárban jelentette a Homár, hogy az amúgy az egyéb kozmetikai termékeket áruló üzletekben is megszokott seggretapadóbiztonságiőr-jelenség elleni tiltakozásul létrejött egy Facebook-csoport. Épp jött az üdvözítő hír, miszerint túl vannak a 10000 támogatón, amikoris a jelek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A dm drogerie markt minden esetben arra törekszik, hogy vásárlóit teljes mértékben kiszolgálja. Az eset kivizsgálásra került, melynek eredményeképp az a dm álláspontja, hogy az üzlet személyzete helyesen járt el. A tranzakció nem történt meg, ezt a dm informatikai részlege is megerősítette. Erről a vásárlót is tájékoztatták az üzletben dolgozó munkatársak, sőt felajánlották neki, hogy az irodai telefonról az ügyben nyugodtan konzultáljon bankjával, de ő ezt a lehetőséget elutasította. Az azonosításhoz a bankkártya utolsó 4 számjegyére volt szükség, melyet a vásárló jelenlétében diktált be a dm alkalmazottja. Az üzletvezető helyettes tehát valóban beszélt a terminált üzemeltető bankkal, így a hazugság vádját a dm teljes mértékben elutasítja.
A vásárló panaszkönyvi bejegyzés mellett döntött, melyre a jogszabályban rögzített időn belül válaszolni fog a dm.
Üdvözlettel,
dm drogerie markt