Adatok
cipri73
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Being second is to be the first of the ones who lose. Mögöttünk a hosszú munkahét, jöhet a megérdemelt pihenés, éljen május elseje, satöbbi. Biztosan szép és magasztos ünnep a munka ünnepe, jómagam mindig is hülyeségnek tartottam, reformátusként még vallási alapon sem…..
11.00 Csak a sajtó A Párizs melletti reptéren egyelőre csak a médiamunkások várják szeretett csapatukat a rendfenntartó erőkkel karöltve. Rendőrök, csendőrök és a francia államvédelmi rendőrség autói fogadják a Kékeket, akik Malouda nélkül érkeznek, hisz ő már haza…..
Szervbusztok kedves ólvasok! Az én nevem Haraszti Dénes és most csak vendég iró vagyok ebbe a blogba. És eggy jó kis fel kérés álltal ki rúcanok a fúttbal világába is eggy cik irásának erejéíg. Íme a fógalmazásom remélem tetszceni fog mínden valakinek. A…..
cipri73
2010.06.23 11:10:31
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ahogy a pole-jait szerezte azzal nem tudott mit kezdeni az akkori versenyző generácó. Csak aki nem tudná, mindíg az időmérő legvégén futotta meg a leggyorsabb kört.
Ő volt az utolsó turbó motoros világbajnok. Képzeljük el ahogy Monte-Carlóban turbó motoros versenyutóval szinkronizálatlan kéziváltóval szerelve versenyzel.. A jobb láb miközben mindíg fordulaton tartja a motort, kezeli a féket is, a ballal minden váltáskor duplakuplung, a kezeddel pedig nem csak kormányozol, de szúrod a fokozatokat is... Monte-Carlóban átlagban 1.5másodpercenként váltottak sebességet akkoriban, a fent leírt módon.
Ez volt az igazi autósport, és ő volt az etalon, és az ma is!