Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Greg77

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ákos korszerű módon HD-re váltott, a szerelő a megadott időben meg is jelent a set top boxszal, beszerelte és azt mondta, hogy egy óra múlva élni fog a rendszer. De nem így lett, Ákos nem kapott mást, mint egy üzenetet a tévétől, miszerint "nincs hozzáférése". Itt…..
Greg77 2010.11.18 18:58:44
Greg77 2010.11.18 20:05:17
idézet a tréhóm válaszlevelibül:

"a hibaelhárítás során először a telefonközpontban végzünk méréseket, különböző vizsgálatokat, hogy pontosan behatároljuk a hiba forrását. a hgw eszközt csak ezt követően cserélhettük ki. ezek lezárásakor rendszerünk automatikus sms értesítést küld a megadott kapcsolattartó telefonszámra. sajnáljuk, ha ezzel [...] kellemetlenséget okoztunk önöknek [...]
sütő gabriella, mail center"

tehát, egyetlen hibajegynél sok vizsgálatot végeznek. ez igaz. bár teljesen felesleges, mert a műszakiak egyértelműen tudhatják a jelerősségből, kommunikációból, hogy a modemrúter szar. öt emberrel beszéltem, először mind azt próbálta beadni, hogy vonalhiba is lehet, de aztán megtörtek érveim súlya alatt, és elismerték, hogy minden valószínűség szerint igazam van. ettől még lehet egy szabályzatuk, ami előírja, hogy a központi vizsgálatot folytassák le először, ami szinte ingyen van, de a modemrútercseréhez képest nyilván sokkal ingyenebb. ez nem is baj.
egészen egyszerűen valaki valahol barom módon fogalmazta meg az esemes szövegét, amely jelenleg így szól: "tisztelt ügyfelünk!az ön által bejelentett ######## számú hibát elhárítottuk,amennyiben továbbra is észleli, hívja ügyfélszolgálatunkat! magyar telekom nyrt."
én eleve nem küldenék az ilyen fázisok végén üzenetet, csak abban az esetben, ha találok valamit és tényleg kijavítottam. port reszet például nem ilyen. ez az üzenet a hibajegy lezárására utal, de nyilván nme zárják le, hiszen érkezik a következő...