Adatok
[nick] (törölt)
0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jól átgondolt, de általunk még át nem látott terv? Hazárdjáték? Hozzá nem értés? Mit akar a Fidesz-kormány? (Fotó: Pelsőczy Csaba/fidesz.hu) Bár Matolcsy György májusban deklarálta és később ismét megerősítette, hogy célja az IMF-megállapodás októberi…..
Bár az előző, sorrendben immár negyedik villamostendert Debrecen befejezhette volna a Közbeszerzési Döntőbizottság állásfoglalása alapján, (erről már hetek óta van egy félkész poszt, előbb-utóbb kikerül) a város mégis úgy döntött, hogy inkább egy új, ötödik tendert…..
[nick] (törölt)
2010.07.20 00:19:02
@mestska:
zömében nem, de nyilván lehet találni olyan vonalat, ami igen. nem fogunk ebben egyetérni. a legegyszerűbb, ha kölcsönösen hülyének tartjuk egymást. győzhetsz, és épülhet a villamosod. de nem lesz nagy népi hurrá. főleg, ha majd mindenkinek a jegyárát fogják emelni. szerintem a 28-as, és a 32-es járatot vissza fogja követelni. a nagyerdő, egyetem, és a klinikák irányába nem lehet járatot ritkítani. teljesen körbe kellene mennie a villamosnak a nagyerdei körúton, hogy az megközelítse a főnix csarnokot, a sportuszodát, és az egyetemi campust. csak nagyerdei körúton nem vezetik végig a villamost mert mindenki fél, hogy zajos lenne, ezért inkább troli jár arrafelé. de ma a debreceni egyetemen 30 ezer diák tanul. és elég sok a külföldi. létezik egy egyetemváros. és megint csak lincselés lesz abból, hogy nem kell nekik annyi villamos. dehogy nem kell. északai járat is kellene. szóval lehet, hogy 10 éve lehetett volna ritkítani az egyest, de ma már nem lehet. mivel éppen az egyetem irányából van igény a belvárosi szórakozóhelyek elérésére. sokkal nagyobb, mint az újkertből.
zömében nem, de nyilván lehet találni olyan vonalat, ami igen. nem fogunk ebben egyetérni. a legegyszerűbb, ha kölcsönösen hülyének tartjuk egymást. győzhetsz, és épülhet a villamosod. de nem lesz nagy népi hurrá. főleg, ha majd mindenkinek a jegyárát fogják emelni. szerintem a 28-as, és a 32-es járatot vissza fogja követelni. a nagyerdő, egyetem, és a klinikák irányába nem lehet járatot ritkítani. teljesen körbe kellene mennie a villamosnak a nagyerdei körúton, hogy az megközelítse a főnix csarnokot, a sportuszodát, és az egyetemi campust. csak nagyerdei körúton nem vezetik végig a villamost mert mindenki fél, hogy zajos lenne, ezért inkább troli jár arrafelé. de ma a debreceni egyetemen 30 ezer diák tanul. és elég sok a külföldi. létezik egy egyetemváros. és megint csak lincselés lesz abból, hogy nem kell nekik annyi villamos. dehogy nem kell. északai járat is kellene. szóval lehet, hogy 10 éve lehetett volna ritkítani az egyest, de ma már nem lehet. mivel éppen az egyetem irányából van igény a belvárosi szórakozóhelyek elérésére. sokkal nagyobb, mint az újkertből.
[nick] (törölt)
2010.07.20 00:19:02
@mestska:
zömében nem, de nyilván lehet találni olyan vonalat, ami igen. nem fogunk ebben egyetérni. a legegyszerűbb, ha kölcsönösen hülyének tartjuk egymást. győzhetsz, és épülhet a villamosod. de nem lesz nagy népi hurrá. főleg, ha majd mindenkinek a jegyárát fogják emelni. szerintem a 28-as, és a 32-es járatot vissza fogja követelni. a nagyerdő, egyetem, és a klinikák irányába nem lehet járatot ritkítani. teljesen körbe kellene mennie a villamosnak a nagyerdei körúton, hogy az megközelítse a főnix csarnokot, a sportuszodát, és az egyetemi campust. csak nagyerdei körúton nem vezetik végig a villamost mert mindenki fél, hogy zajos lenne, ezért inkább troli jár arrafelé. de ma a debreceni egyetemen 30 ezer diák tanul. és elég sok a külföldi. létezik egy egyetemváros. és megint csak lincselés lesz abból, hogy nem kell nekik annyi villamos. dehogy nem kell. északai járat is kellene. szóval lehet, hogy 10 éve lehetett volna ritkítani az egyest, de ma már nem lehet. mivel éppen az egyetem irányából van igény a belvárosi szórakozóhelyek elérésére. sokkal nagyobb, mint az újkertből.
zömében nem, de nyilván lehet találni olyan vonalat, ami igen. nem fogunk ebben egyetérni. a legegyszerűbb, ha kölcsönösen hülyének tartjuk egymást. győzhetsz, és épülhet a villamosod. de nem lesz nagy népi hurrá. főleg, ha majd mindenkinek a jegyárát fogják emelni. szerintem a 28-as, és a 32-es járatot vissza fogja követelni. a nagyerdő, egyetem, és a klinikák irányába nem lehet járatot ritkítani. teljesen körbe kellene mennie a villamosnak a nagyerdei körúton, hogy az megközelítse a főnix csarnokot, a sportuszodát, és az egyetemi campust. csak nagyerdei körúton nem vezetik végig a villamost mert mindenki fél, hogy zajos lenne, ezért inkább troli jár arrafelé. de ma a debreceni egyetemen 30 ezer diák tanul. és elég sok a külföldi. létezik egy egyetemváros. és megint csak lincselés lesz abból, hogy nem kell nekik annyi villamos. dehogy nem kell. északai járat is kellene. szóval lehet, hogy 10 éve lehetett volna ritkítani az egyest, de ma már nem lehet. mivel éppen az egyetem irányából van igény a belvárosi szórakozóhelyek elérésére. sokkal nagyobb, mint az újkertből.
[nick] (törölt)
2010.07.20 00:33:16
@mestska:
ma sincs 28-as járat, csak a józsáról kiszámíthatalan időpontokban érkező helyközi járatok vannak, és azokra lehet felszálni. ezek mennek a segner térig. ezen kívül semmilyen új járat nincs tervezve. mivel nincs rá pénz. elviszi a villamos. miközben a társasházak, és a lakóparkok a nyugati oldalon épülnek. értelemszerűen mert ott van hely. ezért tiltakoznak a böszörményi útiak, hogy az ő oldalukban legyen a villamos. azért, mert ott nem lesz semmi. persze szerintem vissza fogják követelni a 28-as járatot, és szerintem 32-es is kell majd. és a munkahelyek is teljesen új helyen létesülnek. brutál beruházást hajt végre a teva (biogál), és a határ úti ipari parkban létesül minden. szóval a déli ipari terület inkább logisztikai központ, több ott a bútor diszkont, meg a zöldség raktár, mint az üzem. nem vagy tisztában debrecen alapvető sajátosságaival.
szóval mit fog kiváltani a villamos. a 31-es járatot, ami most hétköznap 10 percenként jár, hétvégenként pedig 20 percenként. erre épül a villamos. mert 20 éve ezen a vonalon nagyon sokan közlekedtek. szerintem egy vicc ez az egész. de nem fogjuk egymást meggyőzni. tartsuk hülyének egymást.
ma sincs 28-as járat, csak a józsáról kiszámíthatalan időpontokban érkező helyközi járatok vannak, és azokra lehet felszálni. ezek mennek a segner térig. ezen kívül semmilyen új járat nincs tervezve. mivel nincs rá pénz. elviszi a villamos. miközben a társasházak, és a lakóparkok a nyugati oldalon épülnek. értelemszerűen mert ott van hely. ezért tiltakoznak a böszörményi útiak, hogy az ő oldalukban legyen a villamos. azért, mert ott nem lesz semmi. persze szerintem vissza fogják követelni a 28-as járatot, és szerintem 32-es is kell majd. és a munkahelyek is teljesen új helyen létesülnek. brutál beruházást hajt végre a teva (biogál), és a határ úti ipari parkban létesül minden. szóval a déli ipari terület inkább logisztikai központ, több ott a bútor diszkont, meg a zöldség raktár, mint az üzem. nem vagy tisztában debrecen alapvető sajátosságaival.
szóval mit fog kiváltani a villamos. a 31-es járatot, ami most hétköznap 10 percenként jár, hétvégenként pedig 20 percenként. erre épül a villamos. mert 20 éve ezen a vonalon nagyon sokan közlekedtek. szerintem egy vicc ez az egész. de nem fogjuk egymást meggyőzni. tartsuk hülyének egymást.
A 2000-es nagy tiszai árvíz után is volt tűzijáték. Egy nemzetnek a legnehezebb időkben, háborúban vagy ostrom alatt is meg kell tartania saját ünnepeit. A Fidesz-kormány megfontolja, hogy vagy szerényebb méretben, vagy egyáltalán nem tartja meg az augusztus 20-i budapesti…..
Takács "Vasútgyilkos" Lászlóról pár szó annak, aki esetleg még nem ismeri: - Aba Botond (ig.: 1993-2006) vezérigazgatói főtanácsadója volt a BKV-nál, majd Antal Attiláéktól vállalkozási szerződést kapott, és 2007-ben stratégiai tanácsadóként alkalmazták (az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
szóval nyilván a valutaalap is elfogadná, ha a "bankadó" nem lépné túl az uniós mértéket, és a forintgazdaság minden szereplőjére vonatkozna. abban lehet igazság, hogy az imf semmi egyéb mint egy banklobbi. viszont nem egy erős lobbi, nem követelnek többet, mint az eu, hanem pontosan ugyanazt mondják. egyszerre ültek le tárgyalni, és egyszerre álltak fel.
orbán szerintem úgy képzeli, ha elzavarja washingtont, akkor brüsszel könnyebben enged. csakhogy szerintem az unió ez esetben még erősebb szigort fog diktálni, és hiánytúllépés esetén a kifizetéseket vissza fogják tartani, vagy a támogatást meg fogják vonni. és ezt megtehetik, mivel magyarország nem része az euroövezetnek, szóval a forint nem ránthatja magával az uniót.
szóval most magyarország olyan helyzetben van, mint szlovákia volt meciar idején. orbán nemzetközi megítélése is hasonló.