Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kojo

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nekünk ugyan semmi bajunk azzal, ha valaki pornót tölt le, zsenge csecsemőkorunk első érthetően kimondott szava az "interracial twins" volt, de egyesek belekötöttek szegény moöbilinternetező olvasónkba, hogy mér töltött le külföldön. Erre ő most megírta, hogy…..
kojo 2007.07.23 22:03:58
Elnézést, az előző hozzászólásomban szereplő elütésekért, de az ellenőrzés előtt sikerült egy téves leütéssel elküldenem az írásomat.
Ahogy látom a témában két álláspont rajzolódik ki:
1) Ne internetezzünk külföldről, bojkottáljuk a szolgáltatást, mert így megelőzhetjük a kellemetlen következményeket.
2) Követeljük meg a szolgáltató tisztességes magatartását, ami a szolgáltatások gazdasági értékével arányos tarifáinak kialakítását, az előfizető helyzetének méltányos megítélését, partnerként történő kezelését jelentené.
Én magam az utóbbi pártján állok, bár mint fogyasztó a következőkben az 1) pont szerinti magatartást követem és másoknak is ezt ajánlom. Ezt azért teszem, mert a második pontban megjelölt követelmények teljesítését nem látom megvalósíthatónak.
- A tarifákat illetően olyan monopol helyzet alakult ki, amelynek befolyásolására még a hatóságok is képtelenek. Egy éjszakára számított 150 000 forint értékű letöltés annyiba került, mintha valaki repülőgéppel, kb. 25 kg súlyú bőröndben utánam hozott volna 25 példányban nyomott bibliát, vagy más vaskos könyvet! Ezért a pénzért kb 1 hetes törökországi utazást finanszírozhatnék, ez egy munkás egy havi átlagbére… Nem tudhatom, hogy milyen műszaki hiányosságok idézték ezt a helyzetet elő: ebből a szempontból védtelen vagyok.
- Az előfizető helyzetének figyelmen kívül hagyása számomra a legfőbb sérelem, hiszen külföldön kiszolgáltatott vagyok, egyetlen összekötő kapocs hazámmal, családommal a mindig nálam lévő mobil telefon. Mivel a 6 havi átlagnál többet költöttem (ami méltányolandó gazdasági teljesítmény is lehetne), hó közi fizetésre köteleznek 6 napos fizetési határidővel, amit eleve nem tudok teljesíteni, mert ugye külföldön vagyok.
- A több mint 10 éves előfizetői partnerrel szemben ugyan mivel indokolják ezt a bizalmatlanságot, amikor jogszerűen ellenőrizhetik fizetési kondícióimat, több mint 10 éves partneri magatartásomat… Mire fel tekintenek olyan „CSÓRÓNAK” akiről nem feltételezhető, hogy a hónap végén ki tudja fizetni az esetleg tudatosan kezdeményezett hívások után kiállított számláját? Egy új előfizető megszerzésére milliókat költenek, a régiek megbecsülésére egy fabatkát sem.
Közben elolvastam más szolgáltató szerződését is, csak a T-mobile alkalmazza ezt a formulát.
Lehet, hogy szolgáltatót kellene váltanom? (Bocs’, ha hosszú voltam…)
Üdv: KOJO