Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ubul a vírus:D

0 bejegyzést írt és 71 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A 2010-es évemet meghatározó motorozási projektről már írtam eleget, és zokogtam kicsit a költségek felett is. Persze, nem mindenki érti, miért, de ők az enyémhez képest végtelen büdzsével vágnak bele. Én viszont úgy érzem, hogy egy motor megvásárlásakor, ha nulláról indul…..
Ubul a vírus:D 2010.10.09 09:29:22
@scheerti:
A darulánc, kb 5T terhelhetőségű ami pl csarnokokban van I gerendás konzolra szerelve hány rockwelles?
A hosztesztársadalom átrendeződött a nagy széndioxid-mizériában. Korábban leginkább köbcenti alapján lehetett őket kategorizálni, továbbá aszerint, hogy ezek a köbcentik valódiak-e, vagy mesterségesek. Mára gyökeresen megváltozott a helyzet, mivel egy szottyadék takarékos…..
Nincs vidámabb dolog, amikor az ember elindul munkába, és ezt látja. Pláne, ha ez a munkába indulás majdnem délben van, mert hajnal négyig írt. Először a Skodát láttam meg, mivel ez egy nálam lévő tesztautó volt. Már csak meg kellett volna csinálni róla a külső fotókat, és…..
Ubul a vírus:D 2010.10.05 18:15:44
@Krisi:
jajj kevés a fantáziád kris, a fehéren mutat a legszebben a fekete festék, kész művészeti kiállítást lehet rá gyártani. Ha tehetséges a pasi lehet le se vakarnám róla.
Ubul a vírus:D 2010.10.05 20:59:33
@Krisi:
Akkor jó, mert javarészénél egyáltalán nem informatív, stilisztikailag igényes disszertációknek szánom őket, (olyanra más fórumokat használok) hanem egy páros lábbal történő szájbarúgásnak valamelyik feltűnően nagy baromságra válaszul itt. Amiből ugye itt nincs hiány.
Hogy egy klasszikust idézzek szabadon:
"Írja ezt le: itt nincs hiány kivakaródzott tanyasi suttyókból!" :D
Ubul a vírus:D 2010.10.05 21:02:13
@Krisi:
És tudod mi a legszórakoztatóbb, hogy a szaros szerkesztőség bárgyú önelégült barom tagjaiból, épp a kettő legtehetségesebb aki a legjobban bírja a beszólásokat mikor valami kritika éri, sőt még abból csinál poént hogy előre látja kb az egész kurvaanyád hadjáratot amit kapni fog.
És épp a papptibi az egyik akit betennék a jobbak közé a másikat kitalálod magadtól is.
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
Ubul a vírus:D 2010.10.04 21:52:35
@gnme:
épp ez az hogy baromira nem jó azóta, majd szólj ha felébredtél, és reálisan tudsz gondolkozni.
Ubul a vírus:D 2010.10.04 21:54:29
@gnme:
vagy inkább ne, tudodmit, inkább rúgj be szokás szerint, hogy ne tudj feküdni kapaszkodás nélkül, úgy neked is jobb, addig is elhiszed hogy boldog vagy.
Ubul a vírus:D 2010.10.05 16:59:15
@lwl:
jajj ede tedd takarékra az agyad már, még egy lépés a szakadék felé, aztán kék-fehéret fogsz pisálni a buzi cégfilozófiás maszlagtól ;)
Ez is csak azt bizonyítja hogy semmivel nem különb cég a bmw mint a többi fosfészek sváb droidképző.
Belsőség Dezső a műtőasztalon 2010.10.03 07:49:00
Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..
Legutóbb ott hagytam abba, hogy a fekvőrendőrökön leér a kipufogó, meg a termosztáttal valami nincs rendben, mert nem melegszik fel a víz – akarommondani hűtőközeg - rendesen. Ez a két probléma határozta meg az elmúlt időszakot. Ezek a termosztátcsere eszközei…..
Tudom, hogy elkárhozom, és nem is vagyok túl jó hazafi. Az ölembe hulló egyházi és állami ünnepeket nem arra használom, hogy lelkemet ünneplőbe öltöztetve méltósággal lengessem a zászlót, kövessem a Szent Jobbot, vagy gyertyát gyújtogassak. Én inkább felveszem a játszós…..
Ubul a vírus:D 2010.07.24 09:55:18
@PNorbee:
NDK rendelte, el is készítették az igényeiknek megfelelően.

AZ az AC pumpa meg ott alul ahol a legnagyobb mocskot kapja meg csak úgy mellékesen alatta figyel a kipuffogó ami nem kicsit meleg és amellett benzint elvezetni idiotizmusra vall. És elé is kell szűrő hiába van benne akármilyen extra filter.
Ubul a vírus:D 2010.07.24 09:57:35
@kafferbivalybalamber:
Bosch is csinál szart nem is keveset, isten ments attól a cégtől is, semmit nem jelent ha valami nyugatnémet, szarok javarészt azok is.
igényes gyár, mint pl Daimler-Benz AG nem véletlen hogy amiből lehet kihagyja a külső beszállítókat. A többi meg nem autógyár.
Ubul a vírus:D 2010.07.24 12:40:04
@Devil2:
nekem 8 hogy kiég-e.
@Rocko-:
Épp olyan messze ahogy saccoltam. De majd ede elmagyarázza hogy milyen biztonsági szabványok vonatkoznak az alvázon elvezetett üzemanyag vezetékekre, elhelyezés, anyagminőség stb.
Jahh és eleve nem szabad alvázon flexibilis üzemanyagcsövet elvezeni, hanem az erre kialakított kemény PVC csövet. A motortérben a külső átmérőre (13 mm9 illeszkedő bilincsel át lehet térni a benzinálló gumira.
Lionskull nevű olvasónk vendégposzttal jelentkezik és a posztapokaliptikus filmekben tipikus túlélők városát elemzi! A jövőben mindig történik valami csúnya dolog: atomháború tör ki, megtámadnak minket az idegenek, halálos járvány söpör végig a…..
Belsőség Úgyis az autó dönt 2010.07.21 05:00:00
Hogy milyen jármű hozza ki belőlem a legellenszenvesebb köcsögöt? Na, vajon mi? Vélemények az azonos című írásunkról...
Nagyon ritka, ha valami olyan történik, ami majdnem mindenkinek jó: az ügyfélnek, a biztosítónak, a javítónak és az alkatrész-kereskedőnek. Persze, ott a majdnem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul a vírus:D 2010.07.20 11:52:47
@Col.Maybourne:
te és akkor mit tanácsolsz lépni mikor a szar kocsijához NEM LEHET KAPNI eredeti cuccot, még ha kifejezetten azt kéred se? Persze neten 1 hetes átfutással postaköltséggel lehet mindenféle cuccot keríteni, de ha bemegyek a helyi márkaszakboltba ott a faszinger nem tart a jobb drágábból, mert ugye azt úgyse veszi a magyar paraszt mert dupla annyi mint az olasz szemét.
Pl nemrég febi pumpát hajtottam a régi retkembe, de ugye szokott nóta, csak olaszt tartunk ebből mert az 4 kiló, a jobb meg 11. Így akarj idehaza lelkiismeretes tulaj lenni.

Utána meg még a faszfej szerelő is nyomatja a hülyeségeit, úgy hogy már tapasztalatból nézem át az egész kocsit mielőtt elhozom, mert rendszeresen el van valami baszva, olyan még nem volt hogy ne kellett volna odahívni és felette állni míg normálisan meg nem csinálta a taknyolását.
Otthon meg ugye nem tud mindenki csápos emelőt meg komplett célszerszám készletet tartani hogy hétvégente helyrepofozza a kocsit.
Ubul a vírus:D 2010.07.20 11:54:46
@papptibi:
vajon mért épp egy foswágen a cikk nyitóképe? Nyilván mert a kókányolás meg ennek a márkának a neve végletesen összemosódott errefelé?
Ubul a vírus:D 2010.07.20 13:03:08
@Col.Maybourne:

köszi, épp oly tartalmasan kimerítő válasz volt mint amit a fajtádtól vártam. adj a szarnak még egy pofont.
2010. július 15. 22:45 Pontosan egy hónappal az után, hogy felbakoltuk, ma ismét saját kerekein áll a már-nem-is-annyira Szerencsétlen Pók. Hosszú percekig csak néztük Petivel, miközben elmerengtünk a sok-sok szíváson. Hogy megérte-e? Ez nem kérdés. Most már csak a gyújtást,…..
Hosszú ideig nem írtam Eráról, az öreg kombi Mercimről, aztán pár hete jött egy poszt, most meg rögtön egy másik is. Ez itt. Era ugyanis új életfázisba lépett. A városon belüli, olykor vidékre menős autóból mostanság lép fokozatosan elő internacionális rombolóvá. Magyarul…..
Ubul a vírus:D 2010.07.13 08:38:56
@gyújtómágnes:
persze öreg, ezt meséld be annak aki még sose járt ott, vadbarom. És nyilván mindenütt le van aszfaltozva az út, még a budi előtt is, hogy nehogy egyzer földútra tévedj. faszikám terveztél már egy szimpla polcot is egyáltalán?! Így nem lehet autót tervezni hogy benthagyunk ilyen hibalehetőséget, mert úgyse megy bele.
Ubul a vírus:D 2010.07.14 10:36:32
@Csikós Zsolt:
Ez a legjobb rész eddig a cikkben, mikor ismerek egy havert akinek a haverja szomszédja a nagypályás arc én meg azt mondom hogy hűűdefaszagyerek. Szóval ez már a nagyon nemkéne kategória. De azért rákérdezek hogy akkor mégis miket tervez ez az Ede? Nemmintha az a veszély fenyegetne hogy bármikor eszembe jutna nyomorult bmw-t venni, csak jó tudni ha más márkával is van vonatkozása. Pl valami nagyokos egyszer azt terjesztette hogy a PUG gyárt a bmw-kbe dízelmotort.
Ubul a vírus:D 2010.07.14 10:40:09
@Virago_1000:
Ahogy mondta, csikós szarjai elhanyagolt roncsok. De ehhez nem kell olajosfaszú végzettség hogy belásd.
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul a vírus:D 2010.07.07 17:23:58
Ez a 30-cal szarakodás meggyőződésem hogy a fillérbaszó oktatók meg a gyökér paraszt tanulóvezetők együttes hibája 2 oldalról, a tanuló nem érzi szükségét hogy a kempingbicikli utazósebességénél gyorsabban hajtson, merthát előtte csak olyat hajtott, az oktató meg nem baszogatjam ha ez a jó a parasztnak akkor menjen 30-cal, legalább nem fogyaszta annyit a kocsi 5.-ben alapjáraton gurulva, jajj de jó.
Én amúgy a kivételes 10%-ban voltam, mert előtte sikerült rászoknom a városias tempóra, Simsonon amit azóta is gyakrabban használok városban mint eddig az össezs autóm egyszerre olyan 65-ös az utazó, előtte biciklivel se mentem 30-nál lassabban sose, kocsival meg ugyanúgy folyton a 60-ra akartam ráállni de mielőtt még egy 5-öst rádobhattam volna az oktató folyton alányult a segédpedálnak és visszabaszta alapba. Aztán városin megbasztak, mert úgy döntöttem hogy azon a sárgán még át lehet menni, mert minek is álljak a fékbe, és azóta már a bőven rózsaszínen is átmegyek, ha nem áll a keresztutcában senki, mert én fizetem az üzemanyagot, sőt ha motorral vagyok áthajtok a játszótereken hogy rövidítsek, endúró gumival baszatom szét a homokvárat a homokozó szélén, és a járda közepén támasztom le a gépet, és kormánnyal nyomom oldalba a nyuggert ha épp útban van.
Az 50-es sebességkorlátozás pedig magyarisztán újabb eszetlen baromsága amivel követnie kellett a többit, mert senki nem tartja be, már azért is mert a kocsik áttétel kiosztását is úgy lőtték be hogy egyik sebességben se érzi magát jól ott a motor.
De sebaj mert 70 rugót perkálunk egy 1500-as ócskavas átíratásáért, amiből már akár körbe is tudnánk szervízelni de helyette inkább fizetünk a zsidók zsebébe és járunk a ronccsal ahogy megvettük.
Köszi hogy ide születhettem!!
Belsőség Papír? Pénz! 2010.07.04 07:00:00
Sarc. Ez a szó jut eszembe elsőként. Minden egyes autó megvételekor újra és újra megdöbbent, hogy micsoda elcseszett aratógép kapja el az ember lengedező kabátujját abban a pillanatban, amikor a nevét az adásvételi aljára karcolja. Egy teljesen mezei kétütemű Trabant, amelynek a…..
Ubul a vírus:D 2010.07.04 16:57:44
@prokee:
Mi a pöcsért nem törölted már ki a francba az eszetlen fröcsögését a komplexusos kis faszfejnek? Úgyis divatja van egyeseknél a TC-nél a cenz Úramnak-
Ubul a vírus:D 2010.07.04 17:17:02
@Lowtyo:
jajj lotyó, disztingváljál már, olvass el 3 oldal petőfit aztán kanyaríts egy jó eposzt nyomorult komplexusos barmának.
Biztos nem sikerült fellógatnia magát a hétvégén és most bűntudat gyötri, mert CO2-t lélegez ki amivel szennyezi a levegőt. Sebaj, reméljük jövő hétvégén már sikerül a művelet.
Elég régóta csendben vagyok a Félcápával kapcsolatban. Nincs különösebb oka, egyszerűen azért, mert nem történik semmi érdekes, és azért, mert annyi érdekes történik, hogy nem marad időm írni. Nem ellentmondás, nem. Először is leszögezem, igazán brutál szopás nincs, de…..
Nem elég a tucatnyi szórólap az ablaktörlő alatt, a zaklató telefonok, meg a tévésopp, most új módszerekkel mennek az agyunkra a reklámügynökségek, azt az illúziót keltve, ha csak néhány pillanatra is, hogy szaladgálhatunk a szervizbe, alsó hangon 40-50 ezerért szélvédőt…..
Ubul a vírus:D 2010.07.02 18:47:19
@XJS:
tajparaszt vagy öcsisajt! aztán miért is kaptál te kerékbilincset többször is? örülj hogy luk van a seggeden aztán kuss!
Nehéz a szerelőnél kiugratni a nyulat a bokorból. Na, hogy állunk, hogy állunk? Ki van már cserélve a tető? Dolgozik rajta a lakatos. De fizikailag fent van még az autó teteje, vagy le van már vágva? És ezért vagyok egy idióta, hogy nem közjegyző jelenlétében hívogatom Zsoltit,…..
Belsőség Csendben gyilkolni 2010.06.28 06:00:00
Kérem, ez van. 27 348 900 forint volt tesztautónk listaára, ezekkel az extrákkal, 16 399 000 nélkülük. Persze adódik a kérdés, mennyire van értelme még egy alapáras E-Klasse árát költeni extrákra, de mielőtt elkezdjük szapulni a karvalykapitalizmust, jó, ha helyén vizsgáljuk a…..
Ubul a vírus:D 2010.06.28 18:53:12
@hakapeszimaki1986:
Asszem megkönnyítik a maguk dolgát vele hogy mégis megteszik.
Ubul a vírus:D 2010.06.28 18:56:17
@Seca81:
Nem szívesen venném tudomásul, hogy általánossá vált már abban a kócerájban is ez a dugogatunk a kettesért mert hülyék vagyunk a témához hozáállás. Dehát mit lehet várni, az is csak az egyik mocsokfészek a magyar felsülőoktatásban. Tömény szánalom majd az összes.
Ubul a vírus:D 2010.06.28 20:16:48
@swt:
te jobb lesz ha inkább lapítasz mint szar a fűben, tetves krautok seggébe fejtetőig benyalt kis bérnigger. Nyomorult kis elvtelen tetü...

@Seca81:
Az elég negatív tapasztalat ha azt mondom 80%-ban totál illogikusan felépített gyakorlati tudást nem tartalmazó tanrendet használnak, és ráadásul az egész rendszer működése nagyban hozzájárult az eleve fos ország mégnagyobb eladósításához, és a magyar munkaerőpiaci egyensúly felborulásához?!

Mert ugye sok magától elszáll kis bukszának, meg némi szakmunka után a szar helyzetre rádöbbent fickónak a legelfogadottabb, ha elspurizik az egyik ilyen helyre, majd utána 2 mérettel nagyobb pofával veri a munkanélküli központ ajtaját hogy itt integetek a friss műbőrhuzatos söralátétemmel mégse dobálnak körül zsírosabbnál zsírosabb melókkal.
Az a rohadt nagy mázlim hogy nekem bezzeg sose voltak illúzióim az esetleges lehetőségekről, és 2 jól használható szakképesítéssel kezdtem az egész szarba bele, így legvalószínűbb hogy aztán is folytatom amit eddig.
De természetesen csak abban segített hogy még magasabb ívről nézzem le ami ebben az országban felsőképzés címen folyik. Na jó pár elkötelezett orvosi kar kivételével.
Aki most arra számít, hogy levezetem, mennyire megéri motorral járni, azt hadd ábrándítsam ki már az elején. Ez tévedés, legalábbis az esetben, ha a motor megvételekor nem adja el azonnal a kocsiját. Hosszas számolgatás következik, úgyhogy aki nem akarja, hogy kifolyjon a szeme a…..
Ubul a vírus:D 2010.06.27 11:38:29
@WITCH:
mért nem mindjárt 2 literessel mászkálsz városban, az lenne csak az igazán buli.
Ubul a vírus:D 2010.06.27 11:41:05
@Szsrobert:
tényleg? nekem meg dugítja, szvsz lesz@rom, hogy neked öntisztuló.

Sőt ha igazán nagy flasht akarna akkor vehetne mondjuk cabrio Bentley-t is, minek is a fillért baszni olcsóbbra?!
Ubul a vírus:D 2010.06.27 11:44:28
@Gyurma73:
és melyikre versz el több lóvét miközben használod, takónypóc? Akkor nincs is több kérdésem.
A motorok meg ugye biztos agyon vannak extrázva nyugaton is, pláne '90-ben. Pl van bennük időjáráskövető klíma: nyáron meleg télen hideg.
Szóval hanyagold a képtelen baromságaidat, a többi eltévedt barommal együtt. Eeezresgixxert a városba bevásárlónak, merazajóó!
Belsőség Tudatmódosító taxi 2010.06.20 08:28:38
Beszállsz, és miután két slukkot letüdőztél, egy másik világban találod magad. Huppanj be a hátsó ülésre, ne ijedj meg Gloria orrától. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul a vírus:D 2010.06.20 13:03:34
@Sausage:
nem tom te vagy-e az Ede, de ilyen légyszarnyi apróságot kiszúrni már szőrszálhasogatás, autógépész létedre annyi fantáziát azért elvártam volna hogy kikalkuláld, hogy az valszeg nem gyárilag olyan hanem mert atomjaira lett szedve és biztos az összerakásnál nem figyeltek az elvezetésére. Gondolom én egy patentnek kéne fognia a csövet amit nem találtak, és elfelejtődött az ügy.
A motortér pedig akkor is pedáns mint minden japánban. Ha még valami szépet akarnék látni akkor kitennék a vitrinbe egy Lexus GS 400 komplett motorterét, ott sublerral mérték össze a csövek közötti párhuzamot szerintem.
Amúgy megnézheted hogy hol tartott a bmw ebben a viszonylatban mikor ez a kocsi készült: a béka segge alatt 2 méterrel. Egy kocsi nem arról szól hogy milyen kurvafeszes futóműve van meg milyen értelmetlenül túlhúzott motorja a kasznihoz képest, mert spec engem ezek egyik kocsiban se érdekelnek. Ellenben a mindenhol nyomatékos motor, sima hangtalan járás, és a folyton kiszámítható kényelmes futómű igen. És ezt nem azért mondom mert szerkezetileg több helyen rokon a Mercivel ez a gép, hanem mert ugyanazokat a jellemzőket adja.
Ubul a vírus:D 2010.06.20 18:40:55
@megszaLott:
És most mit kezdjek ezzel a 3 szarral?! Ráadásul az utolsó véletlen se kortárs ezzel a Nissannal. A beltere pedig ízléstelen ótvar volt javában még ezután 10 évvel is azoknak amit mutogatni próbáltál.
A bende libafoszöld szara pl egyszerűen undorítóan primitív. Ízléstelen formák, meg jellegtelen műanyagok mindenütt, akár lehetne valami golf I-es is a legfapadosabbak közül.
Amúgy kalbász kollega 2-vel feljebb rátapintott a lényegre, momentán ezzel mit és hogy akarsz bizonyítani? Mert nekem semmi meggyőzőt nem mutatott, az meg eleve lehetetlen erőlködés hogy meggyőzz egy meggyőzhetetlent.
Ubul a vírus:D 2010.06.20 18:43:54
@megszaLott:
A CSi pedig csak egy volt a sok szürreális vacak közül amit akkoriban kínált az a cég, és nem épp a legkelendőbb cucc volt és nem csak az ára miatt. Szóval komoly jelentősége nincs.
Négy és fél misivel családi batárt keresünk, játsszunk most ilyet. A ringben a modern motoros Octavia, a régi négyhengeressel szerelt Octavia és a Renault Fluence, szintén egyhatossal. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ubul a vírus:D 2010.06.08 21:33:52
@Csikós Zsolt:
A vicc az Zsolti, hogy ez az egész pöcsköszörű-motor máni a foswágenéknél olyan céllal jött létre hogy emissziót és leginkább fogyasztást csökkentsenek, erre csinálnak egy tökéletesen elmebeteg és mindennapokra használhatatlan motorpalettát, ami röhejesen alué van méretezve egy mai kocsira még mini kategóriában is, és megfejelik egy turbóval, hogy azzal váljék olyanná mint Dr Jackill felszteroidozva. Nem tudom, de nekem nem kéne turbós motor 2 liter alatt, de ez semmiképp. Amúgy meg egyáltalán nem létezik értékelhető motor 2 liter alatt.
Az 1.6 meg egy evolúciós múzeum, gyakorlatilag '84-ben mikor az első G2-esek lejöttek a szalagról a benzinesek javarészt ezzel készültek, LOL! Ha meg valaki kicsit technokratább volt akkor meg az Audi féle 1.3-ast választotta még finomabb járással meg egyenletes nyomatékgörbével. ;) Ezért nem tudom komolyan venni az egész VW konszernt, mert ekkora fillérbaszó spúr banda mégegy nincs a földön, ha fapadosat akarok akkor meg nem németet veszek, arra tökéletes a koreai is, arról nem is beszélve hogy minőségben lassan azok is rávernek az alsófertályas németekre.
A vicc hogy pl az Opelek öregebb motorjait viszont elnyelte a történelem, mert én végig esélyes favoritként tekintettem az A Vectra 2.0i változatára ami nettó nevetséges fogyasztásból őszinte 120 LE-t hoz ki magából és brutális gyorsulást a kortársak között. CDX felszereltséggel még komfortos is, komolyan lehet azt a gépet venni, de a motorját ma már nyomokban se tartalmazza egy Opel modell se.
Egyedül az tartott vissza tőle hogy ekkora teljesítményre meg ccm-re már a rezsi is magas. Amúgy nem néznék rá 2 liter alatt semmire. Nem is beszélve hogy annak autószerű mérete van.

Az alternatívák közül pedig a szutyok 20 éves bmw helyett, ami vicckategória autó volt '90-ben tehettél volna olyat hogy W124 250D első tulajtól 100e km-rel ropogós 1,5 gurigáért és vele együtt 10 év gondtalan autózás öröme.
Ubul a vírus:D 2010.06.08 21:41:49
@F76:
Ott a pont, unalmas sor4-es benzinesre én is épp a Mazda 6-ra gondoltam. Különben is az egyik legfaszább autó amit ebben a kategóriában kapni lehet, 5 millióért én már japánon kívül látni se akarok mást.
Ubul a vírus:D 2010.06.09 07:20:58
@Johhnyz:
nem baj johnnyboy, vegyed csak a turbós pöcsköszörűt, megengedem. Én meg hadd maradjak meg a magam ízlésvilágánál aztán ragaszkodjak a túlméretes szívómotoroknál alacsony fordulatszámmal.
Úgyse sokáig kóvályogsz már benzinnel. Az lesz majd csak az új aranykor majd ha villanymotor zümmög a kocsikban.
@csőlátó:
"gondolkozni nem szoktál?"
tudod mindig csak akkor amikor te is, cimbora.
Abban a pillanatban, ahogy a Ponton vételárát átadtam Sune Edmarknak abban a bizonyos domsjői nappaliban, már tudtam, hogy nem úszom meg az idei Ornbaut. Itt kezdődik a börze Ornbau, ez a Nürnberg-közeli falu a csórómercis (legalábbis az Adenauer/300 SL/170-es/Ponton kabrió-vonalhoz…..
Ubul a vírus:D 2010.06.07 13:52:51
@malenykij polgar:
Jól van bolsoj mami, akkor ha megtalálod az oldalon a kardánbetétet ebben a kivitelben akár be is linkelheted, még a Csikós is örülni fog.
Addig meg nem lehet kapni.