Adatok
LamiÁrpád
0 bejegyzést írt és 239 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tudjuk-e kik voltak azok, akik Magyarország részéről aláírták a trianoni békeszerződést? Honnan jöttek, és utóbb mi lett a sorsuk? Most van 92 éve annak, hogy a versailles-i Trianon kastélyban a magyar kormány delegáltjai aláírták a történelmi Magyarország feldarabolását…..
SZOVJETUNIÓ-MAGYARORSZÁG 0-0
A magyar csapat közelebb állt a győzelemhez.
Taktikai-technikai fölényben játszottunk.
Az egy pont még jól jöhet mindkét csapatnak.
Irapuato, 16 500 néző, vezette: Agnolli (olasz)
Magyarország: Disztl P., Sallai, Róth (Burcsa), Garaba, Péter…..
LamiÁrpád
2011.06.06 16:47:54
@maribor:
"Szóval, a hanyatlás, akár hogy vesszük, nem Mexikóval kezdődött. Az már csak a kezdet vége volt."
hát persze. Lásd bovebben:
orulunkvincent.blog.hu/2010/12/03/marseille_41_eve_volt_4_1_nem_ide
"Szóval, a hanyatlás, akár hogy vesszük, nem Mexikóval kezdődött. Az már csak a kezdet vége volt."
hát persze. Lásd bovebben:
orulunkvincent.blog.hu/2010/12/03/marseille_41_eve_volt_4_1_nem_ide
LamiÁrpád
2012.06.01 13:27:39
A rendkívül színvonalas, látványos 2000-es torna után nagy várakozás előzte meg a következő EB-t. Merre halad a világ, fokozható-e a sebesség, milyen új ötlettel, taktikával, játékrendszerrel állnak majd elő a csapatok? Ahogy az ilyenkor lenni szokott, semmi sem úgy történt,…..
LamiÁrpád
2012.05.29 17:55:30
@szempontpuska: szoval elismered, hogy igazam van ? :-)
alapdologban egyetértunk, unalmas focit játszottak, es mivel ezt rakényszeritették a másikra, unalmas meccs lett. Ettol teljesen fuggetlen, hogy az addig osszesen 1 vb es 1 EB reszvetel utan 2004-tol egy kivételével ott vannak mindenhol. Egy gorog valogatottnak ez hatalmas sikersorozat.
egyébként a cseheknek szurkoltam vegig, az a generácio megérdemelt volna egy EB aranyat.
Itt már játszott Rooney, Ronaldo, egészen durva belegondolni, hogy az azota eltelt 8 evben mennyire nem/sem értek el semmit valogatott szinten. Ronaldo talán majd idén, Rooney idén sem.
alapdologban egyetértunk, unalmas focit játszottak, es mivel ezt rakényszeritették a másikra, unalmas meccs lett. Ettol teljesen fuggetlen, hogy az addig osszesen 1 vb es 1 EB reszvetel utan 2004-tol egy kivételével ott vannak mindenhol. Egy gorog valogatottnak ez hatalmas sikersorozat.
egyébként a cseheknek szurkoltam vegig, az a generácio megérdemelt volna egy EB aranyat.
Itt már játszott Rooney, Ronaldo, egészen durva belegondolni, hogy az azota eltelt 8 evben mennyire nem/sem értek el semmit valogatott szinten. Ronaldo talán majd idén, Rooney idén sem.
LamiÁrpád
2012.05.29 19:14:20
@szempontpuska: ebben van igazam:
@LamiÁrpád: "Azert a gorogok azota ki-kijutnak szinte folyamatosan a VBre, EBre, szoval nem véletlen volt az"
Azt sem tartom véletlennek, hogy éppen Rehagel csinalta ez a csodát. Egyszer el kellett volna ot hivni akármennyi pénzért is magyar kapitánynak, talán még velunk is tudott volna valamit kezdeni (na jó, valszleg velunk még o sem ... )
@LamiÁrpád: "Azert a gorogok azota ki-kijutnak szinte folyamatosan a VBre, EBre, szoval nem véletlen volt az"
Azt sem tartom véletlennek, hogy éppen Rehagel csinalta ez a csodát. Egyszer el kellett volna ot hivni akármennyi pénzért is magyar kapitánynak, talán még velunk is tudott volna valamit kezdeni (na jó, valszleg velunk még o sem ... )
LamiÁrpád
2012.05.29 21:04:08
Szakírók kedvenc játéka: melyik volt a legjobban sikerült olimpia, a legemlékezetesebb foci VB. Az eddigi 13 futball EB közül négyet szokás különösen kiemelni színvonala, izgalmai, fordulatai, érdekességei okán. A drámai hosszabbításokban gazdag 76-osat, Platiniék parádés…..
A két Európa-bajnokság között alaposan átalakult a névadó kontinens. A történelem hatalmas fordulata eltüntette a szocialista országokat. Nem volt többé sem NDK, sem Szovjetunió, az EB után egy évvel szétvált a csehek és szlovákok útja, míg a délszláv térségben évekig…..
LamiÁrpád
2012.05.10 10:34:04
@JuAn: nem mertem leirni, de persze en ugy gondolom, megnyerték volna, de also hangon is dontosok. A horvat valogatott még 6 evvel késobb is VB bronzérmes..
LamiÁrpád
2012.05.10 23:10:41
@JuAn: igen, a 86os angol csapat nem volt rossz, pechjuk volt, hogy pont az argentinokkal kerultek ossze. Akik, szerintem, isten keze nélkul is nyertek volna, ott és akkor.
A múlt árnyéka.
1974. július 7-én Rinus Michels, a 70-es évek legnagyobb holland edzője végignézte a németek örömünnepét Münchenben.
Csapata elvesztette a világbajnoki döntőt Beckenbauerék ellen.
A totális futball atyja, az Ajax háromszoros BEK-győztes nagy csapatának…..
LamiÁrpád
2012.05.01 16:34:13
@waltari: és emiatt a rovidgatyás sztori miatt le is mondatták, ami mai szemmel nonszensz. Nem mondom, hogy vele bármit elértunk volna, de nyugodtan maradhatott is volna. Még annyit, hogy erre az idoszakra jutnak olyan válogatottak mint Hires, Szalai, stb.
Verebes az olimpiai csapat edzoje is volt, 100 % os teljesitménynél rugták ki, innen sikerult vegulis nem kijutni Szoulba ..
Ez már a teljes káoszba borulo magyar foci (és Magyarország) idoszakai, innentol szinte félevente uj kapitány, kozben az ország is teljesen átalakul, minden átértékelodik, felborul, megváltozik.
Ezzel egyutt itt kijutást várni irreális volt, nekunk a 90es vagy még inkább a 94es VBre kellett volna kijutni.
Verebes az olimpiai csapat edzoje is volt, 100 % os teljesitménynél rugták ki, innen sikerult vegulis nem kijutni Szoulba ..
Ez már a teljes káoszba borulo magyar foci (és Magyarország) idoszakai, innentol szinte félevente uj kapitány, kozben az ország is teljesen átalakul, minden átértékelodik, felborul, megváltozik.
Ezzel egyutt itt kijutást várni irreális volt, nekunk a 90es vagy még inkább a 94es VBre kellett volna kijutni.
1984-ben az EB-t Franciaország rendezte, 1960 után immáron másodszor. (2016 lesz a harmadik francia rendezés éve). Sajnos, a magyar válogatott szereplése röviden összefoglalható. Az 5 csapatos selejtező csoport negyedik helyén végeztünk. Kikaptunk Dániában, oda-vissza vesztettünk…..
A hatodik EB-kiírás szakított az addig követett hagyományokkal. Először rendeztek 8 résztvevővel kétcsoportos döntőt és 1996-ig a létszám nem változott. Először és utoljára fordult elő, hogy nem volt elődöntő: a csoportok győztesei játszhattak az aranyért, a…..
LamiÁrpád
2012.04.17 10:11:24
LamiÁrpád
2012.04.17 16:16:43
@JuAn: az argentin szétesés után, nyil és torocsik eltiltva, kovács ferenc a kapitány, rogton az elso selejtezon (miért is kellett már 78 oszére lekotni ?) kikaptunk helsinkiben, ahogy irtam, ha ott nyerunk, kijutottunk volna (eloszor es utoljára itt válogatott a pécsi Kardos. Nem volt rossz játékos, de csak abban a pécsi csapatban volt 3-4 jobb ... ). A finnek elleni itthoni, már tét nélkuli meccsen már Lakat tanár ur a kapitány.
Az 1976-os EB magyar vonatkozásait egy mondatba tömöríthetjük: A válogatott oda-vissza kikapott Walestől a csoportban, és nem jutott a 8 közé sem.
A korszak a német futball fénykora volt.
A Bayern München '74-75-76-ban zsinórban nyerte a Bajnokcsapatok Európa Kupáját, a…..
LamiÁrpád
2012.04.10 19:23:03
@waltari: igen, ez jó meglátás, bár a franciákkal játszottunk, talán 2x es kb pariban voltunk. Akárhogyis, az a 78as csoport kegyetlen buntetés volt es elbánt ezzel a generációval, szoval nem azért estunk ki mert nem játszottunk az olaszokkal 65 óta.
Inkabb pont a poszt témája, a 76os eb kiesés a nagy kár, ezek olyan lehetoségek voltak, amiknél realis(abb) esélyunk volt.
A 76os olimpiáért szintén kár, bár annak nincs akkora jelentosége.
Nemz. kupák: is-is, 74 bek elodonto, 75 kek donto, késobb volt nyolc kozott a honved és még az MTK is.
Inkabb pont a poszt témája, a 76os eb kiesés a nagy kár, ezek olyan lehetoségek voltak, amiknél realis(abb) esélyunk volt.
A 76os olimpiáért szintén kár, bár annak nincs akkora jelentosége.
Nemz. kupák: is-is, 74 bek elodonto, 75 kek donto, késobb volt nyolc kozott a honved és még az MTK is.
LamiÁrpád
2012.04.10 21:41:39
Marseille után...A magyar futball hanyatlásának kezdetét sokan a csehszlovákok elleni, 1969-es vesztes VB-selejtezőhöz kapcsolják.Való igaz, előtte nem fordult elő, hogy ha elindultunk, ne jutottunk volna ki az aktuális világbajnokságra. Ám az eredményességet tekintve válogatott…..
A harmadik EB-kiírás két helyen változtatott az addig követett szabályokon. 1968-tól hivatalosan is Európa-bajnokság lett a torna neve az addigi Európai Nemzetek Kupája helyett. Megszűnt az addig kizárólag egyenes kiesésre épülő kvalifikáció: a 31 jelentkező országot 8…..
Kivételesen induljunk el az itthoni kályhától.
1964 volt az egyetlen olyan év, amikor a magyar labdarúgás válogatott szinten két érmet is nyert.
A második EB négyes döntőjében bronzot, a tokiói olimpián aranyat.
A 62-es VB 5. helyén végző csapatából a…..
LamiÁrpád
2012.03.20 11:33:36
LamiÁrpád
2012.03.20 11:42:32
LamiÁrpád
2012.03.20 12:07:59
@Medvegyev: pontosan.
Igen! A focitörténelem rovat visszatér a Vincentre! Mostantól tizenhárom héten át, minden kedden, a labdarúgó Európa Bajnokságok egy-egy tornáját tekintjük át. Visszaemlékezünk a hősökre, győztesekre, vesztesekre és a legemlékezetesebb mozzanatokra. Azon a héten, amikor az…..
LamiÁrpád
2012.03.14 19:48:18
@Medvegyev:
Latisev, Tichy, stb.
Nagy valszinuséggel nem fognak elokerulni korabeli felvételek, tehát nekunk ez jo, hogy ezt hihetjuk, egyébként meg nem tudhatjuk, mi is tortént.
Eddigi tapasztalatom alapján a korabeli olvasmányaim v azota beszerzett videoélmények mérkozésen erosen az utobbiak vezetnek, saját szemmel látom, hogy nem ugy volt az (pl. 78 argentinmagyar, 66 szu magyar).
Viszont 54ben puskás gólja egyértelmuen nem volt les, szóval ott jogos a sírám.
Visszatérve a poszt témájához: én nem hiszem, hogy az akkori magyar válogatott érdemben hozzá tudott volna szólni ehhez az eb-hez, a legjobb 4 kozotti csapatok minimum olyan jok voltak mint mi, és akkor még a spanyolokrol nem is beszéltunk
Latisev, Tichy, stb.
Nagy valszinuséggel nem fognak elokerulni korabeli felvételek, tehát nekunk ez jo, hogy ezt hihetjuk, egyébként meg nem tudhatjuk, mi is tortént.
Eddigi tapasztalatom alapján a korabeli olvasmányaim v azota beszerzett videoélmények mérkozésen erosen az utobbiak vezetnek, saját szemmel látom, hogy nem ugy volt az (pl. 78 argentinmagyar, 66 szu magyar).
Viszont 54ben puskás gólja egyértelmuen nem volt les, szóval ott jogos a sírám.
Visszatérve a poszt témájához: én nem hiszem, hogy az akkori magyar válogatott érdemben hozzá tudott volna szólni ehhez az eb-hez, a legjobb 4 kozotti csapatok minimum olyan jok voltak mint mi, és akkor még a spanyolokrol nem is beszéltunk
LamiÁrpád
2012.03.15 11:30:08
@Tutó:
A "minimum olyan jó"-ból lehet 1:0- ide...
lehet, de nem szokott, a magyar foci százéves torténete ezt mutatja (néhány udito kivétellel)
A "minimum olyan jó"-ból lehet 1:0- ide...
lehet, de nem szokott, a magyar foci százéves torténete ezt mutatja (néhány udito kivétellel)
LamiÁrpád
2012.03.15 11:32:22
@JuAn: ne osszefoglalót nézz.
Amugy igen, egy dontetlen benne volt, nem játszottunk rosszul, de a 2. felidoben már nagyon nyomtak.
Ha x. valszleg akkor sem megyunk sokra vele, igazi halálcsoport volt az, kár, mert szerintem az utobbi 40 év legjobb magyar válogatottja volt a 78as
Amugy igen, egy dontetlen benne volt, nem játszottunk rosszul, de a 2. felidoben már nagyon nyomtak.
Ha x. valszleg akkor sem megyunk sokra vele, igazi halálcsoport volt az, kár, mert szerintem az utobbi 40 év legjobb magyar válogatottja volt a 78as
Bár mind távolabb kerülnek az időben, mégis, azt, hogy kikből állt az Aranycsapat, sokan kívülről fújják.A legendás tizenegy így, pontosan ebben az összetételben azonban csupán négyszer lépett pályára. Az angliai 6-3 összeállítását őrizte meg az emlékezet.Ugyanígy…..
Nosztalgia futballgála Pécsett. Ifjú, roppant lelkes sportújságíró ismerős hozza a hírt: 11-én a 86-os PMSC játszik a 85-ös Vidivel.Felhozó meccs: a jogutód PMFC NB II-es bajnok, ez a zárómérkőzése, előtte jönnek az öregfiúk. Hangulatot csinálni. Kicsit elszédülök, ez…..
LamiÁrpád
2011.06.16 13:20:37
Május 24-30 Hírek a magyar csapatrólMeleg ellen nincs taktika!! Ezt harsogta a sajtó, és igazuk is volt, más kérdés, hogy aztán nem tudtuk meg, végül is hogyan próbálják felkészíteni a csapatot a 40 fokra. Mezey doktort egyébként rendesen felhúzták a mexikói újságok:…..
LamiÁrpád
2011.05.25 12:04:02
@maribor: Nagyon drukkolok, hátha mégse 0:6, már nagyon várom!!
Szovjetunió-Magyarország ? Én is bizom a fiukban, de azért hatot nem hiszem, hogy lovunk nekik.
Szovjetunió-Magyarország ? Én is bizom a fiukban, de azért hatot nem hiszem, hogy lovunk nekik.
LamiÁrpád
2011.05.25 12:04:47
@KaszaP: Elég rendesen sikerült rákattantanod erre a Mexikó dologra.
Mikor, ha nem negyedszázadonként ? :-)
Mikor, ha nem negyedszázadonként ? :-)
Május 17-23
Hírek a magyar csapatról
Célegyenesben a VB felkészülés! Eldőlt, kik utaznak, különösebb meglepetés nem történt, kizárólag a pécsi Mészáros lehetett egy kicsit csalódott, hogy az utolsó pillanatban lemaradt a magyar labdarúgás legnagyobb katasztrófájáról a…..
LamiÁrpád
2011.05.17 10:28:34
@STEWART NEAL: Nem tudok mást mondani, le a kalappal ! (pedig azt hittem, most nem annyira konnyu .... )
Május 10-16 Megkezdték az FTC bérletek árusítását az 1986-87-es szezonra, a legdrágább 660 Ft.A sportnapilap tabella-parádéval tölti ki az oldalakat kedveskedik az olvasóknak, ebből kiderül, hogy természetesen a Honvéd minden összevetésben a legjobb volt, a vidéki csapatok…..
LamiÁrpád
2011.05.10 12:32:28
@KaszaP: csak egy 0-0 miatt ? Szerintem inkább Pele marketing eszkozérol van szó (még ha ezt a szót akkor nem is ismertuk)
Május 3-9
Szerencsére vége a bajnokságnak, és Mezey doktor végre a csapat felkészítésére tud koncentrálni. A nemzetközi kupákban még hátravan két döntő, de ott egyik játékosunk sem érdekelt, szóval: teljes gőzzel fel Mexikóra !! 20 év után az első VB, ahol megint…..
LamiÁrpád
2011.05.03 10:54:20
LamiÁrpád
2011.05.03 11:24:46
LamiÁrpád
2011.05.03 15:00:10
@JuAn: elkuldtem, de visszapattant. Tul nagy, szerinte
Végre vége! Mármint a bajnokságnak, a kupadöntő még hátravan. Az év meglepetés csapata, a Pécs fiestára készül, otthon kell nyernie a már biztos bennmaradó Békéscsaba ellen ahhoz, hogy a végig kézben tartott ezüstérem meglegyen. Ez sikerül is, telt ház és tomboló lelátók…..
LamiÁrpád
2011.04.26 21:02:26
@STEWART NEAL: Igen, ezekre célozgattam vegig a sorozatban, egy leharcolt csapat ment ki mexikoba, Nyilasi nélkul ... Viszont Détári tényleg csucson volt, ebben bizott mindenki. Rajta kivul ezen a tavaszon szerintem Dajka és esetleg Hannich teljesitett itthon elfogadhatoan, meg egykét legios, mint Esterházy, Burcsa.
Ha ezt a VBt 1985ben rendezik Europában, ....
Ha ezt a VBt 1985ben rendezik Europában, ....
LamiÁrpád
2011.04.27 18:42:27
@JuAn: én nem. Valami bunda ?
Április 19-25 Utolsó előtti forduló, egyedül a dobogó a – halvány – kérdés, de olyan nagyon ez már senkit nem érdekel. Az előzetes hírekkel ellentétben sem Péter sem Róth nem lépett pályára, mindketten sérültek és „nem akarták kockáztatni a VB…..
LamiÁrpád
2011.04.19 16:08:30
LamiÁrpád
2011.04.19 16:09:34
Április 12-18 Folytatódtak a kettős rangadók, a kupadöntő főpróbáját magabiztosan nyerte a Fradi. Három meccs is gólnélküli döntetlen volt, szerencsére az Újpest gondoskodott róla, hogy meglegyen a gólátlag így is (pedig Détári nem is játszott). A Népstadionban mindössze…..
LamiÁrpád
2011.04.12 10:44:10
@JuAn: Az egészben az a legérdekesebb, hogy nagyon sok jóra tényleg nem lehetett számítani ilyen előzmények után,
Azt hiszem, vakok voltunk akkoriban, látta mindenki ezeket a problémákat (Kijev atomfocija, serultek tomkelege nálunk kozte Nyilasi, tét nélkuli bajnokság, egy csillagos meccsek... ) csak éppen annyira biztunk Mezeyben, hiszen azelott is megoldott mindent + a brazilokat csak lesoportuk, mit nekunk akkor egy franciaország.
Hamarosan jon a majus, nyilasi-ugy, edzotábor a havasokban, mezey-hiszti a hungaria koruton és mexikoban, stb. Valahogy meg volt írva a bukta, persze nem 0-9 formájában
Azt hiszem, vakok voltunk akkoriban, látta mindenki ezeket a problémákat (Kijev atomfocija, serultek tomkelege nálunk kozte Nyilasi, tét nélkuli bajnokság, egy csillagos meccsek... ) csak éppen annyira biztunk Mezeyben, hiszen azelott is megoldott mindent + a brazilokat csak lesoportuk, mit nekunk akkor egy franciaország.
Hamarosan jon a majus, nyilasi-ugy, edzotábor a havasokban, mezey-hiszti a hungaria koruton és mexikoban, stb. Valahogy meg volt írva a bukta, persze nem 0-9 formájában
LamiÁrpád
2011.04.13 15:57:53
@eMTé: ki irta Borsóról, hogy alulértékelt volt ? Amugy benne volt az argentinai bo keretben, csak aztán itthon maradt.
LamiÁrpád
2011.04.13 15:58:38
@Zigi: Vajon mi lett a vége a Veszprém-Barca kézilabda örökrangadónak?
tíz gyufás zakó, és kiesés (pedig Gyurka hetet dobott)
tíz gyufás zakó, és kiesés (pedig Gyurka hetet dobott)
Április 5-11Az április 4-i ünnepségek megható hangulatától még kicsit fátyolosak a tekintetek, de nincs mese, a bajnokságnak mennie kell. Megint kettős rangadók de megint vidéken rendezik a forduló mérkőzését, Zalában már a kuparészvétel a tét! Az Újpesttel kapcsolatban…..
LamiÁrpád
2011.04.05 09:43:08
@Medvegyev: de KJ Diogo ellen ?? Na ugye, ugye !! :-)
LamiÁrpád
2011.04.05 14:39:26
@JuAn: Kerekes asszem debrecenben nyomta, schabel passz, vincze pedig elég penge kis játekos volt, a csepelben (is), csatár.
Tartalekkapus talan Varga de csak tipp (ha nem, akkor schabel ...).
Tartalekkapus talan Varga de csak tipp (ha nem, akkor schabel ...).
Március 29-Április 4Gőzerővel folytatódik a bajnokság, kettős rangadók is lesznek, de a forduló mérkőzésének (nagyon helyesen!) a Rába ETO pécsi vendégjátékát tartották. Végül papírforma eredmények születtek, a Fradi 11-esét mind Göröcs mind a tudósítások jogtalannak…..
LamiÁrpád
2011.03.30 10:38:04
@JuAn: még nem tudtam megnézni, de majd most !
LamiÁrpád
2011.03.30 13:29:57
@sajtohuba:
amit leírtál, annak jelentosége nulla. Sport értelemben negativ nulla, poltikailag max. pozitiv nulla. Mindegy hová megy, nem ez a legnagyobb baj.
Tárgyévunkben is volt ám magyarholland, akkor ez volt az osszegzés:
Sajnos, ahogy elkezdődött a mérkőzés, máris világossá vált mindenki előtt, hogy ezen a találkozón a vendégek a meghatározók. Gyorsabban, technikásabban, lendületesebben és átgondoltabban játszottak. A magyar válogatott erejéből csak arra futotta, hogy megnehezítse a hollandok dolgát. Mindent egybe vetve így is sokáig kihúztuk kapott gól nélkül, de a második félidő közepe táján az elkerülhetetlen is bekövetkezett.
amit leírtál, annak jelentosége nulla. Sport értelemben negativ nulla, poltikailag max. pozitiv nulla. Mindegy hová megy, nem ez a legnagyobb baj.
Tárgyévunkben is volt ám magyarholland, akkor ez volt az osszegzés:
Sajnos, ahogy elkezdődött a mérkőzés, máris világossá vált mindenki előtt, hogy ezen a találkozón a vendégek a meghatározók. Gyorsabban, technikásabban, lendületesebben és átgondoltabban játszottak. A magyar válogatott erejéből csak arra futotta, hogy megnehezítse a hollandok dolgát. Mindent egybe vetve így is sokáig kihúztuk kapott gól nélkül, de a második félidő közepe táján az elkerülhetetlen is bekövetkezett.
LamiÁrpád
2011.03.30 15:42:45
@sajtohuba:
Úgy veszem, hogy ez a te véleményed, jelentősége egy, se több, se kevesebb.
hát persze, pontosan igy van.
+
Orbánnal ez a legkisebb gond, szvsz, viszont ez egy fociposzt, szóval inkább képzeljuk el a 86os orbánt, és mindjárt pozitivabb lesz a napunk :-)
Úgy veszem, hogy ez a te véleményed, jelentősége egy, se több, se kevesebb.
hát persze, pontosan igy van.
+
Orbánnal ez a legkisebb gond, szvsz, viszont ez egy fociposzt, szóval inkább képzeljuk el a 86os orbánt, és mindjárt pozitivabb lesz a napunk :-)
Március 22-28A brazil mámor után jönnek a hétköznapok: a Honvéd szombathelyi kiruccanása kemény meccsnek ígérkezett, Smeets bemutatkozhat de Foci még csak kispados. Újpesten a ZTE újonckapust avatott és Huszár rögtön a mezőny legjobbja is lett. A vereségek után módosított…..
LamiÁrpád
2011.03.22 19:00:31
@maribor: idézz valamit konkrétan, mikor mit nem értettél
LamiÁrpád
2011.03.23 10:08:14
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mivel a cikk jo, értheto, hogy nincs az index cimlapon.
zipe moha:
Hogy nem kellett volna ezt aláirni ? Lehet, másrészt soha nem tudjuk meg, mi lett volna a kovetkezménye, mindig minden lehet rosszabb is (általában ez torténik). A kiegyezéssel kapcsolatban egyetértek, ott valami elkezdodott, es utána már kb semmi jo nem tortént velunk (kivéve az aranycsapat ...)