Adatok
silverghost
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A hadviselésnek hagyományosan jó a PR-je, van rá pénz bőven. Bele se merek gondolni, hogy mennyibe került Kecskemétre trélerezni az egykor itthon rendszeresített MiG-eket, letelepíteni azt a hihetetlen mennyiségű fröccsöntött toalettet, összehordani a sok harci járművet,…..
silverghost
2010.08.17 09:05:41
@El Curros: Ebben a nosztalgia dologban lehet valami.
De azt nem hiszem, hogy pl. a lengyelek nosztalgiából korszerűsítették a Szu-22-eseiket és használják őket még kb. öt évig, amíg feladatban/teljesítményben hasonló utódot nem állítanak csatasorba. Saját élmény: állsz a beton szélén a felszálló Szu-22 géppártól úgy húsz méterre és egyenként érzed a belső szerveidet. Pedig a mieinkben nem is az eredeti AL-21-es hajtómű volt, hanem a MIG-23-asé költségcsökkentési okokból. Ezt nem lehet elfelejten, meg a legalább kilenc méteres fáklyát sem ami kijött a seggéből. Azok a gépek kályhacső létükre 180 km/h-val csinálták a nagy állásszögű áthúzást!! Szerintem a Gripennel (egy p-vel :-)) repülési jellemzők tekintetében visszaléptünk a MIG-21-es szintre, de a mai világban úgy látszik a BVR (látóhatáron túli légi harc) meg a többi hasonló szempont fontosabbak. Mondjuk a Gripennek lényegesen kisebb az egy repült órára jutó karbantartás költsége, mint a régebbi technikának. Ez egy rendes játék repülőgépnél kötelező, meg a repedt fazék hang is. Nagyon fog hiányozni a 29-es dorombolása!
De azt nem hiszem, hogy pl. a lengyelek nosztalgiából korszerűsítették a Szu-22-eseiket és használják őket még kb. öt évig, amíg feladatban/teljesítményben hasonló utódot nem állítanak csatasorba. Saját élmény: állsz a beton szélén a felszálló Szu-22 géppártól úgy húsz méterre és egyenként érzed a belső szerveidet. Pedig a mieinkben nem is az eredeti AL-21-es hajtómű volt, hanem a MIG-23-asé költségcsökkentési okokból. Ezt nem lehet elfelejten, meg a legalább kilenc méteres fáklyát sem ami kijött a seggéből. Azok a gépek kályhacső létükre 180 km/h-val csinálták a nagy állásszögű áthúzást!! Szerintem a Gripennel (egy p-vel :-)) repülési jellemzők tekintetében visszaléptünk a MIG-21-es szintre, de a mai világban úgy látszik a BVR (látóhatáron túli légi harc) meg a többi hasonló szempont fontosabbak. Mondjuk a Gripennek lényegesen kisebb az egy repült órára jutó karbantartás költsége, mint a régebbi technikának. Ez egy rendes játék repülőgépnél kötelező, meg a repedt fazék hang is. Nagyon fog hiányozni a 29-es dorombolása!

Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..

Egy autó porlad az utcán. Egy rom, menne már a kukába, minek foglalja itt a helyet. De múltja van neki, csak még nem tudjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
silverghost
2010.06.10 19:54:56
@HoLa: Azok a szerelők "alapozták" meg a Citroën rossz hírét a magyar köztudatban. Könnyebb volt szidni-hordani, mint lelkiismeretesen megjavítani, esetleg bele vinni egy kis kreativitást, amit a márka akkori autói megkívántak. A Citroën sosem úgy volt egyszerű, mint a Trabi, meg a Zsiga. Beszélni kellett a nyelvét, de azt meghálálta.
silverghost
2010.06.10 19:58:01
@nem kéne...: A Visa a 205-el is tesó.
silverghost
2010.06.10 22:33:53
@Virago_1000: Ja, ja. A régi technika sokszor időtállóbb az újabbnál.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A magyar légügyiseket meg csak sajnálni tudom a szűk látókörűségük miatt (MIG 15 eset). Hiába, meseországban ez már csak így megy. Az nem érdekes, hogy hány embert és azok munkáját, meg lelkesedését tapossák ezzel sárba, lényeg, hogy megmutassák.