Adatok
gyurmap
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Az Égéstér 114. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez.
..
gyurmap
2014.04.10 11:21:52
koszonom sracok. @Pista, neked meg kulonosen. sajnos szerintem igen keves ember van, aki hajlamos csak siman elfogadni es elismerni, hogy hulye volt (ertsd: tevedett). pedig mennyire egyszeru, nem esik le a korona a fejunkrol, senki sem tokeletes, mas masban jo. hajra!
Nepperűzés és mozgókép valamint egy kellemetlen ügy lezárása. Mint a krimiben, van itt minden.
Az Égéstér 113. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez.
..
gyurmap
2014.04.04 10:42:38
@Rocko-: a magyar nyelv ezert hasznalja ezeket a szofordulatokat a velemeny nyilvanitasra: "velemenyem szerint" vagy "szerintem" stb. ha ezeket nem irod oda, akkor ugy ertelmezem, hogy marpedig egy az igazsag, megpedig az, amit Te leirsz (ami nyilvan neked is arrogansnak tunhet).
a fejlodes megallitasat pedig nem vennem magamra, ha megengeded. merthogy szerintem igencsak teves elkepzeles az, hogy ha karogunk az internet eme zugaban, akkor barmilyen fejlodes utjat egyengetnenk. persze tudom, hogy nagyon nehez megallni, hogy szakertok legyunk mindenfele forumokon, de attol, hogy szetosztjuk az eszt, meg nem leszunk szakertok. konkretabban, ha tenyleg tanulni akarunk a hibainkbol, vagy segiteni akarunk az M4 es projekten, akkor szerintem a feladat az lenne, hogy megkerdezni a felelosoket, miert is igy jeloltek ki a nyomvonalat, miert ilyen szerzodeseket kotottek, miert tartott eddig stb. es termeszetesen, ha vki hibazott, akkor leverni rajtuk. az itteni karogas, hogy sz*r a 4es metro, meg fuj, meg draga, az kb csak annyira jo, hogy mas napjat keseritsuk meg.
"nagy tömeget nagy távolságra gyorsan eljuttatni" sajnos ez nem definicio, sem a nagy tomeg, sem a nagy tavolsag nem objektiv es tenyszeru. kb mint a valasztasi igeretek :)
a fejlodes megallitasat pedig nem vennem magamra, ha megengeded. merthogy szerintem igencsak teves elkepzeles az, hogy ha karogunk az internet eme zugaban, akkor barmilyen fejlodes utjat egyengetnenk. persze tudom, hogy nagyon nehez megallni, hogy szakertok legyunk mindenfele forumokon, de attol, hogy szetosztjuk az eszt, meg nem leszunk szakertok. konkretabban, ha tenyleg tanulni akarunk a hibainkbol, vagy segiteni akarunk az M4 es projekten, akkor szerintem a feladat az lenne, hogy megkerdezni a felelosoket, miert is igy jeloltek ki a nyomvonalat, miert ilyen szerzodeseket kotottek, miert tartott eddig stb. es termeszetesen, ha vki hibazott, akkor leverni rajtuk. az itteni karogas, hogy sz*r a 4es metro, meg fuj, meg draga, az kb csak annyira jo, hogy mas napjat keseritsuk meg.
"nagy tömeget nagy távolságra gyorsan eljuttatni" sajnos ez nem definicio, sem a nagy tomeg, sem a nagy tavolsag nem objektiv es tenyszeru. kb mint a valasztasi igeretek :)
gyurmap
2014.04.04 11:50:18
@Negotiator: eloszor is, ha ennyire tudod, hogy mit kellett/kell volna csinlani, akkor nosza en tamogatlak (csak szavakkal, mert szerintem ha ilyen egyszeru lenne "jot" csinalni, akkor mindenki meg is tenne, meg a politikusok is. hidd el ok is emberek, es ha egy "jo" projektbol csurran csoppen, az ugyanolyan penzugyileg nekik, mintha egy "f*s" projektbol csurran csoppen, annyi kivetellel, hogy akkor tobben fogjak oket szeretni). ez a forum azonban teljesen rossz ut annak, hogy eloadd, Te mennyivel jobban tudnad csinalni, mivel, ahogy mondtad, igy nem fog valtozni semmi. meg a legegyszerubb projekt sem csak abbol all, hogy kitalalsz vmit es megepited, el is kell adni, le is kell kommunikalni, mindezt sikeresen, mert hiaba jo egy termek, ha nem tudod hol add el, es hogyan, akkor senki nem fogja megvenni (ez az informacio kora, ilyenek a mostani szabalyok).
"Talán nem véletlenül nincs máshol ilyen katyvasz..." erre szoktam azt mondani, kis tulzassal, hogy azok mondanak ilyet, akik meg az eletben nem leptek at magyarorszag hatarait :) katyvasz szerintem mashol is van.
Az Oyster card tenyleg jo otlet. Nem vagyok egy szakerto, de azert ezzel kapcsolatban megjegyeznek vmit, amit persze szivesen kihagy minden populista cikk, pedig szerintem eleg fontos resze a dolognak. Reg megvan a technologia arra, hogy rengeteg ember munkajat kivaltsak gepek (jo pelda a vamszedo a 4es metron, de beszelhetnenk a soksok semmittevorol a MAV-nal, de nalamnal sokkal tajekozottabb emberek fel tudnanak sorolni egyebeket is biztosan). konnyu azt mondani, hogy jo, gyereke, akkor mindenkinek kalap-kabat, merthogy itt ez a jo kis kapus rendszer (automata iranyito, stb). Maris mindenki orul, hogy milyen modernek, meg faszak vagyunuk. Kiveve, hogy az a sok 100-1000 ember aki emiatt az utcara kerul, az a Te/Ti fizetesetekbol kapja a megelhetest (vagy ellopja vagy kapja az allamtol, vagy mindketto, de az eredmeny ugyanaz). Akkor persze jonne az ujabb panasz, hogy hogy lehetseges, hogy ekkora a munkanelkuliseg (sz*r Magyarorszag meg stb). Szoval, velemenyem szerint ezek a kerdesek, amit feszegetunk itt sokkal, de sokkal komplikaltabbak, ha olyan egyszeru lenne, amilyet pl Te leirtal, akkor hidd el, semmi perc alatt rendbe raknank az orszagot :). de kivanom Neked, hogy tedd rendbe :). (nem mellesleg ismerem London kozlekedeset, es volt szerencsem mas nagyvarosok tomegkozlekedeset is hasznalni; az en velemenyem az, hogy keves olyan nagy varos van a vilagon!!!, ami Budapest tomegkozlekedesenel jobb (a jobb szot itt arra ertem, hogy mindenhova el lehet jutni, gyakran jar stb, nem pedig arra, hogy melyik busz mennyire fancy (szep))). de egyetertunk abban, hogy biztosan okosabban is lehetett volna csinlani a 4es metrot.
"Talán nem véletlenül nincs máshol ilyen katyvasz..." erre szoktam azt mondani, kis tulzassal, hogy azok mondanak ilyet, akik meg az eletben nem leptek at magyarorszag hatarait :) katyvasz szerintem mashol is van.
Az Oyster card tenyleg jo otlet. Nem vagyok egy szakerto, de azert ezzel kapcsolatban megjegyeznek vmit, amit persze szivesen kihagy minden populista cikk, pedig szerintem eleg fontos resze a dolognak. Reg megvan a technologia arra, hogy rengeteg ember munkajat kivaltsak gepek (jo pelda a vamszedo a 4es metron, de beszelhetnenk a soksok semmittevorol a MAV-nal, de nalamnal sokkal tajekozottabb emberek fel tudnanak sorolni egyebeket is biztosan). konnyu azt mondani, hogy jo, gyereke, akkor mindenkinek kalap-kabat, merthogy itt ez a jo kis kapus rendszer (automata iranyito, stb). Maris mindenki orul, hogy milyen modernek, meg faszak vagyunuk. Kiveve, hogy az a sok 100-1000 ember aki emiatt az utcara kerul, az a Te/Ti fizetesetekbol kapja a megelhetest (vagy ellopja vagy kapja az allamtol, vagy mindketto, de az eredmeny ugyanaz). Akkor persze jonne az ujabb panasz, hogy hogy lehetseges, hogy ekkora a munkanelkuliseg (sz*r Magyarorszag meg stb). Szoval, velemenyem szerint ezek a kerdesek, amit feszegetunk itt sokkal, de sokkal komplikaltabbak, ha olyan egyszeru lenne, amilyet pl Te leirtal, akkor hidd el, semmi perc alatt rendbe raknank az orszagot :). de kivanom Neked, hogy tedd rendbe :). (nem mellesleg ismerem London kozlekedeset, es volt szerencsem mas nagyvarosok tomegkozlekedeset is hasznalni; az en velemenyem az, hogy keves olyan nagy varos van a vilagon!!!, ami Budapest tomegkozlekedesenel jobb (a jobb szot itt arra ertem, hogy mindenhova el lehet jutni, gyakran jar stb, nem pedig arra, hogy melyik busz mennyire fancy (szep))). de egyetertunk abban, hogy biztosan okosabban is lehetett volna csinlani a 4es metrot.
gyurmap
2014.04.04 12:15:32
@stone pit(er): hat, nem kell, hogy egyetertsunk :) egyebkent megcsak nem is az arakrol beszeltem ;) szerintem Pragaban sokkal ritkabbak a jaratok, mint Pesten... Roma tenyleg eleg gaz, Berlint nem ismerem.
Szlovákia választott, és tanulságos, ahogy. Azért is, mert élnek ott magyarok, és mert a szomszédaink arra vannak, hogy megnézhessük, mit lehet másképp csinálni és gondolni nagyjából ugyanezzel az emberanyaggal, hasonló éghajlattal és geopolitikai helyzettel. Kiesett, nagyot…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz