Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nemmindigmásahibás

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"A vásárlónak mindig igaza van!" - mondja az ősi kereskedőparancsolat, amit a vevők egy része előszeretettel értelmez úgy, hogy az eladónak a deal érdekében mindig, mindenhez jó képet kell vágnia. Pedig nem. Persze az abszolút elvárható, hogy a kereskedő vagy szolgáltató  udvariasan és…..
Nemmindigmásahibás 2019.04.05 21:25:57
@Nancsibacsi: "de pl. az OBI-ba 30 napig vissza lehet vinni a bontatlan terméket - szóval nem is kirívóan extra szolgáltatás" Szóval ha egy cég csinálja, akkor nem kirívó...de, ha egy cég csak, akkor az. "Ma is tanultunk valamit: Euronicsban nincs ilyen." - ha olvastad a többi hozzászólást, akkor értelmezés utén rájönnél, hogy a többi műszakis cégnél sincs. MM, E-digitál stb. Szóval ez tényleg nem kirívó. "Ettől függetlenül persze az ügyfél a balf.sz" - ott a pont.
"Az Euronics meg valószínűleg azért nem vette vissza, mert a digi adja a tv-hez az adaptert, más meg nem sugároz olyan formátumban Magyarországon mint a digi, szóval gondolom az elmúlt 10 évben nem adtak el ilyen adapterből egy darabot sem, és várhatóan nem is fognak :-) " Hááát, ennek utána kéne olvasnod. DBV-C,S,T ennyi a formátum. Nincs több. Ha olyan lenne ami csak Digis, már nem lenne egy boltban se. Egész egyszerüen azt nem érted meg, hogy egy kisebb boltban, naponta 10-15 terméket visznek vissza, hogy mégsem kell. Vedd vissza, ide a pénzt. Ez mind munka. Nyilván te szeretsz ingyen dolgozni. Tudnék neked ügyfélszolis állást. Fizu az csak annyi amit ezek a visszahozós ügyfelek adnak neked jattot. Ha már az utalvány se jó egy ilyen nagyon törzsvásárlónak.