Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Piros19

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Köntösben didergés, nulla információ, folyamatos letolás, lekezelés, gyanúsítgatás - ha tényleg így működik a Gunaras Resort Spa, akkor nem jósolok nagy jövőt nekik. 2017. Március 18-20-ig (2 éjszaka) volt foglalásunk a Gunaras Resort Spa hotelbe a párommal. 18.-án Szombaton meg is érkeztünk dél…..
Piros19 2017.04.06 09:41:14
@Bendeguz 1001:
Nekünk ezt ajánlották, valószínűleg tréfából de viccnek is rossz
Piros19 2017.04.06 12:18:43
@eda666: "Ha nem értek egy berendezés kezeléséhez, akkor segítséget kérek a személyzettől"

Mikor rákérdeztem hogy miért a House-keeping vezetőt küldték fel a szobánkba, hiszen nyilván nem ért a jacuzzikhoz, éppen maga ("bocsánat", tehát az igazgató) mondta, hogy mégis mit kell ehhez érteni, nem atomfizika. Egyrészt... Másrészt pontosan ez történt, hívtuk a személyzetet.

És kérlek te értelmezd a leírtakat, de segítek, mert látom nem megy:

- 40 fokra állítottuk először, forró volt.
- 37 fokra levettük, az már megfelelő volt. Igen, ekkor működött a berendezés

eltelt egy óra.

- 37 fokra volt állítva a hőmérséklet, vártunk és vártunk sajnos nem volt elég meleg, ezért 40 -re ( a maximális hőmérsékletre) állítottuk.
- Ezután is ugyanolyan volt a hőmérséklet, nem volt hideg, langyos volt, ami a kinti hőmérsékletet figyelembe véve nem volt a legkényelmesebb tekintve, hogy órákat szerettünk volna eltölteni benne.
- Hívtuk a recepciót. Feljött a személyzet 3 tagja. Az úr beledugta a kezét, elismerte, hogy valóban nem elég meleg, ezután tekergették, nyomkodták a gombokat, mondták, hogy 10 perc. Ezalatt a párom valóban bent ült a vízben, mivel ismétlem nem hideg volt, hanem langyos, a kinti hőmérséklethez képes jobb ötletnek tűnt ott megvárni azt azt a (ahogy hittük) pár percet, ennyi időt inkább a langyos vízben tölt, minthogy kiszálljon belőle hideg és borús időben, vizesen. Mivel gondoltunk rá, hogy mi nem értünk hozzá ezért hívtuk a recepcióst, hátha tényleg elnyomkodtuk, de ennek a helyreállítása nem kéne hogy több legyen pár percnél. Ön pár percért valóban kiszállna a hidegbe a langyos vízből, megtörölközne és átöltözne tiszta ruhába? Ahelyett, hogy TÜRELMESEN várna? Kétlem, hogy ezért hülye liba lenne a párom.

Ergo nem az történt, hogy 40C forró volt és levettük 37-re amiben fáztunk, majd elkezdtünk telefonálgatni..(mert a 37 fok kellemes volt és innen tudtuk, hogy működnie KÉNE!) Te kihagytad az 1 órás szünetet a két fürdőzés között és úgy állítod be, mintha lenyomtuk volna direkt "hidegre" és utána meg nyivákoltunk.

Mellesleg onnan is látszik, hogy a drága igazgató úrral van dolgunk személyedben, mert egyedül te próbálod kétségbe vonni a szavahihetőségünket az alkohol miatt (micsoda vétek egyébként is egy wellness hétvégén alkoholt fogyasztani), valamint egyedül te hajtogatod, hogy bizonyára az 1000 Ft-os tartár miatt csaptuk ki a balhét.

Egy korábbi irományodra is reflektálnék, miszerint:

"Nekem a köv jött le: nem tudta beállítani a hőfokot a jacuzzin, beivott, lesokkolta az 1000 ft-os tartár, aztán elszaladt... kifizetett mindent? Lássuk a számlát :) "

Lássuk a számlát. 36.000 forintot fizettünk előlegbe, amit a mai napig nem kaptunk vissza. Ott töltöttünk a szutykos hotelében körülbelül 8 órát , melyből 3 volt értékelhető a többi 5 óra információ hiányában bolyongással, kérdezősködéssel, értetlenkedéssel, később pedig veszekedéssel és a mi vádolásunkkal és meghazudtolásunkkal telt.
Tehát 36.000 forintot fizettünk a fent részletezett 8 óráért. Bizonyára ez volt a tervünk, valóban megérte...