Regisztráció Blogot indítok
Adatok
FLOW PR

51 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tengerentúlra utazva vagy az amerikai árakat a neten böngészve szinte összefacsarodik az ember szíve, mennyivel olcsóbb arrafelé például egy iPhone, egy Kitchen Aid vagy akár egy Tesla, mint nálunk, Magyarországon. Jó hír, hogy a TTIP, azaz a szabadkereskedelmi egyezmény bevezetésével ez…..
Budapest a szemünk láttára válik a világ legizgalmasabb fővárosává, néhány kreatív fiatal pedig úgy döntött: itt az ideje köszönetet mondani mindezért. A FLOW PR által a Budapest Essentials számára tervezett és megvalósított #köszibudapest kampány célja, hogy korrajzot…..
Havonta egyszer tart élelmiszer nagybevásárlást, a szűkös anyagi lehetőségek miatt előre megtervezi vásárlásait, 3-4 különböző üzletbe jár és aktívan keresi az akciókat – ezek a fő jellemzői az átlagos magyar vásárlónak. A fogyasztókat leginkább az árak…..
Ti is jártatok már úgy, hogy nyaralás közben hiába próbáltatok használható WiFi-t találni? Itt a megoldás: talán az idei nyár talán legőrültebb szolgáltatását kínálja az a családi vállalkozás, amely speciális, WiFi-kereső kutyákat ad bérbe az ingyenes vezeték nélküli…..
Több alkalommal vizsgáltuk már, hányan és mire használják az újságírók közül a közösségi médiát, de most először arról is megkérdeztük őket, hogyan viszonyulnak az "okos" mobileszközökhöz, vagyis milyen szerepet tölt be életükben az okostelefon, illetve a táblagép. A…..
Négy évvel az újságírás és a közösségi média kapcsolatát vizsgáló első kutatásunk után most megismételtük a felmérést, mivel kíváncsiak voltunk, hogyan változott a digitális felületek használata az újságírók körében, illetve mennyiben tekintenek másként most ezekre…..
Ezúttal egy hazai, számunkra különösen kedves témával jelentkezik A hét infografikája rovatunk, melyből megismerhetitek napjaink tipikus okostelefon-felhasználóját, a mobinautát. A tipikus mobinauta olyan fiatal, magas státuszú és magas iskola végzettségű személy, aki…..
Karácsonyhoz közeledve nem csak a hagyományos kiskereskedelmi forgalomban tapasztalható élénkülés. Az alábbi infografika az amerikai online boltok számai mellett bemutatja, hogy a közösségi média és a mobileszközök használata milyen hatással vannak a vásárlási szokásokra. Ezen…..
Ezen a héten egy videóval folytatjuk a hét infografikája sorozatunkat. Az internet tele van edukatív tartalommal, ezek között rengeteg videót is találunk. Ezek könnyen fogyaszthatóságuk és közérthetőségük miatt is számíthatnak az érdeklődésre. Több kiváló, kizárólag…..
Az online és mobileszközökön megjelenített hirdetések elterjedéséhez (általánossá válásához?) nem csak a felhasználói szokásoknak és a technikai megoldásoknak kellett fejlődnie, hanem a grafikusok és marketerek rendelkezésére álló szoftvereknek és megoldásoknak is. A…..
Veszélyeztetett fajjá válhat a papíralapú könyv a Schools.com online oktatási portál legfrissebb infografikája szerint, az e-readerek (Kindle és társai) gyors terjedéséből és a fogyasztói preferenciák változásából következtetnek erre. Az eszközök eladási adatain túl ami…..
Aktuális hétindító infografikánk azokat az időrabló tényezőket jeleníti meg, amelyek leginkább akadályozzák az embert a munkavégzésben. Az Atlassian infografikája szerint a három legfőbb ilyen időrabló a felesleges levelezgetések, a végeláthatatlan, kontraproduktív…..
Kiss Anikó és Halász Ambrus a helyszínről tudósít, és nagy érdeklődéssel várják kérdéseiteket, hozzászólásaitokat! <a href="http://www.coveritlive.com/mobile.php/option=com_mobile/task=viewaltcast/altcast_code=879ce9d758" >SMARTMOBIL…..
Idén is élő közvetítéssel jelentkezünk a Web 2.0 Symposiumról, 2010. óta immár harmadik alkalommal, ezúttal a Novotel Budapest Központból. A nap folyamán Berkes Ákos és Sajti Botond osztja meg veletek az itt elmondottakat. Most első alkalommal amúgy saját előadást is…..
Aki korábban még sosem hallott Joseph Kony-ról, a vallási fanatizmusáról és mészárlásairól elhíresült afrikai vezérről, az az elmúlt hetekben biztosan megismerkedett vele, hiszen már a kereskedelmi csatornák híradói is ezzel foglalkoztak. Az internet legújabb…..
Kínos incidensbe, majd nyilatkozatháborúba torkollt és végül cikkek sokaságát is eredményezte az a pr-akció, amit a ConAgra élelmiszergyártó megbízásából szervezett egy nagyhírű ügynökség, a Ketchum. Az esetet követően pedig a The New York Times egyenesen pr-guruk sorát…..
Kevés vállalat számára jelent ma már újdonságot, hogy lehetőségük van Facebookon keresztül is a célcsoportjaikba tartozókkal kommunikálni. A Facebookon folyó kommunikáció folyamatosan fejlődik, érik, formálják a benne résztvevők, nem csak az adott közösséget, hanem a social…..
Az autósok életét már számos mobilalkalmazás segíti a különböző navigációs appoktól a forgalmi dugók elkerülését segítő megoldásokig. De mi a helyzet a bringásokkal? Az év minden szakában évről évre folyamatosan nő a kerékpárosok száma, ráadásul a nyár…..
Szokásunkhoz híven élőben közvetítünk a Web 2.0 Symposiumról, ami most új helyszínen, a Boscolo Hotel New York Palace-ben lesz. Kollegáink közül Madalina Rita és Sajti Botond osztja meg veletek a hallott információkat itt a blogon, az esemény elejétől a végéig.…..
A héten többen is beszámoltak arról, hogy az illetékes amerikai bíróság nem hagyta jóvá a legnagyobb könyvkiadók és a Google Inc. megállapodását. Ezzel egy több éves huzavona eredményeképp megszületett, elkerülhetetlen kompromisszumot hiúsított meg a joghatóság. A Google…..
A Google rendszeresen tesz elérhetővé még fejlesztés alatt álló megoldásokat azoknak a felhasználóknak, akik ezt Google Accountjukban jóváhagyják. Ez egyfelől kiváló kommunikációs megoldás, mivel a netes véleményformálók még a publikus start előtt elkezdik terjeszteni az…..
Egy hétköznapi srác 2006-ban feltöltött magáról egy képet a Flickr-e, amin épp ordított. Egyik munkatársa egy napon jelezte, hogy látta a képét New Yorkban egy aluljáróban árult pólón. Természetesen fogalma sem volt arról, hogy a fotót a Yahoo! által üzemeltetett…..
Nagyon jó és izgalmas hírünk van: AppFlow néven elindítottunk egy önálló alkalmazásfejlesztő divíziót, mely elsősorban Android-, iPhone-, és iPad-alkalmazások, valamint Augmented Reality megoldások, továbbá Facebook- és Twitter-applikációk fejlesztésével foglalkozik…..
A Kreatív legújabb számában több más szakértő mellett újmédia stratégánk, Madalina Rita is elmondta véleményét a Facebook like potenciális hatásairól. Valamennyi megkérdezett más és más szemszögből közelítette meg a kérdést, ami abból is következik, hogy a szerkesztők…..
Az év két időszakára különösen jellemző, hogy teli van jóslatokkal: a legelejére és a legvégére. Szinte minden szakértő, aki él és mozog, feltételezéseket gyárt, és természetesen megosztja közönségével biztos vagy kevésbé biztos sejtéseit. A rosszmájúak aztán ezeket…..