Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rooster

0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Autófília Formabontók 2009.10.09 08:00:00
Vannak formák, melyek hűen tükrözik egy márka arculatát - például a Coca Cola üvege, Shell kagylója -, ezek összetéveszthetetlenek. Az autóipar történelmében voltak és vannak is próbálkozások egyedi arculat és forma kialakítására. Az áhított cél mindig az volt hogy az…..
Újabb híresség eladó autójáról szeretnék beszámolni itt a Belsőségen. Szándékosan nem tettem ki előbb, nehogy az árfelverés vádjával illessenek Csak tegnap éjjel találtam a linket a postaládámban, még van hátra vagy másfél óra az aukcióból a vaterán. Orbán Viktor…..
Belsőség Nem 3 in 1, de jó autó 2009.07.27 03:42:00
  A kupék eleganciája, a limuzinok kényelme és a kombik praktikussága egyetlen autóban. Az Audi szerint ez az A5 Sportback. Szerintünk meg egy ferdehátú, középkategóriájú ötajtós kocsi, annak viszont szuper.  Vélemények az azonos című írásunkról...
rooster 2009.07.27 10:21:40
@akira2:

köszi, erről nem is tudtam! Úgy látszik túl sok a meló, kevés idő marad a böngészésre...

Na, erre kiváncsi leszek, az 5-ös GT behemót nekem, túl magas, de a 3-as hátha penge lesz!
Belsőség Audi? Ford? Opel? 2009.05.28 10:18:00
Elhihetik, nem volt egyszerű dolga Zolinak. De - szerencsére - nem vagyunk egyformák, így ha más véleményen vannak, netán mást tapasztaltak, ide vele, eljött a vita ideje...
Így utólag már látjuk: a Porschétól nem volt a legjobb húzás a 911-es legfényesebb időszakában bedobnia egy középmotoros, békalámpás téglatest-formát, aminek az ikertestvére mellesleg VW-emblémával vele egy időben kapható volt. Ezt a kocsit nevezték 914/6-nak,…..
Sipos barátunk lényegében két lábon járó játéklexikon, egy RC/modell/makett kiborg. Mint olyan, lényegében az összes – szakmai berkekben fontos – eseményen ott van. Ezúttal a Nürnbergi Spielwarenmesséről küldött egy alapos beszámolót és egy masszív, ámde…..
rooster 2009.03.20 16:33:42
Nagy ívű balkanyar, célegyenes. Áll a víz a pályán, csak óvatosan a gázpedállal, itt nem játszunk, betonfal szegélyezi a boxutcát, elég egy óvatlan gázfröccs és azonnal megindul a feneke. Ívre engedem ki, benn a kettes végig, majd miután egyenesbe…..
Szerzőtársunk, Rocko, idétlen idők óta autóvásárlásra készülődik. Nelyvhelyességileg igényes, és magas röptű szakmai értekezéseket tartalmazó elektronikus közlés folyamatainkban többször, sőt, annál többször is próbáltuk őt meggyőzni arról, hogy mi lenne számára…..
rooster 2009.02.11 12:47:31
Sanyi tényleg csupa penge gépet javasolt! A 626 kupé a legpengébb, nekem az kéne...
Az 1,5-ös lancer is jó, a ferdehátú szép is, de úgy tudom, hogy a hasonló korú Galantok is jók voltak.

Németek közül pedig keresnék egy tényleg garázsban tartott sierrát, 2 literest (vagy esetleg egy omega A-t, vagy szivar 100-ast, de szerintem amit találhatsz, az ezekből ennyiért mind szar).

Itt egy biztató Sierra, a képek alapján egész jónak tűnik (ami persze nem sokat jelent):
www.hasznaltauto.hu/2697858_ford_sierra_1992

Reálisan szerintem 300-320-ért el lehet hozni.

93-as fiestám volt sokáig, a tanksapka és a hátsó kerékjárat rohadásán kívül semmi baja nem volt, és sehol máshol nem volt korrózió sem, szerettem nagyon.

A nagyobb motorokból választanék, kevésbé vannak széthajtva, ha nem sietsz, akkor alig kell nyomni neki, ha meg sietsz, akkor van benne tartalék :).
(És a 2.0-ás fókám átlagban ugyanannyit fogyaszt, mint a haver 1.6-osa.)

autózz! Mit várjak egy taxistól? 2009.02.10 13:29:00
Egy újabb gyöngyszem a magyar közlekedés-kultúrából és egy újabb sikertelen vizsga emberségből. WB csak szeretett volna beparkolni a garázsába, de egy taxis úgy döntött, ezt az egyébként egyszerű műveletet kissé megbonyolítja. Még egy olyan sztori, amiben minimális észnek…..
  Ha azt mondják, szálljunk buszra, mert úgy csökkentjük a szálló por mennyiségét, nézzünk körül a buszon. Ha negyvennél kevesebben tartózkodnak rajta, nekünk pedig benzines autónk van, máris megdőlt az elmélet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
rooster 2009.01.16 13:55:38
Sok melóm van, még mindig csak a 9 óra környéki kommentekig jutottam az olvasásban :), lehet, h. már más is írta...

Összetett kérdés, nehéz körüljárni, de 3 dolog jutott az eszembe:

1.) A Corvin-sétány felújítási munkáinak környékén dolgozok, a budai Skála környékén lakok. Az elmúlt 1-2 évben sok, nagyszabású építkezés folyt, főleg a Corvin sétánynál. Az Üllői úton és a környéken térdig lehet gázolni azóta a porban. Úgy tudom, h. rendelet írja elő a kivitelezőknek, h. takarítani kell, de az elmúlt két évben 10 locsolóautót nem lehetett látni. Az összes ilyen szabálytalan építkezés kurva sok port termel, erre azt mondják, hogy ne járjunk autóval, mert felkavarjuk :). Hát, talán vízzel le kellene mindent naponta többször mosni (ha jó lene a csatorna, meg az utak vízelvezetése), akkor nem lenne ekkora por.

2.) A HVG valamelyik (talán karácsonyi) számában olvastam, hogy Ny-Európában (v. Németországban, fene se emlékszik a pontos hírre) 2008-ban az előző évhez képest kb. 10%-kal kevesebb dízel autó fogyott, viszont 4%-kal több benzines. Nálunk meg mindig a dízelt nyomják, elsősorban kompakt mérettől felfelé, de még a kiskategóriában is...

3.)Nekem 2.0 benzines kompakt van, imádom... De mégis BKV-val járok melóba. Csak 25-30 perc séta+villamos+séta és kocsi esetében is, szerencsés a helyzet. A bérlet (amit lényegében csak a 4-6-os villamoson használok, meg kocsmázáshoz :)) 9.000 Ft. 9.000 Ft-ból a városi mondjuk 10 literes fogyasztást és 240 Ft-os benzinárat nézve 375 km-t autózhatok, a meló viszont oda-vissza kb. 10 km, tehát a havi 22 munkanap alatt csak 220 km. Szóval olcsóbb lenne kocsival, de mégis a villamost választottam. Az Üllőin 6 sávban állnak/csorognak az autók, 95%-ukban csak a sofőr ül... Én a közeli munkahely miatt nagyon szerencsés vagyok, természetesen nem várom el, h. mindenki csak hétvégén, az élvezetért autózzon, de azért a jelenleg látottnál lehetne ésszerűbben is közlekedni - persze korrektebb, tisztább és olcsóbb BKV-val.
Hiába imádom én Pandácskát, rajongok a praktikusságáért, az olaszos ötletességéért, a vászontetőiért, színtiszta nyolcvanas évekes hangulatáért, kiskutyahangon morgó 45 lóerejéért, azért a többség szemében ez mégiscsak egy pici, piros, elaggott, motorizált retikül. Nem…..
Mondhatnánk, hogy rognork szerencsés srác, és ezért nyer immár a második Autófília játékon. (Francba, lelőttem a poént...)Ez azonban csak fél igazság, hiszen az aktivitás fél győzelem, a mezőny meg nem volt túl erős.Igen nagy sajnálatunkra összesen két pályázó jelentkezett…..
Autófília Időgép 2008.12.15 18:30:00
Mikor láttatok ilyet utoljára, ha egyáltalán ? Ha nem esne le elsőre, ez egy Opel Kadett D, valahol 81-83 közötti gyártással. Igazi, autentikus, korabeli Irmscher optikával az elején. Ikerlámpa, maszk. Csak emlékeztetőül, ezek az autók mostanában valahogy így szoktak kinézni, ha…..
  Somi barátom fotóriporter és autóval fertőzött. Ha lát valami érdekeset, azonnal küldi a képeket, mint ahogy azt most is tette. Történt ugyanis, hogy a december 2.-án érkezett az Osztrák Központi Bankból egy eurószállítmány a Szlovák Nemzeti Bank számára. Ez volt az…..
Pontosan senki meg nem tudja mondani, mikor, hol, és főleg ki kezdte el az egész „Nürburgring-kör”-őrületet. Sokak szerint épp a Porsche volt az, amelyik szelet vetett és persze ezúttal is vihart aratott, hiszen azóta egymást túllicitálva dobálják az autógyártók a…..
Belsőség A kocsi előállt 2008.11.26 01:12:00
Finom, úri étterem, hangtalanul surrannak a pincérek gumitalpú cipőikben a puha szőnyegen, diszkrét mormogás, halk jazz. Fizetek. A főpincér arisztokratikus gőggel az arcán int a fiúnak: hozza az autót. Csípős szél marja az arcot, finom esőpermet szitál, mikor az ajtónálló…..
Az újautó-vásárlást nem nekem találták ki. Egyszerűen tékozlásnak tartom, és nem is nagyon értem ezt a nagy magyar autót nullás kezdővel-mozgalmat. Haszonjárműnél oké, hiszen ha dolgozunk vele, akkor az termelőeszköz, és egy vállalkozás üzemeltetéséhez normális a hitel,…..
Úgy hozta a sors, hogy november 9-én, vasárnap volt lehetőségem eljutni a Budapest, Váci út 140 alatt található Business Centerbe, az ezévi utolsó ottani Matchbox- és modellbörzére. Hiába utolsó (idén), nekem mégis az első volt, mivel eddig sosem volt alkalmam résztvenni hasonló…..
Belsőség Hail to the King, Baby! 2008.11.07 14:18:00
  Steve McQueen (1930-1980) Bullit-Le Mans-Nagy Szökés. Ez a három dolog ugrik be azonnal, ahogy egyik nagy kedvencem, Steve McQueen szóba kerül. Számomra ő igazi színész, nem amolyan mai nyálhuszár. Életrajzától eltekintenék, arról olvashat bárki. Amit azonban az…..
  Ilyen komfortban még sose ringatta utasai fenekét a Golf. És ennyire még sose aludt el Golf-sofőr a volán mögött. Frankó autó, eszeveszett extrák, dögunalom. Vélemények az azonos című cikkünkről...