Adatok
cheerke_
10 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csak az nem derült ki, hogy ő vitte a képet vagy a mester volt képben? A lényegen nem változtat, ez most már ott van. A fórumra büszkén beírt Turbo charger (sic!) - kommentjére jött válaszok valószínűleg élete legkellemetlenebb mondatai voltak. (Kattintásra nagyobb lesz.)
..
cheerke_
2015.01.07 14:16:35
A csajok úgysem értenek hozzá...
Ez nem autós műsor, ez cirkusz, és ezek nem műsorvezetők, hanem bohócok. Mielőtt bárki nekem esne, ezt nem én mondom, hanem James May. Akár mosolyogva, akár fanyalogva mondja ez bárki más, igaza van. Kedden testületileg elmentünk megnézni a Top Gear Live-ot, és vegyes érzelmekkel…..
cheerke_
2014.07.03 23:44:02
@Autopeti: Persze, hogy nem:) Arra gondolok, hogy irtó rövid volt, el sem hittem szinte akkor. Lehet, hogy azért, mert semmi nem történt számomra benne. Az autósfocin és társain csak ásítani tudok. (Minden részt láttam amúgy, tehát nem utálom a TG-t.) El tudnám hinni, hogy azért nem adtak 10 percet 5000 embernek, hogy ők ne maradjanak le a meccs kezdetéről.
cheerke_
2014.07.05 07:40:54
@bono92: jól esik, köszi
Ő ugye már nem mai gyerek.
Ő viszont igen.....
Találkoztam már jónéhány alakkal, akinek lételeme a hencegés.Nézelődünk a kőbányai piac rozoga standjai között, ő le akar alkudni száz forintot a kétezres gyúrónadrágból, de utána elmondja, hogy amikor Malawiban járt, akkor ez sokkal jobban ment neki, viszont Brazíliában…..
cheerke_
2012.11.09 14:05:41
Hasonló problémára hasonló megoldás dukál - mondhatná egy észt(?) közmondás. Az Index igencsak hasonló megoldást alkalmazott webes szolgáltatásainak fejlécében, és a jót - ugye - nem bűn lemásolni....és az Index bizony a jók legjobbikától nyúlt. Bár nem sikerült…..
Mérni kell. A marketingben ezt tudja mindenki, akinek fontos az eredmény. Az interneten ráadásul mérni kötelező. Sőt, nemcsak kötelező, de ki sem szabad hagyni, mert akkor kb. be is csukhatjuk a boltot. De az online marketingben a mérés sokszor nem jut tovább annál, hogy mit…..
cheerke_
2011.05.16 14:28:47
@BarazsyÁkos:
Nem utállak sem téged, sem a cégedet. Simán elmegyek az "értelmes", nagyot mondó jelzők mellett. A termékedről - mely ennek a posztnak a lényege - szintén nem írtam mást, mint hogy szerintem nem versenyképes a 'mini'-sége és a magas ára, illetve a kettő együttes megléte miatt.
A Wolf-téma nem az árra vonatkozik.
Nem utállak sem téged, sem a cégedet. Simán elmegyek az "értelmes", nagyot mondó jelzők mellett. A termékedről - mely ennek a posztnak a lényege - szintén nem írtam mást, mint hogy szerintem nem versenyképes a 'mini'-sége és a magas ára, illetve a kettő együttes megléte miatt.
A Wolf-téma nem az árra vonatkozik.
cheerke_
2011.05.16 14:39:33
cheerke_
2011.05.16 14:41:54
@BarazsyÁkos:
Én nem azt mondtam, hogy nem éri meg miniCRM-et használni. Még dupla áron is megérné talán. Én azt mondtam, nem ezt éri meg a legjobban használni.
Én nem azt mondtam, hogy nem éri meg miniCRM-et használni. Még dupla áron is megérné talán. Én azt mondtam, nem ezt éri meg a legjobban használni.
Születésem évében láttam kb annyira kevés filmet, mint 2010 -ben, szám szerint 32 -t (na jó, így számszerűsítve annyira azért nem tragikus a helyzet :P). Itt a lista arról, melyik volt ez a pár film, kronologikus sorrendben, röviden kommentezve.Casablanca (1942) - Zseniálisan…..
Bizony a szlogen kiválasztásánál sem mindig törekszenek az egyediségre. Keressük a legtöbbet másolt szövegeket, és engedjétek meg, hogy először próbálkozzak. "Az Ön sikere a mi sikerünk." A fenti szlogenre a Google 10ezer feletti találatot jelez, ami bizony nem…..
Újabb, általatok is sokszor látott akciós hirdetést hoztam nektek, mely szintén az általunk hőn szeretett akciós csillagot tartalmazza. ..
Általában úgy szoktam kezdeni egy ilyen posztot, hogy "Már régóta megszerettem volna nézni ezt a filmet...". Ezt is így kezdtem volna, de inkább nem :-) Egy haverommal és öcsémmel gondoltuk, hogy nézünk egy filmet, én választottam. Mivel elég fáradtak voltunk mind a…..
cheerke_
2010.08.05 12:56:58
Az autóknál nem csodálkozunk, amikor egy-egy új ötlet divatként elterjed az autógyártók közt, gondoljunk csak a nappali ledes menetfényre. Norbi egy hasonló jellegzetességről ír beküldött cikkében: A minap éppen munkába tartottam, amikor szembejött velem egy sportos piros…..
Egyre nehezebb eredeti ötletet felvillantani logó ügyben. Mégis miért? Ennek több oka is lehet, hiszen egyre ugyanolyan hatások érnek minket, trendek befolyásolják hasonlóan ízlésünket, és a legbanálisabb ok: egyre több logó van.. Persze ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy nincs…..
Újabb autós koppintás következik a Kontrolcé életében. Amikor 2008 végén olvastam az új Lexus RX-ről, sőt, láttam a képeit is, rögtön elszörnyedtem. Mára kezdek megbarátkozni vele, mármint a kinézettel, a kategóriával valószínűleg soha nem fogok. Ahogy azt egyik kedves…..
Egyik olvasónk, egy CD gyártással foglalkozó cég tulajdonosa küldte a következő történetet, mely egy különös véletlenről szól: Még 2007-ben történt, hogy egy CIB bankfiókban éppen ügyeket intéztem, amikor valami olyat pillantottam meg a falon, amitől földbe…..
Nemrég megjelent két gépkocsi modell hátsójánál tapasztaltam erős deja vu érzést. Az Opel Astra J és az Alfa Rome Giulietta oldalsó és hátsó ablakai, hátsó lámpái bizony a megtévesztésig hasonlítanak. Sőt mitöbb az autók formája is igencsak közel hasonlóra…..
cheerke_
2010.06.05 22:09:44
Régóta foglalkoztat az a különös dolog, hogy amikor akciózásról van szó, igen gyakran egypiros csillagszerű buborékban elhelyezett fehér akció feliratot alkalmaznak figyelemfelkeltő elemként. Honnan ered a piros akciós kép legendája? Megpróbáltam utánajárni.. Nem vitás, hogy a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz