Adatok
bke
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Általános alapalállás a hazai kiskereskedelemben, hogy a vevő definíció szerint csaló féreg, akit úgy is kell kezelni, lehetőleg olyan modorban, hogy máskor eszébe se jusson pofázni. Zsuzsanna lejjebb azt fogja elpanaszolni, hogyan kezelték hazug alakként egy nagykörúti Sparban,…..
A Homár aggódva olvassa, hogy az elmúlt egy hónapban sem emelkedett a munkamorál az Intersparban. Ha hihetünk az Interspar bolondjának, a köztudomásúan végetért válság ellenére sem pótolják a kihullott alkalmazottakat, illetve már az áruszállítást is a dolgozók…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1x vásárolni voltam egy sparban és az információnál a férfi azon problémázott (üvöltve és hazugnak nevezve a dolgozót), hogy amit ő vásárolt az nem az akciós áron van. (azt nem figyelte, hogy nem azt a terméket vette el ami akciós) Az eladó hiába magyarázta (kedvesen és végtelenül türelmesen, hogy mi a helyzet a férfi sz@rt rá...
Ezzel csak arra akarok rámutatni, hogy a vásárlók között is vannak hülyék...