Adatok
szildamedia
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A szín maga a fény, hihetetlen energetizáló és gyógyító ereje van. Annyi a dolgunk, hogy pár percre befele figyeljünk, és megállapítsuk, éppen melyik szín tetszik. Ez változhat hétről-hétre, ami nagyon jó, mert a favorit finoman üzeni, hogy mire van szükségünk, mi az, ami…..
szildamedia
2012.01.04 10:08:16
Blog.hu főoldaláról jöttem ma hozzád! Annyira szépék! Raklap kanapét csinalok magamnak
A szolnoki Tiszavirág Kórház 32 orvosa addig nem gyújt rá, amíg ki nem jelölnek a kórház udvarán dohányzóhelyet. Dr. Gábriel János főorvos-vezette alakulat az éhségsztrájkhoz hasonló megmozdulásba kezdett: nikotinsztrájkot hirdetett, amihez még 31 kollégája csatlakozott. A…..
szildamedia
2012.01.04 08:40:18
Lágler Krisztiántól kaptuk a képet a tegnapi Bringázz a Munkába reggelin feltűnő - ahogy ő írta - "sztájlos anyukáról". Kötött meleg, de vidám cuccok rózsaszín bringán a hűvös reggelhez, gyermek hátul, csomagtartó táska. Irány a suli és a munka. ..
szildamedia
2011.10.22 21:09:20
Átalakítják a balesetveszélyes Andrássy úti bicikliutat, mondta Vitézy Dávid vasárnap az Autómentes Hétvégén. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezetője ígéretet tett, hogy megcserélik a bicikliutat és a parkolókat, azaz a kerékpárosoknak a változtatás után már nem a…..
szildamedia
2011.09.19 15:12:29
@Gőzpöfögészeti Tovalöködönce: szép dolog nagyszüleink korának jó oldalait elővenni, de ne felejtsük el, hogy az évek megszépítik az emléket, meg hogy mennyivel kevesebb volt az autó, és mennyivel lassabbak..
Kerékpárosként egyszerűen két tűz között érzem magam folyamatosan. Utál az autós, és a gyalogos is. Pedig szabályosan közlekedem. Persze amikor a semmibe fut egy kerékpársáv, akkor nincs mit tenni... át a zebrán, be forgalomba, túlélve a létezést.. kb ezt érzem, és utálnak, pedig nem tudom mit szólna bármelyik fél, ha egyszercsak vége lenne az útnak, járdának, és onnantól "kezdj magaddal amit akarsz, de szabályosan itt tovább nem tudsz menni..." Pest jelenleg tele van ilyenekkel.
A gyalogos és biciklis út osztottan elvielg jó lenne, DE a bámészkodó gyalogos, túrista tojik a sávra, mert onnan jobb fényképezni.... a sétáltatott kutya sem érti a piktogrammokat... szóval extra figyelem kell, és hülyebiztosan kell közlekedni. Mert mindenki a biciklist szídja, akkor is, ha nem ő volt a hülye, bunkó, szabálytalan....
Hogy az Andrássy út hogy lesz jobb, nem tudom, de igyekszem bízni a profikban, de addig, amíg autósok ezrei követelik maguknak a jogot a reggeli dugóbanállásra, végtelen sávon, és előszeretettel fizetgetik a parkolódíjakat, addig nekünk nem lesz ideális helye a városban:(
Kerékpárosként egyszerűen két tűz között érzem magam folyamatosan. Utál az autós, és a gyalogos is. Pedig szabályosan közlekedem. Persze amikor a semmibe fut egy kerékpársáv, akkor nincs mit tenni... át a zebrán, be forgalomba, túlélve a létezést.. kb ezt érzem, és utálnak, pedig nem tudom mit szólna bármelyik fél, ha egyszercsak vége lenne az útnak, járdának, és onnantól "kezdj magaddal amit akarsz, de szabályosan itt tovább nem tudsz menni..." Pest jelenleg tele van ilyenekkel.
A gyalogos és biciklis út osztottan elvielg jó lenne, DE a bámészkodó gyalogos, túrista tojik a sávra, mert onnan jobb fényképezni.... a sétáltatott kutya sem érti a piktogrammokat... szóval extra figyelem kell, és hülyebiztosan kell közlekedni. Mert mindenki a biciklist szídja, akkor is, ha nem ő volt a hülye, bunkó, szabálytalan....
Hogy az Andrássy út hogy lesz jobb, nem tudom, de igyekszem bízni a profikban, de addig, amíg autósok ezrei követelik maguknak a jogot a reggeli dugóbanállásra, végtelen sávon, és előszeretettel fizetgetik a parkolódíjakat, addig nekünk nem lesz ideális helye a városban:(
szildamedia
2011.09.19 15:21:57
@SomethingWild: Mi bicósok, állandóan keressük a legbiztonságosabb utakat... és mivel a mi életünk van veszélyben, az autósoktól, és nem fordítva, kompromisszumokat is kötünk, én tuti... de hogy a körúton kell két autósáv, plusz parkoló sáv, az talán egy kicsit autóegó dolog, főleg, hogy egy autóstól sem hallottam, hogy "én lemondanék egy sávról a bicósok érdekében", vagy"ha egy sávval kevesebb lenne, hogy a bringások biztonságban legyenek, akkor én is otthon hagynám az autómat", de neeeeeem, a bicós kerüljön! MIÉRT nem az aUTÓS? nem haragszom én senkire, de a város útjai szélesebbek nem tudnak lenni, max a benne élők belátóbbak... és otthon, város szélén hagyják az autójukat...
szildamedia
2011.09.19 15:28:04
@Gőzpöfögészeti Tovalöködönce: Látom:( láttam, és tapasztalom... de mi a fenét csinálhatnék:) próbálok higgadt maradni, ja, és életben maradni... előző nem mindig sikerül:(
A budai rakparton rengeteg hely van, de amikor ezt a trafót megcsinálták, az alkotóknak nem tűnt fel, hogy a gyalogos-biciklis közös járdára helyezték. Keresztbe, úgy, hogy legalább a háromnegyedét elfoglalja. Ideiglenesen, még minimum egy évig. Nehéz magyarázni egy olyan…..
szildamedia
2011.09.16 00:05:37
@+10%: dettó....
szildamedia
2011.09.17 08:44:13
@gregibroki: felkiáltó jel nélkül mindjárt más:) A mondat, amit nem sikerült elég egyértelműre fogalmaznom, az arra utalt, hogy szerintem nincs olyan ember, aki még nem ment át piroson, vagy ott, ahol nincs zebra, de 20 méterre van.
Az biztos, hogy ha csak gyalogosok, és bicósok lennének a városban, nem kellenének lámpák. Ennek tudatában kijelenthető az is, hogy vannak olyan forgalmi helyzetek, amikor a kerékpáros, vagy gyalogos biztonságosan bírálhatja felül a lámpákat. Az irígységgel is egyetértek, amit említesz.... szóval értem amit mondasz, mert én is két keréken közlekedem:)
Az biztos, hogy ha csak gyalogosok, és bicósok lennének a városban, nem kellenének lámpák. Ennek tudatában kijelenthető az is, hogy vannak olyan forgalmi helyzetek, amikor a kerékpáros, vagy gyalogos biztonságosan bírálhatja felül a lámpákat. Az irígységgel is egyetértek, amit említesz.... szóval értem amit mondasz, mert én is két keréken közlekedem:)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz