Adatok
Janiboy70
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Van államtitkár, aki 466 ezer kilométeres A6-ossal jár. Az állami vezetők közül még a statikusabb szerzetek is simán mennek évi 60 ezer kilométert. Hamarosan mint Skodákat amortizálnak. Mai publikációnk blogposztja...
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Ahhoz hozzászokhattunk már, hogy a marketingesek elkeseredett kísérleteket tesznek arra, hogy egy szokványos termék megújításával, akárcsak újracsomagolásával figyelmet generáljanak körülötte. Időnként azonban mégiscsak születnek olyan megoldások, amire az ember felkapja a…..
Janiboy70
2011.03.06 08:47:06
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
Éjjel azt álmodtam, hogy a Vaterán látatlanban vettem egy Fiat 850-es kupét. Utána elindultam a dolgomra a Suzukimmal, de az egyik falu végén egy útépítésbe ütköztem. A piros lámpánál ott várakozott a frissen vásárolt Fiatom. Át akartam ülni bele, de nem találtam a kulcsát.…..
Janiboy70
2011.01.16 09:20:39
Átverés az egész, tudja mindenki. Vagy ön még mindig azt hiszi, hogy az autó alapján fizet? Vélemények az azonos című írásunkról...
Olyan mint egy grimm mese, nem dobban a szíve se. Fák alatt alussza álmát, várja a fehér lovon érkező párját. Mohos rejtekén várja a helyi nirvánát... A belváros szívén vezet át a Ferencesek utcája. Középkori és reneszánsz házak, mély kapualjak. Ódon, rejtett udvarok.…..
Tékozló Homár
Megbüntette az Apeh, mert szólt, hogy kevesebb pénz jár neki vissza
2010.09.06 00:02:42
Mit érdemel az az ember, aki időt és fáradságot nem kímélve akar pénzt adni a magyar államnak?Csodálatos sztorit küldött nekünk Béla. A baranyai hős tavaly az Apeh szakembereire bízta az adóbevallása elkészítését. Nem akarok az események elé vágni, de ennek megfelelően el…..
Janiboy70
2010.09.06 09:28:38
Tavaly januárban írtunk egy nagyon vicces esetről, amikor is Csenki Attila a Best magazin egyik újságírójának kamuzott saját magáról, USA-ban élő ikertestvérről meg hasonlókról, a hetilap meg nem nem ellenőrizte le az infót, és lehozta a bődületes baromságokat az…..
Janiboy70
2010.08.12 09:50:00
Még alig csitult a vihar, amit a csodamód felgyógyult A6-os Audi keltett, mikor levelesládámba levél pottyant. Üzenet üzenetet követett, lassan kiderült, hogy írója meglehetősen bennfentesnek mondható, volt is gondja ilyesféle cégekkel. Neve elhallgatását kéri, érthető…..
Azt gondolnánk, hogy a biciklitolvajlásnak két iránya van, a trükkös és a brutális. A trükkös az, amikor például filctoll házával nyitnak ki lakatot, a brutális, amikor flexszel esnek neki a láncnak. Most a két iskolát ötvöző, igazán piszkos trükk jelent meg Budapesten. A…..
Janiboy70
2010.07.27 16:05:28
Ideje van a sírásnak, és ideje a nevetésnek. Lesz mindkettőből elég, a nemzeti ügyek kormánya eddig eddig főleg a röhögést tekintette nemzeti ügynek, de most ráálltak megint a tragédiára. Addig jó nekünk ugyanis, amíg Magyarország a kis színesek közé, a napilol rovatba…..
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Tudom, darázsfészekbe nyúlok ezzel a témával, de a nyári szezon egyik aktualitása megérdemel ennyit. Itt a jó idő, végre süt a nap, a depresszió elűzésének egyik legjobb módja a motorozás.Nem kell csodálkozni, elismerem, hogy így van. Régebben én is motoroztam, tudom miről…..
Janiboy70
2010.06.20 15:58:26
@Krisi:
@Janiboy70: "Meggyőződésem, hogy a motorosbalesetek 99%-át a motorosok meg tudnák előzni"
igen, ha mondjuk otthon marad. vagy meg sem születik, az a tuti. amúgy igazad van, sok balesetnél a motorosnak is számítania kell az autós hibájára, de azért ha szabályosan megyek és kikanyarodik elém valaki akkor ne én legyek már a hibás! és ha már abból kell kiindulni, hogy a motoros készüljön fel minden esetben az autós hibájára/ figyelmetlenségére az nem a motorosok hibája, szóval nem értem mire akarsz kilukadni.
Nem kell sarkítani. Nem azt mondtam hogy te vagy a hibás, hanem azt hogy a helyzetek 99%-a megúszható a szabályok betartásával és odafigyeléssel. Most úgy gondolom hogy a motorosok autósok felelőssége kb 50-50%-ban oszlik meg (hivatalosan, főleg hogy a motorosok nem sűrűn állnak fel). Most lehet az autósokra mutogatni, de többnyire nem őket teszik nejlonzsákba!
Éppen azt hangsúlyozom, hogy olyan eseteket is meg lehetne előzni amiből az autóst veszik elő.
Csupán úgy kell közlekedni mint az autósok, számítani arra hogy az autónak van A B C oszlopa (holttér), hogy kisebb vagyok, mint egy autó, és gyorsabban (hirtelen) bukkanok fel a látómezejében. Számítani kell arra hogy tavasszal meglepetést okozok az autósoknak (főleg az idősebbeknek) Egyesek demagóg módon hangos csőre és full reflektorra hivatkoznak ami amellett hogy szabálytalan, tovább szítja a gyűlöletet a motorosokkal szemben.
Abban az esetben mindenképp biztonságosabb lenne a motorozás ha a szabályokat betartanák a motorosok. És igen, kicsit az autós fejével is kell közlekedni. (Lehetne mondani hogy az autósok is vezessenek motoros fejjel, de ők sokkal többen vannak)
Azt látom, hogy itthon sportmotorból arányaiban sokkal több fogy mint bárhol a világban, és ennek a velejárója hogy versenypályának képzelik a közutat.Nincs baj azzal hogy jobban halad az autónál, ezt még támogatom is. Ennek is számos módja van. A veszélyeztetéssel van a baj (beleértve a gyorshajtást) A tavaly bevezetett szabályváltozások jobban belegondolva nagyon is ésszerűek, nagyobb baj az hogy a közlekedés őrei sehol nincsenek. (az autósokra is ráérne pedig)
A motoron a jellegénél fogva sokkal több információt kap a helyzetről a motoros. Eddig sokkal biztonságosabb. De a magyar motorost a túlzott biztonságérzet felbátorítja a gyorsabb közlekedésre, ezért a bőséges biztonság erősen csökken. És itt a probléma. Arról már nem is beszélek, hogy sportmotor alkalmatlan a városi közlekedésre. Persze el lehet gurítani bármit A-ból B-be, nekem is volt egy sportmotorom, folyamatos 1-2-1-2-ben közlekedtem és én sem tudtam a limitet tartani, és úgy lefáradtam mintha pályán jártam volna.
Azt még kifelejtettem, az olaszoknál nem találkoztam sportkipufogós motorral!
@Janiboy70: "Meggyőződésem, hogy a motorosbalesetek 99%-át a motorosok meg tudnák előzni"
igen, ha mondjuk otthon marad. vagy meg sem születik, az a tuti. amúgy igazad van, sok balesetnél a motorosnak is számítania kell az autós hibájára, de azért ha szabályosan megyek és kikanyarodik elém valaki akkor ne én legyek már a hibás! és ha már abból kell kiindulni, hogy a motoros készüljön fel minden esetben az autós hibájára/ figyelmetlenségére az nem a motorosok hibája, szóval nem értem mire akarsz kilukadni.
Nem kell sarkítani. Nem azt mondtam hogy te vagy a hibás, hanem azt hogy a helyzetek 99%-a megúszható a szabályok betartásával és odafigyeléssel. Most úgy gondolom hogy a motorosok autósok felelőssége kb 50-50%-ban oszlik meg (hivatalosan, főleg hogy a motorosok nem sűrűn állnak fel). Most lehet az autósokra mutogatni, de többnyire nem őket teszik nejlonzsákba!
Éppen azt hangsúlyozom, hogy olyan eseteket is meg lehetne előzni amiből az autóst veszik elő.
Csupán úgy kell közlekedni mint az autósok, számítani arra hogy az autónak van A B C oszlopa (holttér), hogy kisebb vagyok, mint egy autó, és gyorsabban (hirtelen) bukkanok fel a látómezejében. Számítani kell arra hogy tavasszal meglepetést okozok az autósoknak (főleg az idősebbeknek) Egyesek demagóg módon hangos csőre és full reflektorra hivatkoznak ami amellett hogy szabálytalan, tovább szítja a gyűlöletet a motorosokkal szemben.
Abban az esetben mindenképp biztonságosabb lenne a motorozás ha a szabályokat betartanák a motorosok. És igen, kicsit az autós fejével is kell közlekedni. (Lehetne mondani hogy az autósok is vezessenek motoros fejjel, de ők sokkal többen vannak)
Azt látom, hogy itthon sportmotorból arányaiban sokkal több fogy mint bárhol a világban, és ennek a velejárója hogy versenypályának képzelik a közutat.Nincs baj azzal hogy jobban halad az autónál, ezt még támogatom is. Ennek is számos módja van. A veszélyeztetéssel van a baj (beleértve a gyorshajtást) A tavaly bevezetett szabályváltozások jobban belegondolva nagyon is ésszerűek, nagyobb baj az hogy a közlekedés őrei sehol nincsenek. (az autósokra is ráérne pedig)
A motoron a jellegénél fogva sokkal több információt kap a helyzetről a motoros. Eddig sokkal biztonságosabb. De a magyar motorost a túlzott biztonságérzet felbátorítja a gyorsabb közlekedésre, ezért a bőséges biztonság erősen csökken. És itt a probléma. Arról már nem is beszélek, hogy sportmotor alkalmatlan a városi közlekedésre. Persze el lehet gurítani bármit A-ból B-be, nekem is volt egy sportmotorom, folyamatos 1-2-1-2-ben közlekedtem és én sem tudtam a limitet tartani, és úgy lefáradtam mintha pályán jártam volna.
Azt még kifelejtettem, az olaszoknál nem találkoztam sportkipufogós motorral!
Janiboy70
2010.06.20 17:04:27
@Krisi:
2x is leírtam mire értettem a 99%-ot. Lehet véleményed, de a soraimat ne másítsd meg.
"amúgymeg nem mindig lehet megúszni csupán azzal, hogy betartom a szabályokat, és még az sem garantál 100%_os biztonságot ha odafigyelek"
Én 99%-ot mondtam.
Meg kellene tanulni a kreszt, és alkalmazni is, nem csak bemagolni a tesztlapokat.
Az viszont tény hogy amig az egymásramutogatás megy addig csak szarabb lesz a helyzet. Régen én is leszartam, kis híján ottmaradtam az árokban. (úgy hogy 50-50 volt a kárviselés aránya hogy nekem (és motoromnak)még papírom sem volt)
Azóta motorosként és autósként is magamba nézek. Ezt javaslom másnak is, mielőtt mások fejét követelné. Vagyis söprögessünk előbb a házunk táján, első a biztonság. Akkor nem lesz gond.
Nem az tud jól vezetni aki szabálytalanul másokat veszélyeztetve is hazaér, hanem az aki ezek hülyeségeit ki tudja védeni, a balesetet meg tudja akadályozni.
Lehet hogy félreértettelek, de nem kell egyetértened, ha úgy érzed hogy rád fognak kanyarodni de te szabályosan közlekedsz még véletlen se térj el eredeti szándékodtól. Legfőképp ha motorral vagy. Nyilván majd jól megbüntetik a csúnya autóst, te pedig statisztikai adat maradsz, mert szabályos voltál.
A soraidból mindenesetre ez jön ki. Nem tudom mennyit motoroztál, tipikusan pizzafutárszerű a véleményed, de remélem tévedek.
2x is leírtam mire értettem a 99%-ot. Lehet véleményed, de a soraimat ne másítsd meg.
"amúgymeg nem mindig lehet megúszni csupán azzal, hogy betartom a szabályokat, és még az sem garantál 100%_os biztonságot ha odafigyelek"
Én 99%-ot mondtam.
Meg kellene tanulni a kreszt, és alkalmazni is, nem csak bemagolni a tesztlapokat.
Az viszont tény hogy amig az egymásramutogatás megy addig csak szarabb lesz a helyzet. Régen én is leszartam, kis híján ottmaradtam az árokban. (úgy hogy 50-50 volt a kárviselés aránya hogy nekem (és motoromnak)még papírom sem volt)
Azóta motorosként és autósként is magamba nézek. Ezt javaslom másnak is, mielőtt mások fejét követelné. Vagyis söprögessünk előbb a házunk táján, első a biztonság. Akkor nem lesz gond.
Nem az tud jól vezetni aki szabálytalanul másokat veszélyeztetve is hazaér, hanem az aki ezek hülyeségeit ki tudja védeni, a balesetet meg tudja akadályozni.
Lehet hogy félreértettelek, de nem kell egyetértened, ha úgy érzed hogy rád fognak kanyarodni de te szabályosan közlekedsz még véletlen se térj el eredeti szándékodtól. Legfőképp ha motorral vagy. Nyilván majd jól megbüntetik a csúnya autóst, te pedig statisztikai adat maradsz, mert szabályos voltál.
A soraidból mindenesetre ez jön ki. Nem tudom mennyit motoroztál, tipikusan pizzafutárszerű a véleményed, de remélem tévedek.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az viszont nem garancia a mutyizásra.
Bérelt autó? Imádom ezt a témát. Az újságírók próbálkoznak ezzel a leginkább, akiknek nincs is saját kocsijuk, mindig a másét hajtják. ...és ingyen!
A költségek mindig annál a legkedvezőbbek aki a tulajdonos. Persze kormánykörökben ezt is meg tudják cáfolni.
A lényeg, hogy az autóbérlés is a mutyi tárgya ebben az országban. Bérelni max 3 éves korig lehet, akkora a jólét hogy megengedhetjük magunknak?
Visszatérve a javításra. Igenis tessék terv szerint szervizelni a verdákat (saját műhelyben, a gyári szervizeknél rosszabb nem létezik Magyarországon), és akkor nem esik ki a BMW kereke. Nem kéne megmagyarázni hogy egy 6 éves Audinak 300 ezer kilóméterrel törvényszerűen szét kell esnie. Ez vicc! Rühellem a franciákat, de a franciaautó ellenes sor is bicskanyitogató!
Ez meg hogy hol mikor forrt fel a víz, enyhén szólva is blamázs a javából. Ezzel az államtitkár úr azt fejezte ki, hogy ütik-vágják a kocsikat, szarnak a költségekre, a magyar hülye befolyt adójából úgyis ki lesz fizetve.
Még valami....évi 60 ezer km (ugya ezt mondták ez a legkevesebb). Az havi 5000. Az 377 Ft-os üzemanyaggal, 8 literes fogyasztással mérve is 150 ezer Forint. A múlt héten még az volt a nagy hír, hogy valaki túl sok benzinszámlát számol el havonta (hasonló volt a nagyság) Úgy látszik nem tudja a bal kéz mit ír a jobb :)