Adatok
Astra44kW
0 bejegyzést írt és 91 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kiváló útitárs
Jelenvoltam mikor az autó megérkezett a kereskedő telephelyére, nagyobb hibát nem találtam rajta, de néhány bosszantó apróságot igen. Az autó egyik (pont a motorindító) akkumulátora teljesen le volt merülve. Kérésemre sem cserélték ki, csak…..
Astra44kW
2013.03.10 17:00:40
@Invinoveritas: Szép a fekete Omega, de minek hozzá 16 alufelni? Te árulod?
„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett csak egy parányi szabad időhöz jutunk, kiviharzunk modern lakásunkból, és samponnal, szivacsokkal felszerelve rávetjük magunkat krómtól-lakktól tündöklő…..
Bárki eldöntheti, kell-e neki egy remek Chevrolet Aveo, amelynél cirka harmadával több orvosi kezelést térítettek, mint az átlagos autóknál.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Astra44kW
2012.09.06 18:37:44
@Rocko-: Ez nem egészen igaz. Pl amikor átülök a Transporterbe, sokkal messzebre látok előre, mint az Astrából. Mondjuk az esetek 85%-ában. Szerintem ez is valami. :)
Astra44kW
2012.09.08 19:16:42
@ZF2: 50 ezerből még gumiabroncsot se vehetsz az X3-asra, nem komplett autót. :D
Nem Skoda 120L véletlenül, ennyi pénzért?
Nem Skoda 120L véletlenül, ennyi pénzért?
Nem akarom eldönteni a kérdést, hatótávnövelős villanyautó vagy konnektoros hibrid-e az Ampera. Nem fogom felboncolni a GS hajtásláncát sem. Az egyenlőtlen párharchoz még csak értelmes indokot sem kell keresni, egyszerűen kíváncsiak voltunk, mennyit esznek a valóságban. Itt állt…..
Astra44kW
2012.09.06 19:00:53
@Gyurma73: Ja, és a kocsi is céges, akkor pláne ingyen van.
Astra44kW
2012.09.06 19:05:07
@protézisesh: de ha beállsz egy állandó sebességű kamion mögé az autópályán, sokkal kevesebbet fogyasztasz, mert kb 100-nál 5-ösben elég kedvező a fordulatszám, nem kell gyorsítani, ÉS a levegővel is kicsit meghúz maga mögött a teherautó.
Astra44kW
2012.09.08 19:02:26
@plephyl: Hát, ha elovasod te is meg srank is manigerzson és conmorientes fenti kommentjeit, akkor talán meglátjátok a lényeget. A cikk is így kezdődik, hogy a nagy csinnadrattával beharangozott "prémiumautók" (a cikk szerint az Ampera belül alig nagyobb egy Corsánál) VALÓJÁBAN (nem a gyár hazugságaiban) mennyit is fogyasztanak. És mi az eredmény? Hogy egy 1.6-os 20 éves VW Golf is tud ilyet, 20 évesen is. Hát, ennyi.
Miért van mindenki kibukva azon, ha egy állami vállalat pont úgy működik, mint maga az állam?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Astra44kW
2012.08.29 10:34:47
@Rocko-: Hát igen, elég vicces, hogy busszal jegy nélkül kell elutazni a legközelebbi pénztárig (nekem pl 3 megálló) hogy jegyet v. bérletet vegyek.
Astra44kW
2012.08.29 10:38:18
@btprg: Azt a buszt én is láttam az albertfalvai végállomáson, rajongók fényképezték csapatostól. Szerintem egy tesztbusz lehet, de ha a bkv.hu oldalra ellátogatsz, a hírek rovatban megtalálod, hogy így van-e.
Astra44kW
2012.08.29 10:46:33
@Phrascarica: Pedig az a tömeg egyszerre mozog, egyik irányba reggel 7-től 8-ig, ellenkező irányba délután 4-től 6-ig. :o)
Lassan kékbe borul a város anélkül, hogy az itt lakó pár millió ember véleményét kikérték volna. Az ocsmány buszok után jöhetnek a ronda taxik is.
Mai cikkünk blogposztja...
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Astra44kW
2012.05.16 15:54:11
@Perverz Matyesz: 15 méter, 30km/h-nál???
Ha-ha. Na, ha csak 2 métert hagyok az előttem levőhöz képest, azonnal benyomul valaki a másik sávból elém! Álló sorban 40-50 cm, ha elindul a sor, beleragadva a seggébe, max. másfél méterre, különben mindig hátrébb szorulsz a kocsisorban az eléd bevágók miatt. A bp-i autózás egy kész túlélőtúra, sok vidéki (nem bántásból) nagyon rühelli az itteni közlekedést, és ha be kell jönnie valamiért a városba, már napokkal előre készül rá.
Ez a hurkozás szerintem egy marhaság, a Kálvin téren pl. lehetne 4 irányból egymás után különböző hosszúságú telezöld, kiegészítve balról egy zöld jobbrakanyarodással, a gyalogokat meg kár volt fölhozni az aluljáróból, mert a jobbrakanyarodók jókat szívnak, főként a Vámház krt-ről az Üllői útra "nehéz" kanyarodni.
Ha-ha. Na, ha csak 2 métert hagyok az előttem levőhöz képest, azonnal benyomul valaki a másik sávból elém! Álló sorban 40-50 cm, ha elindul a sor, beleragadva a seggébe, max. másfél méterre, különben mindig hátrébb szorulsz a kocsisorban az eléd bevágók miatt. A bp-i autózás egy kész túlélőtúra, sok vidéki (nem bántásból) nagyon rühelli az itteni közlekedést, és ha be kell jönnie valamiért a városba, már napokkal előre készül rá.
Ez a hurkozás szerintem egy marhaság, a Kálvin téren pl. lehetne 4 irányból egymás után különböző hosszúságú telezöld, kiegészítve balról egy zöld jobbrakanyarodással, a gyalogokat meg kár volt fölhozni az aluljáróból, mert a jobbrakanyarodók jókat szívnak, főként a Vámház krt-ről az Üllői útra "nehéz" kanyarodni.
Astra44kW
2012.05.16 16:28:55
@pimpike_: Ó, nagyon egyszerű a megoldás: 1000Ft/l benzinár, öröm lesz nézni a dugó nélküli utakat.
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Astra44kW
2012.03.28 17:16:25
@MilleMiglia: Attól függ, mi az az "új autó". Fiat Linea vagy Lamborghini Aventador.
Persze nem mindenkinek telik mindenre, de azért az elvárható, hogy egy jól képzett, stabil állással rendelkező "középosztálybeli" átlagember ne csórónak számítson, és egy nyamvadt kétéves Octavia-t meg tudjon venni. A német életszínvonal össze sem hasonlítható a magyarral, bármit mondasz.
Persze nem mindenkinek telik mindenre, de azért az elvárható, hogy egy jól képzett, stabil állással rendelkező "középosztálybeli" átlagember ne csórónak számítson, és egy nyamvadt kétéves Octavia-t meg tudjon venni. A német életszínvonal össze sem hasonlítható a magyarral, bármit mondasz.
Astra44kW
2012.03.28 17:21:39
@Csumpi Hálidéj: Köszi, azt hiszem, értem, mire gondolsz. De azért nem árt ilyen kérdéseket is észben tartani.
Astra44kW
2012.03.28 17:32:56
@Flaggx: Igen, kihagytál valamit. Olvasd el még egyszer a cikket, főként az Octaviás informatikus példáját, aki jól keresett, tudott tartani egy életszínvonalat, DE! szerencsétlen hiába tervez, hiába dolgozik jól, hiába igyekszik, ha valami gebasz van a világpiacon (ez nem az ő pályája, nem ő irányítja a globális tőkemozgásokat), a cége azonnal leépíti a p..ba, a bankok mindenen keresni akarnak, a veszteségen is nyernek, és az illető meg sz..pik, mint a torkos borz. És nem birka, csak mások így alakították az ő életét.
Mégis mit csináltak abban a félévben, amikor el kellett volna dönteni, ki gyűjtheti és ki hasznosíthatja újra az autókról leszerelt abroncsokat?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mostanában kiadta az élet. Kiszakadt a Porsche-zsák, napokra kiürül a szerkesztőség. Csikós organikus beszámolója az első, melynek kapcsán hosszú, bólogatásba hajló mély egyetértésben konstatáltuk, mint a öreg, bólogató eperfák, hogy igen, a 911, hajjaj, hajjaj... Telós…..
Astra44kW
2012.02.03 18:14:34
@Don Marcus Hibiscus: Biztos, hogy 426? Nem 427?
Astra44kW
2012.02.03 18:16:56
Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra.
Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság
Kapcsolódó cikkünk…..
Csak azt nem értjük, miért az egyik legdrágább kerületbe telepítették ezt a zseniális töltőállomást. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Astra44kW
2012.01.31 10:56:24
@ubaldo: Hát igen, szerintem is szerencsésebb lett volna a MOL-székház előtti kúttal összehasonlítani az újat, mert várható volt, hogy egy barcikai szót emel a sérelem miatt.
Tudod mit? Vedd úgy, hogy nem Barcikát írtak, hanem Ózdot. Vagy bármi más helyet, ahol van MOL-kút. Neked is szép napot.
Tudod mit? Vedd úgy, hogy nem Barcikát írtak, hanem Ózdot. Vagy bármi más helyet, ahol van MOL-kút. Neked is szép napot.
Astra44kW
2012.01.31 12:13:15
@flamer: köszi :-) Ha lesz megint svájci frank hitel, akkor váltok Astra J OPC-re
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Autópályán jön a külföldi tőke, majd az országutak kátyúiban elfolyik a pénz. Ön hol bukdácsol? Mai cikkünk blogposztja...
Astra44kW
2012.01.20 12:17:04
@Luighi: Ugyan már, kérem, naivitás lenne azt feltételezni, hogy bármelyik tisztább a többinél. Ezen kár vitázni is, meg feldühödni is.
Szép napot!
Szép napot!
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
Astra44kW
2012.01.20 11:51:56
Astra44kW
2012.01.20 12:06:32
@Stump András: Köszönöm a választ.
Egyébként drukkolok, hogy túléljétek a kísérletet. Remélem, csak lakatlan területen használjátok.
Egyébként drukkolok, hogy túléljétek a kísérletet. Remélem, csak lakatlan területen használjátok.
Astra44kW
2012.01.20 12:09:32
@Zsolt9891: Víz keletkezik bármely H-tartalmú anyag, pl. metán, propán, hexán, stb (sőt, etil-alkohol) égésekor is, ez nem újdonság a rendszerben. Ezért kell néha kipufogóshoz menni a kocsival.
Mit gondolnak, hány kilométer utat lehet felújítani 100 milliárd forintból? Osszanak rögtön kettővel. És mennyit költenek autójavításra a kátyúk miatt?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Astra44kW
2012.01.20 11:58:52
@FDToth: Ott a pont, gratulálok!
Ez is a helyi kultúra része. És nem csak az útfelújítás működik így, hanem az egész építőipar, sőt, az összes állami támogatott beruházás és az összes közbeszerzés is. Sajnos, ezért nem is fog változni semmi. :(
Ez is a helyi kultúra része. És nem csak az útfelújítás működik így, hanem az egész építőipar, sőt, az összes állami támogatott beruházás és az összes közbeszerzés is. Sajnos, ezért nem is fog változni semmi. :(
A fényhidas Focus kombi már a felüljárón bekapcsolta a villogókat, aztán egyre türelmetlenebbül villogtatta a reflektort is. Semmi baj, drágám... Mai cikkünk blogposztja...
Astra44kW
2012.01.18 10:49:24
@ommm: Gablininál(nél) mit szólnak majd, ha kiderül, ki vezette a drágaszágukat?
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
Astra44kW
2012.01.12 11:05:29
@csintapala: És még egy apróság: a fogyasztásban sem nagyon jobbak a mai motorok a 25 évvel ezelőttieknél. Pl 23 éves Ford Escort 1.6D 1000km-t is elmegy egy tankolással, pedig az is több, mint egy tonna vas. Szépen elpöfög a dízel. A környezetvédelmi normák meg nem érnek semmit, mert az új dízelek sokkal apróbb koromrészecskéket nyomnak a levegőbe, amik a tüdőbe belélegezve jó mélyre le tudnak menni, ez sokkal egészségtelenebb.
Ha számítana a környezetvédelem, már rég etanollal(benzin helyett) vagy biodízellel járnánk. Ráadásul nem kéne importálnunk ennyi kőolajat, mert a magyar mezőgazdaság elő tudna állítani a belföldi piacra elegendő alapanyagot.
Ha számítana a környezetvédelem, már rég etanollal(benzin helyett) vagy biodízellel járnánk. Ráadásul nem kéne importálnunk ennyi kőolajat, mert a magyar mezőgazdaság elő tudna állítani a belföldi piacra elegendő alapanyagot.
Astra44kW
2012.01.12 11:48:51
@Mészáros Laci: Teljesen igazad van. Bocs. Én még leragadtam a 4-5 évvel ezelőtti Euro 4-es dízeleknél. Persze úgy sem teljesen áll a dolog.
A többi fent megrökönyödőtől is elnézést kérek, minden visszavonva.
A többi fent megrökönyödőtől is elnézést kérek, minden visszavonva.
Astra44kW
2012.01.12 12:00:13
@Knorbi: Ezek szerint én is troll vagyok. Persze jobban örülnék egy napelemes városi járgánynak.
A defenzív vezetés híve vagyok, inkább hagyom a láthatóan hülyéket, hadd menjenek, nem érdemes összetöretni magunkat velük. Tegnap este sem történt másképp, végül nem történt baj, de az eset valahogy a szokásosnál jobban felbosszantott.
A Halász utcából mentem le a budai…..
Astra44kW
2011.12.23 11:37:12
Az elején elmondom: nem túlzás az ország legjobb, legmozgalmasabb, legváltozatosabb autós eseményének nevezni a nyíregyházi KGST Partyt. A Múzeumfaluban vártuk a díjátadót Idén először sikerült megoldanunk - bár csak egy éjszakára - az ottalvást is, így azt gondoltuk,…..
Astra44kW
2011.09.05 12:22:52
Egy néni ott ténfereg, nyilván buszra vár, benéz oda, ahonnan én jövök, nincs köztünk több, mint tíz méter, aztán hátat fordít, és ott marad az átjáróban. Mai cikkünk blogposztja...
Astra44kW
2011.05.27 18:34:25
@Alf: :D
Továbbmegyek: azé szar a közlekedés, mert mások is vannak az úton. Úgy kéne megcsinálni, hogy csak én menjek, a többiek maradjanak otthon. :)
Továbbmegyek: azé szar a közlekedés, mert mások is vannak az úton. Úgy kéne megcsinálni, hogy csak én menjek, a többiek maradjanak otthon. :)
Egy vallomással tartozom: nagyon szeretem a nyolcvanas éveket. Sok jó dolgot adott az az évtized. Ott volt Larry Bird és Magic Johnson harca, megjelent a Jedi visszatér, Alan Moore megírta a legjobb Batman-sztorit, a Gyilkos tréfát, és legfőképpen az autógyártás utolsó tíz éve…..
Időnként mindig előjön a vita az elfogyó sávok használatáról. Vannak, akik nem merik használni, mert szerintük pofátlanság, holott más országokban elfogadott a "cipzár-elv". Sokan pedig egyetértenek abban, hogy ha már ott az aszfalt, akkor használjuk már, amíg lehet,…..
Astra44kW
2011.03.24 09:58:42
@fbal: Egyrészt igazad van, hogy a zöld rövid, másrészt sok balfasz van, aki nem indul el időben, és úgy még rövidebb :$
Időnként előfordul, hogy elromlik egy közlekedési lámpa, és rendőr hiányában a közlekedők ilyenkor a szabályok ellenére eldöntik, mennek vagy maradnak. A szóban forgó lámpánál már én is jártam hasonlóan és megállapítottam, hogy biztos szellemvillamos érkezik, de akkor kb.…..
Astra44kW
2011.03.24 09:07:06
@walfart: Jaja, csak ott nem torlódik föl mögötted 3 sávban 200 autó fél perc alatt. Így is alig járható a város, a Könyves Kálmán körút kifejezetten sz.., főleg, ha baleset van rajta.
A megoldás: csomagtartóból ki a szigetelt nyelű fogót, szépen odaballagni a lámpa tartójához, és drót nyissz, aztán mehet mindenki, ahogy akar.
A megoldás: csomagtartóból ki a szigetelt nyelű fogót, szépen odaballagni a lámpa tartójához, és drót nyissz, aztán mehet mindenki, ahogy akar.
Astra44kW
2011.03.24 09:34:34
@papamaci957: és troll:
Ez nem egy sima nyomógombos kapcsoló, hanem valami érzékelő. A vezető odaérinti a kütyüjét és akkor kapcsol. Legalábbis a Bartók B. úton ilyen a váltóállító(+lámpaállító, mert együtt működnek)
Bocsi, de ez nem játék :(
Egyébként utálom a lámpákat, mert mindig pirosak, és az egyetlen funkciójuk a közlekedés akadályozása. Ezért kéne a totalcar oldalon egy népi kezdeményezést indítani, hogy az összes lámpa sárgán villogjon.
Ez nem egy sima nyomógombos kapcsoló, hanem valami érzékelő. A vezető odaérinti a kütyüjét és akkor kapcsol. Legalábbis a Bartók B. úton ilyen a váltóállító(+lámpaállító, mert együtt működnek)
Bocsi, de ez nem játék :(
Egyébként utálom a lámpákat, mert mindig pirosak, és az egyetlen funkciójuk a közlekedés akadályozása. Ezért kéne a totalcar oldalon egy népi kezdeményezést indítani, hogy az összes lámpa sárgán villogjon.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz