Adatok
Kliuin
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Najó, NER lovag nem voltam. Ha mindenáron a középkori fordulatokkal szeretnék élni, talán fegyverhordozónak mondanám magam, vagy olyan kígyónyelvű csávónak a gyűrűk urából, aki áll a király mellett és belesúg a fülébe valami gonoszat. A Nemzeti Együttműködés Rendszere amúgy több ízben is…..
Kliuin
2018.11.07 14:27:39
En olvasni fogom. Mint volt allami "majdnemkoztisztviselo"
Az ECO-üzemmódba kapcsolt kamion ugyanis nem más, mint egy gördülő forgalmi akadály. A mögötte tucatszám feltorlódó, kilencvenes tempóra limitált, és annak megfelelő útvonaltervvel útjára bocsátott sofőr baromi frusztrált lesz, ha nem éri el időben a kijelölt célt. Mai…..
Kliuin
2011.05.22 16:11:35
Kliuin
2011.05.22 16:15:26
@Goompah: fékerő meghatározása miatt. pl. egy fékút meghatározásánál figyelembe kell venni a gumikat, a fékhatást (ahogy te is írtad), meg a tököm tudja mit.
Én általánosban mást csináltam és utáltam a fizikát :D
Én általánosban mást csináltam és utáltam a fizikát :D
Igazi vérfagyasztó horrort küldött egyik kedves olvasónk. Önhibáján kívül totálkárosra zúzták az autóját, a károkozó biztosítója, az Allianz pedig a "szerencsétlen véletlenek" egybeesésének következtében teljes anyagi csődbe kergeti naiv ügyfelet. Először nem…..
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Kliuin
2011.03.16 09:58:20
@Nick Leeson: Nem az a kérdés hogy mit szállítanak, hanem hogy enélkül a szállítás nélkül semmilyen áru nem érne oda ahova kell. Az hogy ki, milyen logisztikával oldja meg, az már a fuvaroztató gondja, nem a fuvarosé.
Szerintem erről az egészről kár volt 2 posztot is írni, az egyik oldal anyázni fog, a másik védeni és mindkettőnek megvannak a saját érvei, amik nem fognak találkozni.
Szerintem erről az egészről kár volt 2 posztot is írni, az egyik oldal anyázni fog, a másik védeni és mindkettőnek megvannak a saját érvei, amik nem fognak találkozni.
A sors furcsa fintora talán, hogy éppen ma, mikor azokra emlékezünk, akik nincsenek már velünk, hogy éppen ma, mikor elég rossz egy kicsit a gyertyalángba mélázva a múltba nézni, éppen ma, pár perccel ezelőtt kaptam a hírt, hogy eggyel többen vannak ők, akik legalább ilyenkor…..
Visszaadtam a BMW 320d Efficient Dynamics tesztautót (teszt hétfőn), amivel sikerült 5,6 liter gázolajjal eljárnom városban. Persze még nyáron, amikor még kisebb a forgalom, de a nagy őszi dugókban is el lehet vele járni 6 literrel, arról nincs kétségem. Tízmilliós az alapára, de…..
Az Iveco 2010-2014-es stratégiájának megfelelően, heteken belül megkezdődik a kínai Saic-Iveco Hongyan közös vállalat által gyártott, nehézkategóriás Genlyon modellek forgalmazása Vietnámban. A 20 darab, különböző kivitelű modellből (vontatókból, billencsekből és…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz