Regisztráció Blogot indítok
Adatok
isti77

0 bejegyzést írt és 1280 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
(index) A névegyezés a slendrián újságírás kriptonitja (az a zöld ásvány, ami a szétrobbant Kripton bolygó után maradt, és valahogy mindig akkor kerül belőle elő egy újabb adag, amikor az elméletileg sérthetetlen Supermant kell abajgatni, mert csak ezzel lehet, DE EZ MOST MINDEGY), az a jelenség,…..
isti77 2018.05.07 22:01:15
@bloggerman77: mondjuk azért, mert kettejük közül eleve ő (sajnos már csak volt) az idősebb (5 évvel), és a 2000-es évek elején, amikor bekerült a tévébe, a most elhunyt színésznő még igen-igen kezdő lehetett, annyira semmiképpen nem lehetett ismert, hogy bárkinek is nevet kelljen változtatni miatta. Mindig is a tévés V.A. volt az ismertebb kettejük közül (hiszen most is rá gondolt a nagy többség), szóval nem egészen értem, miért neki kellett volna - ha egyáltalán valakinek - nevet változtatnia.
A gimiben imádtam a tornatanárt. Hótt laza volt, nem szólt be, ha cigizésen kapott, adott a söréből, és az osztálykiránduláson állítólag nagyon megdugta azt a szemüveges irodalom kistanárt, akiről mindenki tudta, hogy a kinyúlt pulcsi alatt embertelen jó testet rejteget. Mindenki mesél hasonlókat a…..
Bár Papp Gergő a Tv2-től való távozása után azt mondta, még nem tudja, merre tovább, a Blikk megbízható forrásból úgy értesült, nagy valószínűséggel Tatár Csillát fogja követni, és ő is átigazol az MTVA csapatához. A bulvárlap szerint lassan egy külön…..
Címlapügyeletben lapozgatom épp a Blikket, és a 10. oldalon csodálatos szociológiai látleletet találtam a mai magyar társadalomról, pompás szegények-gazdagok törésvonallal: Cannes-ban sem enged igényeiből a Vajna házaspár: Naponta egymilliót fizetnek a luxusért Izának…..
Bp és családja karácsonyi üdülés címén megtekintette a Medves Hotel felújítási munkálatait, de kiderült, hogy azok még a 70-es években történtek. A felajánlott csereszobákban már nem csak fűtés nem volt, de bútor sem, ezért inkább hazaautóztak: Kérlek, tedd közzé…..
Az Index lehozta a legújabb Tarlós-Vitézy levelet, hiába, nagy levelezőpajtások ők ketten. Ebben Tarlós tök őszintén megírja Vitézynek, hogy kurvára nem érti a a leveleket, beszámolókat, amiket Vitézy ír neki, így legyen szíves redukálja le a mondanivalóját, sőt, előbb a…..
India vezető autós magazinja összegyűjtötte a tíz leghaszontalanabb extrát és tartozékot. Lássuk mit tartanak feleslegesnek az indiai szakújságírók. Érmetartó Első helyen az érmetartó szerepel. Indiában a parkolóautomata fogalma ismeretlen, viszont koldus van elég az…..
TComment Kell a cirkusz 2013.09.25 06:54:11
.Bizony kell, kirakat nélkül nincs bolt. Az erősebb kutya szerepből pedig nem lehet engedni. Még akkor sem, ha már lassan nincs kit fedezni. Európa elfogy. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
isti77 2013.09.25 09:57:05
A lényeget a poszt elején leírta a szerző: amit nem használnak, az nem kopik, ami nem kopik, azt minek lecserélni, még ha esetleg meg is engedhetné magának az ember (mármint magát a cserét)? Minek adjon ki milliókat az új autóra az, aki éves szinten már 5-10 ezer km-re redukálta az autó futásteljesítményét? Mert egyre többen vannak ilyenek, leginkább a fővárosban. Ők max. hétvégi kirándulásokra meg a heti bevásárlásokra indítják be az autót, heti 5 napban otthon áll a ház előtt.
Munkába egyre kevesebben járnak autóval (kivéve azokat, akiknek munkaeszközük az autó, vagy sokat kell lótni-futni napközben). A várost megbénítják a dugók, útlezárások, közműves munkák, villamosfelújítások stb., lassan az egész városban fizetős lesz a parkolás (otthon is, de az ott lakó egy évre fizet annyit az autója után, mint a "körzethatárán" kívül egy napra). Az új autóra drága a casco (régire egyáltalán minek kötni), a gépjárműadó is a korral csökken (az önkormányzat is le akar beszélni az új autóról), drága a márkaszerviz, és a makulátlan fényezésen minden egyes új karc infarktus közelbe hozza a szerencsétlen tulajt.
A 10 éves autó is tökéletesen megfelel a mindennapi közlekedésre, főleg, ha a 10 év nagy részét nálam töltötte. Nekem 4 éves a jelenlegi autóm, 1 évesen vettem, és ebben az évtizedben nem szándékozom lecserélni (max. eladni, ha esetleg úgy alakul valami, ahogy nem szeretném). Egyre kevesebbet használom a városban.
Jelentkezzen az, aki nem örülne annak, ha akár pár tucat sör után is kocsiba ülhetne, mert az autója hazavinné. Na ugye. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
isti77 2013.09.18 10:29:05
@Shadowbull: nem lehet mindenki akkora ász, mint te. Szerintem az én jövőképem egy kicsit közelebb van a magyar valósághoz, mint a tiéd. De ha mégis neked lesz igazat, ez esetben örömmel fogom belátni, hogy tévedtem.
Budapest csodás város. Szó szerint, mert itt olyan csodák történnek, mint kevés más helyen. A gázvezetékek pont olyankor szorulnak cserére, mikor az összes városlakó visszaér a nyaralásból, elkezd megint munkába járni, meg gyerekeket iskolába szállítani. A gázvezeték tehet…..
Az aradi utcai Roni ABC-ben alkoholmentes sört sem adnak el este 10 után, mert meg vannak róla győződve, hogy azokban is van alkohol. Hiába a felirat, az összetevők, szerencsére ők jobban tudják: 2013.07.31. 22:10-kor tértem be a Budapest 6. kerület Aradi utca 2 szám alatt lévő…..
Úgy látszik az Extreme Digitalnál nem kivételeznek a többmilliós megrendelésekkel sem, mindenki pont ugyanazt a fogalom nélküli ügyfélszolgálatot kapja. Naiv ügyfélék egy megakadt rendelés kapcsén eljutottak arra a pontra, amikor kénytelenek voltak a Fogyasztóvédelemhez fordulni,…..
Naiv ügyfél későn vette észre, hogy 10 ezer forint hiányzik a borítékjából, amiben elvileg 100 ezer forintnak kellett volna lennie. Az ügyintéző még a panasz felvételét is rutinosan hárította. Érthetetlen, hogy nem próbálták meg másnap újra elérni a vezetőséget: Nekünk…..
TComment Legyen ingyenes a BKV! 2013.07.24 06:45:00
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
isti77 2013.07.24 10:39:01
@közmunkás bérkommentelő: ha legközelebb valami viccesnek szánt dolgot akarsz írni, először gondold át (főleg a 65 éven felüli román vendégmunkást).
Nem arról van szó, konkrétan hányan vannak, akik élnek a lehetőséggel, hanem az elvről.
isti77 2013.07.24 14:08:04
@Rocko-: miért mennék máshova nyugdíjasnak, amikor itt ingyenes a tömegközlekedés? :D
isti77 2013.07.24 14:17:59
@közmunkás bérkommentelő: ez a példa sem az igazi, ez pont az ellenkezője a hazai gyakorlatnak. Moszkvában az orosznak olcsóbb a jegy, mint a külföldinek, nálunk meg jelen állás szerint a magyar dolgozónak drágább a közlekedés, mint a külföldi nyugdíjasnak. Melyik a jobb? Az igazi az lenne, ha ugyanannyi lenne mindenkinek, aki igénybe veszi, vagy ha differenciálunk, akkor a használat módja és mennyisége alapján tegyük, és ne annak alapján, hány éves vagy.
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
isti77 2013.07.17 12:39:09
Ezzel a cikkel nem értek egyet, éppen a magyar mentalitás miatt. Sajnos, ha itt a lovak közé dobnák a gyeplőt, sokan (még inkább) mennének, mint az állat. Nálunk csak a büntetésnek van visszatartó ereje, a magyar embertől nem várható, hogy saját belátása és lelkiismerete alapján normálisan közlekedjen.
Éppen az Árpád hidat említed példának, nagyon jó. 70 a megengedett, az átlag mégis 90-100-zal megy, holott tudja, hogy az már igencsak gyorshajtás, ráadásul veszélyes is. A hídon járnak pl. buszok is, amelyeknek a szigetnél a forgalmi sávban van a megállója. Az álló busz mögött és körül száguldozik a sok barom, és vagy be tudnak sorolni (vágni) időben a középső sávba, vagy nem. Nem is beszélve a szigetről kihajtani szándékozókról. A legjobb az egészben, hogy általában a gyorshajtókat pont megfogja a lámpa a híd valamelyik végén, vagy legkésőbb a Szentendrei úton, úgyhogy semmit nem nyernek, akik betartják a 70-et, azok szépen elkocognak mellettük az éppen zöldre váltó lámpánál, ugyanis a lámpák a 70-re vannak beállítva, nem a 100-ra. Az ilyen mentalitásúak mit csinálnának holnaptól, ha szabad lenne a vásár? Abban egyetértünk, hogy az emberek többsége valóban nem akar senkit megölni. De ha a felelőtlenségük és a saját vagy mások képességeinek túlbecsülése miatt mégis úgy alakul, senkit nem vigasztal, hogy nem ez volt a cél. Lehet, hogy te marhára érzed az autót, de aki elé bevágsz, az nem biztos, hogy fel van rá készülve, hogy önjelölt Vettelekkel kell együtt közlekednie (meg esetleg az ő autója lehet, hogy nem is olyan überwagen, mint a tiéd, überfékekkel és übergumikkal). A büntetőjog különbséget tesz a szándékos és gondatlanságból elkövetett emberölés között, de a végeredmény nagyjából mégis ugyanaz, nem? Könnyebb lenne a lelked, ha valaki "csak" gondatlanságból gázolná halálra a gyerekedet? Na ugye.
Egy kicsit olyannak tűnik nekem ez a javaslat, mintha a céltáblát vinnénk oda, ahova ellőttük a nyílvesszőt. Ha úgyis gyorsan hajt mindenki, ne legyen a sebességkorlátozás? Nevetséges.
Valóban vannak helyek, ahol indokolatlanul alacsonyra van szabva a megengedett sebesség (pl, az Árpád híd nem ilyen, az M1-M7 kivezető inkább). Ezeket kellene megszüntetni, de nem az általános sebességkorlátozást. Ahol érvényben marad, ott viszont ellenőrizni kellene (ha lenne pénz az eszközökre). Mert a magyar embert leginkább a (biztosan) várható büntetés tartja vissza. A pénzét félti, nem mások életét. Olyanoktól várunk belátást és józan gondolkodást, akik az autópályán 145-150-re állítják a tempomatot, mert előre bekalkulálják a 10% toleranciát, meg a sebességmérő csalását? Mit csinálnának az ilyenek, ha holnaptól annyival mehetnének, amennyivel akarnak? Ha az Árpád hídon 90-re emelnék a sebességhatárt, akkor az átlag is feljebb emelné az utazósebességét 110-120-ra. Ahogy naponta tapasztalom, néhány barom menne 160-nal is, ha a forgalom engedné (éjszaka valószínűleg megy is).
Béláék káromkodni járnak a Humanicba, mert az eladók amúgy magasról tojnak mindenkire: Saját magamnak cipőt akarván vásárolni betértem Húgommal (a véleményformálóval) a győri - volt Yellow - Humanic üzletbe. Egyedüli vevőjelöltként elballagunk az üzlet legvégébe, a…..
Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...