Adatok
Bandi9
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rendhagyó módon ért véget az őszi Critical Mass. A több ezres demonstráció csúcspontja ugyanis nem a szokásos bringaemelés volt, hanem egy politikai kerekasztal beszélgetés az esemény végpontjánál, a Gödörben. A szervezők a biciklis fejlesztésekkel kapcsolatban rendeztek vitát…..
„Ha a járdára kényszerülök (mert nincs hely az úton, vagy kisgyerekekkel megyek stb.) vendégként viselkedem” - olvasható a Magyar Kerékpárosklub állásfoglalásában, amiben a kerékpárosok járdán közlekedésével foglalkoznak. Ez azt jelenti, hogy ha egy biciklis a…..
Bandi9
2010.08.28 17:06:57
@szamoai: 100%-ban egyetértek, marhára igazad van!
Közel három éven át kellett a bringásoknak és a gyalogosoknak kerülgetni a munkagödröket a budai Duna-parton, mert az EuroVelo kerékpárútvonal részét képező szakaszról a főváros nem tudott dönteni, hogyan állítsák helyre. Júniusban végre megcsinálták a burkolatot, majd…..
Miből derül, hogy kié a szajré? Meg ki jött nekem? És ki fog kártalanítani? Ki ütötte el a babakocsis feleségemet? Hát a rendszám! Vélemények az azonos című írásunkról...
Bandi9
2010.08.11 22:09:56
@Bende Tibor: Le a kalappal előtted, és ezt teljesen komolyan mondom! Vigyáztál az őrült bringásokra, pedig nem volt ez neked kötelező. DE! Ha figyelmesen elolvastad a kommentjeimet, akkor láthattad, hogy azt írtam, hogy a körültekintés nélküli, felelőtlen átnyargalás az úttesten (zebrán) szabálytalan és üldözendő cselekedet. Ki beszélt arról, hogy a kerékpárosnak mindent szabad, könyörgöm?! De akkor még egyszer: odagurolok a zebrához, szép lassan. Leteszem a lábam, körülnézek. Ha piros a lámpa, várok. Ha nincs lámpa, de jön autó, akkor is várok. Ha minden tiszta, akkor felpattanok, és nyugodt tempóban, 8-10 km/h sebességgel átevickélek a másik oldalra. Annak tudatában, hogy nincs elsőbbségem, mert nem minősülök gyalogosnak. Én ezt írtam.
Bandi9
2010.08.12 08:45:08
@phrascarica:
1. Továbbra sem értem, hogy két egymás utáni kommentem közül miért értettél együtt MAJDNEM az egyikkel, és miért utasítottad el kategorikusan a másodikat, amikor a kettő között nem volt ellentmondás. Ezt magyarázd meg légyszíves.
2. "Jobbról esik neked a zebra vagy balról, milyen messze van az párhuzamosan futó úttesttől, járdáról jössz, vagy az úttesten mentél addig"
Minden lehetséges esetre szeretném tudni a választ.
", de általában keresztbe menni egy úton annak nincs sok értelme, úgyhogy nem tudom mire is gondolsz?"
Nincs értelme? Át szeretnék jutni az út egyik oldaláról a másikra. Kerékpárral.
3. "klassz ahogy megideologizálod a szabálysértést. A törvény betartása NEM OPCIONÁLIS"
Persze, hogy nem opcionális. Éppen ezért te még soha nem hajtottál 50 helyett 52-vel lakott területen, soha nem csúsztál át a narancssárgán, és akkor is mindig megálltál, ha egy 2x3 sávos úton az út másik oldalán lelépett egy gyalogos a zebrára. Ugye, így van? És ha már az ideológiáknál tartunk, néhány száz kommenttel feljebb éppen te voltál az, aki megideologizáltad, hogy miért nem szabad meglepődni azon, ha pl. egy bringás megáll a pirosban, de a mögötte lévő 2 autós még átcsusszan. A megoldás: a hosszabb fékút 70ről! Mi ez, ha nem ideológia-gyártás a szabálysértéshez?
1. Továbbra sem értem, hogy két egymás utáni kommentem közül miért értettél együtt MAJDNEM az egyikkel, és miért utasítottad el kategorikusan a másodikat, amikor a kettő között nem volt ellentmondás. Ezt magyarázd meg légyszíves.
2. "Jobbról esik neked a zebra vagy balról, milyen messze van az párhuzamosan futó úttesttől, járdáról jössz, vagy az úttesten mentél addig"
Minden lehetséges esetre szeretném tudni a választ.
", de általában keresztbe menni egy úton annak nincs sok értelme, úgyhogy nem tudom mire is gondolsz?"
Nincs értelme? Át szeretnék jutni az út egyik oldaláról a másikra. Kerékpárral.
3. "klassz ahogy megideologizálod a szabálysértést. A törvény betartása NEM OPCIONÁLIS"
Persze, hogy nem opcionális. Éppen ezért te még soha nem hajtottál 50 helyett 52-vel lakott területen, soha nem csúsztál át a narancssárgán, és akkor is mindig megálltál, ha egy 2x3 sávos úton az út másik oldalán lelépett egy gyalogos a zebrára. Ugye, így van? És ha már az ideológiáknál tartunk, néhány száz kommenttel feljebb éppen te voltál az, aki megideologizáltad, hogy miért nem szabad meglepődni azon, ha pl. egy bringás megáll a pirosban, de a mögötte lévő 2 autós még átcsusszan. A megoldás: a hosszabb fékút 70ről! Mi ez, ha nem ideológia-gyártás a szabálysértéshez?
Bandi9
2010.08.12 12:05:53
@Szabi01: Na igen, ez így már egyértelmű. Úgy tűnik, megtaláltad a vonatkozó szabályt. Keresztben az úton csak tolni szabad.
Start! Mostantól lehet lerántani az iPhone - iPod touch - iPad új operációs rendszerét, az iOS4-et. Próbálgassátok, írjátok meg a véleményeteket, különös tekintettel az alábbiakra:- Magyar nyelv és helyesírás-ellenőrés.- Multitasking, természetesen, csak 3GS-es kollégáknak-…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Bp-en az utóbbi időben látványosan sokan ültek kerékpárra - köztük én is - de egyértelmű, hogy rengetegen (%-ot direkt nem írok) a legalapvetőbb dolgokkal sincsenek tisztában, pl. hogy mi kell egy kerékpárra a kormányon, féken (!!!) kívül. És emiatt a rendőrök teljesen jól tették, hogy büntettek, és azt is, hogy nem jelentették be előre. Miért kellett volna? Amúgy a büntinek nem az a lényege, hogy a prizma, vagy a lámpa, vagy mittomén mi miatt büntetnek, hanem az, hogy a delikvens ugyan legyen már szíves, és nézzen utána, hogy hogyan kellene közlekedni kerékpárral a forgalomban. Ha már ezt magától nem tette meg, amikor kerékpárra ült. Bp-en ennek alapvető fontossága van!