Regisztráció Blogot indítok
Adatok
suzo

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
...hangzik az örök baromságok közül az egyik. Tessék, mutassanak majmot, amelyik mindezt kezelni tudja mondjuk 300-as tempó fölött. Ez a Sauber idei versenyautójának kormánya. UPDATE: Huh, látom, hogy itt nem okozna gondot senkinek, talán ez jobban elmagyarázza. És ez tavaly volt,…..
suzo 2014.04.18 15:01:07
@ommm: Én egy sóval nem mondtam, hogy könnyű dolog. Csupán arra probáltam célozni, hogy a munka jó részét leveszi a pilóta válláról az elektronika. Például azt mondják, hogy az autómata gyorsabban, vált. Oké ez igaz. De ha egyik autóban sem lenne? Sokkal valóságosabb és hitelesebb lenne a dolog, ha valóban a pilóta tudásán múlna....
suzo 2014.04.18 15:40:12
@ommm: "A kéziváltó - bármennyire is izgalmas - már 10 éve is a kőkorszak volt. Lassan már utcai autót sem kapsz azzal" Hát pont ez a bajom. De ez nem azért van így, mert a kézi rossz, hanem mert akkor nem venné meg annyi ember. Több komoly márka szakemberével beszélgettem már erről. Kerek perec megmondták, hogy az automatával megvédik a technikát a hülyéktől, és így gyakorlatilag "bárki" elvezeti a komolyabb gépeket is. Szerinted Paris Hilton elvezetne egy Lamorghinit ha semmilyen elektronika nem segítené??
Könnyebb, mint gondolnák. Piactérképezésünk napi szintű, ilyenkor át-átnézzük a legforgalmasabb hazai használtautó-oldalt, jó tudni, minek mennyi az ára, hiszen - többek között - rengeteg használtautó-vásárlással kapcsolatos kérdés fut be hozzánk és különben is: a piac…..
suzo 2012.12.13 10:16:21
@Shadowbull: "gepeszmernok vagyok es 13 eve tervezek belsoegesu motorokat.
Egyeb kerdes?
(ha mar ott tartunk hogy kinek mekkora a pocse)"

Megtisztelő ilyen nagy tudású emberrel vitázni. Ezek szerint vélhetően VW csoportos motortervező vagy. Te akkor még többet tudnál mesélni a TFSI csodálatos motorokról. Repedő leömlő, elromló turbo 50.000 km -nél, vezérműlánc megnyúlás 60.000 km -nél (1.2 tfsi típushiba), nagy nyomású szivattyú kontra vezérműtengely kopás (40.000 km -enként) (USA -ban hatalmas balhé volt ebből), teljesítményvesztés a kartergázzal jövő olaj lerakódása miatt.....és még ki tudja mi...

Légyszíves írj Suzuki motorokkal kapcsolatos ilyen hibákat

Amúgy, ahogy elnézem nem sokan állnak a te oldaladra...
suzo 2012.12.13 16:10:55
@Sayniqua: "Ez a motor ami benne van a GM egyik egyen-alap motorja, kb. 14 éves az alap konstrukciója, de nyilván folyamatosan fejlesztik tovább, a mai emissziós kritériumoknak abszolút megfelel, ráadásul a Japók kicsit reszeltek a blokkon és az elektronikán is"

Nem tudom honnan vetted ezt az információt. Ez a motor Suzuki saját fejlesztés.